התלבטות על החלפת hec 6A19 ב-CM 690 advanced 2 .. האם צריך? - עמוד 2 - ספקים ומארזים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התלבטות על החלפת hec 6A19 ב-CM 690 advanced 2 .. האם צריך?


DrizziTx

Recommended Posts

היה לי 5870 של ב-6A19 הוא נכנס בלחץ. אתה לא יכול להשתמש ב-2 המפרצים שמולו ואתה תצטרך לכופף את הכבלי חשמל בצורה לא טבעית בשביל להכניס אותו.

במארז החדש שלי הוא נכנס בקלות עם די והותר מקום ספייר. המארז הוא CM Storm Sniper, הוא עולה באיזור ה-650 שקל. לדעתי זה מארז טוב מאוד, הבעיה היחידה שלי איתו זה שהפילטרים הם חלק מהפאנלים, ככה שאי אפשר לשטוף אותם תחת מים, אלא אני חייב לרדת למחסן ולהשתמש בקומפרסור. יש בו מספיק מקום להתקנה פנימית של מע' מים ואני מריץ אחת כזאת כרגע (רדיאטור של 2x120 בגג).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני ניסיתי להכניס gtx260 ל- 6A19 ונהיה לי בלגאן שלם, הייתי צריך לעשות שינויים בתוך המארז ולשנות מיקומים כדי שהוא יכנס בלחץ.

גם התחמם מאוד בסוף קניתי CM690 רגיל והכל הסתדר.

אחר כך קניתי את ה-CM המתקדם בשביל GTX470 ופתאום התברר לי שהכרטיס החדש קטן יותר מה-GTX260

בכל מקרה המארזים של CM ממש טובים לא תצטער.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קראתי ואכן התרשמתי (עוד לפני פתיחת התר'ד הזה) אבל אז הגיע yz101 וזרק את המשפט הבא "הוא פשוט כבר קרוב במחיר לדברים עדיפים עליו, ויש זולים ממנו מהותית שלא נופלים ממנו בהרבה"

מה שגרם לי לחשוב שאולי יש מארז עדיף באותו טווח מחיר וככה יצא לי להכיר את הסנייפר (שהוזכר כמה הודעות אחורה) ופורומים בחו"ל מדברים על thermaltake v5 או מארזים של שאת שניהם עוד לא שקלתי/בדקתי, כי האמת, זה כבר נהיה מסובך.

ולמעשה ההתלבטות כרגע היא האם CM 690 II advanced הוא הבחירה הנכונה או שבאותו טווח מחיר יש אכן דברים עדיפים, כבר השתכנעתי שה-6A19 צריך להיות מוחלף כי הוא קטן על ה-5850, וייתכן שאני סתם חופר ומסבך את עצמי כי ה-690 מאד נראה לי כבר מההתחלה, אבל כאמור ישנן כמה תגובות שגורמות לספק ואני שוב חוזר לשאלה "האם אני משקיע במארז הנכון?"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע הסנייפר בניגוד ל-690 כולל גם בקר מאווררים (ערוץ אחד - 18W) ומתג תאורה שניתן לכיבוי. בנוסף, פילטרים על כל המאווררים חוץ מהעליון והאחורי. ומגיע עם 2 מאווררים 200ממ, שדוחפים לא מעט אוויר גם על הכי נמוך, ועוד 120 אחורי. גרסת ה-black מגיעה עם עוד 200ממ על הדלת וצביעה פנימית בשחור. בפנאל הקדמי יש חיבור מיקרופון, 4x USB2 ו-1x eSata.

באמת החיסרון היחיד שלו לדעתי זה שהפילטרים לא נפרדים מהמאש המתכתי שמגן עליהם ולכן אי אפשר לשטוף אותם עם מים (כי זה יכול להחליד). זה והלדים של ה-Power ו-HDD חזקים בטירוף, אבל הבנתי שזה ככה בכל המארזים של CM.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבירורים ברחבי הרשת עולה שכולם די מסכימים שהסנייפר עדיף והאמת שכנראה שזה מה שאני אקח, הייתי רוצה את החיבור של ה-HDD החיצוני ב-690 אבל זה משהו יותר גימיקי שכמעט ולא שימושי (עבורי כמובן).

ההבדל במחיר הוא גם די זניח ולאופציות שידרוג עתידיות שונות יש הרבה יותר מקום בסנייפר.

תודה לכולם :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נ.ב.

ב-6A19 יש מפרידי גומי למניעת ויברציות בין ברגי הדיסק הקשיח, פיטצ'ר קריטי בעיניי!

אני לא רואה שום דבר כזה מוזכר באף אחד מהמארזים של CM. אני חושב שזה מה ששמר על הדיסקים שלי בשנים האחרונות ואחת הסיבות למה קניתי את ה-6A19 גם לעצמי וכם לכל מי שחיפש מארז.

אני מפספס משהו? בטח יש להם מנגנון אנטי ויברציה טוב לא פחות, לא? ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת אחת מאלה שראיתי, אין כאן ממש איזכור או הסבר לאנטי ויברציה וזה לא היה ברור לי אוטומטית מעצם העובדה שזה גמיש :hat:

בכל מקרה ראיתי את זה בביקורת אחרת + ההסבר שלך אז תודה רבה :)

בביקורת ששמת כאן, הוא מזכיר שניתן לחזק את ההרדיסקים עם 2 ברגים, זה לא פוגע באנטי ויברציה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...