איך השירות של KSP ? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

איך השירות של KSP ?


liram21

Recommended Posts

שלום לכולם,

אני מתכנן לקנות עוד כמה ימים מחשב מ-KSP. אבל אני לא קונה עם הרכבה, אני נותן מפרט והוא מביא לי חלקים (אני מרכיב בבית).

המחשב הוא לא זול (4500 ש"ח) וכבר אכלתי מספיק חרא מIVORY [לא רוצה לאכול שוב]

אז אני רוצה לדעת איך הם מבחינת אחריות, ושירות ?

ועוד משהו, איזזה חנויות מוכרות את הלוח הזה: P67A-GD80 או P67A-GD65 של ? ואיך הוא ?

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
  • תגובות 33
  • נפתח בתאריך
  • תגובה אחרונה

כמו בכל זה תלוי בסניף, יש סניפים עם שירות ויחס מעולים ויש עם שפחות.

אם חשוב לך לברר משהו ספציפי לגבי האחריות, כדאי שתברר זאת במדיניות האחריות שלהם שאם איני טועה מפורסמת באתר שלהם, ואם אתה לא בטוח, תברר עם איש המכירות ותבקש לקבל את כל התנאים שסוכמו בכתב, או לפחות תבקש לעיין במדיניות האחריות (שאם אני לא טועה מודפסת בגב החשבונית שהם מנפיקים) לפני שאתה את העסקה, כדי לוודא שהיא מקובלת עליך.

לגבי שאר השאלות, תחפש באתרים של החנויות או במנוע חיפוש כדי למצוא חנות שמחזיקה את הלוח במלאי.

וזה לא הפורום המתאים כדי להתייעץ לגבי המפרט הטכני של הלוחות.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תברר עם איש המכירות ותבקש לקבל את כל התנאים שסוכמו בכתב,

אף איש מכירות בשום חנות אינו מוסמך לכתוב את הדברים שסוכמו עם הלקוח בכתב.

לכל חנות יש תנאים כתובים שנוסחו ע"י עורכי דין בעלי נסיון. ואיש המכירות לא תפקידו לערוך ולכתוב הסכמים.

יש חנויות שמשאירות מקום בטופס להוספת הערות והערות בלבד.

לעובד אסור להוסיף זמן אספקה למשל משום שזמן זה כתוב ומנוסח בטופס ההסכם מול הלקוח של החנות.

אם בטופס הזה למשל כתוב שזמן האספקה למוצר מסויים הוא 14 יום אז העובד לא יכול לכתוב זמן אספקה של יומיים בהתחייבות

הוא כן יכול לכתוב זמן משוער של יומיים אם הלקוח יתעקש אבל זה לא ההתחייבות ואם הלקוח יתעקש מוטב לוותר מראש כי מנסיון

עם הלקוחות האלה תמיד יקרו כל הפאלטות

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

1. אם לא שמת לב המלצתי לו דבר ראשון לברר בכתב האחריות הרשמי.

2. המשמעות של לברר עם איש המכירות היא בדיוק זאת. לברר. מכיוון שאיש המכירות הוא האדם שאיתו בא הלקוח במגע, שאלות בנושא אחריות במקרה של שאלה, ספק או סתם כי לא מוצאים את כתב האחריות הרשמי, יש לברר תחילה מול איש המכירות. אם תנאי האחריות שמסר איש המכירות מקובלים על הלקוח הרי שבשלב הבא מומלץ לקבל הכל בצורה של כתב אחריות רשמי, כולל תוספות ושינויים (שלרוב אין בהם צורך וגם לא ניתן לבצע כשזה נוגע לחומרה).

3. אין קשר בין כתב ותנאי האחריות לבין זמני אספקה, תשלום או כל תנאי אחר של ההזמנה עצמה.

4. ברגע שיש לך מסמך רשמי שהנפיקה החנות שבו מפורטים תנאים כלשהם (אחריות, אספקה, מחיר) אז יש לו תוקף משפטי. נכון שלסתם שרבוט בעט של איש מכירות אין ממש תוקף משפטי, אבל זה ממש לא המקרה שאליו התכוונתי.

אף איש מכירות בשום חנות אינו מוסמך לכתוב את הדברים שסוכמו עם הלקוח בכתב.

לכל חנות יש תנאים כתובים שנוסחו ע"י עורכי דין בעלי נסיון. ואיש המכירות לא תפקידו לערוך ולכתוב הסכמים.

בהנחה שסגרת עסקה מול איש המכירות, הרי שאותו איש מכירות צריך להנפיק לך לבקשתך אישור של כל תנאי העסקה (פשוט רוב הלקוחות לא דורשים זאת). זה נכון שלאיש המכירות אין ממש יכולת לנסח מולך הסכמים מפורטים והוא עובד במסגרת התנאים שמכתיבה ההנהלה, אך ברגע שהוא התחייב למשהו, ויהא זה זמן אספקה קצר יותר מהרגיל, מוצר שניתן בחינם כפיצוי או מכל סיבה אחרת, פירוט התשלומים, מפרט המערכת ועוד, הרי שהוא צריך לתת אותו בכתב. אם הוא מתחייב רק בעל-פה אז אין להאמין לו ויש להסתמך רק על התנאים של מדיניות השירות וכו' המפורטים בכתב, כי במקרה של מחלוקת המסמך הכתוב מקבל תוקף על כל הבטחה שבעל-פה. אם איש מכירות כזה או אחר מבטיח לך דברים בעל-פה אך לא מוכן להנפיק לך מסמך רשמי של החנות שבו כל התנאים וההבטיחות הללו מגובים בכתב, יש להניח שהדברים שהובטחו לא יתקיימו בוודאות, ואני באופן אישי אף הייתי נמנע מלקנות בחנות כזאת.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אף איש מכירות בשום חנות אינו מוסמך לכתוב את הדברים שסוכמו עם הלקוח בכתב.

לכל חנות יש תנאים כתובים שנוסחו ע"י עורכי דין בעלי נסיון. ואיש המכירות לא תפקידו לערוך ולכתוב הסכמים.

יש חנויות שמשאירות מקום בטופס להוספת הערות והערות בלבד.

לעובד אסור להוסיף זמן אספקה למשל משום שזמן זה כתוב ומנוסח בטופס ההסכם מול הלקוח של החנות.

אם בטופס הזה למשל כתוב שזמן האספקה למוצר מסויים הוא 14 יום אז העובד לא יכול לכתוב זמן אספקה של יומיים בהתחייבות

הוא כן יכול לכתוב זמן משוער של יומיים אם הלקוח יתעקש אבל זה לא ההתחייבות ואם הלקוח יתעקש מוטב לוותר מראש כי מנסיון

עם הלקוחות האלה תמיד יקרו כל הפאלטות

האמת שהוא כן, חוזה בכת או חוזה בע"פ תקפים, ועוקפים כל חוזה כללי אחר שמסופק ע"י החנות, אם משהו שהעובד של החנות אמר לך לא התממש זכותך לתבוע את החנות\חברה(החברה תיהיה אחראית לכל הפעולות של העובד, במקרה הטוב ביותר היא תיהיה מסוגלת לתבוע אותו תביעת נזקין לאחר מעשה).

אבל כן איש מכירות, איש מעבדה, מבחינתי המנקה כל עוד היא עובדת החנות יכולים להתחייב לכל מה שבא להם, את הלקוח זה לא מעניין אם מותר להם או לא במסגרת האחריות והחוזה שלהם.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לפני שתקנה כדאי מאוד שתהיה מודע למדיניות שלהם לגבי מחשבים שלא הורכבו על ידם

לי הייתה בעיה בלוח אם ושהגעתי לחנות שלהם לברר איך אני ממש את האחריות שמעתי את הדבר ההזוי הבא

אם הם לא מרכיבים את המחשב ויש לך בעיה בחלק אתה נותן להם אותו לבדיקה,אם החלק נמצא "תקין" אז

אתה תשלם להם 150 שקל,אחרת הם ישלחו למחסן,ומשמה ליבואן ורק אחרי שזה יחזור תקבל חלק אחר (שלא מובטח שיהיה חדש)

הבעיה במדיניות הטיפשית הזאת היא שיש תקלות שלא קורות כל הזמן (למשל מחשב שמתכבה באופן אקראי וכו...)

ממליץ לך לקנות בחנות אחרת שיתנו לך חלק \ מחשב חלופי \ לא יתנו קנס של 150 שקל כאשר יש בעיה

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

זה שמעליי ^^

אם הם מרכיבים את המחשב:

1. אתה חושב שהם יסכימו שאני יעמוד ליד מי שמרכיב ?

2. אם הם מרכיבים אני רוצה שכל החלקים המתווספים(הגשר של ה-, הדרייברים, הדיסקים, החוברות, כל הקרטונים וכד'.. ) יגיעו אליי, הם יסכימו לדבר כזה ?

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

את כל מה שקנית תקבל (אני קניתי מהם כבר מחשב שהם הרכיבו וקיבלתי את כל החלקים כולל הברגים המיותרים)

זה שאתה תהיה ביחד עם זה שמרכיב הם כנראה לא יסכימו,אני למשל ביקשתי להיות נוכח בזמן ה "בדיקה" של הלוח אם

הם אמרו שאי אפשר

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לפני שתקנה כדאי מאוד שתהיה מודע למדיניות שלהם לגבי מחשבים שלא הורכבו על ידם

לי הייתה בעיה בלוח אם ושהגעתי לחנות שלהם לברר איך אני ממש את האחריות שמעתי את הדבר ההזוי הבא

אם הם לא מרכיבים את המחשב ויש לך בעיה בחלק אתה נותן להם אותו לבדיקה,אם החלק נמצא "תקין" אז

אתה תשלם להם 150 שקל,אחרת הם ישלחו למחסן,ומשמה ליבואן ורק אחרי שזה יחזור תקבל חלק אחר (שלא מובטח שיהיה חדש)

הבעיה במדיניות הטיפשית הזאת היא שיש תקלות שלא קורות כל הזמן (למשל מחשב שמתכבה באופן אקראי וכו...)

ממליץ לך לקנות בחנות אחרת שיתנו לך חלק \ מחשב חלופי \ לא יתנו קנס של 150 שקל כאשר יש בעיה

מה בדיוק הזוי פה ? לא שאני בעד לזה

אבל תחשוב שכל ילד שהיה בא לו להריכב את המחשב לבד והיה דופק רכיב כשלהו במהלך ההרכבה, זאת ממש לא אחריות שלהם?

וברור שאתה תשלם כמו גדול 150 שח על שעת מעבדה של טכנאי.. מה חשבת שאתה יכול ללכת סתם לשם והם יבדקו לך את זה בכיף שלהם..

זמן =כסף!!!

ולעניין: אני קניתי ועדיין קונה מהם חלקים / מחשבים ועדיין לא נתקלתי בבעיה עם השירות שלהם (סניף חדרה) לפי מה שאני זוכר.. פעם הייתה לי תקלה עם רכיב שקניתי באתי לשם .. ולא היה מלא אנשים אז הוא בדק לי את הרכיב על מהקום. ראה שהוא תקול ונתן לי חדש.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תגיד לי, אתה שם לב למה שאתה אומר?

ומה אם הכחלק כן תקול? שאני אשלם על שעת עבודת טכנאי שהיא בכלל לא נחוצה (שולחים ישר ליבואן) על חלק ששילמתי במיטב כספי והוא נמצא באחריות? ממש לא! זו האחריות של החנות לספק שירות, וכן, החנות תשלם את שעת הטכנאי, ואם לא, שיתפוצצו!

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תקרא טוב את ההודעה המקורית, הכסף נלקח רק אם החלק תקין. אני אישית קניתי מהם בלבד ואת שאר החלקים מחנות אחרת. זה היה בדיוק כשלוחות הX58 יצאו לשוק ולא היתה איתם היכרות רבה. היתה לי בעיה כלשהיא (לבסוף התברר שהזכרונות היו בעייתיים) שחשדתי שנגרמה מלוח האם. הטכנאי בKSP רעננה (שם קניתי את הלוח) ישב איתי בסבלנות חצי שעה והראה לי שהלוח תקין. לא רק שהוא לא דרש כסף, הוא שאל למה לא הבאתי את כל המחשב כדי שיעזור לי לאבחן את הבעיה וכשאמרתי לו שלא קניתי את החלקים אצלם הוא אמר שזה לא משנה. זה מה שנקרא שירות טוב לדעתי.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מה בדיוק הזוי פה ? לא שאני בעד לזה

אבל תחשוב שכל ילד שהיה בא לו להריכב את המחשב לבד והיה דופק רכיב כשלהו במהלך ההרכבה, זאת ממש לא אחריות שלהם?

וברור שאתה תשלם כמו גדול 150 שח על שעת מעבדה של טכנאי.. מה חשבת שאתה יכול ללכת סתם לשם והם יבדקו לך את זה בכיף שלהם..

זמן =כסף!!!

ולעניין: אני קניתי ועדיין קונה מהם חלקים / מחשבים ועדיין לא נתקלתי בבעיה עם השירות שלהם (סניף חדרה) לפי מה שאני זוכר.. פעם הייתה לי תקלה עם רכיב שקניתי באתי לשם .. ולא היה מלא אנשים אז הוא בדק לי את הרכיב על מהקום. ראה שהוא תקול ונתן לי חדש.

הדבר ההזוי הוא שהם לא מוכנים ללכת לקראת הלקוח בשום מקרה

אני יתן לך דוגמא,בחנות אחרת (אני לא יגיד איפה שלא תחשוב שאני עושה פרסומת) קניתי ספק כח דיי זול

למחשב ישן שהיה לי (פנטיום 3 שעמד למות),חיברתי את הספק למחשב והספק השמיע סוג מסויים של זמזום

,יש לציין שקניתי את הספק במארז retail שהיא ארוז בניילון וכו...,בחנות שקניתי ממנה לא התווכחו איתי,להפך

המוכר אמר שכנראה שהספק תקול והביא לי את אותו ספק חדש (אריזת retail חדשה ארוזה והכל) חזרתי לבית

חיברתי ושוב היה זמזום הגעתי למסקנה שכנראה הספק לא מתאים ללוח (הלוח עתיק) חזרתי לחנות הסברתי למוכר את

המצב בלי שום ויכוחים ובלי שום בעיות המוכר נתן לי ספק אחר (גם כן חדש) שבמחירון החנות עלה טיפה יותר ממה ששילמתי

ובפעם השניה שהחלפתי את הספק המוכר אפילו הציע לי לעלות למעבדה שלהם בחנות,יש להם מחשבים שהם בודקים איתם חלקים

לפרק מחשב שבא לי ולבדוק עליו את החלק (היה יום שישי והטכנאים לא היו בחנות)

בסופו של דבר החלפתי את החלק 3 פעמים,וזה על חלק שעלה פחות מ200 שקל

בלי ויכוחים בלי קנסות ובלי בעיות

אם הוד מעלתו שיושב במעבדת KSP מחליט שאני יצטרך לשלם 150 שקל על העבודה שלו

שלפחות יתנו לי להיות נוכח בבדיקה,אבל מה כבר אפשר לצפות מחנות שמדביקה מדבקות שאוסרות על פתיחת המארז

אני מהם כבר לא יקנה שום דבר שתהיה לי בעיה לממש עליו אחריות

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אבל יש עוד משהו, יש לי V6 חדש שקיבלתי והוא לא היה בשימוש עדיין.

אם אני ייבקש מהם להרכיב את המחשב עם הקירור שלי הם יבקשו 10 שקלים על ההרכבה של המחשב+ 100 (או כמה שזה עולה אצלהם) על ההרכבה של הקירור.

מה שמייקר לי את המפרט. אז אני חושב שעדיף לי כבר להרכיב את המחשב לבד עם הזמן שלי בלי לחץ (תקנו אותי אם אני טועה).

ואני גם בטוח שהם לא יעשו סידור כבלים כמו שצריך אם בכלל, אז כשהמחשב יגיע הביתה אני ייצטרך לפרק אותו ולסדר מחדש.

ולזה שמעליי ^^

אני חושב שאתה צודק, אם אני קונה מחשב בסכום גדול (4500), אז לפחות תן לי לראות שאתה מרכיב את זה כמו שצריך ולא "מחפף", כבר היו לא מעט סיפורים על חנויות שהשאירו מדבקות על הקירור בחלק שנוגע במעבד.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...

בראש החדשות:

שיפוץ נרחב בדרך: אינטל חושפת פרטים טכניים חדשים אודות מעבדי Rocket Lake

שיפוץ נרחב בדרך: אינטל חושפת פרטים טכניים חדשים אודות מעבדי Rocket Lake

אינטל מחליטה לחשוף עוד קצת מספרים אודות דור המעבדים השולחניים הבא מתוצרתה אשר מיועד להשקה בתחילת השנה הבאה - עם ארכיטקטורה חדשה לגמרי עבור ליבות העיבוד הראשיות וגם עבור הליבות הגראפיות המובנות

קרא עוד

אמאזון מעלה הילוך: אלו המבצעים המובילים שצפויים לנו ב-Prime Day 2020

חג הקניות הרשמי של אמאזון סוף כל סוף מגיע לאחר שלל דחיות הקשורות בקורונה - ובחרה הענקית מקווים לגרור התעניינות מוגדלת מבעוד מועד עם הרשימה המסורתית של המבצעים הבולטים שיהיו זמינים עבור הגולשים בעוד ימים ספורים

חדש באתר