Milford Cubicle פורסם 2011 ביולי 24 Share פורסם 2011 ביולי 24 זה גם מה שאני הבנתי.אז אני לא מבין את הכותרת של הדיון ואת ההתלהבות של האנשים פה ("חח לזאפ", "העלה את האמינות שלהם" וכו'). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sgsg פורסם 2011 ביולי 24 Share פורסם 2011 ביולי 24 אני לא יודע איך בדיוק עובד העסק בזאפ,אבל אם תשימו לב, בחלק מהביקורות השליליות נוספת למטה שורה של תגובת החנות:" ...."אולי זאפ פונים אל החנויות לפני פרסום ביקורות שליליות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2011 ביולי 24 מחבר Share פורסם 2011 ביולי 24 בהחלט וזה מה שזאפ עשתההיא מיידעת את החנות ברגע קבלת התלונה ונותנת לה הזדמנות ליישר את ההדורים מול הלקוח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2011 ביולי 24 Share פורסם 2011 ביולי 24 נראה לך שזאפ יכולה לפנות לכל חנות על כל ביקורת שמפורסמת שם? אנחנו לא בימי הביניים... סביר יותר להניח שזה פשוט מייל אוטומטי שנשלח לחנות כל פעם שמוסיפים עליה ביקורת חדשה, ושהתגובה תמיד מפרסמת בדיליי של X זמן, מה שנותן לחנות את האופציה להוסיף תגובה, או להתקשר ללקוח ולהתחנן שיבטל את הביקורת...זה שהמנגנון של זאפ הוא מנגנון עם יתרונות לצרכנים, זה ברור.אפשר לזקוף את זה לזכות האנשים שהקימו את המנגנון הזה אני מניח. אבל להגיד שזאפ באופן פעיל עושה עבודה בסגנון של המועצה לצרכנות, נשמע לי כמו הגזמה פרואה. זאת חברה מסחרית ואין לה שום אינטרס כזה, זה רק יעלה לה במשאבים וכסף. היא לא עושה שום דבר "בשם הצרכן ועבורו".ודווקא לרעת זאפ, אפשר בהחלט לזקוף את חוסר (!) האובייקטיביות והאמינות של האתר הזה. גם כי בשביל להופיע שם צריך לשלם כסף (כך שזאת לא באמת השוואת מחירים בין חנויות, אלא "השוואת מחירים בין החנויות שהיו מוכנות לשלם לנו") וגם כי כמו שאתה רואה - הביקורות שם משוחדות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
PrefaceAlumni פורסם 2011 ביולי 24 Share פורסם 2011 ביולי 24 נראה לך שזאפ יכולה לפנות לכל חנות על כל ביקורת שמפורסמת שם? אנחנו לא בימי הביניים... סביר יותר להניח שזה פשוט מייל אוטומטי שנשלח לחנות כל פעם שמוסיפים עליה ביקורת חדשה, ושהתגובה תמיד מפרסמת בדיליי של X זמן, מה שנותן לחנות את האופציה להוסיף תגובה, או להתקשר ללקוח ולהתחנן שיבטל את הביקורת...זה שהמנגנון של זאפ הוא מנגנון עם יתרונות לצרכנים, זה ברור.אפשר לזקוף את זה לזכות האנשים שהקימו את המנגנון הזה אני מניח. אבל להגיד שזאפ באופן פעיל עושה עבודה בסגנון של המועצה לצרכנות, נשמע לי כמו הגזמה פרואה. זאת חברה מסחרית ואין לה שום אינטרס כזה, זה רק יעלה לה במשאבים וכסף. היא לא עושה שום דבר "בשם הצרכן ועבורו".ודווקא לרעת זאפ, אפשר בהחלט לזקוף את חוסר (!) האובייקטיביות והאמינות של האתר הזה. גם כי בשביל להופיע שם צריך לשלם כסף (כך שזאת לא באמת השוואת מחירים בין חנויות, אלא "השוואת מחירים בין החנויות שהיו מוכנות לשלם לנו") וגם כי כמו שאתה רואה - הביקורות שם משוחדות.כל הכבוד על היוזמה של זאפ! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
zam פורסם 2011 ביולי 24 Share פורסם 2011 ביולי 24 ^^ +1 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2011 ביולי 24 Share פורסם 2011 ביולי 24 ממש קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2011 ביולי 24 Share פורסם 2011 ביולי 24 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mehatzri פורסם 2011 ביולי 24 Share פורסם 2011 ביולי 24 חח שווה ביותר. רק חבל שעכשיו זה נראה בזאפ כאילו הם היו הכי בסדר.. אגב ZAM - אני רואה אתה טכנאי מיזוג.. אולי תוכל לעזור לי.. יש לך המלצה למזגן איכותי ושקט לחדר שינה 12 מ"ר? mehatzri@gmail.com קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
zam פורסם 2011 ביולי 24 Share פורסם 2011 ביולי 24 טכנאי מיזוג תעשייתי. שזה אומר מערכות גדולות מוסדיות מבוססות מים. מה שאומר שבמפוצלים הידע שלי טיפה חסר. אבל בכייף אני אבדוק לך. מחר תקבל תשובה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mehatzri פורסם 2011 ביולי 25 Share פורסם 2011 ביולי 25 טכנאי מיזוג תעשייתי. שזה אומר מערכות גדולות מוסדיות מבוססות מים. מה שאומר שבמפוצלים הידע שלי טיפה חסר. אבל בכייף אני אבדוק לך. מחר תקבלי תשובה. תודה לך קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.