האם לKSP באמת אין משלוחים? - עמוד 5 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם לKSP באמת אין משלוחים?


Track

Recommended Posts

ומניסיון שלי, הרבה אנשים פשוט קוראים "לילד של השכן שמבין מאוד", שגם הוא לא מבין חצי מהחיים שלו, ועושה יותר נזק. ויש לי הרגשה שאני רואה קצת יותר מחשבים של אנשים שלא מתמצאים ממך.

כבר היה לי הכול, החל ממישהו שהוציא את המעבד בשביל לבדוק שזה באמת מה שמכרו לו, ושבר בערך כל דבר אפשרי בדרך, עד לסתם לגזור את החוטים הנותרים מהספק כי הם מפריעים.

יפה לך להכפיש את הטכנאים שלנו. מקווה שיש לך באמת משהו מאחורי המילים הריקות האלה. או שאתה סתם נהנה לזרוק רפש חסר בסיס?

נו ומה בדיוק הבעיה פה... לילד כבר למדתם לקרוא יפה בשמו "נזק פיזי", שאכן זאת סיבה ראויה לביטול אחריות. ולאחוז השולי של תקלות שאולי אתם באמת חוטפים בהם איזשהו הפסד באשמת המשתמש, לחנות בגודל שלכם היה יאה לספוג את הנזק אם חיוך על הפנים ולתת שירות אדיב ועקבי בלי לחפש כול מיני פירצות למינהם.

ואם כבר עסקינן בהכפשה - אז אם כול ה"נסיון" ו"היושר" שלכם הכרטיס שניסתם לתקוע לי במקום GTX295 היה GTX460 :screwy: (ספציפי מספיק בשבילך?) שזה או רמאות בוטה או שאתם נובים לגמרי - אני אתן לך להחליט (אציין: שהעניין נפתר לשביעות רצוני). צריך לעמוד איתכם על המשמר בכל שלב וחבל שככה, סתם הרבה התמרמרות אתם יוצרים.

והנה הפרות שקצרתם: כשאני מגיע אליכם לסניף לקבלת שרות אני יכול להגיד שקשה לי שלא להרגיש מעט מודאג וחוסר וודאות במידה זו או אחרת.

ויש מצב שתוכלו גם לשפר את השירות הטלפוני שלכם ככה שלא יקפצו אותך בין 7 אנשים, לפני שאתה אומר שני מילים, רק כדי להגיע בסופו של דבר לניתוב הארצי :s07: .

אני חושב שאני יכול לדבר בשם כולם בפורום ולהגיד שהתשובות שלך חלשות ולא משכנעות בעליל. אתה נותן יצוג עלוב ל KSP. אני מציע שפעם במקום רק להגן על עצמכם באופן עיוור ומיתמם כאילו אתם סנטה מריה, תעשו קצת הפנמה ולקיחת מסקנות מפידבק מלקוחות, חינם אין כסף, ליעול החנות שלכם והצלחתכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 74
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

איזה משלוח? קודם שיענו בטלפון. זו בסגנון שלם וקח אחרת מפסידים את ייתרון המלאי שלהם. לגבי הקנייה בחנות:

קניתי מ- KSP קנייה גדולה (נייח+נייד) לפני שלוש חודשים בסניף ראשון. חווית הקנייה במקום היא איומה החל מהתורים ועד יחס בלתי אדיב של המוכרים. הם תמיד ייגרמו לך להרגיש כאילו אתה סתם עוד לקוח בסרט נע שלהם ולא משנה ששפכתי סכום גדול באותו יום ההרגשה היא כאילו המוכר עושה לך טובה שהוא מוכר לך. ומה שהכי עצבן אותי הוא שכאשר ביקשתי הנחה בגלל גודל הקנייה המוכר אמר לי משהוא בסגנון "תבוא עם הצעה נגדית ונראה אם יש צורך בהנחה". מזאתומרת אני פה מבקש הנחה, אם אתה לא יכול לעשות אותה אז תגיד שאי אפשר ואל תיתן לי להרגיש שאתה יכול להוריד אבל לא רוצה! ובטוח אל תשלח אותי לחנויות אחרות כי אם אני ב- KSP כנראה שאני רוצה לקבל את המוצר מייד ואין לי זמן לסקר שוק!

מצד שני ייאמר שיש להם הכל במלאי והמחירים שלהם לרוב אטרקטיביים ובמצב שלי הייתי חייב לקבל את המוצרים כמה שיותר מהר וזו הסיבה שרכשתי מהם. עוד דבר חיובי הוא שהם לא מחזיקים זבל ג'נרי כמו אייבורי ויש להם פיזור סניפים רחב.

עוד דבר שנזכרתי בו הוא שקיבלתי את הנייח, הספק הורכב בו הפוך במארז ככה שהמאוורר שלו היה חנוק (חפשו תרד על שמי בספקים ומארזים). פשלה די רצינית שעוד באותו היום גרמה לי לפתוח את המארז ולקרוע את המדבקה שלהם. בקשר לחיווט אין לי כל כך ניסיון להשוות אבל נראה לי סביר והחוטים די מאוגדים יחד ועוברים יפה

בקיצור אם להיות מאוזן ל- KSP מוצרים טובים, נגישים ובמחירים טובים אבל ואם הם היו קצת משנים את הגישה ללקוחות, הם יכלו להיות החנות מ"ס 1 בשוק! המציאות אחרת...

בקשר לאחריות אין לי מושג. לא נזקקתי ומקווה שלא אצתרך :cool2:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שאני יכול לדבר בשם כולם בפורום ולהגיד שהתשובות שלך חלשות ולא משכנעות בעליל. אתה נותן יצוג עלוב ל KSP. אני מציע שפעם במקום רק להגן על עצמכם באופן עיוור ומיתמם כאילו אתם סנטה מריה, תעשו קצת הפנמה ולקיחת מסקנות מפידבק מלקוחות, חינם אין כסף, ליעול החנות שלכם והצלחתכם.

אתה רואה איפה שהוא שרשום "נציג KSP"?

אני רק עובד. אני לא זה שצריך לקחת את הפידבקים האלה או לקבל אותם. אני כאן בשביל לנסות לאזן את המצב שבו מישהו מזכיר KSP, ואז הדיון מדרדר ל-5-6-7 עמודים של הכפשות, כי זה נמאס לי. אני בתור עובד בחברה, לא מסכים עם הדבר הזה כי אצלי בסניף אין שום דבר מהסיפורים שאתם מספרים פה, ובעוד כמה סניפים שבהם אני מכיר את הנפשות הפועלות אישית, ברמה חברית, אני יודע שזה גם לא כך.

חוץ מזה, כבר הפנמתי שלא משנה מה אני אכתוב, מה אני אגיב, מה אני אעשה, 99% מהאנשים פה לא יקבלו את זה. וזה בסדר מצידי, אני עושה את זה רק לשקט הפנימי שלי, שניסיתי לעשות משהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי אחריות - למי היא מגיעה?

האחריות שלנו היא לקונה ששמו רשום בחשבונית הרכישה. הוא שילם, הוא חתם על תנאי האחריות והיא מגיעה אך ורק לו. כמו כן, זהו אינו תקנון רק שלנו, הוא נפוץ מאוד בארץ.

אפילו בהתעלם מכל שאר האמור בדיון הזה (כנראה באמת היו כאן לא מעט אי-הבנות), לדעתי הסעיף הנ"ל הוא לא פחות משערוריה. קודם כל, הוא מנוגד לתקנות הגנת הצרכן (2006), סעיף 12:

"הזכויות שניתנו לצרכן לפי התקנות או על פי תעודת האחריות עוברות למי שקיבל או קנה את הזכויות מהצרכן."

להזכירכם, תקנות הגנת הצרכן הם במסגרת החוק הפלילי בישראל. במקרה הנידון, ההתעקשות על הסעיף הזה היא אפילו יותר חמורה, שכן מדובר בקניה של 1+1. האם אתה אומר בעצם, hunter הנכבד, שבמקרה כזה אחד מהקונים תמיד יכול לשכוח מאחריות על קנייתו, אם הוא לא בקשר עם הקונה השני? אכן יפה מצדכם.

ועוד כמה הערות לציטוטך לעיל (המכוונות לא רק אליך ולKSP, כמובן, אלא כל חנות הנוהגת באופן דומה):

1. במקרה שבו סעיפים בתקנון כלשהו שוללים מהלקוח את הזכויות המגיעות לו לפי חוק, חא רק שסעיפים אלו בטלים ומבוטלים, אלא שהתעקשות עליהם וסירוב לכבד את זכויותיו של הלקוח בטענה ש"ככה כתוב בחוזה" (ועצם החתמת הלקוח על חוזה השולל את זכויותיו לפי חוק) הינה בגדר הטעייה מכוונת של לקוחות ובגדר עבירה פלילית (החוק להגנת הצרכן 1984, ראה סעיף 2 וסעיף 23).

2. האם תעודת האחריות שהלקוח קיבל כשקנה אצלכם היא מטעמכם, או מטעם היבואן? אם האחריות היא של היבואן, חובה על המוכר לספק ללקוח תעודה המפרטת את תנאי האחריות של היבואן הספציפי של המוצר הנידון, כמו גם את זהותו של אותו יבואן ודרכי ההתקשרות עמו. לא קויים? הטעיית צרכנים.

3. אם מה שהלקוח מקבל מכם הוא תעודה בנוסח אחיד מטעמכם, ומופיע בה סעיף "האחריות מטעם היבואן בלבד ולפי תנאיו", הרי שהסעיף הזה בעצם מרוקן את תעודת האחריות מכל תוכן, שכן היבואן תמיד יכול לטעון שהתנאים שלו לאחריות שונים ושאתה כלקוח אינך עומד בהם. לפיכך, מתן "תעודת אחריות" שכזו זהה למעשה לאי-מתן תעודת אחריות כלל.

4. האם אותה תעודת אחריות היתה זמינה לעיונו של הלקוח (באם ביקש זאת) טרם הרכישה, או שהיא רק מוצמדת לאישור התשלום לאחר שכבר שילם? במקרה האחרון, מדובר (שוב) באי-קיום תקנות הגנת הצרכן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רק עובד. אני לא זה שצריך לקחת את הפידבקים האלה או לקבל אותם. אני כאן בשביל לנסות לאזן את המצב שבו מישהו מזכיר KSP, ואז הדיון מדרדר ל-5-6-7 עמודים של הכפשות, כי זה נמאס לי. אני בתור עובד בחברה, לא מסכים עם הדבר הזה כי אצלי בסניף אין שום דבר מהסיפורים שאתם מספרים פה, ובעוד כמה סניפים שבהם אני מכיר את הנפשות הפועלות אישית, ברמה חברית, אני יודע שזה גם לא כך.

חוץ מזה, כבר הפנמתי שלא משנה מה אני אכתוב, מה אני אגיב, מה אני אעשה, 99% מהאנשים פה לא יקבלו את זה. וזה בסדר מצידי, אני עושה את זה רק לשקט הפנימי שלי, שניסיתי לעשות משהו.

רק לי יש הרגשה שמשהו פה מוזר?

3 אפשרויות:

1. או שממש אין לך מה לעשות.

2. או ששיחקת אותה ואתה עובד ממש מסור, וגם אם היית עובד בפיצריה, היית עסוק בלרצות לקוחות לאחר שעות העבודה.

3. אתה מקבל ה-ר-ב-ה כסף.

אם זו האפשרות השלישית, אני מודה, הייתי עושה אותו דבר.

בהצלחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא התקפה אישית ח"ו.

פשוט הדיון סטה ממקומו מזמן.

אני לא מבין מה הקטע. כולנו מכירים את החברה והדיון הפך להיות מה בסדר ומי צודק לדעתי אין טעם לדיון הזה.

במיוחד שלא נראה שזה מעניין את ההנהלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למי שלא שם לב, נושא הדיון הוא מדיניות המשלוחים של KSP ולא טיב השירות שקיבל לקוח זה או אחר.

לא, אני דווקא שמח שזה יתפתח לכך.

השאלה היא למה לשנות את הנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה רואה איפה שהוא שרשום "נציג KSP"?

אני רק עובד. אני לא זה שצריך לקחת את הפידבקים האלה או לקבל אותם. אני כאן בשביל לנסות לאזן את המצב שבו מישהו מזכיר KSP, ואז הדיון מדרדר ל-5-6-7 עמודים של הכפשות, כי זה נמאס לי.

אתה לא מבין שכל מה שרוצים ממך זה קצת התחשבות, במצב שהם הקטנים ואתה יענו מיצג חברה גדולה.

וכן, אתה מתנהג כמו נציג של KSP. אולי לא בגלל שזה העבודה שלך, אבל בטח בגלל שאתה רואה את עצמך חלק מKSP וכל אחד רוצה להגן על עצמו ועל הדברים שהוא חלק בהם.

במקום לומר "אתה טועה ומכפיש ורק אני צודק", ולאחר מכן להמשיך עם "אבל אני לא נציג, אז אל תחשוב שאני מקשיב."

תאמר לבוס(ים) שלך. ככה יפסיקו לרדת עליך (וזה מגיע לך).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשמחה ובששון אני יורד מהדיון הזה, התפתח פה אחלה שיח חרשים, ותגובותי פה לא יעזרו יותר.

תעשו חיים.

או שלא קראתה את מה שאני כתבתי או שאתה חירש בעצמך.

טוב, לא משנה. הרי אתה באמת לא נציג ואין טעם להפיל עליך את החשיבות הלגיטימיות שלנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיח חרשים...

אתה לא מסכים שKSP שונה מכל חנות אחרת?

בלי לדון עכשיו אם זה רע או טוב.

פשוט שונה...

ואם הוא כן מסכים איתך - מה יצא לך מזה?

אני בטוח שכמעט כל הדברים שאתה חושב כאשר אתה רציונלי הם נכונים.

השאלה היא לא מה אחוז הדברים שנכונים כאשר אתה רציונלי - אלא מה אחוז הזמן שבו אתה כך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, אני דווקא שמח שזה יתפתח לכך.

השאלה היא למה לשנות את הנושא.

למרות שאתה מנסה למשוך לכיוון הזה, הדיון הזה לא יהפוך לדיון שלך נגד KSP ונציגיה, הפורום בהחלט אינו מיועד לכך ולכן הדיון ננעל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...