תקלה בבקרי ה-SATA של לוחות SB. איך לזהות את מהדורת B3. - עמוד 6 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלה בבקרי ה-SATA של לוחות SB. איך לזהות את מהדורת B3.


Nemesis

Recommended Posts

  • תגובות 213
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

פה זה ישראל.

יבואנים אוהבים להתחמק מאחריות ולכן אני מאמין שעד שלא תיהיה לך תקלה בלוח - הוא לא יוחלף.

אני לא מאמין. חברה שמכבדת את עצמה, כן תחליף לך את הלוח. אחרי הכל עומדת מאחורי שותפייה, ולקחה את הנזק על עצמה, כך שהיבואן מחוייב לעמוד מאוחרי הלקוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מרגיז אותי שחברות לא רושמות של מי בקר ה-SATA3 בלוחות H67, הבקר של מארבל ידוע כבקר בינוני והייתי רוצה להתחמק ממנו, כניראה צריך לשאול במייל את החברה ולקוות שימכרו את זה בארץ בכלל :-\

העניין הזה מה זה תוקע את כולם, מה אמור לעשות מישהו שרוצה לקנות עכשיו מחשב של או מישהו שהחזיר חומרה פגומה ונשאר בלי כלום? לקנות פלטפורמה מהדור הקודם זה לא הגיוני כי זה אותו מחיר ומעבדי PHENOM הם כ"כ איטיים שלא מושך לקנות אותם אפילו כפלטפורמה זמנית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הזה מה זה תוקע את כולם, מה אמור לעשות מישהו שרוצה לקנות עכשיו מחשב של אינטל או מישהו שהחזיר חומרה פגומה ונשאר בלי כלום? לקנות פלטפורמה מהדור הקודם זה לא הגיוני כי זה אותו מחיר ומעבדי PHENOM הם כ"כ איטיים שלא מושך לקנות אותם אפילו כפלטפורמה זמנית.

ראשית, אין שום קשר בין ההערה הזאת ונושא הדיון.

שנית, דור חומרה חדש לרוב סובל מ"מחלות ילדות" כלשהן, לעיתים הן זניחות, לפעמים לא. מי שקונה דור חומרה חדש כשהוא עדיין בחיתוליו צריך לקחת בחשבון שלצד ה"התפארות" בכך שהוא מחזיק בטכנולוגיה החדשה ביותר של יצרן מסוים, הוא עלול למצוא את עצמו ניצב בפני תקלות או סוגיות שונות שיתגלו תוך כדי תחילת השימוש ההמוני בחומרה.

בקשר למה עושים? כל האפשרויות הידועות כיום כבר הוצגו והוסברו במהלך הדיון פה.

לגבי מה שכתבת על מעבדי ה-Pheom II - שוב, לא קשור בכלל לנושא הדיון הנוכחי, ושנית זה לגמרי לא נכון.

הכל תלוי שימוש, ורוב המשתמשים הביתיים יכולים ללא שום בעיה להסתפק במערכת המבוססת על אחד משני דורות החומרה האחרונים של Intel או זה של ועדיין להשיג חווית שימוש מלאה ללא שום בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז עכשיו זה דופק לי את כל העסק הסיפור הזה.כל החישובים שעשיתי לגבי מחשב חדש ותקציבים(פתחתי כמה ת'רדים בנושא בפורום מפרטי מחשב) ועכשיו אני צריך לחכות עד פברואר רק כדי להתחיל לחשב מחדש :s07:.צריך לשכוח גם מהאפשרות שיהיו ירידת מחירים כי לא תתקן את התקלה אלא תוציא כבר את הצ'יפסט החדש.ואם זה הכיוון שלה אז אין על מה לדבר אלא רק עד אפריל!

כל הלוחות של 67 תקולים?

למה אין רשימה מסודרת של הלוחות הפגומים(כל הוונדורים הכריזו כבר על Recall)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם לא רשום אז הבקר של אינטל

הצ'יפסט מספק 2 חיבורי SATA 3

תודה שאתה מספק תשובות ענייניות :)

אני שואל הרבה פעמים רק בגלל שאני נתקל במידע סותר במקומות אחרים.

באמת חיפשתי מה בדוק בא עם הצ'יפסט של H\P67 מאינטל ופשוט לא מצאתי, אשמח ללינק של תרשים\רשימה של פיצ'רים ובקרים שבאים מאינטל עבור הצ'יפסטים המדוברים אם למישהו יש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...