C# Multicast Broadcast - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

C# Multicast Broadcast


mcalfi

Recommended Posts

תתקנו אותי אם אני טועה:

Unicast

שולח את המידע אחד אחד לכל מחשב שמבקש אותו באופן אישי יאנו אחד אחד. לא בו זמנית ולכן הוא מעפן ולא יעיל. אלה אם כן אני רוצה נגיד לעשות CHAT פרטי אחד על אחד.

הפצת נתונים ב-Multicast

שולח את המידע רק למחשבים שמבקשים אותו-בו זמנית. מעולה לCHAT ואז אני לא צריך שרת שיקבל את ההודעה וישלח לכל המשתמשים בחזרה. זה עושה את זה בשבלי.

הפצת נתונים ב-Broadcast

שולח את המידע שאני רוצה לכל מי שמחובר אליי ( ??? לא נראה לי שהבנתי את זה) ואפילו אם המחשבים לא רוצים את המידע הזה אני שולח להם בכל זאת אבל בו זמנית. בטחלס אין לי מושג להמ שמישו ירצה להשתמש בזה ולא בMULTI CUST. ואגב אני צריך לעשות את זה בפעולה חוזרת לכל איפי שיש לי ברשימה. ממש לא טוב. אבל אני בטוח טועה אז תקנו אותי

הפצת נתונים ב-Anycast

שיפור של MULTI CAST. עושה את זה יותר יעיל או משו. להשתמש בזה וזהו הכי טוב נקודה.

-----

חברה אני ישמח אם תתקנו אותי בזה או לחילופין אם ממש לא הבנת יכלום אז איזה מידע על הנושא! תודה.

***רציתי לשאול בקשר למחלקה בC# MulticastOption אבל אין לי ידע בכלל בנושא אז בבקשה להעביר לפורום או משו. תודה!

------

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשכח ממולטיקאסט. מולטיקאסט זה משהו שאתה יכול לעשות ברשת פנימית שאתה שולט על כל הראוטרים שלה. צריך להגיד קבוצה בכל ראוטר עם כל החברים בה. בגדול זה משהו ארכאי שאני בספק אם באמת בשימוש היום.

ברואדקאסט, שימושי רק אם אתה עובד בתווח משוטף כמו WiFi, בכל מקרה ברואדקאסט לא יוצא מהראוטר.

כל התקשורת באינטרנט היא יוניקאסט, מנקודה לנקודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צודק. יש ניהול אוטומטי של הקבוצות מסתבר. בכל אופן זה לא מתאים לצאט כי זה על בסיס UDP, ככה שזה טוב רק לוידאו חי ו-VoIP.

[ltr]

Key concepts in IP multicast include an IP multicast group address,[1] a multicast distribution tree and receiver driven tree creation.

An IP multicast group address is used by sources and the receivers to send and receive multicast messages. Sources use the group address as the IP destination address in their data packets. Receivers use this group address to inform the network that they are interested in receiving packets sent to that group. For example, if some content is associated with group 239.1.1.1, the source will send data packets destined to 239.1.1.1. Receivers for that content will inform the network that they are interested in receiving data packets sent to the group 239.1.1.1. The receiver joins 239.1.1.1. The protocol typically used by receivers to join a group is called the Group Management Protocol (IGMP).

[/ltr]

ודרך אגב, אם כבר...

[ltr]

Anycast: Like broadcast and multicast, anycast is a one-to-many routing topology. However, the data stream is not transmitted to all receivers, just the one which the decides is the "closest" in the network.[Note 1] Anycast is useful for global load balancing and is commonly used in DNS communications.

[/ltr]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...