כרטיס ויזה דולר ניטען - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרטיס ויזה דולר ניטען


amni

Recommended Posts

מהודעה של סניף הדואר הבנתי שהם החלו עכשיו שירות תשלומים בינלאומיים חדש, נקובים בדולרים באמצעות כרטיס ויזה ניטען שניקרא כרטיס ויזה ניטען-דולר. זה לא כרטיס ויזה ניטען נקוב בשקלים , כאשר ההטענה היא עד 1000 שקלים, למרות שגם בכרטיס הניטען בשקלים אפשר לשלם לסוחרים בחו"ל במטבעות מקומיים.

כמו הכרטיס הניטען הנקוב בשקלים --- בכרטיס זה אין שום זיקה לחשבון בנק, גם אין שום זיקה לכרטיסי אשראי רגילים או חשבון פייפאל. לפי ההסבר שקיבלתי --- הכרטיס ויזה ניטען-דולר ניטען עד גובה 10000 שקלים וכל העברה בודדת היא עד סכום 1000 דולר בקירוב.

פקידת הדואר לא יכלה להפנות אותי לשום כתובת באינטרנט שבה יש פירוט טכני מלא בנוגע לכרטיס ויזה ניטען-דולר הנ"ל. האם מישהו כאן יודע על כתובת כזו ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא לא מקושר לחשבון בנק מה שאומר שעם גנבו לך -גנבו לך רק את מה שיש בטעינה

אבל לא יכולים לגעת לך בחשבון

בכל מקרה מעקב

העלאת הסכום הניטען והעלאת גובה סכום ההעברה נראה לי השיפור הכי _משמעותי_.

בכרטיס ויזה ניטען-שקל סכום ההעברה המקסימלי הוא בערך 270 דולר (אם לא העלו את הסכום בינתיים). זה אומר למשל, שאינני יכול באמצעות הכרטיס ניטען-שקל לקנות מחו"ל מוצרים שמחירם גבוה יותר מ- 270 דולר (למשל לא יכול לקנות, את הטרנספורמר של של או מצלמת רפלקס של קנון).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הוא לא מקושר לחשבון בנק מה שאומר שעם גנבו לך -גנבו לך רק את מה שיש בטעינה

אבל לא יכולים לגעת לך בחשבון

בכל מקרה מעקב

רציתי להגיב לך אבל ניתבתי את התגובה שלי בטעות כתגובה לקרירין. השינוי הכי חשוב הוא גובה סכום ההעברה שהוגדל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר להעביר כסף מהכרטיס לפייפאל?

לא יודע אם אפשר להעביר כסף (בדולרים) לפייפל. בשלב זה אני מחפש איזשהו אתר רישמי שמפרט מהם תנאי ההעברות (למי מלבד לסוחרים ישירות) מה כל העמלות וכולי.

בסניף הדואר לא יכלו להפנות אותי לשום אתר כזה, לכן פירסמתי את ההודעה כאן בתיקווה שמישהו יודע על אתר כזה. האינפורמציה היחידה שכנראה קיימת בוודאות היא חוזה של כ- 14 עמודים שניכלל באריזה בה מוכרים את הכרטיס. ההטענה המינימלית היא 50 דולר ואני לא רוצה להטעין כרטיס (ולשלם עוד כמה עשרות שקלים של עמלות רק כדי לראות את החוזה הזה). אם מישהו הטעין כרטיס כזה הוא מוזמן להעלות לרשת צילום של החוזה הנ"ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...