האם פנדה מחשבים נסגרת ? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם פנדה מחשבים נסגרת ?


gilboag

Recommended Posts

* יש מספר סימנים לא טובים מהכיוון של פנדה מחשבים

* אתר ירד

*לקוחות שמדווחים על פניות וטלפונים שלא נענים

*חלקים שהיו אמורים לחזור ללקוחות מתיקון מתעקבים חודשים ועדיין לא סופקו

האם למישהו יש יותר מידע ?

* יהיה חבל שעוד חנות מצתרפת לרשימת הנסגרות....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 164
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אוכל רק להצטרף לשאלתך. אמנם קיבלתי את מה שהזמנתי שם ממש לפני יומיים ורציתי רק לשאול אותם משהו בקשר לחשבונית, אבל אשכרה אין עם מי לדבר. בשום דרך. אולי מי שגר באזור ולא קשה לו לקפוץ לשם פיזית, יוכל לעדכן כאן..

תיבת הדואר שלהם סתומה.

הפקסים לא עובדים.

כמובן שלא עונים לטלפונים..

אני מכיר אותם המון שנים וסה"כ הם (היו) די בסדר.

למרות שאם מגגלים, מוצאים עליהם (במיוחד על מנכ"לם העו"ד) דברים לא הכי סימפטיים... אבל קח בחשבון שכאן אף אחד לא מחמיא לך אם אתה בסדר, רק כשאתה מפשל מעיפים עליך את כל הרפש.

אם גם הם נפלו, הם מצטרפים לקבוצה הולכת וגדלה של חנויות כאלה, ותיקות ומקצועיות שלא מצליחות לשרוד..

כלקוחות זהו תמרור אדום גדול, להיזהר!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עסק גדול עם אתר חייב (רצוי) שיודיע על תיקון/עדכון בדף הבית של האתר.

אחרת, העסק לא נחשב לרציני, ואכן מוטב שייסגר.

תגובה מטופשת ומיותרת.

אפילו לגוגל (!) קרה שהיו תקלות בשרת(ים) והשירות ירד מהאוויר ללא הודעה מוקדמת.

אתה צודק, מוטב שגוגל ייסגרו....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק האפשרות שהדבר נכון צריכה לשמש כממריץ לכל מי שיש לו עניין לא סגור איתם.

מעבר לזה הדבר הנכון לעשות עד שהדברים יתבהרו זה להיזהר ולפעול בחוכמה.

לא לעשות הזמנות טלפוניות ולא לשלם עד שתקבלו מוצר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואז כשהם יפשטו רגל בגלל ירידה חדה במכירות, תגידו "אמרנו לכם"?

לסיפור הזה יש מאפיינים של נבואה שמגשימה את עצמה.

לדעתי יהיה טוב אם מישהו שגר באיזור יבקר בחנות לשאול למה הם לא עונים לטלפונים (בהנחה שזה המצב), ורצוי גם לידע אותם שזה גורם לאנשים לחשוב שהם הולכים לפשוט רגל (אם כי אני לא ממש מבין איך זה קשור).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגובה מטופשת ומיותרת.

עם כל הכבוד, תגובתך קצת מזכירה לי את התגובה של מנכ"ל/עו"ד הפנדה ללקוחה של העסק שלו, שקראתי ברשת:מעולם לא נתקלתי בלקוחה ברמה כל כך נמוכה

מסכנים האנשים שצריכים לסבול אותך כל יום

אנחנו לשמחתנו אומרים ברוך שפטרנו

שנה טובה ומקווים איחולי הבראה והחלמה במהרה

עו"ד יאיר סאטובי ,

מנכ"ל פנדה מחשבים ותקשורת בע"מ

ומי שמעונין, מוזמן לקרוא את כל ההשתלשלות כאן (ויש אותה גם בדה מרקר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם כל הכבוד, תגובתך קצת מזכירה לי את התגובה של מנכ"ל/עו"ד הפנדה ללקוחה של העסק שלו, שקראתי ברשת:מעולם לא נתקלתי בלקוחה ברמה כל כך נמוכה

מסכנים האנשים שצריכים לסבול אותך כל יום

אנחנו לשמחתנו אומרים ברוך שפטרנו

שנה טובה ומקווים איחולי הבראה והחלמה במהרה

עו"ד יאיר סאטובי ,

מנכ"ל פנדה מחשבים ותקשורת בע"מ

ומי שמעונין, מוזמן לקרוא את כל ההשתלשלות

כאן (ויש אותה גם בדה מרקר)

אני לא מסכים איתך כאן, לכל סיפור יש שני צדדים, יאיר אוליי ענה בגסות לאותה לקוחה, אבל זה כתגובה ליחס דומה ממנה...

אישית אני לא חושב שבעל חנות מחשבים או אדם בכלל, צריך לענות באיפוק לאדם שתוקף ומאחל לך "פשיטת רגל מהירה"

הייתי מתנהג כמוהו ואוליי קצת גרוע יותר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מסכים איתך כאן, לכל סיפור יש שני צדדים, יאיר אוליי ענה בגסות לאותה לקוחה, אבל זה כתגובה ליחס דומה ממנה...

אישית אני לא חושב שבעל חנות מחשבים או אדם בכלל, צריך לענות באיפוק לאדם שתוקף ומאחל לך "פשיטת רגל מהירה"

הייתי מתנהג כמוהו ואוליי קצת גרוע יותר...

מסכים איתך שלכל סיפור יש שני צדדים. אבל כמנכ"ל פנדה וכעו"ד, הוא לא היה צריך לגרום ללקוחתו להגיע למצב שכזה מלכתחילה וזו הפואנטה (אם תטרח לקרוא את כל ההשתלשלות תבין שמי שתקף ראשון היה לצערי הבעלים של פנדה דווקא).

לגבי "איחוליה" של הגברת (שאין לי כל קשר אליה), קח בחשבון שזה היה ב-2010 והיא לא ידעה שדבריה יהפכו לנבואה שמגשימה את עצמה בצורה עגומה כל כך.. מבהיל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מקווה שהם לא יסגרו דווקא זכיתי שם לשירות טוב, אם זה באמת מה שקורה נשארתי אישית רק עם זיגזג כל שאר החברות צעירות מידי ואני פוחד שיקרסו או אין לי ניסיון רב איתן או שהן נותנות שירות בעייתי בקיצור השוק מצטמצם מאוד מהר.

מנושא לנושא באותו נושא TMS החדש נותן את האחריות על מוצרים של TMS הישן ואיך הם באופן כללי ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מקווה שהם לא יסגרו דווקא זכיתי שם לשירות טוב, אם זה באמת מה שקורה נשארתי אישית רק עם זיגזג כל שאר החברות צעירות מידי ואני פוחד שיקרסו או אין לי ניסיון רב איתן או שהן נותנות שירות בעייתי בקיצור השוק מצטמצם מאוד מהר.

מנושא לנושא באותו נושא TMS החדש נותן את האחריות על מוצרים של TMS הישן ואיך הם באופן כללי ?

אם תיכנס לכאן תדע
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים איתך שלכל סיפור יש שני צדדים. אבל כמנכ"ל פנדה וכעו"ד, הוא לא היה צריך לגרום ללקוחתו להגיע למצב שכזה מלכתחילה וזו הפואנטה (אם תטרח לקרוא את כל ההשתלשלות תבין שמי שתקף ראשון היה לצערי הבעלים של פנדה דווקא).

לגבי "איחוליה" של הגברת (שאין לי כל קשר אליה), קח בחשבון שזה היה ב-2010 והיא לא ידעה שדבריה יהפכו לנבואה שמגשימה את עצמה בצורה עגומה כל כך.. מבהיל.

לא יודע אם יצא לך לעבוד מול לקוחות, יש לקוחות שאי אפשר להשאר עדין איתם... וגם אני הייתי מוותר עליהם כלקוחות...

מה שאני אומר שאם יאיר עו"ד או לא עו"ד מנכל או לא מנכל, יחס גורר יחס ולדעתי האישית הוא ענה יפה ובאותו מטבע...

אם מנכ"ל פנדה הוא שהתחיל את הדיבור המלוכלך אז קבל ביטול לגבי כל מה שרשמתי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...