dotcom1 פורסם 2011 במרץ 25 Share פורסם 2011 במרץ 25 שלום להלן העובדות: 1.מתוך הLAN אצלנו במשרד לא ניתן להתחבר בRDP למחשב מסויים (שרת וירטואלי שנימצא בהולנד) 2.המסך הופך שחור והסשן נתקע 3.ניתן להתחבר מהLAN בRDP לכל מקום אחר 4.אם אני יוצא מהLAN למחשב אחר אני מצליח להתחבר ממנו בRDP לשרת המרוחק 5.בדיקות PING TRACERT TELNET תקינות 6.הציוד שיש זה מודם ראוטר JUONIPER SSG20 קו ADSL 10/1 ספק נטוויזן 7.לציוד הנ"ל יש גם קו גיבוי של EXTANET ניסיתי גם דרכו אותו הדבר 8.דברתי עם בזק שהראוטר הנ"ל באחזקה שלהם והם לא רואים שום חסימה או בעיה בגוניפר 9.ניסיתי להתחבר מהLAN עם קליינטים אחרים כמו AMMYY ADMIN וזה עבד יופי כיוון ? רעיונות ? מה לחפש קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2011 במרץ 25 Share פורסם 2011 במרץ 25 בשתי מילים: packet sniffer.אני, האמת, גם לא מבין מהה הקשר פה לtelnet/traceroute/ping אם אתה בכלל מצליח להתחיל session של RDP? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
miller84 פורסם 2011 במרץ 28 Share פורסם 2011 במרץ 28 איזו מערכת הפעלה יש בשרת בהולנד ? האם זאת אותה מערכת הפעלה שנמצאת על מחשבים אחרים שאליהם אתה מצליח להתחבר ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
taurus007 פורסם 2011 באפריל 4 Share פורסם 2011 באפריל 4 אהם לפני שמתחילים על דברים מסובכים , חוסר תאימות של הRDP יכול לגרום לבעיות, תבדוק אם הגרסאות של המחשב מחוץ לLAN והמחשב בתוך הLAN תואמות , ואם משם לא הולך אז בודקים דברים אחרים אם הTELNET עבד עם הפורט של RDP אז לפי דעתי מדובר רק על עניין של תאימות בRDP קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
finhack פורסם 2011 באפריל 4 Share פורסם 2011 באפריל 4 בעיה דומה קורת לנו בעבודה אצלנו עם האנטי וירוס של סימנטק ( sep11 ) שמותקן על המחשב אליו מנסים להתחבר,לא נותן להתחבר ב-RDP למחשב ותוקע אותו על מסך שחור. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gabriel6 פורסם 2011 באפריל 4 Share פורסם 2011 באפריל 4 בעיה דומה קורת לנו בעבודה אצלנו עם האנטי וירוס של סימנטק ( sep11 ) שמותקן על המחשב אליו מנסים להתחבר,לא נותן להתחבר ב-RDP למחשב ותוקע אותו על מסך שחור.מחזק - לצורך דיבוג - שיהיה שם מחשב ערום (מערכת הפעלה ותו לא) שאליו תנסו להתחבר ב-RDP לצורך בדיקה (אט אט תוסיפו שירותים ותראו מה מהם תוקע)וכן SEP תוקע ולא פעם - אפשר אבל לשנות לו את ההגדרות כמו כן - מה שלא הבנתי עם ביצעת - זה האם ב-LAN שם (בהולנד) אפשר להתחבר לאותו מחשב ב-RDP כל טוב,גבריאל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.