liram21 פורסם 2011 ביוני 23 Share פורסם 2011 ביוני 23 שלום לכולם,אני מתכנן לקנות עוד כמה ימים מחשב מ-KSP. אבל אני לא קונה עם הרכבה, אני נותן מפרט והוא מביא לי חלקים (אני מרכיב בבית).המחשב הוא לא זול (4500 ש"ח) וכבר אכלתי מספיק חרא מIVORY [לא רוצה לאכול שוב]אז אני רוצה לדעת איך הם מבחינת אחריות, ושירות ?ועוד משהו, איזזה חנויות מוכרות את הלוח הזה: P67A-GD80 או P67A-GD65 של MSI ? ואיך הוא ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
About:blank פורסם 2011 ביוני 23 Share פורסם 2011 ביוני 23 כמו בכל רשת זה תלוי בסניף, יש סניפים עם שירות ויחס מעולים ויש עם שפחות.אם חשוב לך לברר משהו ספציפי לגבי האחריות, כדאי שתברר זאת במדיניות האחריות שלהם שאם איני טועה מפורסמת באתר שלהם, ואם אתה לא בטוח, תברר עם איש המכירות ותבקש לקבל את כל התנאים שסוכמו בכתב, או לפחות תבקש לעיין במדיניות האחריות (שאם אני לא טועה מודפסת בגב החשבונית שהם מנפיקים) לפני שאתה מבצע את העסקה, כדי לוודא שהיא מקובלת עליך.לגבי שאר השאלות, תחפש באתרים של החנויות או במנוע חיפוש כדי למצוא חנות שמחזיקה את הלוח במלאי.וזה לא הפורום המתאים כדי להתייעץ לגבי המפרט הטכני של הלוחות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shay1098 פורסם 2011 ביוני 23 Share פורסם 2011 ביוני 23 האחריות שלהם מפורסמת בגדול בכל מקום בחנות ונמצאת על אחורי החשבונית, חד וחלק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ברוס לי פורסם 2011 ביוני 24 Share פורסם 2011 ביוני 24 תברר עם איש המכירות ותבקש לקבל את כל התנאים שסוכמו בכתב,אף איש מכירות בשום חנות אינו מוסמך לכתוב את הדברים שסוכמו עם הלקוח בכתב.לכל חנות יש תנאים כתובים שנוסחו ע"י עורכי דין בעלי נסיון. ואיש המכירות לא תפקידו לערוך ולכתוב הסכמים.יש חנויות שמשאירות מקום בטופס להוספת הערות והערות בלבד.לעובד אסור להוסיף זמן אספקה למשל משום שזמן זה כתוב ומנוסח בטופס ההסכם מול הלקוח של החנות.אם בטופס הזה למשל כתוב שזמן האספקה למוצר מסויים הוא 14 יום אז העובד לא יכול לכתוב זמן אספקה של יומיים בהתחייבותהוא כן יכול לכתוב זמן משוער של יומיים אם הלקוח יתעקש אבל זה לא ההתחייבות ואם הלקוח יתעקש מוטב לוותר מראש כי מנסיון עם הלקוחות האלה תמיד יקרו כל הפאלטות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
About:blank פורסם 2011 ביוני 24 Share פורסם 2011 ביוני 24 1. אם לא שמת לב המלצתי לו דבר ראשון לברר בכתב האחריות הרשמי.2. המשמעות של לברר עם איש המכירות היא בדיוק זאת. לברר. מכיוון שאיש המכירות הוא האדם שאיתו בא הלקוח במגע, שאלות בנושא אחריות במקרה של שאלה, ספק או סתם כי לא מוצאים את כתב האחריות הרשמי, יש לברר תחילה מול איש המכירות. אם תנאי האחריות שמסר איש המכירות מקובלים על הלקוח הרי שבשלב הבא מומלץ לקבל הכל בצורה של כתב אחריות רשמי, כולל תוספות ושינויים (שלרוב אין בהם צורך וגם לא ניתן לבצע כשזה נוגע לחומרה).3. אין קשר בין כתב ותנאי האחריות לבין זמני אספקה, תשלום או כל תנאי אחר של ההזמנה עצמה.4. ברגע שיש לך מסמך רשמי שהנפיקה החנות שבו מפורטים תנאים כלשהם (אחריות, אספקה, מחיר) אז יש לו תוקף משפטי. נכון שלסתם שרבוט בעט של איש מכירות אין ממש תוקף משפטי, אבל זה ממש לא המקרה שאליו התכוונתי.אף איש מכירות בשום חנות אינו מוסמך לכתוב את הדברים שסוכמו עם הלקוח בכתב.לכל חנות יש תנאים כתובים שנוסחו ע"י עורכי דין בעלי נסיון. ואיש המכירות לא תפקידו לערוך ולכתוב הסכמים.בהנחה שסגרת עסקה מול איש המכירות, הרי שאותו איש מכירות צריך להנפיק לך לבקשתך אישור של כל תנאי העסקה (פשוט רוב הלקוחות לא דורשים זאת). זה נכון שלאיש המכירות אין ממש יכולת לנסח מולך הסכמים מפורטים והוא עובד במסגרת התנאים שמכתיבה ההנהלה, אך ברגע שהוא התחייב למשהו, ויהא זה זמן אספקה קצר יותר מהרגיל, מוצר שניתן בחינם כפיצוי או מכל סיבה אחרת, פירוט התשלומים, מפרט המערכת ועוד, הרי שהוא צריך לתת אותו בכתב. אם הוא מתחייב רק בעל-פה אז אין להאמין לו ויש להסתמך רק על התנאים של מדיניות השירות וכו' המפורטים בכתב, כי במקרה של מחלוקת המסמך הכתוב מקבל תוקף על כל הבטחה שבעל-פה. אם איש מכירות כזה או אחר מבטיח לך דברים בעל-פה אך לא מוכן להנפיק לך מסמך רשמי של החנות שבו כל התנאים וההבטיחות הללו מגובים בכתב, יש להניח שהדברים שהובטחו לא יתקיימו בוודאות, ואני באופן אישי אף הייתי נמנע מלקנות בחנות כזאת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2011 ביוני 25 Share פורסם 2011 ביוני 25 אף איש מכירות בשום חנות אינו מוסמך לכתוב את הדברים שסוכמו עם הלקוח בכתב.לכל חנות יש תנאים כתובים שנוסחו ע"י עורכי דין בעלי נסיון. ואיש המכירות לא תפקידו לערוך ולכתוב הסכמים.יש חנויות שמשאירות מקום בטופס להוספת הערות והערות בלבד.לעובד אסור להוסיף זמן אספקה למשל משום שזמן זה כתוב ומנוסח בטופס ההסכם מול הלקוח של החנות.אם בטופס הזה למשל כתוב שזמן האספקה למוצר מסויים הוא 14 יום אז העובד לא יכול לכתוב זמן אספקה של יומיים בהתחייבותהוא כן יכול לכתוב זמן משוער של יומיים אם הלקוח יתעקש אבל זה לא ההתחייבות ואם הלקוח יתעקש מוטב לוותר מראש כי מנסיון עם הלקוחות האלה תמיד יקרו כל הפאלטותהאמת שהוא כן, חוזה בכת או חוזה בע"פ תקפים, ועוקפים כל חוזה כללי אחר שמסופק ע"י החנות, אם משהו שהעובד של החנות אמר לך לא התממש זכותך לתבוע את החנות\חברה(החברה תיהיה אחראית לכל הפעולות של העובד, במקרה הטוב ביותר היא תיהיה מסוגלת לתבוע אותו תביעת נזקין לאחר מעשה).אבל כן איש מכירות, איש מעבדה, מבחינתי המנקה כל עוד היא עובדת החנות יכולים להתחייב לכל מה שבא להם, את הלקוח זה לא מעניין אם מותר להם או לא במסגרת האחריות והחוזה שלהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
fakeman פורסם 2011 ביוני 25 Share פורסם 2011 ביוני 25 יש כלל ברזל. כל התחייבות מצד החנות שאי אפשר להוכיח אותה לא שווה כלום. וכך גם התחייבות בעל פה.(אלא אם כן אתה מקליט אותם). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
elrxx פורסם 2011 ביוני 26 Share פורסם 2011 ביוני 26 לפני שתקנה כדאי מאוד שתהיה מודע למדיניות שלהם לגבי מחשבים שלא הורכבו על ידםלי הייתה בעיה בלוח אם ושהגעתי לחנות שלהם לברר איך אני ממש את האחריות שמעתי את הדבר ההזוי הבאאם הם לא מרכיבים את המחשב ויש לך בעיה בחלק אתה נותן להם אותו לבדיקה,אם החלק נמצא "תקין" אזאתה תשלם להם 150 שקל,אחרת הם ישלחו למחסן,ומשמה ליבואן ורק אחרי שזה יחזור תקבל חלק אחר (שלא מובטח שיהיה חדש)הבעיה במדיניות הטיפשית הזאת היא שיש תקלות שלא קורות כל הזמן (למשל מחשב שמתכבה באופן אקראי וכו...)ממליץ לך לקנות בחנות אחרת שיתנו לך חלק \ מחשב חלופי \ לא יתנו קנס של 150 שקל כאשר יש בעיה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liram21 פורסם 2011 ביוני 27 מחבר Share פורסם 2011 ביוני 27 זה שמעליי ^^אם הם מרכיבים את המחשב:1. אתה חושב שהם יסכימו שאני יעמוד ליד מי שמרכיב ?2. אם הם מרכיבים אני רוצה שכל החלקים המתווספים(הגשר של ה-SLI, הדרייברים, הדיסקים, החוברות, כל הקרטונים וכד'.. ) יגיעו אליי, הם יסכימו לדבר כזה ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
elrxx פורסם 2011 ביוני 27 Share פורסם 2011 ביוני 27 את כל מה שקנית תקבל (אני קניתי מהם כבר מחשב שהם הרכיבו וקיבלתי את כל החלקים כולל הברגים המיותרים)זה שאתה תהיה ביחד עם זה שמרכיב הם כנראה לא יסכימו,אני למשל ביקשתי להיות נוכח בזמן ה "בדיקה" של הלוח אםהם אמרו שאי אפשר קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
levy.mor פורסם 2011 ביוני 27 Share פורסם 2011 ביוני 27 לפני שתקנה כדאי מאוד שתהיה מודע למדיניות שלהם לגבי מחשבים שלא הורכבו על ידםלי הייתה בעיה בלוח אם ושהגעתי לחנות שלהם לברר איך אני ממש את האחריות שמעתי את הדבר ההזוי הבאאם הם לא מרכיבים את המחשב ויש לך בעיה בחלק אתה נותן להם אותו לבדיקה,אם החלק נמצא "תקין" אזאתה תשלם להם 150 שקל,אחרת הם ישלחו למחסן,ומשמה ליבואן ורק אחרי שזה יחזור תקבל חלק אחר (שלא מובטח שיהיה חדש)הבעיה במדיניות הטיפשית הזאת היא שיש תקלות שלא קורות כל הזמן (למשל מחשב שמתכבה באופן אקראי וכו...)ממליץ לך לקנות בחנות אחרת שיתנו לך חלק \ מחשב חלופי \ לא יתנו קנס של 150 שקל כאשר יש בעיהמה בדיוק הזוי פה ? לא שאני בעד לזהאבל תחשוב שכל ילד שהיה בא לו להריכב את המחשב לבד והיה דופק רכיב כשלהו במהלך ההרכבה, זאת ממש לא אחריות שלהם?וברור שאתה תשלם כמו גדול 150 שח על שעת מעבדה של טכנאי.. מה חשבת שאתה יכול ללכת סתם לשם והם יבדקו לך את זה בכיף שלהם..זמן =כסף!!!ולעניין: אני קניתי ועדיין קונה מהם חלקים / מחשבים ועדיין לא נתקלתי בבעיה עם השירות שלהם (סניף חדרה) לפי מה שאני זוכר.. פעם הייתה לי תקלה עם רכיב שקניתי באתי לשם .. ולא היה מלא אנשים אז הוא בדק לי את הרכיב על מהקום. ראה שהוא תקול ונתן לי חדש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
-LosNir- פורסם 2011 ביוני 27 Share פורסם 2011 ביוני 27 תגיד לי, אתה שם לב למה שאתה אומר?ומה אם הכחלק כן תקול? שאני אשלם על שעת עבודת טכנאי שהיא בכלל לא נחוצה (שולחים ישר ליבואן) על חלק ששילמתי במיטב כספי והוא נמצא באחריות? ממש לא! זו האחריות של החנות לספק שירות, וכן, החנות תשלם את שעת הטכנאי, ואם לא, שיתפוצצו! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ag43 פורסם 2011 ביוני 27 Share פורסם 2011 ביוני 27 תקרא טוב את ההודעה המקורית, הכסף נלקח רק אם החלק תקין. אני אישית קניתי מהם לוח אם בלבד ואת שאר החלקים מחנות אחרת. זה היה בדיוק כשלוחות הX58 יצאו לשוק ולא היתה איתם היכרות רבה. היתה לי בעיה כלשהיא (לבסוף התברר שהזכרונות היו בעייתיים) שחשדתי שנגרמה מלוח האם. הטכנאי בKSP רעננה (שם קניתי את הלוח) ישב איתי בסבלנות חצי שעה והראה לי שהלוח תקין. לא רק שהוא לא דרש כסף, הוא שאל למה לא הבאתי את כל המחשב כדי שיעזור לי לאבחן את הבעיה וכשאמרתי לו שלא קניתי את החלקים אצלם הוא אמר שזה לא משנה. זה מה שנקרא שירות טוב לדעתי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
elrxx פורסם 2011 ביוני 27 Share פורסם 2011 ביוני 27 מה בדיוק הזוי פה ? לא שאני בעד לזהאבל תחשוב שכל ילד שהיה בא לו להריכב את המחשב לבד והיה דופק רכיב כשלהו במהלך ההרכבה, זאת ממש לא אחריות שלהם?וברור שאתה תשלם כמו גדול 150 שח על שעת מעבדה של טכנאי.. מה חשבת שאתה יכול ללכת סתם לשם והם יבדקו לך את זה בכיף שלהם..זמן =כסף!!!ולעניין: אני קניתי ועדיין קונה מהם חלקים / מחשבים ועדיין לא נתקלתי בבעיה עם השירות שלהם (סניף חדרה) לפי מה שאני זוכר.. פעם הייתה לי תקלה עם רכיב שקניתי באתי לשם .. ולא היה מלא אנשים אז הוא בדק לי את הרכיב על מהקום. ראה שהוא תקול ונתן לי חדש.הדבר ההזוי הוא שהם לא מוכנים ללכת לקראת הלקוח בשום מקרהאני יתן לך דוגמא,בחנות אחרת (אני לא יגיד איפה שלא תחשוב שאני עושה פרסומת) קניתי ספק כח דיי זוללמחשב ישן שהיה לי (פנטיום 3 שעמד למות),חיברתי את הספק למחשב והספק השמיע סוג מסויים של זמזום,יש לציין שקניתי את הספק במארז retail שהיא ארוז בניילון וכו...,בחנות שקניתי ממנה לא התווכחו איתי,להפךהמוכר אמר שכנראה שהספק תקול והביא לי את אותו ספק חדש (אריזת retail חדשה ארוזה והכל) חזרתי לביתחיברתי ושוב היה זמזום הגעתי למסקנה שכנראה הספק לא מתאים ללוח (הלוח עתיק) חזרתי לחנות הסברתי למוכר אתהמצב בלי שום ויכוחים ובלי שום בעיות המוכר נתן לי ספק אחר (גם כן חדש) שבמחירון החנות עלה טיפה יותר ממה ששילמתיובפעם השניה שהחלפתי את הספק המוכר אפילו הציע לי לעלות למעבדה שלהם בחנות,יש להם מחשבים שהם בודקים איתם חלקיםלפרק מחשב שבא לי ולבדוק עליו את החלק (היה יום שישי והטכנאים לא היו בחנות)בסופו של דבר החלפתי את החלק 3 פעמים,וזה על חלק שעלה פחות מ200 שקלבלי ויכוחים בלי קנסות ובלי בעיותאם הוד מעלתו שיושב במעבדת KSP מחליט שאני יצטרך לשלם 150 שקל על העבודה שלושלפחות יתנו לי להיות נוכח בבדיקה,אבל מה כבר אפשר לצפות מחנות שמדביקה מדבקות שאוסרות על פתיחת המארזאני מהם כבר לא יקנה שום דבר שתהיה לי בעיה לממש עליו אחריות קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liram21 פורסם 2011 ביוני 28 מחבר Share פורסם 2011 ביוני 28 אבל יש עוד משהו, יש לי קירור V6 חדש שקיבלתי והוא לא היה בשימוש עדיין.אם אני ייבקש מהם להרכיב את המחשב עם הקירור שלי הם יבקשו 10 שקלים על ההרכבה של המחשב+ 100 (או כמה שזה עולה אצלהם) על ההרכבה של הקירור.מה שמייקר לי את המפרט. אז אני חושב שעדיף לי כבר להרכיב את המחשב לבד עם הזמן שלי בלי לחץ (תקנו אותי אם אני טועה).ואני גם בטוח שהם לא יעשו סידור כבלים כמו שצריך אם בכלל, אז כשהמחשב יגיע הביתה אני ייצטרך לפרק אותו ולסדר מחדש.ולזה שמעליי ^^אני חושב שאתה צודק, אם אני קונה מחשב בסכום גדול (4500), אז לפחות תן לי לראות שאתה מרכיב את זה כמו שצריך ולא "מחפף", כבר היו לא מעט סיפורים על חנויות שהשאירו מדבקות על הקירור בחלק שנוגע במעבד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.