ravenclock פורסם 2011 ביוני 28 Share פורסם 2011 ביוני 28 אז אל תקנה מהם. לא הייתה לי שום דיעה עליהם עד אשר ראיתי ושמעתי סיפורים פה בפורום עליהם. עצם העובדה שהם שמים מדבקה על מארז וכל פתיחה מפרה את האחריות. מאז שאני חבר בפורום הוצאתי את KSP מרשימת החנויות שאני אי פעם אתקרב אליהם.אם זה לא מרתיע אותך אז נסה את מזלך, יכול להיות שיפתיעו לטובה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liram21 פורסם 2011 ביוני 28 מחבר Share פורסם 2011 ביוני 28 יש לי שתי אפשרויות, או לקנות מ-TMS או לקנות מ-KSP. KSP זו החנות הכי קרובה אליי, אבל נניח את זה בצד.תסכים איתי שנגיד הכרטיס מסך שיש ב-KSP הוא אותו כרטיס כמו שיש ב-TMS (ואני מדבר על ה- GIGABYTE GTX560TI)להרכיב אצלהם, אני חושב שאני יירד מזה.. אבל רק לקנות מהם את החלקים.מנהל רשתות אחד אמר לי כך ואני מצטט:"תשמע, אם אתה מתכוון לקנות עם הרכבה אז כולם יכולים להיות חארות ולדחוף לך דברים 'אחרים', אבל אם אתה קונה מהם רק את החלקים, אז החנות הכי זולה ומוכרת תהיה האפשרות הכי טובה שלך, כי כולם מוכרים את אותו החלק". קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ravenclock פורסם 2011 ביוני 28 Share פורסם 2011 ביוני 28 אף אחד לא ידחוף דברים אחרים שכן זה פתח לתביעה. מה שכן בעת הרכבה יכולים לשכוח להביא לך כבל או בורג כלשהו. בעת הרכבת מחשב לאבא שלי שכחו לחבר את הצורב אז אני פתחתי וחיברתי אותו בלי שום בעיה, לעומת זאת בKSP לדוגמא אם אני מבין נכון תצטרך להביא את הקופסה לחנות על מנת שלא לקרוע את המדבקה.מבחינת לקנות חלקים אם אתה מבין במחשבים ויכול לעשות הכל לבד והפרשי המחירים הם משמעותיים אז לך על איפה שזול. מימוש אחריות בעת בעיה שהיא באה והולכת תמיד בעייתי בכל חנות עקב בעיית שחזור הבעיה.תריץ חפיוש על קייאספי בפורום תקבל מספיק חוות דעת, אני לא התרשמתי לטובה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
below_z פורסם 2011 ביוני 28 Share פורסם 2011 ביוני 28 איך זה חוקי בכלל לשים מדבקה ולקשר אותה לאחריות?הרי האחריות היא על חלקים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liram21 פורסם 2011 ביוני 28 מחבר Share פורסם 2011 ביוני 28 לזה שמעליי^^אז במקרה ואתה קונה מהם מחשב מורכב, הם יכולים להגיד שזה המדיניות של האחריות שהם נותנים..כי גם החנות נותנת אחריות על כל המחשב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MishaK פורסם 2011 ביוני 28 Share פורסם 2011 ביוני 28 אני לא אתייחס לשאר השטויות שנרשמו פה, מטעמי חוסר זמן כרגע.אני רק אחדד שהמדבקה שמודבקת למארזים, קריעה שלה לא מבטלת אחריותאלא אם כן גרמתם לנזק פיזי בפנים תוך כדיי ההתעסקות שלכם.רציתם להתקין הארד דיסק והוא נפל לכם ושברתם בערך 4 וחצי קבלים מהלוח אם? בעיה שלכם.סתם התאבד לכם הצורב והבאתם רק אותו להחלפה? מגניב. לא איכפת לי אם היה בתוך מחשב או לא.יש בעיה טכנית אחרת במחשב והחלטתם לנסות לפתור בעצמכם ע"י איפוס ביוס/נקוי אבק/לפזר אבקת פיות ולא הצלחתם? אז תביאו לסניף וכל עוד אין נזק פיזי בפנים תקבלו אחריות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
elrxx פורסם 2011 ביוני 29 Share פורסם 2011 ביוני 29 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
-LosNir- פורסם 2011 ביוני 29 Share פורסם 2011 ביוני 29 עכשיו צריך להגדיר מהו "נזק".וזו גם אחלה דרך להתחמק מאחריות.. מכה קטנה "בטעות" והופ מאשימים אותך ששברת קבל ולך חפש את דודה ש'ך.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MishaK פורסם 2011 ביוני 29 Share פורסם 2011 ביוני 29 והוא כבר מוגדר בתעודת האחריות על גב החשבונית.מקרים בהם לא תחול האחריות....17. הסרתה ו/או קריעתה של מדבקת האחריות שהודבקה על גבי מארז המחשב, זאת במידה וימצא נזק פיזי לאחד מהרכיבים הפנימיים במחשב בלבד.ההדגשה לחלק השני של המשפט היא מהמקור גם. אתם מוזמנים לבדוק. הועתק מהתעודה המעודכנת לתאריך 14 לדצמבר שנת 2010.-LosNir- מכה קטנה, ומחסור בקבל/חיבור SATA/פינים עקומים בסוקט/ידית נעילה של הסוקט שבורה (כולם מקרים אמיתיים, ויש אפילו יותר גרועים) כולם סיבה מצויינת מאוד, לדעתי, ולדעת כל אדם שפוי, להפרת האחריות.איזו סיבה יש לחברה/ספק/דילר/חנות לתת אחריות ללוח אם שהמשתמש הפיל לתוך הסוקט שלו את המעבד, ועיקם כמה פינים וכתוצאה מכך המחשב לא נדלק יותר? האם זו היא בעיה של החברה/ספק/דילר/חנות? לא. המשתמש גרם לנזק, וכתוצאה מהנזק שלו הלוח לא עובד יותר, לדברים כאלה אין אחריות. זה כמו שאני אקנה רכב חדש, אצא מהסוכנות, אעשה טוטל לוסט ואדרוש רכב חדש בטענות של אחריות.אותו דבר אם נלך למוצר פשוט יותר, כגון דיסק או קי. מגיע אדון סחבק, מתלונן כי ה-DOK אינו מזוהה במחשב יותר. אנוכי לוקח את הDOK, מסתכל עליו, ומזהה כי החיבור USB עצמו עקום כמו מגדל פיזה. תן ניחוש למה הוא הפסיק לעבוד? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
-LosNir- פורסם 2011 ביוני 30 Share פורסם 2011 ביוני 30 א. אני לא מלכלך על שום חנות - זה Scenario שקרה פה די הרבה. לא קישרתי לחנות ספציפית ואתם מוזמנים לבדוק בהודעה הקודמת שלי.ב. מישה - אני מקווה שאתה יודע להשתמש באופציית החיפוש.ג. אמרתי שמישהו הולך לכבד נזק פיזי? מעטות החנויות שיכבדו נזק פיזי (אולי זיגזג) ובצדק, אבל זו לא הנקודה פה. מישה טען שהמדבקה היא לא אמצעי להתנערות מאחריות - אני טענתי שישנם עוד הרבה דרכים להתנער כגון גרימת נזק פיזי במכוון. הבנה בסיסית בקריאה לא תזיק.עריכה:ד. ניהיה לארג' - חיפוש של דקה וחצי:http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=332729.msg2883240#msg2883240מקרה מאוד דומה לשלי... מה שמראה שהם מנסים להתנער מאחריות ע"י זה שהם שוברים משו ומפילים על הלקוח.לקח - תעמדו לצד הטכנאי כשהוא מפרק\בודק לכם את המחשב, תתעקשו במידה ואומרים לכם שאין כניסה למעבדה........הבעיה מתחילה כאשר יש בעיה כלשהיבאחד הרכיבים, אתה מחזיר אותו לחנות ומתחיל לקבל האשמות שעיקמת משהו. לי אישית זה קרה בזמנו בשמיר ז"ל (זכרונה לקללה), כשקניתי את המחשב הכנסתי בפירוש סעיף כתוב בחוזה.....ויש עוד לפחות כמה מקרים שאני בעצמי זוכר פה בפורום. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DrecK פורסם 2011 ביוני 30 Share פורסם 2011 ביוני 30 כמו שנאמר זה תלוי איזה סניף את ה קונה. אני קניתי לפני כמה שנים בסניף אשדוד וקיבלתי שירות מצוין החל מרגע הקנייה וגם כשהיו תקלות טיפלו בי מצוין. מקרה לדוגמא: היה לי כ. מסך x1900gt וים אחד הוא הפסיק לעבוד. לקחתי את המחשב לחנות ושמו לי כרטיס חלופי עד שהכרטיס שלי יחוזר מבדיקה. אחרי כמה זמן הם התקשרו אלי לבוא לחנות וכשבאתי אמרו לי שאין אפשרות לתקן את הכרטיס ואין להם במלאי עוד כרטיסים כאלה. אז מה שהם עשו הם הביאו לי x1950pro עם קירור ארקטיק קולינג שעד היום אני איתו. לי זה נתן הרגשה טוב לקבל יחס כזה ושירות כזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
About:blank פורסם 2011 ביוני 30 Share פורסם 2011 ביוני 30 1. חנות ו/או רשת הם לא יישות פיזית. השירות ניתן על-ידי אנשים, ומכאן נובעים גם הדברים הטובים וגם הדברים הפחות טובים. תלוי מאוד מי האנשים.2. מדיניות האחריות הרשמית מפורסמת או שניתן לברר אותה בקלות בשיחה עם איש מכירות (במקרה הנ"ל פשוט לבקש לראות חשבונית שעל גבה מפורטים כל התנאים). אם משהו באחריות לא נראה לך, או שתעלה את זה בפני איש המכירות או שתקנה במקום אחר. מניסיוני, תנאי האחריות דומים מאוד בכל החנויות, וזה גם לא מפליא במיוחד, מכיוון שתנאי האחריות הכללים מוכתבים על-ידי היצרן והיבואן.3. במקרה של הרכבת מחשב ייתכן שבאמת שהעניין קצת יותר מרוכב בהשוואה לרכיב שנקנה בנפרד. שוב, מומלץ לברר מה נוהל האחריות במקרה של תקלה.4. יצא לי כבר להתעסק עם מחשבים מורכבים שנקנו ב-KSP ושהיה צורך להחזיר אותם לצורך אחריות. לא אכנס לפרטים כי זה לא משנה, אבל אף פעם לא טענו משהו או סרבו לתת שירות בטוענה שהמדבקה בגב המארז קרועה.5. כמו שכבר נאמר יש נזק פיזי ויש רכיב תקול. לשום מוצר שאני מכיר לא ניתנת אחריות כתוצאה מנזק פיזי או משימוש לא נכון על-ידי המשתמש (שברוב המקרים הכוונה להתעסקות פיזית מבלי לדעת מה עושים). גם אם קונים מצלמה, מחשב נייד או כל מוצר דומה אחר וביציאה מהחנות החלקת והמוצר נפל ונשבר, אין על זה אחריות. יש לזה גם סיבה טובה מאוד (לא צריך דמיון מפותח כדי לדמיין אנשים ששבוע לפני תום האחריות שוברים לעצמם את לוח-האם, כרטיס גרפי, כל רכיב אחר כדי לקבל במקומם רכיב חלופי. במקרה של אבולוציית חומרה ממוצעת, בדרך כלל מדובר למעשה על שדרוג ב"חינם").6. אני לא אגיד שהתופעה של התנערות מאחריות היא משהו שלא נתקלתי בו (וכאן חשוב להדגיש, באופן כללי לאו דווקא ברשת המסוימת שלגביה נשאלה השאלה). כלל אצבע הוא שמי שרוצה להערים עליך קשיים במימוש האחריות יכול לעשות את זה בלי הרבה בעיה. לא צריך "לשבור" רכיבים בשביל זה. הנקודה היא שתמיד יש סיכון בעבודה מול אנשים שיכולים להתנער גם מחוזים ושאר התחייבויות. אם יש טכנאים ששוברים רכיבים במחשב כדי להתחמק מאחריות אז: 1) לא הייתי קונה בחנות או בסניף הזה לעולם, גם אם יזרקו משם את המפגעים. 2) הייתי מתלונן להנהלת החנות או הרשת. בהתחלה למנהל הסניף או החנות ואם זה לא היה עוזר גם להנהלה הבכירה ולפי תגובתם וטיפולם מחליט איך להמשיך.עוד נקודה שחשוב לזכור הוא שלא מעט מהלקוחות של הרשתות האלה (ופה אולי הן גם מביאות את זה חלקית על עצמן בצורה שבה הן ממתגות את עצמן) הם לא בדיוק האנשים הכי מפותחים שהאנושות ראתה. אנשים שמנסים לרמות את הרשת בעצמם (הרסו את הרכיב בגלל שימוש שגוי כי אין להם מושג ועכשיו מנסים לטשטש עקבות) או סתם קטנוניים/טיפשים/חושבים שמגיע להם הכל/כל התשובות נכונות. לכן אני מבין למה יש כל מיני מנגנוני הגנה שבהם הרשת נוקטת כדי להגן על עצמה.כאשר שואלים על שירות של רשת, מומלץ להתייחס לסניף ספציפי. הרשת עצמה גם היא לא יישות פיזית וזה שאחד קיבל שירות טוב או פחות טוב בסניף מסוים, לא אומר שכל המצב בסניף אחר. והעצה הכי טובה שאפשר לתת. אם אתה לא סומך על חנות מסוימת, פשוט אל תקנה ממנה. נקודה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ChronoDog פורסם 2011 ביוני 30 Share פורסם 2011 ביוני 30 משום מה אני בספק שרשת שמכבדת את עצמה, ובייחוד רשת גדולה כמו KSP, תעשה שטויות בסגנון של לגרום נזק לרכיבים ולהפיל זאת על לקוח, מכיוון שמאוד קל להוכיח מי גרם לנזק - מספיק לצלם כמה תמונות של רכיב טרם הבאתו לתיקון/החלפה, ויש לקוחות שבהחלט עושים זאת : בעסק הזה שמועות הורגות, ואף חנות (שוב, שמכבדת את עצמה) לא תרצה להיות ידועה לשמצה ברמאות שכזו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
-LosNir- פורסם 2011 ביוני 30 Share פורסם 2011 ביוני 30 זה נכון - אבל לקוחות שמצלמים אתה לא תראה הרבה, וזה בד"כ כאלו שנכוו בעבר.(= ממש לא קהל היעד של KSP לדוגמא) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
giloman פורסם 2011 ביוני 30 Share פורסם 2011 ביוני 30 נכוותי בעבר מKSP ואני לא אקנה שם שוב רכיב חומרה (הדבר היחיד שאני כן קונה שם זה עכברים אוזניות וכו').בסניף הר חוצבים ירושלים לא רצו בזמנו לממש לי אחריות על לוח NF7 שהלך בגלל שעל הפלסטיק שמקיף את הפינים של הIDE היה סדק במקרה אחר לקח בערך חודשיים להחליף זיכרונות ADATA vitesa ddr500 ואני זוכר שעשו לי בעיות בגלל שעל אחד הסינקים של הסטיקים התקלף קצת הצבע האדום. בסניף תלפיות ירושלים אמנם לא קניתי חומרה אבל היחס הרבה יותר טוב . כמו שאמרו , זה תלוי בסניף. אני חושב שאם אין הבדלי מחיר משמעותיים כדאי לקנות בחנויות שלדעתי אמינות יותר כמו RSM וZZ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.