ביקורת מסך Dell U2311H (*מעודכן!) - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ביקורת מסך Dell U2311H (*מעודכן!)


ksn1981

Recommended Posts

אחרי יותר מחודשיים של עבודה אינטנסיבית עם המסך (קניתי 3 מסכים ל- 3 סביבות/מקומות), אני כותב לכם ביקורת ו-"טיפה" מעבר..

בנוסף להתרשמות שלי, למה ציפיתי ומה קיבלתי, אנסה לסגור מספר התלבטויות שאני רואה שלא מעט מחברי הפורום ממשיכים לחוות..

הכול באובייקטיביות ואהבה רבות.. תיהנו :xyxthumbs:

לפני הקניה - כללי

ניסיון העבר שלי, כלל לא מעט מסכי LG בעלי פאנל TN, שבסה"כ הייתי מרוצה מהם, אפילו מאוד..

לא מיהרתי לנסות פאנל אחר, במיוחד שהמחיר לא הצדיק את ה-"הימור" עבורי..

- לאחרונה עבדתי עם 23" ב- 1920X1080..

440x330-w2353v_angle.jpg

- ניסיתי דומה אך עם תאורת Edge-LED, ומעבר לדקות הנוספת של המסך, לא הרגשתי שום שיפור..

20561.jpg

- אז ניסיתי דומה (אחר) עם תאורת LED אחורית, והרגשתי שיפור.. קטנטן.. אבל קיים..

1.jpg

הניסיון שלי עם שני מסכי ה-"לד" לא היה ארוך (הייתי צריך להחזירם לבעליהם).. ואולי הסקתי את המסקנות שלי מהר מדי.. אבל מאז, נהייתי מאוד סקפטי לגבי שדרוג המסך הבא!

כאחד שדוגל בחשיבות השיפור של סביבת העבודה (אפילו יותר משדרוגי חומרה פנימיים), השארתי את הדלת פתוחה, אך עם קווים מנחים די ברורים:

  • שיפור "אמיתי" בתצוגה ובנוחיות העבודה [ואני לא מדבר על שמות טכנולוגיים מפוצצים לשוא!]
  • גודל (אלכסון) של לפחות 23 אינטץ' ורזולוציה של לפחות 1920X1080.. [אני מנסה לשדרג!]
  • לא הייתי מתנגד ליחס רוחב לגובה של 16:10 (ההולך ונעלם) במקום ה-16:9 הנפוץ..
  • גודל נקודה של לא פחות מ-0.265 הנפוץ בקרב מסכי 23" ב- 1920X1080.. [בעיניי, זה המינימום לנוחיות עבודה עם טקסטים. והאמת, הייתי שמח יותר לקבל 0.275 או 0.27 הנפוצים בקרב מסכי 24" - 16:9 או 16:10 בהתאמה].

כשמחירי המסכים עם הפאנלים האיכותיים התחילו להיות די רלוונטיים (היום - עוד יותר!), נעזרתי רבות בחברי הפורום המקסימים וקיבלתי החלטה.. לקנות אחד ממסכי ה-DELL המדוברים!

לפני הקניה - דל

גודל:

ה- 30" ירד לי בגלל התקציב, ה-27" בגלל גודל הנקודה (ראה למעלה) וה-24" בגלל שבמחירו יכולתי לקנות שני 23" שלא נופל ממנו בהרבה (לשימושים מקצועיים יותר, יתרונות ה-24" היו מקבלים משקל אחר)..

REVISION:

יצא לי לקרוא שב- REV.A01, תוקנה בעיית הקושי בסיבוב המסך (ימינה-שמאלה), וששופר "משהו" בעניין הצבעים.. ב-REV.A02 (כנראה האחרונה - מה שקניתי), שוב שופר "משהו" בעניין הצבעים ועוד "משהו" בעניין דליפת האור.. שום מידע אינו רשמי ומידע זה התגבש לי (בזמנו) מקריאות בפורומים (כולל הרשמי של דל!).

בכל מקרה, בנוסף לזה שה-REV מופיע על המסך עצמו (מאחורה), הוא גם מופיע על הקרטון (מדבקה של דל) כך שתוכלו לוודא זאת לפני הקניה או להתקשר לחנות שיבדקו לכם לפני.

עדכון (18.07.2011): חבר קנה REV.A03 (מ-KSP).. אעדכן באם אמצא את (או אקרא על) השינויים או אם מישהו יכתוב בתגובות..

חיבורי ואודיו:

לשימושים שלי, הייתי מעדיף מסך מחשב עם כמה כניסות DVI דיגיטאליות כשאחת או יותר מהן דיגיטאלית/אנלוגית.. כנפוץ בהרבה מסכים נתקלתי בשלוש כניסות:VGA ,DVI ו-Display_Port (או HDMI)..

duel-u2311H-f2380m-connectique-u2311h.jpg

אך בשונה מהמסך הקודם שכלל יציאת אוזניות ש-"איכשהו" "מנצלת" את אות האודיו המועבר לכניסת ה- שלו, במסך החדש לא נתקלתי בזה.. "ניצול" האודיו במסך זה היה יכול להיות דווקא מועיל כיוון שניתן לקנות ייעודי (DELL SoundBar AX510) שמתלבש על תחתית המסך ומקבל חשמל (אך לא אודיו!) משם, ומספק פתרון בסיסי ואסתטי לעניין "רמקולים".

images?q=tbn:ANd9GcSbdSOwAtdfNposTUDex_dWEmx3TFcF5rc06CaguqY4SSctFmYZhw&t=1

באופן כללי, לאלה שנרתעים מה-Display_Port, הוא אמור להיות עדיף על HDMI בו איכות ההעברה (וידאו ואודיו) תלויה יותר בתקן ואיכות הכבל (ומחירו כמובן).. וגם ככה קיימים מעבירים (דיגיטאליים) פשוטים בין DVI (אם לא מעבירים אודיו), HDMI ו-Display_Port..

תכולה

- הצג (יכול להיתלות ללא המעמד על קיר בתקן VESA).

- המעמד (מתלבש בקליק ויש בו חור שהכבלים יכולים לעבור דרכו, אך לא מוסתרים).

images?q=tbn:ANd9GcS9mDogVDRrh92uSnydoTrd4XP7K7oV-aLSFvWxbZxcilMf7TF80w&t=1

- כבל חשמל (ללא שנאי), כבלי (VGA ו-DVI) וכבל USB (מחבר בין המחשב למפצל המובנה במסך שמכיל שני מחברים בתחתית המסך ועוד שניים בצידו השמאלי).

- חוברת הסברים קטנה ודיסק .

דרייברים

בין אם משתמשים בכניסה דיגיטלית או אנלוגית, ובין אם מדובר ב- XP או Win7 (מניח שגם ב-VISTA), הדרייבר המתאים יוצע אוטומטית ב- Windows_Update.

עבודה במצב אנכי

אם אתם מתכוונים לסובב את המסך למצב אנכי (PORTRAIT), תוודאו שאין מה שיפריע מתחת למסך (מקלדת למשל) ושלא הידקתם את הכבלים, תגביהו את המסך עד הסוף, תמשכו את החלק התחתון של המסגרת אליכם, ורק אז תסובבו אותו (בכיוון השעון).

בנוסף, תצטרכו להגדיר מצב זה בכרטיס המסך (החלפה בין גובה לרוחב) וגם בתפריטי המסך (להצגה נכונה של התפריטים)!

Dell-UltraSharp-U2311H-1.jpg

מראה

בעת ההחלטה על הקניה, גם אני קצת נרתעתי מהמראה ה-"מגושם" יחסית, במיוחד אל מול מסכי ה-LED הדקיקים.. ושלא תטעו, מסכי LED הם לא בהכרח דקים (ה-Edge_LED כן), דק זה לא בהכרח יפה, לרוב מגיע עם שנאי חשמל חיצוני, ולפעמים סובל מבעיית אי-יציבות!

בכל אופן, כיום, אני חייב להודות, שהמסך אינו "מגושם" כלל , להפך, הצורה ואיכות הבניה שלו מקנות לו מראה די מקצועי, אפילו (בפרט) כשממוקם באמצע החדר והגב שלו פונה לאנשים..

Dell-UltraSharp-U2311H-2.jpg

דווקא בגזרה שחשבתי ש-"התפשרתי" בה, קיבלתי הפתעה טובה: רוב האנשים שראו אותו אצלי לא נשארו אדישים ושאלו "מה זה המסך הזה?", חשבתי שאצטרך להסביר (לא שחייב) שהמראה הוא לטובת תצוגה איכותית יותר.. מסתבר שהם שאלו ממקום של "איזה מסך מרשים.. הייתי רוצה כזה .. אבל זה בטח עולה המון!""..

כאחד שניסה מספר מסכים שבזמנם הציעו מראה "חדש ורענן", לא רק שמהר מאוד שכחתי מהמראה, עוד יותר מהר גיליתי שכבר הפך להיות "לא עדכני".. לא רק שהדל נראה ממש "מרשים", אני חושב שמראהו המקצועי ישרת אותו בלהחזיק את עצמו יותר זמן כ-"עדיין עדכני"!

dell_u2311h_1.jpg

תצוגה

ציפיות:

כשראיתי את מסך ה- Super_AMOLED של (למכשירים הניידים), ראיתי מה זה "שחור שחור" וראיתי איך שאר הצבעים נראים "חיים" על גבי שחור כזה.. מסכים אחרים מקטגוריה זו (גם אלה שהוקסמתי מהם לפני), החווירו (תרתי משמע) לצידו! חשבתי שעצם שלא ניסיתי פאנל מלבד TN, אולי אני "מפספס" רף איכות חדש שכדאי לי לנסות.. אולי לא בגזרה של "שחור שחור", ואולי לא באותה המידה..

אשקר לכם (ולעצמי) אם אגיד לכם שההבדל כל כך עצום.. אבל הוא בהחלט קיים.. כזה שהרגשתי (ונרתעתי ממנו) בהתחלה, אך הבנתי ואהבתי אותו (ונקשרתי אליו) עם הזמן..

ניגודיות ושחור:

עניין השחור (האפור הכהה ליתר דיוק) ממש דומה לזה של מסכי ה-TN שניסיתי, עם נטייה לדליפת אור מורגשת מהפינה הימנית התחתונה (בשלושת המסכים!).. אך כמו במסכי ה-TN, כיוון פיזי של המסך מפחית את התופעה שאינה מורגשת ברגע שמוצגים המון צבעים (תמונות) על המסך!

בהירות וצבעים:

בהפעלה הראשונה, הבהירות הייתה גבוהה ומסנוורת, והצבעים עזים מדי.. כאלה שגרמו לי להרגיש שאם הצבעים האלה הם מדויקים יותר (כמו שאמורים להיות בפאנל כזה - לא שזה מה שחיפשתי), אז מייקרוסופט בחרו צבעים בטעם רע למערכת ההפעלה שלהם!

כיול:

אחרי כיול קל הכולל בחירת פרופיל והורדת בהירות לכחצי מערך הדיפולט, "עיכלתי" את המסך בצורה שונה לגמרי.. יחד עם זאת אני מודה שיש לי את ההרגשה שכיול מקצועי יותר (מעבר למה שאני מבין) ישפר את התצוגה בצורה ניכרת, יכול להיות שאני טועה אבל קשה לי נורא להיפטר מהרגשה זו, במיוחד שמספר אפשרויות הכיול גדול מזה של מסכים קודמים שהיו לי..

בגזה זו, חסרה לי האפשרות של כיוון בהירות אוטומטי לפי תנאי תאורה סביבתיים (חיישן), דבר שהיה לי במסך הקודם ומוצע היום בלא מעט מסכים!

זוויות צפיה:

בגזרה זו אין מה להתווכח.. למרות שרוב הזמן רק אני יושב מול המסך, כנראה שהוטמע אצלי שזה "טבעי" שהתצוגה "נשטפת" אם מסתכלים מזוויות שונות.. עכשיו כבר לא.. וזה מרגיש נפלא "לגלות" את המסך מזוויות נוספות.. הדבר יעיל במיוחד בצפייה בסרטים בהם "כיף" שלא להיות "מוגבל" להישען לאחור או לשבת על ספה נמוכה.. במקרה שלי לא הייתי אומר שזה חובה, אבל אחרי שניסיתי לא אוכל להתפשר על פחות!

זמן תגובה:

בעבר יצא לי להיווכח ששיפר אסטרונומי בנתוני ניגודיות (דינאמית) לא שיפרו שום דבר בפועל.. היום אני חושב כך גם על נתוני זמן-תגובה.. למרות ה-8ms (לעומת ה-2 שדבקתי בו במסכים קודמים), לא הרגשתי שום מריחות בסרטים (SD/HD/FHD) שכללו סצינות מהירות/מורכבות יחסית.. אחרים רבים מעידים שכך הדבר גם במשחקים (טרם ניסיתי)..

כללי:

אני לא יודע באיזה מילים ניתן לתאר איכות תצוגה, אבל עבורי, "צבעים חדים/רעננים" ו- "תמונה יציבה/אחידה/מוצקה" עושים זאת לא רע.. אולי הזמן גרם לי להתרגל לתצוגה, ואולי אני מושפע מדברים אחרים שאהבתי במסך.. אולי זה משהו פסיכולוגי.. ואולי זה מעבר לכך.. אבל כיום, כשאני עובד על מסך אחר (TN מן הסתם) מתקבלת אצלי תחושה של סלידה והתצוגה נראית לי פחות איכותית, "דהויה" ו-"מרוחה" משהו..

לאור זה שהמסך אינו חדש אצלי, "הלם" השוני כבר עבר, וההשוואה למסכים האחרים נעשתה כבר מספר פעמים.. אני כבר בטוח במסקנות שכלל לא היו לי ברורות בהתחלה.. השוני (לטובה) מורגש למדי!

ארגונומיה

כמו רבים, חשבתי שאני משתמש "סטנדרטי" בדרישות ובשימושים.. חשבתי שהנדסה "סטנדרטית" וקבועה מראש מתאימה לי.. חשבתי שארגונומיה לא תזיק, אך לי היא תועיל פחות (אם בכלל)..

אז חשבתי.. אז טעיתי.. אז שיניתי את כל התפיסה שלי למסכים בכלל..

לאנשים שמבלים הרבה זמן מול המסך.. לאלה שמשנים תנוחות, למחשב המיועד למספר משתמשים, לבעלי ממדים "מיוחדים" שמצריכים התחשבות "מיוחדת" (ילדים למשל!).. אני חושב שארגונומיה צריכה להיות בראש הדרישות!! אני מרגיש חובה להדגיש נקודה זו שהצליחה לחמוק ממני כל פעם קודמת שקניתי מסך!!

לא רק שהדל מציע אפשרויות ארגונומיות רבות, הוא גם מיישם אותן בצורה די קלה, יציבה ומזמינה לשימוש!

אם לסכם זאת בכמה מילים - זו הייתה ההפתעה המתוקה שלי מהמסך ;D

פונקציות, כפתורים ותפריטים

במסך הקודם היו לי כפתורי מגע שמיוצגים ע"י נקודות מוארות (מעל כיתובי התפקידים).. האמת, לא השתמשתי בהם הרבה, במיוחד והיו נשלטים בצורה נוחה גם ע"י תוכנה המותקנת במחשב :

lg-controls.jpg

אני לא מרגיש "פחות טוב" עם הכפתורים הפיזיים שבמסך החדש.. שכמו בדגמי האחרים (למרות שחלקם מגיע עם כפתורי מגע) הם משתלבים לגמרי בטבעיות עם מסגרת המסך (הדקה והאחידה):

dell-u2311h-buttons.jpg

יחד עם זאת.. על מנת ללחוץ עליהם מבלי שהמסך יזוז, צריכים לתמוך בהם מאחורי המסך, דבר שנעשה בעזרת שאר האצבעות של אותה היד (לפחות, מיקום הכפתורים מאפשר לעשות זאת בקלות)..

הפונקציה (הדינאמית) שכל כפתור עושה מוצגת על גבי המסך עצמו בצורה די ברורה:

P1040151_small.JPG

התפריטים נוחים מאוד, במיוחד כשמדובר בתת-תפריט שכן ממשיכים לראות את התפריט "האבא" שהביא לתת-תפריט זה, אבל ישנה תחושה שהתפריטים הם איטיים, ואם מדובר בפונקציה תכופה או כזאת שמצריכה הרבה לחיצות/בחירות, אז הדבר בהחלט מעצבן!

ניתן לבחור את הפעולה ההתחלתית של שני הכפתורים העליונים לצורך גישה מהירה לפונקציות שהשימוש בהן הוא תדיר, אצלי זה היה חשוב ש-"בורר הכניסה" יהיה אחד מהם (יוצא לי לחבר שני מחשבים למסך), אך הדבר בעיניי הרבה פחות טוב ממה שהיה לי במסך הקודם כיוון שבמקום לחיצה בודדת שעוברת לכניסה הבאה, עכשיו אני לוחץ על כפתור כלשהו שיעלה את התפריט, פעם שניה על "בורר הכניסה", ועוד פעם או יותר על כפתור אחר שיביא אותי לכניסה שברצוני לבחור, ופעם נוספת על כפתור אחר (שוב) להחלת השינוי!

בנוסף, שמתי לב שהמסך נכנס למצב חיסכון באנרגיה בכל רגע שהוא רק יכול (דבר שאולי "לא בריא" למסך): בעת עליית מערכת ההפעלה, בין לבין המסכים השונים שעולים, ישנם פרקי זמן קצרים בהם אין תצוגה.. במסכים רגילים מוצג מסך שחור, המסך הזה פשוט נכנס למצב חיסכון באנרגיה (סוג של נכבה) ואז נדלק..

בעיה נוספת היא שאם מכניסים את המחשב באופן יזום ל-SLEEP (גם המסך "נרדם"), כשהמחשב "מתעורר", המסך נשאר "רדום"! זה המצב בשלושת המחשבים.. מוזר! וחבל! ואני לא יודע אם זה משהו שקשור ב-REVISION או שמא הוא בר תיקון דרך עדכון דרייבר או אחר!

מעבר לכך, יש את עניין הכיול שהזכרתי מקודם, שלדעתי מצריך ידע מעבר לבסיסי אך כן תורם (רבות בעיניי) לאיכות התצוגה.

סיכום

למרות מספר חסרונות שהזכרתי (חלקן לא רלוונטי עבור רבים), מדובר במסך איכותי ומרשים למדי.. נוח לכל סוג של עבודה סטנדרטית ואפילו יותר..

לאור הייחודיות שלו (בפרט הארגונומיה ה-מ-ד-ה-י-מ-ה ).. ולאור מחירו המשתלם (במיוחד מול מסכים אחרים שאמורים "להתחרות" בו).. אני מרגיש די בטוח להגיד שהיית ממליץ נחרצות על מסך זה, גם אם מדובר במחשב לילדים שרץ בקושי שעה אחת ביממה!!

תודה שקראתם ובהצלחה לכולם

:)

לינק למידע שימושי בעברית, מהאתר של (מחבר הפורום "גמני"):

http://support.ap.dell.com/support/edocs/monitors/U2311H/he/ug/index.htm

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 39
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

גם אני קניתי מסך כזה ואני מסכים עם רוב הביקורת.

למסך אכן יש חסרונות כמו דליפת אור בצדדים ושחור לא אמיתי לגמרי אבל כל זה מתגמד לעומת היתרונות הברורים שהוא מחזיק בהם: תמונה חדה,ברורה ומלאה בצבעים שלא קיימים במסכים אחרים + איכות בנייה מעולה.

יוצא לי לעבוד כל יום עם מסכי TN פשוטים וכל פעם שאני יושב על אחד כזה אני שמח שבחרתי במסך הפעם.

*משתמש במסך למשחקים, צפייה בסדרות ושימוש רגיל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה אנשים :xyxthumbs:

ניסיתי עכשיו 1600X900 (שמרתי על אותו Aspect_Ratio של 16:9) והתמונה לא משהו.. בכלל..

אני לא יודע למה ציפית ועד כמה זה תלוי במסך, אבל נראה לי שזה די צפוי (אך עדיין יותר טוב מרזולוציה אחרת שלא משמרת את ה- Aspect_Ratio)..

אולי הגדרות מסוימות ישפרו קצת את המצב.. אבל לא טרחתי להתעסק איתן כיוון שההבדל היה כבר משמעותי!

למה אתה מתעניין ברזולוציה אחרת מהטבעית של המסך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן ביקורת מקיפה ומושקעת.

אני מסכים עם כל מה שנאמר על הארגונומיה וחשיבותה.

אני דווקא אוהב את הסגנון העיצובי :).

יש לי רק הערה לגבי החסרונות שצוינו (גוון השחור ודליפת האור). אלו לא בדיוק חסרונות משום שלא ניתן למצוא מסכים בטווח המחיר הזה שבהם המצב טוב יותר (משמעותית), ובהרבה מקרים גם מסכים יקרים יותר לא יציגו שיפור בתחומים הללו.

בנוגע לגוון השחור, הרבה פעמים אפשר למזער את התופעה באמצעות כיול של הגדרות התצוגה של המסך (בעיקר הבהירות. אני עם מסך דומה על ערך בהירות של 10-15 מתוך 100).

בנוגע לזליגת האור, זאת בעיה די נפוצה של מסכים בעלי תאורה אחורית מסוג CCFL והיא נובעת מצורת ומיקום גופי התאורה. כשטכנולוגיית התאורה אחורית מסוג LED תבשיל קצת יותר, הבעיה הזאת אמורה להתמזער (כמובן בהנחה שהיצרן ישקיע גם קצת באיטום נאות).

אני שאלתי למקרה של הורדת רזולוציה במשחקים לשיפור ביצועים.

במשחקים אתה די יכול להוריד רזולוציה באופן חופשי מבלי לסבול מטשטוש מיוחד (בטח לא בקטעים של המשחק), כך כשמדברים על רזולוציה טבעית מתכוונים בעיקר לעבודה משרדית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

- תודה רבה על התגובות ;D

- below_z, הבנתי את סיבת השאלה על הורדת הרזולוציה.. אך לצערי עוד לא בדקתי את המסך במצבים כאלה..

- גמני, הוספתי את הלינק לאתר של .. :xyxthumbs:

- About:blank, שמחתי לקרוא את התגובה (וההערה) שלך.. אחרי הכל היה לך חלק גדול בהחלטה שלי ללכת על מסך זה :xyxthumbs:

- הוספתי עדכון לגבי ה- REVISION..

האם אני היחידי שנתקל בקשיים בלתי מוסברים בכתיבה עם עורך הפוסטים בפורום??

אני מוסיף או עורך תו אחד, וחצי-פוסט זז בצורה בלתי מוסברת/צפויה/ניתנת לחיזוי!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם אני היחידי שנתקל בקשיים בלתי מוסברים בכתיבה עם עורך הפוסטים בפורום??

אני מוסיף או עורך תו אחד, וחצי-פוסט זז בצורה בלתי מוסברת/צפויה/ניתנת לחיזוי!!

תנסה לבטל מתוך הפרופיל שלך את העורך הויזואלי.

ועוד הערה. אני שבאמת לא מבין למה בכלל להסתכל על מסכי TN היום כשיש כבר מה שניתן לכנות מבחר די מרשים של מסכים בעלי פאנלים איכותיים יותר, בדרך כלל גם ארגונומיים, במחירים זהים או לא גבוהים בהרבה--כלומר התמורה להפרש המחיר בהחלט מצדיקה את עצמה. אני הייתי מעדיף אם היו יוצאים גם יותר מסכים כאלה ביחס תמונה של 16:10, אבל אני מניח שהמסכים הללו מיועדים יותר לשוק הצרכני, כלומר יחס תמונה של 16:9 הוא יותר מה שמחפש קהל היעד (נניח).

ובאמת שמדובר במסך מעולה, בטח שביחס למחירו. אנשים משקיעים כל כך הרבה אנרגיה, זמן וכסף ברכיבי חומרה שאין להם שום מגע איתם כמו מעבד, כרטיס גרפי וכדומה, הרבה פעמים כאלה שמוגזמים לצרכים שלהם ואז מתפשרים על התקני הקלט/פלט כדי לא לחרוג ממסגרת התקציב. זה כל כך לא ברור לי. מסך, מקלדת, עכבר, סביבת העבודה באופן כללי הם פריטים שאיתם בא המשתמש במגע בכל יום ולאורך כל שעות עבודתו מול המחשב, ודווקא פה בוחרים להתפשר כל כך הרבה פעמים. הגישה הזאת היא לדעתי שגויה מיסודה וכל כך לא ברורה לי. כפי שניתן ללמוד מהביקורת הזאת (ולדעתו של ksn1981 שותפים עוד רבים אחרים) ניתן בהחלט לקבל תמורה טובה מאוד ובמחיר משתלם למדי (בטח בהנחה שמסך הוא רכיב שאני לא חושב שאגזים אם אומר שיכול ללוות את המשתמש במשך שנים ו-3-4 מערכות לכל הפחות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

sashakrik ו- chenapil, תודה על התגובות :xyxthumbs:

- בקשר לזה שהמסך נכנס למצב חיסכון באנרגיה בכל זמן (קצר) שהוא יכול, אני לא בטוח שזאת בעיה..

- בקשר לזה שהוא לא מתעורר אחרי SLEEP יזום, אומנם זה המצב בשלושה מחשבים, אבל שניים מהם עם חומרה כמעט זהה, ושלושתם עם Win7 x64 HomePremium/Pro..

לא יודע אם הדברים קשורים אחד בשני, ואם הם תלויים בחומרה או במערכת ההפעלה.. אולי עדכון דרייבר או אחר יפתור את הבעיה (השניה לפחות).. ואולי זה משהו שתלוי ב- REV.A02..

מבחינתי אוכל לבדוק (שכחתי) את ה- REV.A03 (אצל חבר) ולעדכן.. אבל זה יהיה ממש נחמד אם כמה מחברי הפורום יבדקו את שני המצבים הנ"ל ויעדכנו בצירוף REV/מערכת-הפעלה/דרייבר..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...