Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

tmpusr

ת'רד המלצת חנויות

Recommended Posts

המוצר : סורק מדגם PL806 של חברת plustek ומסך מדגם U2312HM של חברת DELL

תאריך הקניה : 9/1/2012

שם החנות : א.ד.ס סודרי מחשבים

אתר אינטרנט : http://adscomp.co.il/he/

כתובת החנות : כנפי נשרים 68, גבעת שאול, ירושלים

חוות דעת מפורטת (מאד) : לינק בתחתית

התרשמות בקצרה : אני לא רוצה לכתוב פה סיכום שלילי מבלי שהקורא יקרא את הסיפור המלא (לינק עוד 4 שורות) , לכן בקצרה אספר שהיה לי "חוויית" קניה מאד שלילית עם החנות , למעשה הכי שלילית שאיי פעם שמעתי עליה או חוויתי בעצמי. מזימות , שקרים והכפשות. ממליץ לכם בחום לקרוא את הסיפור המלא לפני שאתם שוקלים אם לקנות שם משהו.

ציון : 0 (ואפילו פחות)

לינק לסיפור המלא (כולל תמונות וכו') : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=525254.new#new

בהצלחה לכל חברי הפורום.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

עכשיו מה שבא לי לעשות זה לצטט את ההודעה מעליי וכך ליצור את העמוד הבודד הארוך ביותר בפורום

אבל אני לא אעשה את זה...

אני אגיד ישר כוח ובהצלחה במאבקך הצודק !

images?q=tbn:ANd9GcT0biDeozh_XjToe1kVlAVA0qoEDIaWV9uIBgpCxdZh6-AeTyd5&t=1

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תגובת החנות:

במעמד ההזמנה הלקוח ביקש ולחץ לקבל את ההזמנה כבר למחרת.

נאמר לו שתנאי האתר שהמישלוח בחינם עד 14 ימי עבודה בלבד. אך ישנו סעיף נוסף באתר על מישלוח בהול למחר בתוספת תשלום.

הלקוח המשיך ללחוץ לקבל כבר את המוצר למחרת בחינם בתוספת הערות שאם לא כן יכתוב תגובות שליליות באתרי האינטרט.

וכבר למחרת מיום ההזמנה,הלקוח מיתקשר צועק ומאיים ומנבל את הפה ,למה עדיין לא קיבל את המוצר.

ההזמנה נישלחה ללקוח לאחר כ-8 ימי עבודה ולא כפי שממשיך לכתוב. ולאחר שהודיע על הסורק תיכף נישלח אליו שליח שיאסוף ויביא אליו סורק חדש.המעניין הגדול הינו שהסורק שנאסף ממנו תקין לחלוטין וזה רק מחזק את אי האמינות המילולית והמיקצועית של הלקוח .

אנו מצידנו הוכחנו את התגובה המהירה שמצדיקה את האימון בנו בשרות המיידי והטוב ללקוחותינו.

לפי דעתי ומה שאני מבין כאן בין השורות, החנות סותרת את עצמה בתגובה שלה:

1) למרות שהחנות טוענת שמשלוח בהול עולה יותר כסף, היא הסכימה לעשות זאת ללא תשלום נוסף, רק בגלל איום על פרסומת שלילית בפורומים באנטרנט ? מגוחך ולא אמין. חנות נורמלית, שנאלצת להוציא משלוח דחוף ולשלם תוספת - תגלגל את זה על הלקוח, חד וחלק. משלוח דחוף על חשבון החנות יכול להיות רק אם היה פיגור בתאריך הזמנה\החנות טעתה בפריט וכו' - בקיצור, טעות של החנות יחייב אותה לשלם יותר. כל דבר אחר - הלקוח ישלם.

2) אם הטענה שלהם, לגבי נסיון הסחיטה שלך צודקת, הרי שהם יכלים לתבוע אותך על הוצאת דיבה. למה הם מהרו להתקפל ?

3) הקטע שהם טוענים שהסורק הוחלף סתם כי הוא היה תקין ? :screwy::facepalm: לא אמין גם כן, ביחוד לאור התמונות שפרסמת. (התגובה של החנות תוקפנית במיוחד ונראה שהיא נועדה לנגח סתם איפה שצריך ואיפה שלא, רק להיות אלה שאמרו את המילה האחרונה).

הערות שלי :

1) לגבי התחייבות וזמן משלוח - אף אחד לא חייב לספק מוצר תוך 24\48 שעות אלא אם: המוצר קיים במלאי והחנות מספיקה לשלוח אותו באותו יום, קיימת אפשרות למשלוח בהול (תמורת תוספת תשלום) וזה נעשה, הלקוח ביקש משלוח מהיר והחנות אמרה שהיא יכולה ועושה כך.

בכל מקרה אחר - יש לחנות 14 ימי עבודה (או משהו בסגנון) - וזה בתנאי שמדובר בפריט שלא מחייב עבודה נוספת (כמו הרכבה).

2) אני מקווה שצילמת גם את המס' הסידורי של הסורק (ליתר ביטחון).

3) גם לי היה מקרה דומה עם חנות כלשהי בזאפ (זמן משלוח של כמעט חודש ושקרים למיניהם בטלפון). מסקנה: לא להסתכל שם בכלל על ממוצע הביקורות הטובות (כי הוא בד"כ גבוה), לחפש ביקורות שליליות ותגובת החנות (האם החנות תוקפת את הלקוח בחזרה או מפצה אותו).

זה אמור לחסוך שערות לבנות בעתיד...

בכל מקרה - כל הכבוד על ההשקעה וטוב שבסוף קיבלת את מה שהזמנת.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ל- rotman: פותח הדיון ביקש במפורש לא לכתוב ביקורות שליליות אלא רק המלצות..

אני חושב שאתה צודק בביקורת שלך וזה יפה מאוד שהשקעת בה בפירוט ותמונות, ולכן כדאי שתפרסם אותה במקום אחר לפני שהיא תימחק..

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ל- rotman: פותח הדיון ביקש במפורש לא לכתוב ביקורות שליליות אלא רק המלצות..

אני חושב שאתה צודק בביקורת שלך וזה יפה מאוד שהשקעת בה בפירוט ותמונות, ולכן כדאי שתפרסם אותה במקום אחר לפני שהיא תימחק..

תודה על ההארה , אולם לפני שפירסמתי פה את הביקורת ביקשתי הכוונה בפורום אביזרים והפנו אותי לאשכול הזה למטרת כתיבת הביקורת (כמובן שהדגשתי שהיא לא חיובית בכלל).

בכל מקרה , אני מקווה מאד שמנהלי הפורום מבינים שזו סה"כ ביקורת שמיועדת לעזור לכל שאר הקוראים .

אם צריך להעביר את חוות הדעת , אעביר בכיף רק שיגידו.

הכי חשוב לי , זה שכמה שיותר אנשים יקראו את הביקורת הזו.

היום אי אפשר "להתעלל" בלקוח כמה ואיך שרוצים , כי הלקוח הזה יספר לעוד אנשים בפורומים ואף אחד לא יחזור אליך.

ל cozic , תודה רבה על החיזוק.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

את תמצית המסקנות, ההמלצות וההתרשמות שלך מהחנות תשאיר פה (ערוך את ההודעה המקורית) ואת שאר פרטי המקרה והדיונים בנושא תרשום בדיון נפרד בבקשה (אתה יכול לקשר אליו מההודעה כאן). תודה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

את תמצית המסקנות, ההמלצות וההתרשמות שלך מהחנות תשאיר פה (ערוך את ההודעה המקורית) ואת שאר פרטי המקרה והדיונים בנושא תרשום בדיון נפרד בבקשה (אתה יכול לקשר אליו מההודעה כאן). תודה.

בוצע כפי שביקשת , לינק לאשכול החדש : http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=525254.new#new

תודה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני מניח שאני לא אפתיע פה אף אחד, אבל אני מבסוט כ"כ שאני רוצה להגיד מילה טובה על TMS.

בתאריך 12/2/12 בשעה 15:43 ביצעתי הזמנה דרך האתר של TMS לכרטיס מסך בודד וכבר ב15:49 התקשרו אליי מהחנות שהכרטיס יוצא לדרכו ויהיה אצלי כבר מחר (היום).

חזרתי הביתה היום באחת וכבר חיכה לי השליח עם הכרטיס.

אין ספק שTMS הפתיעו אותי עם שירות מאוד מהיר, ציפיתי שהכרטיס יגיע תוך 4-5 ימי עבודה, אבל הנה עובדה שתוך יום הכרטיס הגיע אליי, לירושלים, מחיפה. אין ספק שאני אקנה עוד מוצרים דרך TMS.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

גם אני רוצה לשבח את TMS על שירות מצוין.

קניתי מהם שני מחשבים וכרטיס מסך, המשלוח חינם והכל הגיעה מהר מאוד.

השירות היה טוב מאוד ובגלל בקשה מסוימת שהייתה לי (בהזמנה) הם חזרו אלי בטלפון אחרי דקה מרגעה ההזמנה וביררו את הנושא. בגלל שלא היה לי זמן להרכיב את המחשבים לבד (עבודה עד מאוחר בזמן האחרון) שלחתי להם חלקים ומערכות הפעלה והם התקינו לי את הכל (ללא תוספת תשלום) אני רוצה להדגיש, הבאתי את הכל לנקודת האיסוף בראשון (מבחינת נוחות הגעה) כדי שהם ישלחו משם את הכל לנתניה וגם זה היה בחינם (כמובן שהם גם החזירו את הדיסקים ביחד עם המחשב).


צריך לעדכן את הכותרת ל-2012.

עדכון נוסף (9.9.12).

קניתי מהם עוד כרטיס מסך ומחשב, עוד פעם השירות היה מצוין ובגלל שהייה אצלם עומס בהזמנות והמחשב יכל להגיע רק שבוע אחרי ההזמנה, הם עשו מאמץ ודאגו שהוא יהיה אצלי כבר ביום שישי.

כרטיס המסך הגיע אחרי יומיים מיום הרכישה.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

קניתי אתמול מסך DELL U2711 ב-" חצי חינם " של סביון. חיפשתי חנות, שתאפשר לי בדיקת פיקסלים לפני קניה. פניתי לרבים מזאפ עם ריטינג מקסימלי, אבל רק הם הסכימו. דיברנו עם יבואן ו-4 (!) נציגים של (אלוהים ישמור) כדי לדעת מה אומרת אחריות לגבי המסך הזה. זאת הפעם הראשונה, שאני קונה שם. ממליץ בלב שלם בגלל שירות מצוין שקיבלתי.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

פלונטר (מושב בצרה) - אני קונה חלקי מחשב בעיקר אצלהם כבר כמה שנים טובות. אני מאד מרוצה מהיחס ומהשירות וממליץ בחום.

חווית הקניה: יש להם קטלוג גדול והמחירים כמעט תמיד מאד אטרקטייבים. גם כשרציתי משהו שלא היה להם בקטלוג או שהמחיר לא נראה לי תחרותי בשיחת טלפון קיבלתי הצעה אטרקטיבית. ההזמנות מגיעות כרגיל תוך מספר בודד של ימי עסקים והם מקפידים להתקשר אם יש עיכובים כמו חוסר מלאי אצל היבואן. הערה: אני תמיד העדפתי להגיע לקחת במקום, לכן אין לי ניסיון לגבי משלוחים אצלהם.

שירות: החלק היותר בעייתי כרגיל הוא לקבל שירות כאשר יש תקלה. הפעלתי אצלהם אחריות פעמיים: פעם אחת על זכרון תקול ופעם שניה על כרטיס מסך מגמגם. בשני המקרים, הבאתי להם רק את החלק התקול (אני מרכיב את המחשב בעצמי ויש לי את היכולות לבודד תקלות) ובשני המקרים הם הסכימו להחליף את החלק התקול ללא שום בעיה. בשני המקרים אפילו ניצלתי את הפעלת האחריות לשידרוג (בתשלום של ההפרש במחיר כמובן אבל ללא עלויות נוספות): במקרה של הזכרון התקול החלפתי שני של 1G לשניים של 2G (גם הזכרון הלא תקול שלי הוחלף כחלק מהזוג). ובמקרה של הכרטיס מסך, החלפתי לדגם יותר חדש.

לאחר שנים של ניסיון בקנית חלקי מחשב מחניות שונות (כולן מומלצות ע"י מקור זה או אחר), פלונטר החנות היחידה שמצאתי שמוכנה לקבל את זה שגם אם קונים בחלקים (ללא הרכבה) עדיין מגיע ללקוח אחריות על החלקים. כמו שאמרתי בהתחלה ממליץ בחום.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

IQPC - אשדוד

בעבר רכשתי אצלם מחשב ושמרתי בראשי את שם החנות.

החודש רכשתי אצלם שני מחשבים חזקים (גיימינג ועבודה) ונהנתי שוב.

מנהל החנות וצוות אנשי המעבדה עוזרים להרכיב מפרט בהתאם לצרכים,

מסבירים על כל הרכיבים בצורה מפורטת מאד.

לא דוחפים רכיבים סתם ומאד סבלנים.

מחירים נוחים מאד.

הגעתי לחנות מהמלצה של חבר.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

התרשמתי לטובה (יחסית) מKSP עפולה.

מאחר ואין לי מילים טובות על KSP חדרה - לא אכתוב אותן

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני מניח שאני לא אפתיע פה אף אחד, אבל אני מבסוט כ"כ שאני רוצה להגיד מילה טובה על TMS.

בתאריך 12/2/12 בשעה 15:43 ביצעתי הזמנה דרך האתר של TMS לכרטיס מסך בודד וכבר ב15:49 התקשרו אליי מהחנות שהכרטיס יוצא לדרכו ויהיה אצלי כבר מחר (היום).

חזרתי הביתה היום באחת וכבר חיכה לי השליח עם הכרטיס.

אין ספק שTMS הפתיעו אותי עם שירות מאוד מהיר, ציפיתי שהכרטיס יגיע תוך 4-5 ימי עבודה, אבל הנה עובדה שתוך יום הכרטיס הגיע אליי, לירושלים, מחיפה. אין ספק שאני אקנה עוד מוצרים דרך TMS.

מחזק!

הזמנתי מהם GTX 560TI, שנייה לאחר מכן כבר קיבלתי מייל שלא נתתי טלפון - עניתי למייל ודקה לאחר מכן קיריל התקשר. סגרתי איתו את ההזמנה בפחות מחמש דקות. כל זה היה בערך בחמש אחה"צ. למחרת בבוקר(8 בבוקר!) הכרטיס כבר היה אצלי :smile1:

אחרי 20 דק' הוא כבר היה על המחשב :cool2:

תענוג של שירות, הפכו אותי ללקוח קבוע שלהם(עד עתה קניתי בKSP).

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
  • צור חדש...