"שירות טוב מחברת אייבורי" מי שרוצה יכול להיכנס להגיב ולכתוב כרצונו! - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

"שירות טוב מחברת אייבורי" מי שרוצה יכול להיכנס להגיב ולכתוב כרצונו!


AMD939

Recommended Posts

היי אני מאור אני רואה שהרבה גולשים כותבים על בעיות מול אייבורי מחשבים...

אני אישית קניתי מהם מחשבים וכל תקופה של כמה שנים אני קונה מחשב או שניים...

אני יכול לספק לכם שאף פעם לא שמעתי שאם המקלדת או העכבר מתקלקלים מקבלים מוצר משומש או יד שניה אני לא אשכח שהיה לי 2 סטים של דיסקטופ 1000 הדגם הגדול והרחב יותר והוא התקלקל לי מספר פעמים והוא היה חדש באריזה של עם הניילון לא אריזה ריטל של ניילון! ושהלכתי לאייבורי מחשבים הם החליפו לי את הסטים לחדשים באריזת קרטון שאם פותחים אי אפשר להחזיר אותה אני בטוח שזה אריזה חדשה מהחברה ולא איזה עכשיו משומש או מתוקן זה בא עם של דורסל אפילו הכל עם הדיסקים החוברות והחלקים אני לא יודע מה קרה לכם עם אייבורי אבל אני חושב שבסניף אשדוד יש להם שירות מצויין יוצא מהכלל...

המנהל שם בחנות מדברת שצורה ממש נחמדה אני לקוח שלהם שנים...

אפילו שקניתי מהם מחשב נייד EX623 בזמנו לפני שנתיים עלה לי 4.5 אלף שקל הכי זול מכל החנויות בארץ לפני תקופה של חצי שנה נפל לי המחשב הנייד עם המטען על השטיח ונישבר לי הבית של הטעינה שלו ("מי שלא יודע במחשבים ניידים של הבית טעינה מולחם ללוח אם") התקשרתי אליהם נציגה טלפונית שלא ידעה כלום אמרה לי שזה לתקן את כל המחשב לאחר מכן שמתי אותו בצד ולא תיקנתי אותו...בקיצור התקשרתי אליהם שוב ענתה לי נציגה אחרת בדקה לי תבירורים אמרה לי תקשיב אפשר לתקן את הבעיה זה יעלה לך בהחלפת לוח או למשומש עם אחריות או לחדש או למשומש בלי אחריות היא נתנה לי את כל האפשרויות בקיצור אמרה לי בדיקה עולה 90 שקל הכנסתי אותו לבדיקה תהצעת מחיר של התיקון קיבלתי מראש אבל הכניסו אותו לבדיקה פה ושם אחרי יומים מתקשרים אלי המחשב מתוקן לא היה צריך בהחלפת לו הלחמנו לך חלקים חדשים בלוח הוא עובד פיקס קיבלתי אותו הוא עבד פיקס ללא בעיות אחרי שבועיים הלך ההרדסיק של 250 גיגה התקשרתי אליהם רצו לשלוח לי שליחות לבית חינם סירבתי הבאתי להם תמחשב לסניף רחובות אחרי יומים חזר מתקן טפו טפו עד היום הוא עובד ללא בעיות כמו חדש!!!

תראו גולשים אני חושב שאם יש לכם בעיות באייבורי מחשבים לכו תדברו איתם אני לא חושב שבסניף אשדוד או רחובות יעשו לכם בעיות עם אחריות או תיקון חלקים או מערכות מחשב שלמות:)

במידה ועדיין יש לכם בעיה תאמינו לי יש להם פניות ציבור ממש טובים שלחו להם מייל מבטיח לכם תקבלו פיצויי הולם...

אני רק על זה שחיכתי להם בקו 15 דקות נתנו לי זיכוי 40 שקל לקניות בסניף הם חברה יחסית טובה בשוק ביחס לKSP שמעתי שהשירות שלהם ממש על הפנים מחברים שלי ומדודים שלי שהם קנו מחשבי היה להם תקלה ועשו להם בעיות עם האחריות של החלקים...

כל מי שיש לו מה לכתוב מוזמן אם לא שמחתי לשתף אותכם בחוויות הקניה שלי מאייבורי מחשבים!

המשך גלישה נעימה לכולנו!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א. אין שום סיבה לפתוח ת'רד כזה.

ב. הסטים של 1000 ידועים בזה שהם נוטים להתקלקל הרבה, אני לא מתפלא שהחנויות כבר רגילות להחליף.

ג. לגבי כל חנות יש טענות, ולגבי כל חנות יש מקרים שהשירות שלהם עשה מעל ומעבר. לשכנה שלי, ח.י החליפו מסך שהפסיק לעבוד אחרי שהחתול שלה הפיל אותו לרצפה מהשולחן. לעומת זאת, כשחבר שלי הגיע אליהם עם באחריות ואחד מהכפתורים של העכבר - משטח מגע שלו בקושי מתפקד ולחוץ פנימה, דרשו ממנו כ350 ש"ח תיקון.

כמו שזה נראה, הת'רד הזה הוא בשביל להרים את אייבורי, שיש הרבה מאד טענות עליה, בלי קשר לשירות. ולהוריד את KSP מסיבה זו או אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שלא פתחתי בשביל להעלות את אייבורי ולהוריד את KSP אני חושב שסיפרתי איך השירות שלי היה מחברת אייבורי :)ושאני ממליץ לקנות מהם מאשר מחנויות אחרות לדעתי האישית שהיחס שם לא יחס!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השירות שלהם בסדר בסך הכל. קורקטי וזול, אין את הכל בהיצע, אלא בד"כ רק את הממוצע, אבל זה מה הרוב רוצה.

הם דוגמא נהדרת לשרידות והתקדמות עקבית בתחום הזה - למרות שאני קורא כה"ז שחיטות עליהם, כאילו הם ממש משהו בסדר גודל של פושעים ולעניות דעתי הם ממש לא.

אין לי שום קשר, לא עסקי או אחר איתם, סתם זוכר איך הם פתחו "חנות" במרתף טחוב בר"ג לפני יותר מ-20 שנה, היו נחמדים וזולים (!) עם תור להיכנס לחור ההוא..

כיום הם גדולים, אני מניח ועדיין בד"כ נחמדים, קורקטיים וזולים. זה מה מוכר בישראל: תשרוד (תגדל אפילו) והישאר זול כה"ז.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים אוהבים להאשים את הרשת כולה למרות שהבעיה היא רק בסניפים מסויימים. בירושלים למשל מאוד לא נעים להיכנס לסניף של אייבורי, היחס שם קריר במיוחד בסניף החדש בתלפיות.

נכנסתי לשם לקנות משהו המוכר אמר לי אין לנו במלאי, מוכר אחר נכנס לבדוק חוזר אומר לי יש אחד אחרון. שניהם זזים כאילו הם עובדים 24 שעות רצוף בקושי עונים לשאלות.

מצד שני ב KSP תלפיות הרבה יותר נעים להכינס, המוכר ממש נחמד, עוזר לאנשים, ממליץ להם על דברים טובים. מה שכן יצא לי לעמוד שם חצי שעה עד שהביאו לי את מה שקניתי כי היו הרבה אנשים לפני (ויש להם שם רק 2 או 3 אנשים). החלוקה שם גם לא משהו החנות והמחסן מלאי לא צמודים, אתה קונה משהו ואז הולך למחסן לאסוף את מה שקנית (מה שאומר מוכר אחד בחנות ותכנאי במחסן או תכנאי ועובד נוסף שמביא את המוצרים). התכנאי שם פחות נחמד מהמוכר אבל לא משהו שמפריע, הוא עושה את העבודה שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...