Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

tmpusr

ת'רד המלצת חנויות

Recommended Posts

מאשר את TMS גם כן.

הזמנתי משהו וכל ההתקשרות הייתה דרך המייל(כי הטלפון שלי לא עבד), גם בשישי בשעה 1600-1700 שזה בהחלט אחרי שעות הפעילות.

למחרת ההזמנה נאלצתי לבטל והכל נעשה בצורה אדיבה וללא כל בעיות!

קיריל נתן מענה מהיר, מקצועי ואדיב חרף השעה המאוחרת.

TMS הרוויחו אותי בתור לקוח ועוד הרבה לקוחות שאני מפנה אליהם :xyxthumbs:

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

IQPC שבאשדוד פשוט מעולים. הייתה בעיה עם הזמינות של הספק, אך באותו היום של ההזמנה התקשר אליי בחור בשם יאיר, מאוד נחמד ומעודד, אשר ישר הציע לי מספר אופציות חלופיות, אך אני העדפתי לחכות למלאי חדש של הספק שרציתי. יומיים אחרי התקשר אליי בחור שאיני זוכר את שמו, אשר עבד במעבדה - והרכיב לי את המחשב. אני חייב לציין שהעבודה שלו הייתה נפלאה, הוא שאל אותי שאלות עניינות (הוא שם לב שאני לא מזמין , וציין שהוא חיבר עוד כבל SATA בכדי שאוכל לחבר את הכונן הקשיח).

KSP סניף בילו סנטר (רחובות) ההערה היחידה שיש לי על KSP היא האחריות הזוועתית שלהם. במידה ו- לא היה מחליפים לי את האוזניות, לא הייתי חוזר לסניף הזה בחיים.

שכחתי להוסיף שרוב העובדים בסניף מאוד אדיבים, חוץ מעובד יחיד אשר ישב ליד המחשב, ולא התיחס לשאלותי ברצינות מרובה.

IVORY סניף רחובות לפני כשנה רציתי לקנות מסך חדש, ורק ל-IVORY היה במלאי את המסך. ההתנסות היחידה שלי איתם היא לפני 7-8 שנים, בסניף תלפיות (ירושלים), כאשר קניתי מחשב חדש. בכל אופן, הלכתי לחנות וכאשר הגעתי אליה, היא היתה מבולגנת ולא נקיה. בתור עמדו 3-4 אנשים.

תהליך הקניה היה מאוד מיגע. עמד שם בחור אחד שהיה מאוד מסורבל מבחינת השליטה שלו במערכת. הוא נתקל בבעיות כל הזמן, וזמן השירות עמד על 15~ דק' לבן אדם. מה שהייתי צריך לעשות זה אך ורק לשלם, ולחזור בעוד שלושה ימים בכדי לקבל את המסך, ופעולה זו לקחה משהו בסביבות 45 דק'. הדבר הטוב היחידי שיצא מכך, הוא שביום למחרת קיבלתי SMS שהמוצר שלי הגיע לסניף. הייתי סקפטי, התקשרתי ונתתי את מספר ההזמנה בכדי לוודא שהכל בסדר - וכך היה. הגעתי לסניף ויצאתי משם תוך 5 דק' עם מסך חדש ונוצץ. לא חווית הקניה הכי חלקה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

לכבוד הזיגזגים

הנדון: טיפולכם המסור בלקוח שלנו, אליעזר בן עמי

על אף הזמן שעבר מאז המקרה, לא שכחנו.

במציאות בה כל אחד מנסה לברוח מאחריות הנכם מהווים דוגמא ומופת לדרך בה עסק צריך להתנהל.

בזכות גישתכם ואי התפשרותכם בתחום השירות, זכה הלקוח שלנו לשחזור המידע רב הערך הפרטי שלו מכוננו שנפגם.

קבצי בעלי ערך אישי ומשפחתי רב ותמונות רבות מספור של נכדי הלקוח זכו לשחזור וחזרו לרשותו.

אנו שמחים להיות בין לקוחותיכם המכירים אתכם עוד מימי החנות בבית בנווה מונוסון.

כבר שנים שאנו ממליצים רק עליכם לכל מי שמחפש "אבא ואמא" למחשב שלו ועד כה אין ולו לקוח אחד שלנו שיצא לא מרוצה מהמלצתנו.

תודה רבה ושנה טובה ומוצלחת.

בכבוד רב,

דיזיצר ראובן ודרור חרמש

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני רוצה להמליץ על החנות פלונטר

אחרי שנה ורבע של עבודה מת לי ה-SSD של M4 בנפח 256

חשבונית לא מצאתי ורק זכרתי שקניתי אותו בפלונטר

הגעתי לשם עם הדיסק. קיבלו את פני באדיבות, ובתוך כדקה אישרו שאכן הדיסק מת

השארתי את ה- ובתוך 10 ימים קיבלתי דיסק חדש לחלוטין באריזה מקורית.

קל לקנות אבל השרות תמיד בעיה וכאן פלונטר היו בדיוק מה שציפיתי מחנות טובה.

ממליץ.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

IQPC - קניתי אצלם 2 מחשבים, ובכל קנייה יצאתי מרוצה.

נותנים תשומת לב ללקוח, עוברים על כל חלק וחלק, וממליצים לך במידת הצורך אם כדאי לשנות משהו.

כשהתקלקל לי הSSD ותהליך מימוש האחריות התעכב בגלל הספק מעל לשבוע, התקשרו אליי והציעו לי פשוט להתקין חדש לגמרי על חשבון החנות, ותוך שעתיים מהשיחה, המחשב כבר היה מוכן.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

KSP ירושלים - תלפיות:

קניתי אצלהם הרבה דברים. מחשבים שלמים, חלקים, תוספים וכו'. לרוב השירות בסדר גמור, זמן הרכבת מחשב שלם הוא די ארוך אצלהם (יכול להגיע ליותר משבוע בקלות) אבל ההרכבה מצויינת בד"כ ואין איתם בעיות מיוחדות (אפשר גם להתעלם מהמדבקה ששמים על המארז ולפתוח אותו ללא חשש, הם לא מתווכחים על זה בכלל). הם גם שמים משחה טרמית AC5 בהרכבות שלהם.

שווה לציין שקניתי שני מחשבים עם מארז של זהה שמגיע עם USB3 מקדימה ומחבר של 20 פין שאין בכל . בשתי הפעמים לא היה את החיבור הזה בלוח (יש לי כרטיסי PCI-E כאלה אבל הם לא יודעים את זה), פעם אחת הם התקשרו והודיעו לי שאין תאימות ונתנו אופציות חליפיות, אבל פעם שניה הם סתם קשרו את הכבל 20 פין והחביאו אותו בתוך המארז בלי להגיד לי מילה...סך הכל אני ממליץ עליהם אבל עדיין שווה לשים לב לכל הרכיבים והפרטים הקטנים.

אייבורי ירושלים תלפיות:

קניתי אצלהם כמה פעמים ולא נתקלתי בבעיות מיוחדות אבל אייבורי נתפסים כחכמים על חלשים, אם תגיע ותראה ידע ושאתה לא סתם משתמש פשוט הם לא יתעסקו איתך יותר מידי אבל אם הם רואים לקוח שלא כ"כ מבין הם מנסים לדחוף לו רכיבים שהם צריכים למכור שהם לרוב לא ממש נחוצים ולעמים אפילו סתמיים בקיצוניות (לוח של בשווי 600 שקל למחשב פשוט?).

פעם אחת קראה לי ידידה בקשר לבעיה במחשב חדש שהיא קנתה מהם, כשהגעתי מיד שמתי לב שהדיסק הקשיח עושה בעיות, כשפתחתי את המחשב ראיתי עליו מדבקה, מיד עשיתי שחזור והוצאתי ממנו יותר מ 100GB של חומר. הדיסק הזה היה אמור להיות חדש אבל ברור שחדש הוא לא היה.

שלחתי אותה אליהם והם כמובן מיד החליפו אותו אבל ביקשתי ממנה שתתן לי לדבר איתם וצרחתי עליהם כהוגן. הם אוהבים להתעסק עם מוצרים מחודשים (refurbished) ולמכור אותם כחדשים אז לשים לב!

בעיקרון לא הייתי ממליץ עליהם למערכות מחשב שלמות בכלל, לחלקים שבאים בקופסאות הם לפעמים הכי זולים אז זה שווה אבל לבדוק כל דבר 70 פעם. גם הזמן המתנה בחנות הוא בד"כ ארוך ויש שם עובד ממש מרגיז שחושב שהוא קונה אנשים כשהוא מנסה להיות מצחיק.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אייבורי ירושלים תלפיות:

קניתי אצלהם כמה פעמים ולא נתקלתי בבעיות מיוחדות אבל אייבורי נתפסים כחכמים על חלשים, אם תגיע ותראה ידע ושאתה לא סתם משתמש פשוט הם לא יתעסקו איתך יותר מידי אבל אם הם רואים לקוח שלא כ"כ מבין הם מנסים לדחוף לו רכיבים שהם צריכים למכור שהם לרוב לא ממש נחוצים ולעמים אפילו סתמיים בקיצוניות (לוח של בשווי 600 שקל למחשב פשוט?).

דווקא בזה נתקלתי בKSP. איתי מעולם לא התעסקו אבל קרובי משפחה שמבינים פחות ניסו למרוח. בBF האחרון שלחתי קרובת משפחה לקנות 2 כרטיסי SD בKSP תלפיות. המוכר (משה) שמעולם לא היו לי בעיות איתו אמר לה שאין אחד מהם במלאי ודחף לה כרטיס שעולה פי שניים בטענה שזה כל מה שנשאר במלאי. מותר לציין שבדקתי באתר והיה די והותר מלאי של כרטיסים אחרים במחירים שפויים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

טוב, הנה חוות דעת נוספת (מעודכנת יותר) מחוות הדעת ששמתי בעמוד הראשון על מספר חנויות.

חבר שלי רצה לקנות מחשב, לא מבין בכלל בתחום, אז הרכבתי לו מספר מפרטי מחשב, כאשר הזול ביותר יצא מ-TMS.

הוא בכל זאת רצה משהו קרוב לבית (ב"ש) אז ביקש שאקפוץ איתו לאייבורי ו-KSP על מנת לבקש הצעת מחיר, כאשר בידי המפרט מ-TMS.

אייבורי:

המוכרים היו מאוד נחמדים, לא ניסו לרמות והבינו עניין. השיחה והשאלות/תשובות זרמו, צחקנו קצת ובהחלט היה שירות מצויין לטעמי.

הם הרכיבו מפרט דומה במחשב אך העלות הייתה גבוהה יותר. משום שדי מיהרנו, השארנו להם מספר טלפון שיחזרו אלינו במידה וניתן לרכוש מפרט דומה באותו מחיר/נמוך יותר ואמרו שיחזרו אלינו בהמשך. עד כה לא חזרו אלינו, אך חווית השירות שקיבלתי בהחלט הייתה הולמת. המשכנו ל-KSP.

KSP:

הייתי בהלם. כמו יינג ויאנג לעומת אייבורי. נכנסנו לחנות וישבנו מול המוכר. עשה רושם שהמוכר היה עסוק במשהו במחשב (אך לא היה שם אף אחד, הסניף היה די ריק) והוא אפילו לא הסתכל עלינו. שאלתי אותו האם יוכל לתת לי הצעת מחיר ושיש בידי את המפרטים מחנויות אחרות. הוא אמר שהמחיר שרשום באתר של KSP הוא המחיר הסופי. אמרתי לו שבאתר שלהם רשום שהם "מתחרים בכל מחיר" והוא אמר, בטון די מזלזל, שעל המפרטים להיות זהים לחלוטין וכי החנות צריכה להמצא באותה העיר (במקרה שלנו- ב"ש). שאלתי אותו מה הקשר, שכן המחירים ב-KSP זהים לכל הסניפים פרט לסניף באילת שהוא ללא מע"מ. הוא אמר שאלו החוקים והחומרה והמחירים שיש באתר הם אבסולוטיים.

במשך כל הדו-שיח הזה, המוכר אפילו פעם אחת לא הסתובב לכיווני והפנה את מבטו אלי במקום אל המסך. לפיכך, לא אני ולא חברי נרכוש משם שנית בעתיד, עקב הזלזול של אותו המוכר. כבר קרה שלי ולמוכרים היו חילוקי דעות בעת הקניה, כבר קרה שהיו מוכרים שלא היו מנוסים בתחום וכבר קרה שהמוכרים ניסו למכור זבל. אבל לא ניתקלתי במוכר שלא התסכל ללקוח בעיניים אפילו פעם אחת בזמן שהם משוחחים, פשוט בושה.

נסכם את חוויית הקניה הזו (שני הסניפים הם בב"ש):

- אייבורי- אחלה שירות, אחלה אנשים, חוויית שירות מצויינת לדעתי. למרות שעדיין לא חזרו אלי, יצאתי בהרגשה טובה מהם- תענוג.

- KSP- יכול להיות שנתקלתי במוכר שעבר עליו יום קשה אך אין זאת הדרך להתנהג ללקוחות. מקבל ממני ח"ח לפחות שדיבר איתי.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

שלום,

לפני כמה שבועות הלכתי והזמנתי מחשב מIQPC, מההמלצות של הפורום בלבד - לא הכרתי איש שקנה אבל מכמות המחמאות על המקום החלטתי שם לקנות.

הגעתי למקום, מודה, נרתעתי. המקום היה קצת שומם ובלי יותר מידי "שלטים מסנוורים" וכדומה.

נכנסתי לבפנים ובאמת שהייתה אווירה נחמדה, עובדים שם בכיף ובשמחה איתך, והייתי בהמון חנויות בעברי וגם בהוצאת סכום מכובד על מחשב חדש רק ששם אתה מרגיש כאילו נכנסת לבן אדם בבית והתחלת לבקש ממנו לרשום את המפרט.

אלו הם דברים קטנים כמובן, אבל נותנים דוגמא לאופי החנות.

דיברנו, נתתי את המפרט שבניתי עברנו עליו ולא ניסו כמובן לדחוף דברים.

יצא לי גם להתקשר ולשאול כמה שאלות ועזרה גם אחרי הקנייה במשהו וישר ענו ועזרו.

נגמר הכרטיסי מסך שרציתי אז הייתי צריך לחכות שיגיע ביום מסוים, מה שיפה הוא שבאותו היום התקשרו ואמרו לי להגיע.

אז מההיכרות הקטנה יחסית - החנות נראת אמינה,זולה, מקצועית וחברותית.

למזלי ומקווה שכך ימשיך - שלא יצא לי לתקן חלק וכדומה אבל אני אופטימי לגבי השירות.

*אין לי שום קשר לחנות - פשוט לקוח מרוצה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

כהמשך לסיפור (ראו הודעתי הקודמת בעמוד הקודם), חבר שלי לבסוף הזמין את המחשב מ-TMS.

המחשב הגיע אחרי שבוע והכל הלך חלק. לאחר מספר ימים, התחילו להיות מסכי BSOD, כאשר התופעה רק החמירה.

עזרתי לו לפענח את קבצי הדאמפ ומשום מה כל פעם הסיבה הייתה אחרת. עשיתי בדיקות עומסים וטמפ' והכל נראה מצויין, אך עדיין המחשב קרס רנדומלית (גם אחרי שעשינו שחזור מערכת והתקנה כוללת של הדרייברים העיקריים מחדש). החלטתי לעשות בדיקת עם memtest ולהפתעתי אכן היו בעיות בזיכרון (2 בעיות ב-3 הרצות אם אני זוכר נכון).

שלשום התקשרנו ל-TMS לתמיכה הטכנית בנתניה והגעתי לבחור בשם שלומי. אמרתי לו את פרטי הבעיה והוא ישר לקח את הפרטים שלנו ואמר כי הזיכרון ילקח מאיתנו עם שליח UPS ובמידה וימצא כתקול, וישלח אלינו במיידית אחד חדש. כמובן שחבר שלי שאל האם הוא צריך לשלם על המשלוח והוא אמר שזה על חשבונם. פחות מחצי שעה (!) מרגע סיום השיחה, שליח ה-UPS התקשר אלינו. כבר היום הגיע סטיק חדש, ולאחר אותם בדיקות הכל נראה תקין ועד כה המחשב לא הראה שום נפילה או BSOD.

אני חושב שהשירות שקיבלנו באמת אינו מובן מאליו (לצערי מנסיונות אישיים), היחס היה מעולה ומקצועי והכל רץ כמו חמאה. אפילו התקשרנו להודות לו על כך. למי שלא יודע, אנחנו גרים בבאר-שבע והוא פחד מהזמנה מחנות רחוקה בדיוק בגלל החשש מהמקרים האלה, כעת אני מניח שהפחד טיפה נמוג (גם אצלי). באמת כל הכבוד ושירבו יותר חנויות איכותיות שכאלה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

צריך לשנות את שנת הת'רד ל-2013...

אין מה לעשות, מבחינתי TMS מספקים את השירות הטוב ביותר בארץ.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

רוצה להמליץ על KSP עפולה.

מודה שלאחר שקראתי רבות, היה סוג של חשש.

בכל זאת, חשוב לציין לחיוב את החנות בעפולה (בניגוד לניסיון שלי בעבר עם סניף אחר)- הם עמדו בבקשות שלי וסיפקו מחשב בזמן וללא בעיה משמעותית (לא כזו שקשורה אליהם).

זאת בנוסף למלאי רחב מאד ומחיר שכנראה הכי זול בשוק המחשבים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני קונה אצל זיגזג שנים חלקים וגם מחשבים, ובאחריות ושרות הם ממש מצויינים. גם שפע של חנייה, ושרות אישי.

נערך על-ידי duk4u

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...