מכרו לי כונן קשיח משומש. מה לעשות? [נפתר] - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכרו לי כונן קשיח משומש. מה לעשות? [נפתר]


גליום ניטריד

Recommended Posts

גליום ניטריד - מתחיל להימאס עליי שאנשים פותחים דיון על חנויות מבלי לטרוח לקבל את התגובה של החנות לסיטואציה. אני יודע שזה קל מאוד לפרסם פוסט בפורום על כך שמכרו לך משומש אך לפחות תבדוק את העניין מול החנות לפני שאתה רץ לפתוח דיון, פשוט בגלל שיכולות מליון סיבות לכך שקיבלת עם עליו (וברור לי לחלוטין שמדובר במצב לא תקין לכאורה). בפעם הבאה הדיון יינעל באופן מיידי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

שלום לכם.

אני מבין שקיבלת דיסק קשיח על מערכת הפעלה מותקנת עליו. אם אתה אומר שיש עליו כבר 40 שעות עבודה אז מתוכם 8 שעות עבודה זה זמן בדיקת חומרה - כל דיסק עובר את התהליך זה לפני שיוצא ללקוח. יכול להיות מצב כלשהו שדיסק עבר התקנה מערכת הפעלה לצורך בדיקה כלשהי בחנות/מעבדה - מצב שלא אמור להיווצר ואין לי מושג איך דבר כזה קרה. בכל מקרה אתה מוזמן להקשר לחנות ביום ראשון. נשלח דיסק קשיח חדש עם שליח. יגיע לך ביום שני על הדרך נאסוף את הקשיח שנמצא עצלך.

אנו לא מוכרים אף פעם חומרה שהייתי בשימוש. יכול להיות שמסיבה כשהי דיסק שעבר בדיקה מסויימת במעבדה הגיע עלך.

אתה מוזן לכתוב לי ישירות ל-kirill@tms.co.il

תודה וסופ"ש נעים.

ועוד שאלה הזמנת את הקשיח בנפרד או הוא הגיע עליך כי חלק מהמחשב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו, שתי התגובות שמעלי די סוגרות את הסיפור :)

תקלות קורות, " לא טועה מי שלא עושה ", וסביר להניח שהכל יבוא על מקומו בשלום.

לא ברור לי מה המדיניות של הרצת דיסקים 8 שעות :nixweiss: , אבל מצד שני , זה לא מפריע,

אם כי לא מוסיף במיוחד,זה שזה עבד 8 שעות הרי לא אומר כלום.

ועוד הערה לתמיד מחייך - אין ספק שאתה צודק, בררו קודם עם החנות ואח"כ שתפו את כל העולם,

אם כי במקרה הזה זה נעשה בשיא הרוגע וללא התלהמות מיותרת, פשוט הייתה התלבטות.

מעין נקודות זכות לפותח הדיון :)

וברסה מובילה 2-1 :cool2:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה רק 40 שעות והכונן תקין מחל על זה וקבל את התנצלות החברה שכבר ניתנה.

נראה לי קטנוניות וסתם ביזבוז זמן וכסף לשניכם על כלום בסופו של דבר. בחר את הקרבות שלך.

אם כבר פיצוי בקש מהם זיכוי על דמי המשלוח שאתה חוסך להם וסגור ענייין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנו עושים בדקית קשיח ע"י תוכנת בדיקה של יצרן כדי למנוע את האחוז הקטן שקשיח הגיע עלינו תקול. עדיף אנו נגלה זאת מאשר לקוח.

לדעתי, אפשר לעשות זאת מבלי להתקין .

מצד שני, לפי זמן הפעילות זה נשמע הגיוני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה שטויות! אף חנות לא לוקחת את כל הקשיחים שאצלה ומריצה עליהם בדיקות תקינות. קיריל, יש גבול לשטויות שבן אדם מוכל לשמוע! ברוב במקרים קשיחים מגיעים אטומים באריזת ניילון עם מדבקה שקל מאד לראות אם היא נפתחה, ולקוח שלוקח קשיח עם מדבקה קרועה הוא פשוט או טמבל או צרכן טיפש. אם זה לא מגיע באריזה אטומה, כמו רוב קשיחי לדוגמא, אז או שהקשיח שימש לבדיקות מעבדה כלומר הוא לא חדש, או שהיה אצל לקוח. בכל מקרה הקשיח הזה לא אמור להגיע ללקוח.

זה לא "מי שלא עושה לא טועה". אם חומרה משמשת למעבדה של חנות היא צריכה להיות מסומנת כחומרה למעבדה, לפי המקרה הזה ייתכן וסביר בהחלט שהרבה לקוחות מקבלים משם חומרה ששימשה את עובדי המעבדה ואז התערבבה חופשי עם מלאי החנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממה שאני מכיר, כל החנויות מרשות לעצמם חופש מסוים עם ציוד במחשבים מורכבים.

קרה לי למשל שביקשתי לקנות הרדיסק מסוים ולא היה במלאי.

אחרי שעברנו על אלטרנטיבות והבעתי את העדפתי הברורה לאותו דגם שאין במלאי האיש הנחמד הלך לבדוק.

ומצא שיש הרדיסק מאותו דגם מורכב במחשב חדש שלקוח הזמין, וכנראה יבוא לקחת בהמשך השבוע.

אז הוא הציע לי אותו כאפשרות בלי להסתיר שום פרט כזה או אחר.

ולאותו לקוח הוא יביא הרדיסק חדש במשלוח של מחר או משהו.

יש גמישות מסוימת שחנויות מרשות לעצמם במחשב מורכב שהחלקים כבר לא באריזות המקוריות.

לפעמים חלק יכול להתחיל במחשב אחד, ולעבור למחשב אחר מכל מיני סיבות לוגיסטיות.

על דברים קטנים כאלה עוד אפשר לסלוח כי אין בהם ממש עניין, ובמצב כזה אין צורך לערב את הלקוח.

כשבן אדם מזמין חלקים ללא הרכבה הוא אמור לקבל אותם באריזה מקורית ללא פשרות.

ואם החנות מעוניינת היא יכולה להציע לאותם לקוחות שמבינים עניין, מוצרים שאריזתם נפתחה והם כחדשים, כל עוד החנות מציינת את הדבר ולא מסתירה דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשתי התגובות שמעלי. אתם רוצים להיות תוקפנים אז תהיו אם זה מה שעושה לכם את השבוע.

עוד לא קיבלתי תשובה מפותח תרד אם קשיח הגיע עליו בנפרד או בתוך מחשב מורכב. אם זה מחשב מורכב אז ליגיטימי שהוא יעבור התקנת מערכת הפעלה בתור מכלול של בדיקה קשיח.

אמרתי את דעתי והצעתי פתרון עבור פותח תרד. YZ101 - לא צריך ללמד אתנו איך לעבוד. טעיות יכלות לקרות לפעמים. אתה כבר עושה מזה משהו שגרתי ללא שום ביסוס. דגובתך מיותרת.

שיש מוצר שהוא לא חדש אנו תמיד מציינים זאת - כפי שהיה עם זוג 5870 אם ראיתם המהלך שבוע אחרון באתר.

שבוע טוב לכולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גליום ניטריד - מתחיל להימאס עליי שאנשים פותחים דיון על חנויות מבלי לטרוח לקבל את התגובה של החנות לסיטואציה. אני יודע שזה קל מאוד לפרסם פוסט בפורום על כך שמכרו לך משומש אך לפחות תבדוק את העניין מול החנות לפני שאתה רץ לפתוח דיון, פשוט בגלל שיכולות מליון סיבות לכך שקיבלת עם מערכת הפעלה עליו (וברור לי לחלוטין שמדובר במצב לא תקין לכאורה). בפעם הבאה הדיון יינעל באופן מיידי.

תמיד מחייך - מתחיל להימאס עלי שמשתמשים לא קוראים בעיון את ההודעה המקורית. קל וחומר כאשר מנהלים עושים זאת. אני מנהל פורום בעצמי ואני משתדל לקרוא בין השורות כדי לדעת מתי ההודעה היא פרובוקציה שנובעת מכעס ומתי המשתמש בסה"כ מבקש עזרה. זה די קל לראות שההודעה שלי היא מן הסוג השני. אולי מן הראוי שאסביר את התרחיש ביתר פירוט:

חיכיתי לסופ"ש כדי להרכיב את המחשב. כאשר סיימתי והתחלתי להתקין את מערכת ההפעלה ראיתי שיש מחיצות בכונן. האינסטינקט הראשוני שלי היה למחוק אותן ולהמשיך בהתקנה, אך קינן בי ספק.

אם היה מדובר בכל חלק אחר, לא הייתי מקדיש לעניין מחשבה שנייה, באמת שאינני כזה קפדן, אך במקרה של שמכיל את כל הנתונים היקרים מפז אני לא חושב שהחשש שלי היה מוגזם. האם אתה יכול לומר עם יד על הלב שאני טועה?

לאחר שחיברתי את הכונן למחשב ואחר וראיתי שאכן יש עליו מידע "חשוד" עמדו בפניי שתי אפשרויות: לחכות ליום ראשון, להתקשר, להחליף ואז לחכות לסופ"ש הבא ורק אז לסיים את התקנת התוכנה. והאפשרות השנייה של לפרמט ולהתקין על הכונן הזה. האפשרות של להתקשר באותו הרגע לא הייתה קיימת כיוון שהחנות כבר הייתה סגורה לסופ"ש. מכיוון שעדיין היו לי לבטים, החלטתי לחלוק אותם עמכם.

בדיעבד, אולי הייתי צריך להשמיט את שם החנות, להבא אקח זאת לתשומת ליבי.

אם כן הייתי מספיק להתקשר לחנות, מן הסתם לא הייתי פותח אשכול כאן כי כבר לא הייתי זקוק לעזרתכם.

קיריל: הכונן נקנה ביחד עם עוד ארבעה חלקים שאינם לוח-אם או מעבד.

אני מודה לך על ההצעה הנדיבה, משלוח לביתי בהחלט יהיה מצוין. אני אתקשר לסניף בנתניה ב- 10:00 ואבקש לדבר עמך.

nat64x: הבעיה היא שאין לי את הכלים או הידע כדי לבדוק את תקינות הכונן בצורה מקצועית ולכן העדפתי לא להסתכן כשמדובר ברכיב שמאחסן מידע חשוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנו עושים בדקית קשיח ע"י תוכנת בדיקה של יצרן כדי למנוע את האחוז הקטן שקשיח הגיע עלינו תקול. עדיף אנו נגלה זאת מאשר לקוח.

לא, לא בא ללמד אתכם איך לעבוד, אבל מה שאתם עושים משול לפנצ'ריה

שעושה חראקות עם צמיגים חדשים בשביל לוודא שהם תקינים :kopfpatsch: .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשתי התגובות שמעלי. אתם רוצים להיות תוקפנים אז תהיו אם זה מה שעושה לכם את השבוע.

לא הייתי תוקפני.

דיברתי על כל החנויות ועל איך שדברים מתרחשים ואמורים להתרחש.

באופן טבעי ובלתי נמנע מדובר גם בהתייחסות למקרה הזה.

אני מאמין שמדובר בטעות שאינה משקפת את התנהלות TMS.

במיוחד לאור העובדה שאתם מוכנים לקחת אחריות ולתקן את הטעות על הצד הטוב ביותר.

ועל כך מגיע לכם כל הכבוד.

וחשוב לציין גם את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי הדיון כבר מיצא את עצמו - וגם היה די מיותר - החנות עשתה טעות, הודתה בה ובאה לקראת הלקוח כדי להסדיר את העיניין, מאמין שטלפון ביום העסקים הראשון היה מסדר את זה גם ככה.

לגבי דיסקים קשיחים - מאז שקניתי דיסקים קשיחים המונה של השעות תמיד הי מאופס, לכן זה רק מחזק שאכן נפלה טעות והפותח דיון קיבל כנראה דיסק קשיח מהרכבה שבוטלה או מסיבה אחרת שכבר לא ממש רלוונטית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקלות קורות, " לא טועה מי שלא עושה ", וסביר להניח שהכל יבוא על מקומו בשלום.ועוד הערה לתמיד מחייך - אין ספק שאתה צודק, בררו קודם עם החנות ואח"כ שתפו את כל העולם,

אם כי במקרה הזה זה נעשה בשיא הרוגע וללא התלהמות מיותרת, פשוט הייתה התלבטות.

מעין נקודות זכות לפותח הדיון :)

במקרה הזה יש נסיבות מקילות, אם כי אתם ( מנהלי הפורום ) צודקים בכללי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...