מארז Thermaltake - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מארז Thermaltake


Proww

Recommended Posts

אהלן. אני מחפש (שוב) מארז שקט, איכותי, לא צובר אבק (יחסי), ולא פולט חום בצורה מחרידה.

ראיתי את המארז המעניין הזה:

http://www.rsm.co.il/Product.aspx?ProductID=1267

שגם משנה צבעים, יש קונטרול לאיוורור וכו'..

מה אתם אומרים?

במחשב הנוכחי שלי יש:

3 כוננים קשיחים

1 כונן דיסקים

כרטיס מסך GTX 470 של NVIDIA

4 גיגה ראם

כרטיס טלוויזיה

מעבד 9500 של אינטל

וכדומה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 87
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

פספס בלחיצה ושלח לי :P

בכל מקרהממליץ לך ללכת על מארז פחות נוצץ ובאיכות גבוהה יותר. ה LANCOOL וה CM 690II עדיפים בהרבה וניראים לא רע, ל LANCOOL גם יש גירסאות עם אורות וחלונות אבל כמובן שהמחיר גבוה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פספס בלחיצה ושלח לי :P

בכל מקרהממליץ לך ללכת על מארז פחות נוצץ ובאיכות גבוהה יותר. ה LANCOOL וה CM 690II עדיפים בהרבה וניראים לא רע, ל LANCOOL גם יש גירסאות עם אורות וחלונות אבל כמובן שהמחיר גבוה יותר.

תוכל בבקשה לשלוח לי לינקים ישירים למה שהמלצת? עדיף לחנויות בישראל עם המחיר הנמוך

אני פשוט בחו"ל והאינטרנט כאן על הקרשים

תודה :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במחיר של ה-CM690II Advanced, אין אפילו על מה לחשוב, זאת מציאה...

ה-Storm Sniper גם מומלץ (יש לי אותו), אבל הוא 100 שקל יותר.

http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=4968

ואו אחי חייה רעה המארז.

תוכל לכתוב לי עליה קצת מידע אודות הרעש, האבק, האם המארז מתחמם וכו'?

תן סיקור קצר שלך אם אתה יכול, אני אודה לך!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בטוח שהייתי ממליץ על ה-Storm Sniper שיש בארץ. אני כרגע עם אותה התלבטות כמו שלך אלי, שגם אני קראתי ביומיים האחרונים בערך 25-30 ביקורות על באותו תג מחיר בדיוק שאתה מדבר עליהם.

ה-SNIPER שקיים בארץ, עד כמה שידוע לי, זה לא ה-Black Edition שמגיע עם מאורר 200 נוסף על הדלת, אלא הגרסא בלי - ואחת הביקורות הראו איך הכרטיס מסך מגיע לגבהים חדשים, אפילו לעומת נחותים בהרבה, בגלל תעלת האוויר הצרה שנוצרת בלי המאורר על הצד שפשוט פוסחת על הכ.מסך. מישהו יכול לתקן אותי ולהגיד שמה שיש בארץ (RSM למשל) זה כן ה-Black Edition?

לפני שאתם מתחילים לשרוף אותו - אני יודע שמדובר ב-TT ובד"כ המארזים שלהם מצועצעים, מאיכות נמוכה ומרעישים - אבל סדרת ה-Elements אמורה להיות משהו אחר. קראתי באזור ה-15 ביקורות עליו ביומיים האחרונים (מילואים, היה הרבה זמן), ובכולם שיבחו את ההרכבה שלו ואת יכולות הקירור שלו (ואתרים כמו OOC CLUB, HARDWARE'S SECRET, BITTECH).

מבחינת ה-Elements G - לפני שאתם מתחילים לשרוף אותו - אני יודע שמדובר ב-TT ובד"כ המארזים שלהם מצועצעים, מאיכות נמוכה ומרעישים - אבל סדרת ה-Elements אמורה להיות משהו אחר. קראתי באזור ה-15 ביקורות עליו ביומיים האחרונים (מילואים, היה הרבה זמן) ובוכלם שיבחו את ההרכבה שלו ואת יכולות הקירור שלו (ואתרים כמו BitTech, Hardware's Secrets ו-OOC Club).

הדבר היחיד שבאמת לא הצלחתי להבין זה אם הוא שקט או לא. ביקורת אחת אמרה שהוא לא שקט ויש זמזום קל מהמאוררים, ביקורת אחרת אמרה שהוא שקט לחלוטין. שימו לב שהמאוררים אמורים להיות חרישיים - ה-200 בין 12-14DBA וה-230 בין 13-15DBA שזה מדהים!

מישהו אשכרה עמד ליד המארז היה כשהחוגה מכוונת על הכי נמוך ויכול להגיד ממקור ראשון אם הוא באמת מארז שקט או לא?

אני יודע שה-LANCOOL סופר איכותיים, אבל זרימת האוויר ממש מדאיגה אותי עם זה שאין מאורר על הדלת. אני מתכוון לקחת כ.מסך שאני רוצה לעשות לו OC, ואין דרך טובה יותר לקרר כ.מסך מאשר מאורר שזורק עליו ישירות אוויר (ככה ראיתי כמעט בכל אתר). אם לא היו לי ספקות לגבי הקירור של ה-LANCOOL (שימו לב שאני בכוונה משתמש במילה קירור ולא סירקולציה) - הייתי לוקח את ה-LANCOOL -K60 בלי לחשוב פעמיים. אין גם שום אפשרות להוסיף מאוררים מה שקצת מעצבן.

ה-HAF922 הוא עוד אפשרות, אבל הוא מגיע גם בלי המאורר בצד ובלי כמעט שום פילטר. אני יודע שהגרסאות ADVANCED תיקנו את זה - אבל לך תשיג את זה בארץ בזמן הקרוב, אם אפילו את ה-Black Edition הם עוד לא הביאו.

אני מתחיל לחשוב על ה- Phantom. אומנם מארז יקר הרבה יותר (עוד איזה 200 שקל) אבל הוא אמור להיות משהו פיצוץ מבחינת שקט/קירור.

עריכה: בנוגע ל-CM690II Advanced - לי יש את ה-CM690 הישן ובעוד הוא מארז מדהים מבחינת וזרימת אוויר וכו - מבחינת רעש הוא היה בכלל לא משהו. אני אתוודה ששמעתי ביקורות על כך שה-CM690 החדש הוא ממש שקט, אבל מי שנכווה ברותחין נזהר בצוננים. לכן למרות שה-CM690 הוא מארז מעולה, אני לא שוקל לקחת את החדש. מה גם שאני רוצה קצת שינוי אווירה :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...