‏Athlon II x4 vs i3 2100 - עמוד 5 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

‏Athlon II x4 vs i3 2100


k22

Recommended Posts

לכן, תציין מהו התקציב, מהן הדרישות שלך מלוח האם, האם מתוכנן OC ואולי על-פי הנתונים הללו ניתן יהיה לקבוע מי מהן יותר משתלמת עבורך (סביר להניח שגם זה לא יקדם אותנו כי גם מחירי הפלטפורמות קרובים מאוד).

אם יש לך חנות מסוימת שממנה אתה מתכוון לקנות, תציין מהי בבקשה כדי שניתן יהיה להמליץ מבין ההיצע שם.

בקש מפרט ואל תשכח לציין שאתה מתלבט בין הכרטיסי מסך של לשל AMD! אל תדאג יהיה מעניין ויעזרו לך לקבל תשובה ברורה מה יותר עדיף בעוד 20 או 30 עמודים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

שאלה פשוטה עם תשובה פשוטה

שכחת להוסיף שהמשפט הזה נכון עבורך ושזאת דעתך. אני ואתה כבר דנו בנושא ביותר מדיון אחד שכזה. לך יש את דעתך ולי יש את דעתי. אתה חושב שהכל ברור ופשוט ומבחני ביצועים שניתן למצוא ברחבי הרשת הם התמונה כולה, אני חושב שהנושא יותר מורכב.

בשל נאמנות למותג (בור ועם הספר) וסלידה משיטות שיווק נלוזות (About:blank)

דיון בן שבעה עמודים כאילו נשאר עם סימן שאלה

ממה שכתבת פה עולה שאתה מנכס לי העדפה ל- וזה ממש לא נכון. אין לי העדפה ליצרנית כזאת או אחרת ואני משתדל להמליץ בצורה הכי אובייקטיבית שאני יכול ובהתאם למה שלדעתי הוא רכיב החומרה המשתלם ביותר. לכן אודה לך אם לא תכניס לי מילים לפה ולא תרמוז שאני לא אובייקטיבי או מנסה לקדם איזו אג'נדה נסתרת.

את מה שכתבתי בנוגע לפילוח השוק האגרסיבי, כתבתי כדוגמה לכך שלדעתי מבחינה צרכנית יש גם שיקולים רחבים יותר כשבאים לבחור פלטפורמה מאשר רק מבחן ביצועים כזה או אחר. יש לי זכות מלאה להציג את הדברים כפי שאני רואה אותם ולדעתי בשני הדורות האחרונים פשוט יורקת בפרצופם של הלקוחות. יחד עם זאת לא ניסיתי להניע אף אחד מלקנות מוצרי , הצגתי עובדות ואת דעתי עליהן. אתה יכול להסכים איתו ואתה יכול שלא וזה בסדר גמור. זאת אחת ממטרות הפורום להציג דעות ולדון בהן.

את מה שכתבתי על הפרת ההגבלים העסקיים של (כאשר טענה זו נסמכת על בסיס עובדתי בלבד. בתי המשפט פסקו ו- הודתה בזה הלכה למעשה בעצמה בכך שחתמה על הסכם הטיעון) כתבתי כדי לנסות ולנפץ את בועת הנאיביות כאילו אין בשוק כוחות שפועלים מאחורי הקלעים שמשפיעים על המכירות ועל קידום המותג בדרכים לגיטימיות יותר ופחות.

את כל שאר מה שכתבתי בדיון כתבתי במטרה לתת כמה שיותר מידע כדי שמי שמתלבט יוכל לקבל החלטה מושכלת עבורו. לא ניסיתי לקבוע עבור אף אחד מה מתאים לו. לדעתי אין פה נכון או לא נכון. לא פסלתי שום אפשרות ולא עודדתי לכיוון מסוים. לכן הציטוט הנ"ל שלך הוא פרשנות שלך בלבד לדבריי.

בנוסף, לא מבין למה בחרת לצאת בהאשמות אישיות וזה אפילו מפריע לי. אם משהו מפריע לך בהתנהלות של משתמש כזה או אחר בפורום, יש לשם כך הודעות . גם כלפיך, שלפחות לפי ניסיון העבר שלי בדיונים שבהם השתתפנו שנינו ואחרים מפורום 'מפרטי מחשב' אתה ממליץ באופן עקבי רק על Intel, מעולם לא הפניתי טענה שאתה נאמן לאיזה מותג באופן עיוור, ממליץ את המלצותיך מתוך שיקולים לא עניינים ובטח שלא פקפקתי ביושרך. לכן אודה לך אם לא תעשה זאת כלפי אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הודעתי היא נסיון די פשטני להסביר מדוע דיון כל כך ארוך בשאלה לא מורכבת מסתיים בסימן שאלה, בור ועם הספר ואתה בעלי זכויות רבות מידי בפורום בכדי שבכלל אשקול האשמה על בסיס אישי, אני מתנצל אם הובן אחרת, שנינו חולקים את אותה דעה בנוגע לשיטות השיווק של בין אם בהפעלת לחצים על גורמים כאלה ואחרים ובין אם בפילוח אגרסיבי של השוק לתתי קבוצות בכדי לסחוט כל דולר, רק שאני לא נותן למהלכים פסולים אלה לעוור אותי בפני השורה התחתונה, כשזה מגיע לגיימיניג (ברבים, לא משחק בודד) ידו של ה I3 על העליונה לא משנה איך הופכים זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדיון מסתכם בסימן שאלה מכיוון שבעולם החומרה לא תמיד יש תשובה אחת ברורה וחד-משמעית. המקרה הנ"ל הוא דוגמה מובהקת לכך. מדובר בשתי מערכות דומות מאוד, עם יתרונות וחסרונות יחסיים קטנים לכל אחת מהן, והבחירה בסופו של דבר מושפעת ממכלול שיקולים, שאינם זהים אצל כולם.

אני לא מסכים עם המשפט הבא

כשזה מגיע לגיימיניג (ברבים, לא משחק בודד) ידו של ה I3 על העליונה לא משנה איך הופכים זאת.

מכיוון שכמו שאני מפרש אותו הוא אומר את הדברים הבאים:

1. בטווח המיידי תקבל חוויית משחק טובה יותר עם אפשרות A מאפשר עם B.

2. אפשרות B תגביל אותך בטווח הזמן הבינוני בעוד שאפשרות A לא.

3. יש לאפשרות A כל יתרון אחר שהופך אותה לעדיפה באופן חד-משמעי על פני A.

ואני שוב אחזור על דבריי, גם ההצעה לפלטפורמת Intel היא לגיטימית לגמרי. חזרתי על זה יותר מפעם אחת במהלך הדיון. לא פסלתי לרגע את האפשרות, פשוט תמכתי בהודעתו של 'בור ועם הספר' לכך שיש גם חלופה. אולי לא הייתי מרגיש צורך עז לעשות זאת אילולא הודעתו זכתה לתגובות לא ממש ענייניות של מי שלפחות למטרות הדיון הזה אני מגדיר כתומכי Intel אשר (ואם יורשה לי להעיר, כמו ברוב הפעמים) פוסלים ישר את כל ההצעות האחרות מבלי באמת לנמק מדוע. הכי הרבה שהם מסוגלים לעשות זה לתת מבחני ביצועים מ-2-3 אתרים (ותמיד אותם אתרים), חלקם בכלל לא ממש רלוונטיים, ולפי זה לקבוע קביעות נחרצות. למה? אני באמת לא יודע, אבל ברוב הפעמים אני מרגיש צורך לנסות להציג את התמונה המלאה יותר (כמו להסביר איך להכניס מבחן ביצועים להקשר המתאים, ואת הארעיות של מבחני הביצועים בכלל) ולא לעודד תופעות שכאלה מתוך הסכמה שבשתיקה.

שנית, לדעתי כצרכנים יש גם שיקולים נוספים שצריך לקחת בחשבון.

ומבלי להיכנס עכשיו לויכוח בנושא, אני לא מסכים עם המשפט הבא

רק שאני לא נותן למהלכים פסולים אלה לעוור אותי בפני השורה התחתונה

מכיוון שמה שאתה אומר פה למעשה הוא שאתה יודע שיש דברים לא כשרים שנעשים מאחורי הקלעים, אך בכל זאת אתה מוכן להעלים מהם עין ובכך בעקיפין לעודד את המשכם. גם זאת אגב דעה לגיטימית, אני אמנם לא מסכים איתה בכלל וחושב שזאת טעות צרכנית ממדרגה ראשונה, אבל מכבד אותה.

אז אם לנסות ולסכם, הדיון יכול להימשך לנצח. למה? מכיוון ששתי ההצעות שניתנו פה תקפות. אפשר לזרוק פה כמויות בלתי נדלות של מבחני ביצועים, חלקם יציגו זווית אחת, אחרים אחרת, אפשר להמשיך לדון, להסביר ולהתדיין בלי סוף, אבל השורה התחתונה היא ששתי הפלטפורמות יאפשרו למשתמש חוויית משחק מלאה ולכן אין פה נכון או לא נכון, יש פה מכלול של דעות, שיקולים והעדפות, ובסוגיות כאלה לעולם לא כולם יסכימו על אותו דבר.

אם פותח הדיון היה עונה על השאלה ששאלתי אותו (פעמיים) לגבי הדרישות שלו מלוח האם ותקציב היה אולי אפשר להתקדם, אני ניסיתי להכווין את הדיון בשלב מסוים לכיוון יותר ענייני אך לא זכיתי לשיתוף פעולה (אלא רק לעוד מבחני ביצועים). מכיוון שעכשיו בתקופת מעבר בין פלטפורמות, אז לפחות ממה שאני יודע לא כל לוחות האם (ואפילו המעבדים) זמינים במלאי (ולפחות לוחות האם גם לא יהיו זמינים יותר) ואין כל בטוחה שלוח האם לפלטפורמה המשתלם לצרכיו של פותח הדיון יהיה זמין. מצב כזה לדוגמה יכול להטות את הכף לכיוון הפלטפורמה השנייה שכרגע זמינותה מלאה (או קרוב למלאה). אבל כל עוד הדיון נשאר בגדר דיון תיאורטי, להסכמה חד-משמעית כנראה שלעולם לא נגיע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא לא נשכח שה i3 הינו בארכיטקטורה הרבה יותר מתקדמת וחדשה ועם כל האופציות שהצגת קיימת גם האופציה שכאשר ינוצלו כל התכונות שהוא מציע הפער רק יגדל בינו לבין האתלון. מה שגם לרוב ההשוואות בין ה i3 2100 הוא ל PhenomII X4 955 שבחו"ל זול יותר ופה יקר יותר ועדיין לגיימינג ההמלצות הן על ה i3. ואם נתייחס לשאלתו של פותח הדיון אז עם הנתונים שיש לנו עכשיו ביד (ולא עם נתונים שעלולים להיות לנו בעתיד) בחלק מהמשחקים אין כ"כ הבדל בין המעבדים ובחלקם יש הפרש ניכר לטובת ה i3 ולפעמים זה מתבטא בעשרות אחוזים.

שוב, בלי להתייחס למה שעלול להיות, יכול להיות, מקווים שיהיה... נכון לעכשיו עם מה שיש לנו ביד גם מאתרים שאתה מאמין להם וגם מאתרים שאתה לא (אלא אם אתה לא מאמין לאף אחד) במשחקים, רק במשחקים כי על זה הדיון ה i3 הוא רכישה עדיפה וזה לא משתמע לאף כיוון אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי רצון להישאב לסיבוב נוסף של i3 מול אטלון\פאנום אומר רק שני דברים לגבי מעטפת הדיון

- לא ראיתי מצד אלה "המייצגים" את אינטל פסילה מוחלטת למעבדי אלא ההפך הגמור, ניסיון כן להבין היכן הם טובים יותר

- הדיון לא היה איזו חברה ערכית\מוסרית\Consumer friendly יותר, אלא איזה מעבד עדיף למשחקים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינתי הדיון היה לא על מי טוב יותר למשחקים, ולא איזה חברה עדיפה.

מבחינתי הדיון היה להראות:

- אין דבר כזה "מעבד טוב למשחקים". במשחק משתתפים הכרטיס הגרפי, המעבד ושאר פריפריות.

- למשחקים דרוש מעבד "חזק מספיק"

- בהינתן תקציב, הקומבינציה של CPU+GPU היא החשובה. האופטימום הוא לאו דווקא מעבד חזק וכרטיס חלש אלא ההיפך.

- הישענות על בנצ'ים עם כרטיס מסך בעוצמה אינסופית איננה רלוונטית בכלל לדיון.

- בחירת מעבד היא קודם כל מעבד כללי טוב לכל השימושים. הראיתי שיש עומסי עבודה שנהנים מריבוי הליבות שמציע האתלון.

הראיתי דוגמה קיצונית איך מעבד בינוני וכרטיס חזק טובים בהרבה ממעבד חזק וכרטיס חלש.

ספציפית,

- ה-2100 והאתלון "חזקים מספיק" (גם אתלון משולש יהיה חזק מספיק)

- עבור תקציב נתון, בחירה באתלון (3 או ארבע ליבות) יפנו עוד 100-200 ש"ח לכרטיס גרפי והקומבינציה עשוייה להיות עדיפה.

הדיון לא היה על מוסריות של חברה. התגלגלנו לכך כאשר דיברנו על אתרי הבדיקות וייצרני הבנצ'ים ומידת ההשפעה שיש לאינטל עליהם. העיקר היה האם התוצאות אמינות למהדרין או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

- מה זאת אומרת אין דבר כזה מעבד טוב למשחקים? עם אותו כרטיס מסך יש מעבדים שבחלק מהמשחקים יתנו לך יותר פריימים ובחלק פחות, זה בדיוק אומר שיש מעבדים שעדיפים לגיימינג יותר מאחרים.

- הוא נתן תקציב של כ 2300 ש"ח, זה מספיק ל i3 2100 + GTX470, לא רואה מה עוד 165 ש"ח עם Athlon X3 יכולים לעזור לו פה.

- הישענות על בנצ'ים עם כרטיס מסך עוצמתי הם בכדי שהכרטיס מסך לא יבלום את המעבד ויתן לך לראות לאן מגיע כל מעבד בלי שהוא נחנק מהכרטיס מסך, זה נותן לך בדיוק מה שהבנץ' התכוון - השוואה בין מעבדים! והדרך לעשות את זה היא לתת להם סביבת עבודה לא מגבילה.

- בחירת מעבד היא קודם כל למה שבאמת תרגיש את עוצמתו כי לאינטרנט, צפייה בסרטים ושמיעת MP3 אתה לא באמת צריך מעבד חזק, אם יש לך דרישות ספציפיות כמו משחקים או תוכנה מסויימת לפי זה בוחרים מעבד.

- בזמן שאנחנו מדברים המחירים של ה i3 ירדו ועכשיו 2100 כולל גוף קירור בפחות מ 500 ש"ח. אגב, יחסית לעולם יקרים יותר בארץ בהשוואה לאינטלים וזה מבעס כי במחיר שאתה קונה אינטל מסויים אתה אמור לקנות חזק יותר ממה שאתה יכול בארץ.

- בחירה באתלון מרובע ליבות יפנה 35 ש"ח, זה לא ממש מספיק לכלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

- לא ראיתי מצד אלה "המייצגים" את אינטל פסילה מוחלטת למעבדי אלא ההפך הגמור, ניסיון כן להבין היכן הם טובים יותר

אני דווקא לא הבחנתי בזה. כפי שאני ראיתי את הדברים -- לא התנהל כאן באמת דיון רציני על מגמות עכשוויות בשוק התוכנה/חומרה, על היתרונות של כל , על שיקולי פלטפורמה באופן כללי או על מה באמת משפיע במשחקים. מה שאני הבחנתי בו הוא עוד ועוד מבחני ביצועים שנזרקים לחלל הדיון ללא הקשר מלא וללא דיון רציני בטענות הנגד. המעבד שקיבל במבחנים הללו (חלקם סינטתיים) ציון גבוה יותר הוא הטוב יותר וזהו, זה הסיפור כולו ולפי זה, ורק לפי זה, יש לקבל את החחלטה.

אני חושב אחרת, וחושב שזאת לא הדרך לגשת לבחירת רכיב חומרה. לדעתי, ופה אני מדבר גם מניסיון עבר אישי, כששקועים יותר מדי במבחני ביצועים, אז כל הגרפים הצבעוניים המספרים והאחוזים מקבלים משמעות גדולה הרבה יותר ממה שיש להם באמת (כולל בדיקת מבחנים שאינם קשורים לשימושים המיועדים) ומאבדים קצת קשר עם ה"מציאות" -- כלומר איך המערכת תתפקד בפועל ומה באמת חשוב כדי לבנות מערכת מאוזנת לשימוש. אמרתי את זה יותר מפעם אחת פה בפורום -- המעבד הוא לא חזות הכל.

- הדיון לא היה איזו חברה ערכית\מוסרית\Consumer friendly יותר, אלא איזה מעבד עדיף למשחקים

נכון מאוד, זה נושא שהגענו אליו בעקיפין.

הוצגו פה שתי גישות ושתי פלטפורמות אפשריות, כל גישה הסבריה, טיעוניה והסימוכין שלה. מי שלא השתכנע מטיעוני הצד השני, זכותו המלאה.

אם פותח הדיון או כל אחד אחר שעקב אחרי הדיון השתכנע שמבחינתו פלטפורמה אחת עדיפה על השנייה, אז מצוין.

כל מה שניסיתי לעשות בדיון הזה (כמו במספר דיונים דומים באותו נושא) הוא להציג כמה שיותר מידע כדי שכל אחד יוכל לקבל את ההחלטה המושכלת הטובה ביותר עבורו. מהנקודה הזאת שכל אחד ייקח את המידע שהוצג פה בדיון ויעשה איתו מה שהוא מבין ומוצא לנכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

- מה זאת אומרת אין דבר כזה מעבד טוב למשחקים? עם אותו כרטיס מסך יש מעבדים שבחלק מהמשחקים יתנו לך יותר פריימים ובחלק פחות, זה בדיוק אומר שיש מעבדים שעדיפים לגיימינג יותר מאחרים.

כל השירשור הזה ועדיין הטענה שלי לא מובנת? אחזור עליה בפעם המאה: עם כרטיס חלש עבור משחק כלשהו, הכרטיס יהיה צואר הבקבוק ואנחנו ניתקע בגבול של הכרטיס ללא תלות במעבד. עם כרטיס חזק עבור העומס הספציפי במשחק כל מעבד מעל סף מסויים ידחוף לפריימים גבוהים מספיק. כל מעבד חזק יותר מאותו סף התחלתי לא ישפר את החוויה (אולי את הFPS-ים, אבל בשום פנים ואופן לא את החוויה). זה נכון לכל המעבדים.

- הוא נתן תקציב של כ 2300 ש"ח, זה מספיק ל i3 2100 + GTX470, לא רואה מה עוד 165 ש"ח עם X3 יכולים לעזור לו פה.

אני לא רואה איפה זה יכול להזיק. משולש ליבות ייתן לו עם כרטיס כזה FPS-ים גבוהים כי הוא "מספיק חזק". מאידך, הוא יקבל עוד ליבה שעשוייה לעזור לו במקומות שה-2100 נחנק מעומס. קל וחומר כשמדובר בארבע ליבות.

- הישענות על בנצ'ים עם כרטיס מסך עוצמתי הם בכדי שהכרטיס מסך לא יבלום את המעבד ויתן לך לראות לאן מגיע כל מעבד בלי שהוא נחנק מהכרטיס מסך, זה נותן לך בדיוק מה שהבנץ' התכוון - השוואה בין מעבדים! והדרך לעשות את זה היא לתת להם סביבת עבודה לא מגבילה.

לא משווים בין מעבדים. משווים בין מערכות מחשב שכוללות מעבד, כרטיס, זיכרון, דיסק וכו'. השוואה עם כרטיס אינסופי לא רלונטית ותיאורטית לחלוטין. אם משווים שווה להשוות בין מערכות במחיר דומה. המעבד הוא פרט שולי במשחקים. אגב, בכרטיס חלש, מי שנחנק זה הכרטיס ולא כפי שאתה כתבת.

- בחירת מעבד היא קודם כל למה שבאמת תרגיש את עוצמתו כי לאינטרנט, צפייה בסרטים ושמיעת אתה לא באמת צריך מעבד חזק, אם יש לך דרישות ספציפיות כמו משחקים או תוכנה מסויימת לפי זה בוחרים מעבד.

יש לך טעות בהבנת דבריי. הדעה שלי שמרובעים עדיפים. כאשר המערכת עמוסה בהרבה תוכנות שרצות ברקע, כאשר העבודה במקביל על כמה משימות, כאשר המשימות עצמן תובעניות המחשב משווע לעוד ליבות. הראיתי לך קודם דפוס שכזה שבו ריבוי הליבות הפיסי עדיף על פני ריבוי ליבות בעזרת HT. מהבחינה הזאת מרובעי ליבות (לא משנה איזו חברה, גם C2Q) עדיפים על 2100 שהוא אומנם מראה 4 ליבות במע' הפעלה אבל בפועל הוא רק עם שתיים וזה מורגש במשימות שדורשות את כולן. זה מעולה שהוא גם מרובע והוא גם "מספיק חזק" לכל משחק היום.

------

קשה לי שלא להתרשם משטיפת המוח שנשטפו כמה מהמתנצחים בשירשור הארוך הזה. ההתמקדות בגרפים בלבד, ההישענות על מבחנים סינטטיים ומיושנים, ההישענות על מבחנים בליבה בודדת, ההישענות על אתרי בדיקות מפוקפקים, ההתעלמות ממבחנים של אפליקציות ממש שכן יודעות לנצל ריבוי ליבות, חוסר הרצון להכיר בעובדה שיש בדיקות אחרות, שיש תוכנות בנצ'מרק שמראות תוצאות שאינן מתיישבות עם תוכנות הבנצ'מרק הפופולריות (שמה לעשות, בוחשת בהן מימים ימימה)

תעמיד אדם מול 10 מכונות מודרניות מספיק עם אותו כרטיס גרפי, תן לו לשחק והוא לא ירגיש בהבדל באף אחת מהן. זה מה שקובע ולא המספרים של מבחנים מטופשים כדוגמת SYSMARK ודומיו. כל כך קשה להפנים את זה? שוב זה לא קשור לחברה שמייצרת את המעבדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדבר האחד שאתה לא מקבל הוא שארבע ליבות חלשות בארכיטקטורה ישנה לא תמיד עדיפות על 2 ליבות חזקות בארכיטקטורה חדשה ויש מיליון ואחת דוגמאות שמוכיחות זאת. הגישה שלך היא שתמיד ארבע ליבות עדיף והגישה שלי זה תראו לי מה זה יודע לעשות ומה ההוא יודע לעשות, אכן האתלון המרובע ליבות עדיף על C2D ועל הגרסאות הישנות של ה i3 אבל לא להתעוור מעוד , זה כמו להשוות עם ארבעה מושבים שנוסע על 20 קמ"ש לעומת דו מושבי שנוסע על 200 קמ"ש, מי יספיק להעביר יותר אנשים מנק' לנק' בזמן קצוב...

ואם נתייחס ספציפית לטענות:

טענות אחת ושתיים לא נכונות, ראה הדוגמה עם הרכב הנ"ל ו 165 ש"ח לא משדרגות את הכרטיס מסך, צריך יותר בשביל זה, משהו כמו 700 ש"ח לקפיצת מדרגה הבאה וגם אם הוא יקח סמפרון זה לא יפנה לו פה תקציב לכך.

טענה שלישית - לרוב לא תמצא בנצ' שמשווה בדיוק מה שאתה לוקח אך בגבולות התקציב לקחת מה שבולט ומוביל זאת אף פעם לא תהיה טעות.

טענה רביעית - מה שניסיתי להסביר קודם, רוב האנשים שמשחקים יותר ישמחו לעוד 20 פריימים במשחק מאשר שכאשר יש להם כמה תוכנות פתוחים יקח להם חצי דקה פחות לכווץ קובץ! לכן בחירת המעבד צריכה להיות לפי דרישה ספציפית והדגש עליו מושם המחשב.

במקום להתייחס לזה כשטיפת מוח אתה יכול (למרות שלא) לקבל את זה שאני פתוח לטכנולוגיות חדשות ומאמין שהגענו לנק' ששתי ליבות חדשות ומתקדמות עדיפות לרוב (בטח בישומים מסויימים) על שלוש וארבע ליבות מדור קודם. אני לא מתעוור ממספר הליבות במעבד, זה לא מעניין אותי אם למעבד יש 2 ליבות או שמונים ליבות, אני רוצה לדעת מה אני מקבל בפועל ואתה רק רוצה יותר ליבות וזאת גישה שגוייה, אתה צריך לבדוק מה המוצר מציע לך ולא נתונים טכניים שלו ומה בעבר היו מוצר כזה לעומת אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, הייתי אומר שהדיון הזה מוצה כבר מזמן.

מה שיש פה עכשיו זה רק מחזור טענות והמשך התנצחות חסרות תועלת.

כל אחד הציג את הצדדים שלו ואת טענותיו. הייתי נועל את הדיון המטופש הזה אבל זה לא מגיע לפותח הדיון ולכן אני משאיר אותו פתוח.

אם פותח הדיון מעוניין בהמשך לבקשותיי להעביר את הדיון לנתיב ענייני ולא לתיאורטי, אז בבקשה.

מי שרוצה להמשיך להתנצח, גם בבקשה, רק תעשו זאת במקום אחר. לא חושב שיש מה להוסיף פה לדיון ואין טעם להמשיך למחזר ולנפח אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...