Zeev86 פורסם 2011 ביולי 10 Share פורסם 2011 ביולי 10 התשתית אצלי כבלים Hot. אני רוצה לעבור לספק אחר. האם אני יכול פשוט להתקשר לספק X ולבטל את המנוי, ולהרשם לספק Y בלי לדבר עם התשתית?האם כל הספקים עובדים עם תשתית HOT? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2011 ביולי 10 Share פורסם 2011 ביולי 10 כן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2011 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2011 ביולי 10 יש לי שאלה טיפה יותר מסובכת. אני מנוי אצל הספק על 2 משתמשים. אחד של ההורים, ואחד שלי (באותו הבית). אני רוצה קודם כל לבדוק ספק אחר בעצמי. אם אני מפסיק לשלם על משתמש1 ועובר לספק אחר, ובספק הקודם אני ממשיך לשלם על משתמש2, כלומר - יהיו לי 2 משתמשים מ2 ספקים על אותה תשתית (HOT). זה לא יגרום לבעיות?(אני שואל בגלל שכל פעם שהייתי צריך לשנות משהו בבזק בינלאומי, הם עשו שיחת וועידה עם HOT) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ש נ י צ ק י פורסם 2011 ביולי 10 Share פורסם 2011 ביולי 10 למה לשלם לספק פעמיים במקום לעשות רשת?בכל מקרה רוחב הפס של התשתית מתחלק בין שני המנויים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
A.Z.P פורסם 2011 ביולי 10 Share פורסם 2011 ביולי 10 אתה יכול להיות מנוי לכמה ספקים שאתה רוצה וזה לא ישפיע על התשתית. זה בסה"כ שינוי קטן בהגדרות המודם-ראוטר שלך ככה שתגלוש על הספק הרצוי. מה הבעיה לעשות אינטרנט בספק אחר לכמה ימים לבדוק איך זה הולך ואז להחליט מה אתה עושה? לפני שאתה נכנס לכל הבלאגן של להתנתק מספק ולעבור בכלל.תגיד להם שאתה חושב לעבור ועדיין לא התנתקת כי יש עוד התחייבות בטח ייתנו לך אפילו התנסות חינם במידה ואתה מתחבר כעת. יש לך 14 ימים להתנתק בכל מקרה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2011 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2011 ביולי 10 כי אני לא רוצה לשבת על ראוטר. הורים שלי יושבים על חיבור ישיר לראוטר שמחלק 2 מחשבים. אני לא רוצה שרוחב הפס יתחלק גם עם שלי ולכן אני מוכן לשלם על מנוי נוסף 30+- שקל ובגלל איזו קומבינה או טעות של התשתית, אני משלם על תשתית שלי והקו הנוסף שהולך למודם של ההורים, אף אחד לא משלם עליו.ותודה על העצה, אני בינתיים לא אבטל את המשתמש שלי וארכוש חבילה בטריפל סי לחודש.תודה לכל המגיבים שעזרו לי בדיון.אסור לנעול. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ש נ י צ ק י פורסם 2011 ביולי 10 Share פורסם 2011 ביולי 10 אם יש לך רק מנוי אחד בהוט אז רוחב הפס מתחלק בלי קשר לכמה מנויים שונים יהיו לך לספק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2011 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2011 ביולי 10 אם יש לך רק מנוי אחד בהוט אז רוחב הפס מתחלק בלי קשר לכמה מנויים שונים יהיו לך לספקפספסת את החלק כשרשמתי שיש 2 מנוים. שעל אחד אני משלם, ועל השני לא. (אל תשאל איך ולמה) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ש נ י צ ק י פורסם 2011 ביולי 10 Share פורסם 2011 ביולי 10 לא פספסתי דבר, אתה מתנסח בצורה לא ברורה ולכן רשמתי "אם" קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2011 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2011 ביולי 10 טעות בדיון קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2011 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2011 ביולי 10 אני לא מאמין. זה פשוט בושה מה שבזק בינלאומי עושים לי.התחברתי לטריפל סי. מוריד לי מMegaupload קובץ במהירות 1400 KB לשניה.מתנתק מהחשבון החדש. המשתמש עם החיבור הישיר של בזק בינלאומי נשאר מחובר.אני חוזר להוריד את אותו הקובץ, 10 שניות אחרי, מאותה התוכנה, מאותו השרת של Megaupload, מוריד לי על 0-8 KB לשניה.פשוט בזיון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2011 ביולי 10 Share פורסם 2011 ביולי 10 מה בזיון בזה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2011 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2011 ביולי 10 אני מעלה מספר סרטונים לרשת כדי להוכיח את דבריי.בנוגע לשאלתך multicore:כלקוח ותיק של בזק בינלאומי מאז 2005 אני לא ציפיתי ל"קומבינות" מסוג זה: - עם חבילת גיימר אני קיבלתי עד לפני שבוע מהירות הורדה שדומה לטריפל סי ללא חבילת גיימר - מאז ש"ביטלתי" את חבילת הגיימר, הנציג הצהיר שהביטול הוא למספר ימים, ואם לא יהיו שינויים או בעיות, יחזירו אותי לחבילת גיימר ואני אמשיך לשלם 20 שקל. לא סתם זכרתי את מה שהוא אמר: "ואם יהיו בעיות". אכן היו בעיות. הגלישה נהיתה איטית, פינגים בשמיים. - כשפניתי לתמיכה של בזק בינלאומי, נציג תמיכה טכנית טען (ושיקר) שהבעיה בתשתית. בטח הוא לא חשב שאני אהיה מוכן לבזבז 50 שקל נוספים לבדיקה הזאת בטריפל סי.כל הבעיות נפטרו לאחר שקניתי חבילת גלישה בטריפל סי של 12 מגה. ללא שום חבילות גיימר, ללא שום תעדופים.מחר אני אתנתק מבזק בינלאומי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2011 ביולי 10 מחבר Share פורסם 2011 ביולי 10 סרטון וידאו המציג קצב הורדה מבזק בינלאומי ומטריפל סי: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2011 ביולי 10 Share פורסם 2011 ביולי 10 כל זה מאוד משעשע, אבל אי לא מבין מה הקשר בין אנשי מכירות/שירות לקוחות/שימור לקוחות וכד' שאין להם מושג מהשירותים שהם מוכרים/מייצגים או נציגי תמיכה טכנית במוקדים שלא נותנים להם שום מידע אמיתי על מה שקורה (אולי אפילו חדר לידם) בNOC של הספק?כמו שיש עומסים אצל בזק בינ"ל יהיו עומסים (ואפילו תקלות) אצל כל ספק אחר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.