דפני ליף השקרנית נתפסה בקלקלתה . השקרנית טוענת שפונתה - עמוד 16 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דפני ליף השקרנית נתפסה בקלקלתה . השקרנית טוענת שפונתה


i-kramba

Recommended Posts

  • תגובות 291
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

....הוא לא עשה את החובה המוסרית הבסיסית של כל אזרח בישראל...

וזאת לב הבעיה בעניין הזה - לדעתי שירות צבאי\לאומי צריך להיות זכות (ואני רואה במה שאני עושה זכות) ולא חובה.

גיוס החובה כשלעצמו בעל אלמנטים מאוד בעייתים - יש הרבה מתגייסים שהנזק שלהם יותר גדול מהתרומה שלהם ורק בגלל שמונהג גיוס חובה הם מגוייסים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא תקף אותה ולא עשה לה דה לגיטימציה.

שאלו אותה שאלה לגיטימית. כשמישהו מתיימר להנהיג מאבק על "צדק חברתי", כאשר הוא לא עשה את החובה המוסרית הבסיסית של כל אזרח בישראל - אז זכותה (וחובתה!) של התקשורת לברר מדוע ולמה.

מי שהגיבה כמו ילדה קטנה וגרמה לעצמה לצאת קטנה ועלובה - זו היא בעצמה.

התקשורת ידעה כבר מזמן שהיא לא עשתה בגלל אפילפסיה.

כל מה שקרה באותו "ראיון" היה בשביל ההצגה.

בבסיס הניסוח כבר קיימת דה-לגיטימציה.

ההתקפה מהסוג הזה מסתמכת על טבעם של הציבור והתקשורת להפיץ ולקבל מידע חלקי, שגוי, ולהסיק מסקנות שונות לגבי העניין בשילוב עם שמועות ורעיונות נוספים.

זה בדיוק כמו הכפשה פוליטית על בסיס אישי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי מה שחשוב זה להתמקד בדפני ליף ובזה שהיא לא עשתה , שהיא לא ישנה במאהל ברוטשילד בשבוע האחרון.

ואז הוא אומר "אני רק רוצה לדעת מי היא דפני ליף" והאם היא מתאימה להוביל מחאה.

כל הראיון זה בעצם תקיפה אישית סלקטיבית וסוגסטיה שלילית לגביה.

זה מרגיז ומקומם שהתקשורת עוסקת בשטויות במקום להביא סיפורים אמיתיים מהשטח יום יום, של אנשים באוהלים שאין להם בית ואין להם יכולת בגלל המציאות הקשה הבלתי אפשרית, שבקושי שורדים גם אם המעט שכן יש להם למרות שהם עושים כל מה שהם יכולים.

במקום לדבר על הסיבות והפתרונות ולראיין את כל חברי הכנסת וראשי הערים וועדות ואנשים בתפקידים מנהליים ופוליטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתם מפספסים פה לגמרי את הנקודה.

אני נגד גיוס חובה(גם לשירות לאומי) ולראות ש"מובילת המאבק" דפני ליף לא עשתה או שירות לאומי זה אחד הדברים הכי מצחיקים שאי פעם ראיתי.

מה היא דורשת הרי? צדק ולא צדקה, ערבות הדדית וסולידריות כפויה.

היא לא יצאה להפגין ויחד איתה אלפים כי לא מספיק אנשים מתנדבים מרצונם לארגוני צדקה, כי לא מספיק אנשים נותנים מרצונם החופשי כסף לקבצן - היא יצאה להפגין כי היא חושבת שהמדינה צריכה לדאוג לכך שנהיה ערבים זה לזה. היא יצאה להפגין כי היא חושבת שאחד מתפקידי המדינה הוא לוודא(על ידי חקיקה ואכיפה) שאזרחיה "סולידריים" זה עם זה.

ברגע שהיא לא מבצעת את החלק הקטן יחסית("רק שנתיים בצבא... או שנה בשירות לאומי) של ערבות הדדית כפויה, הרי שכל המחאה שלה ריקה מתוכן לחלוטין.

אם היא כ"כ בעד צדקה מרצון ולא מכפייה, וסולידריות ועזרה לזולת מרצון חופשי ולא מפחד מעונש - איך היא מעזה לדרוש "עוד" מאותה ערבות?! יש להתנהגות שלה מילה - קוראים לזה: צביעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק.

אדם לאדם זאב, ואיך היא מעיזה לבקש שנתנהג כמו בני אדם כשהיא לא זאב ולא בן אדם, היא קרוקודיל.

הגיע הזמן שכל הקרוקודילים יחזרו למכלאה שלהם ויעשו את תפקידם במופע של יצחק תשובה כדי שלא יאלצו לבקש ממנו צדקה כמו שאר חיות הבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא יכול להתעלם מכך שהיא עברה על החוק.

אולי היא גם תעלים מיסים?

מתי בדיוק היא עברה על החוק? הרי צה"ל נתן לה פטור חוקי לגמרי... זה די ברור שחלק ממשתתפי הדיון הזה לא מוכנים אפילו להקשיב לרגע לדבריה של דפני ליף, בעיקר בגלל התיוג האוטומטי שהם עשו לה כ"שמאלנית" אשר עלולה, רחמנא ליצלן, לאיים על ממשלת נתניהו. וזו בעצם בעיה אחרת - חוסר יכולת לקבל ביקורת כנגד הממשלה או המדיניות שלה ותפיסה של ביקורת כזאת כ"שמאלניות" וזאת מבלי להקשיב אפילו לבדל קטן מאותה ביקורת.

אני גם לא רוצה לחשוב מה היה קורה בראשם של אותם אנשים אם דפני ליף הייתה לסבית או ערביה או לסבית ערביה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה כאילו שאנשים ממש לא הקשיבו למה שהיא אמרה או בכלל לא צפו בסרטון. אולי היא לא תרמה במסגרת "שירות לאומי", אבל היא התנדרבה למקלט לנוער במצוקה במשך כשנה וחצי :facepalm: .

אתה מפספס את הנקודה. העניין הנוכחי הוא בסה"כ עוד אחד מהניסיונות המיועדים לכשלון של הדה-לגיטימציה למחאה. מה לא ניסו: המפגינים מפונקים, המפגינים סטלנים, המפגינים חיים בבועה, המפגינים שמאלנים, ועכשיו מנסים את הקלף הזה. זה כמובן לא יצלח, כי המחאה הזו היא לא של דפני ליף אלא של כל ה-300 אלף שיצאו לרחוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא דיברתי על הפתור מהצבא, היא לא עשתה שירות לאומי במקום.

אמנם היא אומרת שהיא התנדבה (ואני מאמין לה) אבל למה לא לעשות את זה בצורה מסודרת?

אני לא רומז למשהו אבל לקח לה קצת זמן לחשוב על התשובה שלה.

וכן, היא שמאלנית ואחת המטרות שלה היא להפיל את הממשלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל לא ענית לשאלה - מה לא חוקי במעשיה של דפני ליף? אתה טענת שהיא עברה על החוק ואחרי שהכוחתי אותך על טעותך, שינית מהר גרסא וטענת שעליה להתנדב בצורה מסודרת, וזאת למרות שאין שום חוק במדינת שמחייב שירות לאומי ואני בטוח שהעזרה שלה לילדים במצוקה על פני ה"התנדבות" של בחורות שהשתמטו משירות צבאי והלכו לשירות נוח במיוחד בתור מזכירות בקופת חולים ועוד נתפסות כבחורות שעשו מעל ומעבר למצופה מהן.

לא זכור לי שדפני ליף או ראשי המאבק רצו להפיל את הממשלה וההוכחות בשטח היא שראשי המאבק מנהלים משא ומתן עם הממשלה במקום להתעלם מחלוטין לקיומה ולדרוש את הפלתה. אך זה כמובן לא ירצה את תומכי ביבי שמעדיפים לשמור על הסטטוס קוו, מחורבן ככל שיהיה, והעיקר שהמנהיג שבחרו יהיה השליט הבלתי מעורער וזאת למרות שיש הרבה מקום לשיפור המצב הנוכחי - הורדת יוקר המחיה, שיפור בתנאי הדיור לנזזקי דיור, סבסוד גני הילדים והחינוך עד 18 (למשל, חוק יום לימודים ארוך הוקפא בחוק ההסדרים וזאת למרות שהוא עבר בצורה דמוקרטית בכנסת).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...