ccc פורסם 2011 ביולי 14 Share פורסם 2011 ביולי 14 כבר מקרה עשירי לפחות שאני שומע שעכשיו מגיע אלי למשפחה שאורנג' סתם מגהצים לבן אדם את הויזה ביו 50 ל200 שקל יותר, ואז שכשאתה מתקשר אליהם הם אומרים סליחה ושיחזירו לך את זה עוד X שבועות כשיתאפשר להם.אני לא מבין איפה אני חי שדבר כזה קורה בלי שאורנג' נסגרת לאלתר.אנחנו היום שולחים כתב תביעה שכנראה יעלה יותר מהסכום שהם גיהצוהם עובדים בשיטתיות וכנראה גם תחת הנחיות בנושא הזה, ובכוונה לא לוקחים סכומים ששווה לערב עורך דין בשבילם אז רוב האנשים עוזבים את הסכום.האם גם לכם היה נסיון דומה ? אולי בואו תשתפו ונוכל להעביר את זה לתקשורת שיצאו כבר על כל השוק האפור הזה של הסלולר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MalGano פורסם 2011 ביולי 14 Share פורסם 2011 ביולי 14 אני הסתבכתי איתם כשעשיתי עסקה עם נציג ב"דוכן" מכירות. טעות חיי. אחרי כמה זמן התברר לי שהנציג,ככול הנראה, פשוט שיקר לי\לא הציג נכון את כל הפרטים (כנראה כדי לסגור עוד עסקה על חשבוני) ועכשיו אני תקוע עם תשלומים תקופה מאוד ארוכה. הבעיה שאין לי שום דרך להוכיח שאותו נציג פשוט שיקר לי כי זאת גרסה שלו מול שלי. מרכז התמיכה שלהם נוטה להאמין לגרסה שלו.מוקד התמיכה שלהם פשוט מזעזע. רבע שעה של המתנה, אח"כ עוד מעבירים אותך בין נציגים, צריך לספר לכל אחד את הסיפור מהתחלה. אחרי זה הם מתחלקים ל-2 קבוצות: 1 - אלה שאומרים שאכלת אותה ולך ת*דייין 2- אלה שאומרים שיעזורו אבל לא עושים כלום.פניתי למוקד שלהם עשרות פעמים עם תשובות כפי שתיארתי לעיל. כתבתי מכתבים שלא נענו בכלל. הכול שם מתנהל בעצלתיים. לקח קרוב לחודשיים עד שטיפלו בחלק נוסף של הבעיה.מה שבטוח, ברגע שאוכל, אני מסתלק מהחברה המגעילה הזאת ולא מסתכל אחורה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.