איטיות בלתי נסבלת לאתרים מחו"ל עם בזק בינ"ל - עמוד 2 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איטיות בלתי נסבלת לאתרים מחו"ל עם בזק בינ"ל


matizami

Recommended Posts

אפשר כנראה לתבוע אותם על הטעיה צרכנית כי כולם בטוחים שהם צריכים לקבל מהירות של X מגה בזמן שהספקים מוכרים להם "עד X מגה " ובפועל הם מקבלים X/10 מגה במקרה הטוב. :nixweiss:

הספק תשתית יתן את הX מגה אבל הספק שירות פשוט לא מסוגל כי יש לו רוחב פס לחול שהוא 0.5% מסכום רוחב הפס הרוחב פס המקסמאלי שהוא מוכר לצרכנים אחרת הוא פשוט יפסיד כסף. אין לספקי שירות ברירה הם חייבים לעשות עיצוב תעבורה אחרת הצרחכנים ( :lol:) יתלוננו בלי הפסקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 170
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אנשים מתנתקים כי השירות של החברות ירוד, אולי במקום שנשלם כנס יציאה הם ישלמו כנסות על זה שהם לא עומדים בהתחייבויות שלהם. אולי סוף סוף במקום כל היום לשבת ולהעביר חוקים בסלולר שישבו כמה חודשים ויעשו חוק מסודר כמו שעשו בארה"ב?

שלא תחשבו לרגע שזה רק בבזק ככה, אני באורנג' עם תשתית של ויוצא לי מזה אסון אחד גדול. אורנג' לא מאפשרים להוריד מטורנטים חופשיים (למשל TPB), המהירות במצב טוב מגיעה ל 150 (במקום ל 600) וזה במהלך כל היום! במשחקי רשת יש אין סוף בעיות אפילו בשרתים שממוקמים בארץ שלא לדבר על שרתים באירופה (פינג 200 בגרמניה ו DC בכל המשחקים, אפילו משחקי MMO שלרוב לא מנתקים אותך אפילו אם יש לך פינג 3000). בנוסף לזה אני גר במקום עם תשתית מאוד צולעת אז כל יום השתשתית של מפסיקה לעבוד בשעות הערב (אל תמהרו להאשים אותם, אפילו בכפרים ערביים יש תשתית טובה יותר, סוגרים לנו תמים חופשי וגם התאורת רחוב חצי מהזמן לא עובדת) :facepalm:

הוכחת שוב שגם חברת אנטרנט שבהתחלה הייתה טובה ולא חסמה הפכה להיות עכשיו בעייתית שגם חוסמת..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש שתי בעיות. אחת, כמו שנאמר כאן, הספק מספק "עד מהירות" מסויימת. אפשר להגיע למהירות מסויימת, אבל זה קורה בשעות מתות. אני בודק מדי פעם דרך ספיד טסט ואני מגיע כמעט תמיד למהירות שלי (5MB), לפעמים זה 4.8 או משהו כזה. לא נתקלתי גם בבעית מהירות בשרתים פרטיים. הבעיה שלי שיש לפעמים פרק זמן קצר, שהאינטרנט פשוט מת. אני לא יכול להגשת לשום אתר מחו"ל. אני רק יכול לחלום להגיע לספיד-טסט. אני לא סובל הרבה מבעיית הגבלת מהירות, אבל שזה קורה, והאינטרנט מת זה פשוט מחרפן.

הבעיה השנייה כפי שהועלתה כאן, שלא תמיד לי שאלטרנטיבות אחרות בשוק. אז אפשר לעבור לחברה מתחרה, ואחרי חודש חודשיים גם בעיה יהיה בעיה.

הבעיה האמיתית של חברות התקשורת היא שהם רוצות יוצר לצרף מנויים חדשיים, מאשר לשמור על קיימים. בגלל זה אין שירות טוב. בכל חברה, אם אתה מנוי חדש תקבל מחיר יותר טוב מאשר לקוח ותיק. כלקוח קיים בחברה מסויימת, כדי לקבל מחיר כמו מנוי חדש, צריך להלחם איתם, לאיים בניתוקים. לפני קצת פחות משנה, הסתיימה לי תקופת ההתחייבות בחברת הטלוויזיה. הציעו לי מחיר. אני דרשתי אותו מחיר כמו למנוי חדש. לא ביקשתי יותר טוב. לא רצו לתת לי, כי אני מנוי קיים.רק אחרי שתיאמתי טכנאי לניתוק ויום לפני שהוא היה צריך להגיע, הציעו לי מחיר יותר טוב אפילו ממנוי חדש. למה אני צריך להגיע למצב כזה? לא רציתי בכלל להתנתק, הייתי מרוצה (יחסית) מהמוצר שקיבלתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה האמיתית של חברות התקשורת היא שהם רוצות יוצר לצרף מנויים חדשיים, מאשר לשמור על קיימים. בגלל זה אין שירות טוב. בכל חברה, אם אתה מנוי חדש תקבל מחיר יותר טוב מאשר לקוח ותיק.

זה המודל העסקי שלהם - הם קונים רוחב פס ב"זול" ומוכרים אותו ב"יוקר" אבל בגלל שהרוחב פס בעצם עולה הון (100-200$ למגה לחודש זה משהו שראיתי פעם) אז הם צריכים למכור יותר ממה שיש להם וגם במחיר שהצרכן מסוגל לשלם. היתה כתבה על CCC ודיברו שם על 1 מגה לכל 25 משתמשים . אם נגיד המחיר של 10 מגה ב70 שקל לחודש זה אומר שהם מוכרים לך מגה ב7 שקל זה אומר שבשביל לא להפסיד כסף צריך להיות להם פחות מ 1 חלקי 55 מרוחב הפס שהם מוכרים . גם ככה את הרוחב פס לחו"ל הם קונים בחוזים ארוכי טווח והדרך היחידה שלהם להרוויח עוד כסף היא לגייס עוד לקוחות. עוד לקוחות מתורגם לירידה בשירות כי המשאבים מוגבלים ביותר. כשהחברה גדלה היא צריכה למצוא פתרונות תקשורת לכל הלקוחות שלה והפתרון הכי גרוע בשבילה זה לקנות עוד רוחב פס כי זה עולה הרבה כסף. הם מרוויחים אך ורק מהוספת עוד ועוד לקוחות ושמירה על הקיימים. חוץ מזה הם גם מוכרים מוצרים נלווים.

לפי דעתי הדבר הכי טוב שמשרד התקשורת יכול לעשות זה לחייב את החברות לפרסם את היחס בין הרוחב פס שהם מוכרים לרוחב פס שיש להם לחו"ל . יש סיכוי שאפשר לחשב את זה אבל אני לא בטוח. הלקוחות צריכים להיות מודעים שכשהם קונים חבילת זה כמו חבילת time sharing על דירת נופש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צחוק צחוק אבל עברתי לחבילת שלהם ופתאום היוטיוב עובד טוב, אפילו הבאפר של הסרטונים טס..

ובמשחקים כמובן אפשר למצא שרתים עם פינג נמוך יותר מבד"כ

אבל למה אני צריך לשלם על זה עוד 20 שקל :bash:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...