Dragon Age 2 - הדיון הראשי - עמוד 11 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dragon Age 2 - הדיון הראשי


~BaRaK~

Recommended Posts

  • תגובות 240
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

שאלה:

הדמות שלי היא קוסם ולאחרונה (קצת אחרי תחילת האקט השני) כל פעם שאני רוצה להטיל קסם, אויב שלידי מפריע לי, במשחק הראשון היה סקיל שהייתה משפר ובין השאר הוא היה דואג שתהיה פחות מוסך בהטלת הכשפים.

איפה הסקיל הזה עכשיו? אני ממש לא יכול כבר לסצע קרבות, עכשיו כל קרב נהיה ממש ממש קשה וגובל בבלתי אפשרי (אני הורדתי את הרמה לנורמל).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי יש סיבה שדרגון אייג' 2 כמעט ולא קשור לראשון.

אני חושב שביווור רצו לחלוב קצת כסף ואני מאמין שהכותר הבא הוא המשחק האמיתי שאנו מחכים לו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכותר הבא (לדעתי) יהיה המשך של DA2. זה יהיה טיפשי לא לעשות אחרי שהשאירו אותנו בכזה מתח.

אני חושב שהוא התכוון המשך מבחינת מכניקת המשחק, שנזרקה לכלבים במשחק השני לטובת שיטה יותר "פשוטה".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהוא התכוון המשך מבחינת מכניקת המשחק, שנזרקה לכלבים במשחק השני לטובת שיטה יותר "פשוטה".

הכל במשחק השני יותר טוב מבחינת מכניקה.

התלונות הלגיטימיות היחידות הם שהסיפור לא שר הטבעות, שהאופציות בדיבור לא מספיק עשירות (מה זה משנה אם זה עיגול או שורות), ושאין מספיק קווי התפתחות אלטרנטיבים, ושהמפות חוזרות על עצמם יותר מדי.

כשבוחנים את כל השאר השני מלא שיפורים יחסית לראשון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכל במשחק השני יותר טוב מבחינת מכניקה.

התלונות הלגיטימיות היחידות הם שהסיפור לא שר הטבעות, שהאופציות בדיבור לא מספיק עשירות (מה זה משנה אם זה עיגול או שורות), ושאין מספיק קווי התפתחות אלטרנטיבים, ושהמפות חוזרות על עצמם יותר מדי.

כשבוחנים את כל השאר השני מלא שיפורים יחסית לראשון.

לא כתבתי שהשני פחות טוב מהראשון. רק ציינתי שהמכניקת משחק השתנתה - הפכה ליותר ארקיידית - לא כתבתי אם זה שינוי טוב או לא. אבל כמובן שאם שחקן מצפה למכניקת קרב בסגנון משחקי תפקידים קלאסיים רוב הסיכויים שצפויה לו אכזבה.

אגב

-סיפור טוב

-דיאלוגים מורכבים

-עלילה לא ליניארית

אלה פחות או יותר אבני היסוד של משחקי תפקידים. סתם נקודה ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העלילה מעניינת אבל איפה כל הפאונטה שאנחנו אלו שיוצרים אותה ואמורים להיות בעל השפעה?

זה לא ממש משנה מה עושים/אומרים הסיפור בסופו של דבר נשאר אותו דבר, בניגוד לראשון שההבדלים היו ממש מורגשים.

+למשחקיות

+לגרפיקה

+למוסיקה

+לממשק

-לבניית העלילה [שזה העיקר]

**העלילה הפתוחה דווקא נחמדה ומשאירה ציפייה לDLC / משחק נוסף

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה הרצינית והיחידה עם DA2 היא שהעלילה בסיום המשחק נשארת פתוחה לחלוטין.

הכל יחסי. לחברה שהולכת לחלוב אותך על DLC וחבילות הרחבה שיסיימו את העלילה זה בכלל לא בעיה. :jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...