שאלה בקשר לאחריות ורכישת מחשב של TMS - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר לאחריות ורכישת מחשב של TMS


sky1sky10

Recommended Posts

כמה שאלות הבהרה בקשר לרכישה מהחנות TMS לפי נסיון החברים כאן מרכישות שביצעו דרכם,

1. הבנתי מהתקנון שלהם שבמקרה והבעייה בחומרה אז האיסוף והמשלוח חזרה יהיה חינם.

אבל לא הבנתי בדיוק מה הכוונה תוך שבוע ואחרי שבוע?

2. אין התייחסות לזמן מקסימלי להמתנה לאיסוף לתיקון ולהחזרה. האם מנסיון יש זמן מקסימלי לכל סעיף?

3. אם הוזמן מארז עם מפרט מלא וכרטיס מסך יקר - האם יישלחו הביתה גם הקרטונים של כרטיס המסך ושאר המפרטים? או שהרכיבים נמכרים בגירסת OEM ללא PACKAGE ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יותר פשוט להתקשר/לשלוח מייל לחנות ולקבל תשובה ברורה, מלאה, ואמיתית מאשר ניחושים של משתמשים?

רשמתי במפורש "לפי נסיון החברים כאן מרכישות שביצעו דרכם" !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שאין בעיה שאני אתן תשובות לכל השאלות שלך:

1. בממקרה של תקלה בחומרה יש לך שרות של משלוח ללא תשלום לאורך זמן אחריות של מוצר ספציפי - כלומר אם רכשת מחשב שלם והוא לא נדלק אחרי שנתיים ואתה חושב שבעיה בספק כוח וזה אכן כך - איסוף/החלפה/משלוח - על שחבון החברה.

לצרכים אלה מומלץ לשמור את האריזה של מארז - כי אחריות האריזה על לקוח.

2. אין זמן מקסימלי - אנו מנסים להוציא מחשבים שמגיעים תיקון כמה שיותר מהר. אם יש לך חלק תקול, מתבצעת החלפה של אותו חלק מול יבאון כמו בכל מקום אחר.

3. אתה מקבל את כל האריזות + כול החלקים שלא היה להם שימוש בהרכבה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מניח שאין בעיה שאני אתן תשובות לכל השאלות שלך:

1. בממקרה של תקלה בחומרה יש לך שרות של משלוח ללא תשלום לאורך זמן אחריות של מוצר ספציפי - כלומר אם רכשת מחשב שלם והוא לא נדלק אחרי שנתיים ואתה חושב שבעיה בספק כוח וזה אכן כך - איסוף/החלפה/משלוח - על שחבון החברה.

לצרכים אלה מומלץ לשמור את האריזה של מארז - כי אחריות האריזה על לקוח.

2. אין זמן מקסימלי - אנו מנסים להוציא מחשבים שמגיעים תיקון כמה שיותר מהר. אם יש לך חלק תקול, מתבצעת החלפה של אותו חלק מול יבאון כמו בכל מקום אחר.

3. אתה מקבל את כל האריזות + כול החלקים שלא היה להם שימוש בהרכבה.

תודה על התשובה העניינית והממצה !

נראה לי שירות טוב מאוד !!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שכן, אני אשמח להבהרה לגבי

אני מניח שאין בעיה שאני אתן תשובות לכל השאלות שלך:

1. בממקרה של תקלה בחומרה יש לך שרות של משלוח ללא תשלום לאורך זמן אחריות של מוצר ספציפי - כלומר אם רכשת מחשב שלם והוא לא נדלק אחרי שנתיים ואתה חושב שבעיה בספק כוח וזה אכן כך - איסוף/החלפה/משלוח - על שחבון החברה.

לצרכים אלה מומלץ לשמור את האריזה של מארז - כי אחריות האריזה על לקוח.

2. אין זמן מקסימלי - אנו מנסים להוציא מחשבים שמגיעים תיקון כמה שיותר מהר. אם יש לך חלק תקול, מתבצעת החלפה של אותו חלק מול יבאון כמו בכל מקום אחר.

3. אתה מקבל את כל האריזות + כול החלקים שלא היה להם שימוש בהרכבה.

ולא קשה לדמיין למה יגידו את זה.

ואם הבעיה היא לא בספק הכוח? אם הבעיה היא בחלק שלא באחריות, אז מן הסתם הוא לא יוחלף בחינם, אבל אם הוא חשב שהבעיה היא בספק הכוח, הניח שהוא תקול, ולמעשה מדובר בזה שעקב הפסקת חשמל, היה צורך לאפס את הBIOS, ולמעשה אין רכיב לא תקין במחשב, ובכל זאת, הוא לא נדלק, והלקוחה לא יודעת לאפס .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שכן, אני אשמח להבהרה לגבי

ולא קשה לדמיין למה יגידו את זה.

ואם הבעיה היא לא בספק הכוח? אם הבעיה היא בחלק שלא באחריות, אז מן הסתם הוא לא יוחלף בחינם, אבל אם הוא חשב שהבעיה היא בספק הכוח, הניח שהוא תקול, ולמעשה מדובר בזה שעקב הפסקת חשמל, היה צורך לאפס את הBIOS, ולמעשה אין רכיב לא תקין במחשב, ובכל זאת, הוא לא נדלק, והלקוחה לא יודעת לאפס .

כל מקרה לגופו:)) אתה מתבקש לא להגיב לכל הודעה שלי בבקשה. תפנה למנהלי המדור. לילה טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...