חוק "ניתוק זיקה" - ריכוז מידע וחוויות משתמשים. - עמוד 2 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוק "ניתוק זיקה" - ריכוז מידע וחוויות משתמשים.


tmpusr

Recommended Posts

קודם כל - צודק עומרי שיש למצוא את ניסוח החוק המקורי ולא בניסוח יחצני של משרד התקשורת. :xyxthumbs:

טוב - זה הכי קרוב שמצאתי: http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/6/1746.pdf

החלטה של מנכ"ל משרד התקשורת מ-28 ליולי 2008 הממוענת לכל חברות הסלולר.

2795559581.png

המסקנה - הציטוטים שהבאנו לעיל מדוייקים לחלוטין.

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 218
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

רגע, אז מה המשמעות שבחשבונית צריך להיות סכום הרכישה?

(סעיף 10 בכללים למתן הטבה)

[br]פורסם בתאריך: 23.01.2011 בשעה 12:18:52


אגב, אני פשוט מתחרפן שאני לא מצליח למצוא התייחסות לנושא בחוק התקשורת :s07:

צריך את הפרסום בספר החוקים שהיה לפני זה

http://www.justice.gov.il/NR/rdonlyres/A8BF0C89-1DF5-4C38-94EB-90C3CF3A9883/24444/2271.pdf

(פה יש מידע חשוב אחר, אבל לא את הנושא של החזרים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שהם עושים זה 36 החזרים בסכום של (מחיר המכשיר)\36, כלומר, אם קניתי SGS ב-2160 ש"ח אני אקבל החזר חודשי של 60 ש"ח במקום 118 ש"ח - למשך 36 חודשים.

מה שמעצבן פה שבמקום לכסות את עלות המכשיר תוך 18 חודשים הם שוב מאלצים אותי לגרור את זה 3 שנים. הסיכוי שאני אשאר עם אותו מכשיר 3 שנים שואף לאפס והם יודעים את זה. :pissed:

ברגע שאני קונה מכשיר אחר (כי הנוכחי אבד/נהרס/התיישן) אני לא יכול לקבל עליו זיכוי כל עוד אני מקבל על הראשון - כלומר כמעט בוודאות אין מצב בו אני מצליח לכסות את עלות הרכישה. זה נכון שבעתיים למי שקונה דרך המפעילה וחושב שזה "חינם - בהחזר מלא" כי לו ישארו תשלומים הרבה יותר גבוהים.

ביחוד כשמדובר על ולקוחות חובבי גאדג'טים - מי נשאר עם אותו מכשיר 3 שנים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא רוצה השוואת תנאים, אתה רוצה תנאים מועדפים

לקוח "רגיל" (שקונה מכשיר ברשת) מקבל את עלות המכשיר בחזרה תוך 36 חודשים - אתה רוצה ב18 חודשים...

ואתה לא רוצה חזרה את הסכום ששילמת על המכשיר, אתה רוצה יותר...

אני מסכים שצריך בכלל לשנות את החוק ולהשוות את הפריסה על תשלומי המכשיר לתקופת ההתחייבות

אבל כל עוד לא שינו אותו? לא רואה סיבה שתקבל הטבה מעבר למה שמקבל הלקוח "הרגיל"

(ושוב, הלוואי וזה לא המצב, אבל זה מה שההגיון אומר לי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא רוצה יחס מיוחד או לעשות קומבינה, אבל אם חברת הסלולר דורשת מחיר מופקע בעליל (כמעט פי 2) על המכשיר זו בעיה שלה.

אני רק ביקשתי תנאים זהים ללקוח ברשת - בדיוק כפי שלשון החוק דורשת:

* אני מוכן לקבל החזר ב-36 תשלומים לפי המחיר שאורנג//סלקום תקבע עבור המכשיר שקניתי - אם הן בוחרות להפקיע את מחירו זו בעיה שלהן!

* אם כבר החלטתם שלא לתת לי תנאים זהים, בניגוד ללשון החוק, לכל הפחות אל "תכבלו" אותי ל-3 שנים! כנאמר "הרצחת וגם ירשת"?

אי אפשר (בעצם מסתבר שאפשר - אבל לא ראוי) להחזיק את החבל משני קצותיו - גם להפקיע מחירים בצורה שערורייתית וגם לגלגל עיניים לשמיים ולהגיד שכולם מנסים לעשות עליך קומבינה אז אתה חייב להתגונן ש"הרי אני חייב להרוויח איכשהו" :nixweiss: רווח לא חסר להם ואם הם היו שמים תג מחיר סביר גם הייתי קונה מהם.

רק חסר שהם יבטלו את הזיכוי אם יאבד לי המכשיר (או שאמכור אותו) ובכלל המהלך שלהם יושלם - הרי הם מכוסים מבחינת הסעיפים הקטנים.

עמרי - איך היית מגיב אם הם היו מפסיקים לך את זיכוי זמן האוויר על האייפון ברגע שהחלפת ל-SGS? היה נראה לך הוגן?

אולי קנית את ה-SGS ב-1000 ש"ח יד שניה ומכרת את האיפון לאדיוט ב-4000 ש"ח אז למה שתקבל זיכוי בכלל? למה שאורנג' תממן אותך?

הגיוני איכשהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רק ביקשתי תנאים זהים ללקוח ברשת - בדיוק כפי שלשון החוק דורשת:

קודם כל - אין לנו עדיין את לשון החוק :)

הציטוטים האלו לא שווים את המקום שהם תופסים ברשת, כי זה לא החוק עצמו.

אני לא רוצה יחס מיוחד או לעשות קומבינה, אבל אם חברת הסלולר דורשת מחיר מופקע בעליל (כמעט פי 2) על המכשיר זו בעיה שלה.

בשורה התחתונה אתה רוצה תנאים טובים יותר ממי שקנה מכשיר זהה ברשת (גם אם אתה כותב שאתה לא רוצה יחס מיוחד, אתה כן דורש אותו)

וזה נראה לך הגיוני כי זאת בעיה של הרשת שהם מוכרים במחיר מנופח.

גם אני מעדיף שזה יהיה המצב, אבל זה לא נשמע לי הגיוני...

עמרי - איך היית מגיב אם הם היו מפסיקים לך את זיכוי זמן האוויר על האייפון ברגע שהחלפת ל-SGS? היה נראה לך הוגן?

אולי קנית את ה-SGS ב-1000 ש"ח יד שניה ומכרת את האיפון לאדיוט ב-4000 ש"ח אז למה שתקבל זיכוי בכלל? למה שאורנג' תממן אותך?

הגיוני איכשהו?

קודם כל הייתי מתעצבן

ואחר כך הייתי דורש זיכוי על הSGS במקום :P

אי אפשר (בעצם מסתבר שאפשר - אבל לא ראוי) להחזיק את החבל משני קצותיו - גם להפקיע מחירים בצורה שערורייתית וגם לגלגל עיניים לשמיים ולהגיד שכולם מנסים לעשות עליך קומבינה אז אתה חייב להתגונן ש"הרי אני חייב להרוויח איכשהו" רווח לא חסר להם ואם הם היו שמים תג מחיר סביר גם הייתי קונה מהם.

אתה מעוות לגמרי את כוונת המחוקק

הוא לא חוקק חוק למלחמה במחירי המכשירים ברשתות הסלולריות

הוא חוקק חוק שיאפשר לך לעבור בקלות בין החברות

אתה לא יודע מה העלויות האמיתיות שלהן לגבי המכשירים (וציינתי חלק מהם, מן הסתם מספרים אין לי)

מה שבטוח, זה מאוד לא מהותי כי הן חברות ציבוריות וזה לא מופיע במגזרי הפעילות :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה שחברה סלולרית תסבסד מכשיר שלא נקנה אצלה בכל מקרה?

מכל החוקים שאפשר וצריך לעשות בכדי להגביל את חברות הסלולר,

דווקא חוק כזה נראה לי יותר פופוליסטי מאשר באמת לבוא לקראת הלקוח.

כמו כן, שהלקוח גם יחשוב קצת בעצמו וידאג לעצמו.

כל התוכנית החזרים הזאת באה לחייב את הלקוח למחיר מסויים כבר מראש.

מה שאומר שאתה משלם על המכשיר ומשלם על השיחות, אבל נותנים לך את זה בצורת החזר,

אבל הכסף הזה יצא ממך בכל מקרה.

לדעתי גם אם יש לך , אפשר להסתדר עם חבילה מינימאלית - כמעט בכל חור יש WIFI היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה פועל ב2 הכיוונים

מצד אחד - היא מסבסדת מכשירים שלא נקנו אצלה

מצד שני - אחרות מסבסדות מכשירים שנקנו אצלה

זה רק בשביל לתת ללקוח את האפשרות לעבור בין החברות (כי עד החוק, מה שהחזיק אותו היתה יתרת התשלומים על המכשיר שהוא פחד לאבד את הזיכוי עליהם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל - אין לנו עדיין את לשון החוק :)

הציטוטים האלו לא שווים את המקום שהם תופסים ברשת, כי זה לא החוק עצמו.

לא בטוח שיש "חוק" כמו שאתה מכנה אותו. יש החלטה מחייבת של משרד התקשורת שאת הנוסח שלה צירפתי מפרסום רשמי ואותנטי.

בדיור כמו שיש חוזרי מנכ"ל במשרד החינוך או תקנות עזר מהמועצה המקומית שמחייבות באותה מידה כמו חוקים של ממש.

גם אם יש אני בספק רב אם הנוסח שם שונה.

בשורה התחתונה אתה רוצה תנאים טובים יותר ממי שקנה מכשיר זהה ברשת (גם אם אתה כותב שאתה לא רוצה יחס מיוחד, אתה כן דורש אותו)

וזה נראה לך הגיוני כי זאת בעיה של הרשת שהם מוכרים במחיר מנופח.

גם אני מעדיף שזה יהיה המצב, אבל זה לא נשמע לי הגיוני...

אני רוצה לקבל תנאים הוגנים וריאליים - בלי כל קשר ממי ואיך. אם עמידה בלשון החוק (בוא נניח לשאלה הקודמת בינתיים) לא משתלמת לחברות הסלולאריות בגלל מדיניות תמחור עצמית שערורייתית - שוב, זו ממש לא הבעיה שלי ולא אני זה שצריך לשאת במחיר של זה. אם ללקוחות שקונים מכשיר מהחברה יש רצון לשאת בתמחור הדרקוני הזה - זה עניינם. זה לא הופך את הדרישה שלי ללגיטימית פחות או סבירה פחות. אני אולי רוצה תנאים "פחות גרועים" ולא "יותר טובים"... תחשוב קודם "שירות ומחיר הוגנים ללקוח" ורק אחרי זה "רווח עצבני וחסר פרופורציות לבעלי ההון"... :lol:

קודם כל הייתי מתעצבן

ואחר כך הייתי דורש זיכוי על הSGS במקום :P

ונראה לך שהיית מקבל? :lol::screwy: בחלומות...

אתה מעוות לגמרי את כוונת המחוקק

הוא לא חוקק חוק למלחמה במחירי המכשירים ברשתות הסלולריות

הוא חוקק חוק שיאפשר לך לעבור בקלות בין החברות

אתה לא יודע מה העלויות האמיתיות שלהן לגבי המכשירים (וציינתי חלק מהם, מן הסתם מספרים אין לי)

מה שבטוח, זה מאוד לא מהותי כי הן חברות ציבוריות וזה לא מופיע במגזרי הפעילות :P

אני לא בטוח לגמרי שאתה מיושר לחלוטין עם כוונת המחוקק ואם זו אכן הייתה כוונתו לא בטוח שכך היה מנסח אותו.

בכל מקרה, אין כל מצב שבעולם שהמחירים של המפעילות ריאליים. אפילו לא בקושי.

את העלות הנוספת (שלא בטוח שקיימת בכלל) הם מכסים באמצעות עלות מכשיר עצמית זולה בהרבה, דמי "ביטוח" שערורייתיים עוד יותר עם כיסוי אפסי ודמי השתתפות עצמים מופרכים.

רק לשם השוואה, המכשיר שלי מבוטח ב-ALL RISK בשבריר מהעלות שלהם עם השתתפות עצמית מינימלית (175 ש"ח) במסגרת ביטוח דירה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה פועל ב2 הכיוונים

מצד אחד - היא מסבסדת מכשירים שלא נקנו אצלה

מצד שני - אחרות מסבסדות מכשירים שנקנו אצלה

זה רק בשביל לתת ללקוח את האפשרות לעבור בין החברות (כי עד החוק, מה שהחזיק אותו היתה יתרת התשלומים על המכשיר שהוא פחד לאבד את הזיכוי עליהם)

אני מבין את הראצינואל מאחורי החוק, אבל לדעתי הוא בעייתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בטוח לגמרי שאתה מיושר לחלוטין עם כוונת המחוקק ואם זו אכן הייתה כוונתו לא בטוח שכך היה מנסח אותו.

בכל מקרה, אין כל מצב שבעולם שהמחירים של המפעילות ריאליים. אפילו לא בקושי.

את העלות הנוספת (שלא בטוח שקיימת בכלל) הם מכסים באמצעות עלות מכשיר עצמית זולה בהרבה, דמי "ביטוח" שערורייתיים עוד יותר עם כיסוי אפסי ודמי השתתפות עצמים מופרכים.

רק לשם השוואה, המכשיר שלי מבוטח ב-ALL RISK בשבריר מהעלות שלהם עם השתתפות עצמית מינימלית (175 ש"ח) במסגרת ביטוח דירה.

הפוך גוטה, הפוך

אתה זה שלא מיושר עם כוונת המחוקק ;D

משום מה החלטת שכוונת המחוקק היא תחרות בשוק המכשירים, זה ממש לא האישו

הכוונה היא תחרות בשוק הסלולר.

אני לא נכנס לכיס של כמה עולה מכשיר לאורנג', כמה עולה הכשרת טכנאים/ציד מעבדה ספציפי/חלקי חילוף/תחזוק תוכנה וכו' כי אין לי את הכלים לזה

לך יש?

אבל זה לא העניין - בשורה התחתונה אתה רוצה הטבה מעבר למה שמקבל מישהו שקנה מכשיר ברשת הסלולרית

זה ממש לא הגיוני

למה שאתה תקבל החזר ב18 חודשים והוא ב36 חודשים?

למה שאתה תקבל החזר מעבר לעלות המכשיר והוא עד לגובה עלות המכשיר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה שאתה תקבל החזר מעבר לעלות המכשיר והוא עד לגובה עלות המכשיר?

זאת כמובן דרך אחת להסתכל על זה.

דרך שניה היא שאדם אחד מקבל 2,000 ש"ח זיכוי ואדם שני מקבל 3,000 ש"ח זיכוי.. אז איך זה שיוויוני?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפרופו "חוויות משתמשים" - עברו כבר שלושה חודשים (ושלוש חשבוניות) מאז ששיניתי את החבילה שלי באורנג' לאחת בה אוכל לממש את זכותי עם החוק החדש, ולבינתיים - לא זיכוי ולא נעליים, כשבכל חודש, הסכום הכולל עובר את המינימום הנדרש בכדי שאקבל את הזיכוי, כך שלא אמורה להיות שום בעיה.

קצת רקע -

נגשתי לסניף ביד אליהו עם ה SGS שלי וביצעתי את השינוי. לסוכן ה n00b שישב איתי לא היה מושג מהחיים שלו כיצד לבצע את השינוי/עדכון, והוא תיזז 3/4 מכ"א בסניף בכדי לפתור את הבעיה (וואלה, יופי).

שבועיים לאחר-מכן, אני יוצר קשר עם המוקד הטלפוני לוודא שהכל התעדכן ומתחיל לתקתק. למוקד, מלבד זה שהם רואים שנעשה שינוי בחבילה, אין בכלל מושג שאני כעת עם SGS עליו אני אמור לקבל החזר חודשי וה SE K610i העתיק שאיתו הצטרפתי לאורנג' כבר מזמן לא רלוונטי.

אמרתי להם שבמעמד ההתייצבות בסניף, ניתנו לאותו סוכן המזוהם שטיפל בי חשבונית המהווה הוכחת רכישה ואת תאריך הרכישה. מאחר ו Clove מנפיקים חשבוניות בלי תאריכים (לפחות על שלי לא היה), הוצאתי תדפיס מהמייל על היום בו צויין שה SGS נשלח אלי (ועל פי הגיון, זה גם היום בו בוצע החיוב). הסוכן סרק הן את החשבונית והן את המייל ואמר שהכל יעודכן.

המוקד ראה כי טוב לטרטר אותי שוב לסניף יד אליהו, בכדי שאשב עם סוכן כלשהו (או אותו אחד) ואצור איתם במקביל קשר טלפוני בכדי לוודא את קבלת הסריקות. אמרתי להם שעם כל הכבוד אני לא הולך להגיע לשם שוב ויש לי את שם הסוכן ואת מס' הפניה בה בוצעו כל השינויים ושיישברו עם זה ת'ראש.

בנוסף ציינתי שאין לי בעיה לפקסס להם מהבית את התאריך בו ירד החיוב מהיסטוריית החיובים של חב' האשראי וזה אמור להיות יותר ממספיק בכדי להוכיח את קיום הרכישה.

המוקד נענה בחיוב ואישר את קבלת הפקס ומאז לא נוצר איתי קשר.

חשבונית ראשונה הגיעה - אין זיכוי. מרים טלפון למוקד - "כן אדוני, יש טעות, אנחנו רואים, ציינו שבחשבונית הבאה תקבל זיכוי בעבור הנוכחית".

חשבונית שניה הגיעה - אין זיכוי. אותו נוהל - "מצטערים אדוני, רואים שיש כאן בעיה, זה יטופל, אתה תראה את שני הזיכויים חודש הבא (lawl).

חשבונית שלישית - אתם כבר מבינים... :cool2:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה שאתה תקבל החזר ב18 חודשים והוא ב36 חודשים?

למה שאתה תקבל החזר מעבר לעלות המכשיר והוא עד לגובה עלות המכשיר?

אני מרגיש שאנחנו נכנסים לטיעון מעגלי ועוד אחד כזה שממש לא מקדם את מטרת הת'רד ;)

אתה יוצא מנקודת ההנחה שמי שבסדר והגיוני אלו חברות הסלולר שמפקיעות מחירים והלקוחות השבויים שלהם ולכן אני רוצה יחס "מיוחד" כהגדרתך.

אני יוצא מנקודת הנחה שמי שבסדר זה הלקוח שרוצה מכשיר במחיר הוגן ותנאי רכישה הוגנים (כפי שמשתקף בערך שוק פתוח) ולכן לדעתי אני ה"הגיוני" פה.

אני רק יוצא מניסוח החוק כדרך "לאלץ" את החברות לתת יחס הוגן - או שימלאו אחר לשון החוק וישלמו בעצמן מחיר מופקע או שמראש יתנו למכשיר מחיר הוגן וראוי ואז יוכלו למלא אחר דרישות החוק בלי "להפסיד". אם כולם יטו לדרך המחשבה שלך זה לעולם לא ילך...

אני עוד מהדור ששיחות לחו"ל (ואפילו בארץ) עלו הון - עד ששברו את הקרטל....[br]פורסם בתאריך: 23.01.2011 בשעה 15:38:45


אפרופו "חוויות משתמשים" - עברו כבר שלושה חודשים (ושלוש חשבוניות) מאז ששיניתי את החבילה שלי באורנג' לאחת בה אוכל לממש את זכותי עם החוק החדש, ולבינתיים - לא זיכוי ולא נעליים, כשבכל חודש, הסכום הכולל עובר את המינימום הנדרש בכדי שאקבל את הזיכוי, כך שלא אמורה להיות שום בעיה.

...

חשבונית ראשונה הגיעה - אין זיכוי. מרים טלפון למוקד - "כן אדוני, יש טעות, אנחנו רואים, ציינו שבחשבונית הבאה תקבל זיכוי בעבור הנוכחית".

חשבונית שניה הגיעה - אין זיכוי. אותו נוהל - "מצטערים אדוני, רואים שיש כאן בעיה, זה יטופל, אתה תראה את שני הזיכויים חודש הבא (lawl).

חשבונית שלישית - אתם כבר מבינים... :cool2:

זה מה שחששתי...

כשתקבל את הזיכוי, חשוב מאוד לבדוק מה סכום הזיכוי בדיוק.

לפי מה שטענו באורנג' אתה לא אמור לקבל זיכוי מלא אלא יחסי למחיר הרכישה שלך - ראה כאן:

2. "סך ההחזרים מוגבל למחיר המכשיר ללקוח כפי שמופיע באישור הרכישה "

מה שהם עושים זה 36 החזרים בסכום של (מחיר המכשיר)\36, כלומר, אם קניתי SGS ב-2160 ש"ח אני אקבל החזר חודשי של 60 ש"ח במקום 118 ש"ח - למשך 36 חודשים. אם הניסוח ב-PDF נכון - זה לא עומד בלשון החוק שקובע שההטבות יהיו באותם תנאים, בגובה זהה ולמשך אותה תקופה.

כמה עלה לך המכשיר ומה עלותו לפי הרשת (לפני 3 חודשים)?

תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת כמובן דרך אחת להסתכל על זה.

דרך שניה היא שאדם אחד מקבל 2,000 ש"ח זיכוי ואדם שני מקבל 3,000 ש"ח זיכוי.. אז איך זה שיוויוני?

תסתכל על מבחן התוצאה, התוצאה הסופית אמורה להיות (שוב, הכל בהגיון שלי) ששני הלקוחות לא ישלמו כסף על המכשיר

אגב, הויכוח שלך הוא רק בשביל הויכוח, נכון?

כי אם אני לא טועה, את הרעיון שהזיכוי מוגבל בעלות שרכשת שמעתי לראשונה ממך :-X

אני מרגיש שאנחנו נכנסים לטיעון מעגלי ועוד אחד כזה שממש לא מקדם את מטרת הת'רד ;)

אתה יוצא מנקודת ההנחה שמי שבסדר והגיוני אלו חברות הסלולר שמפקיעות מחירים והלקוחות השבויים שלהם ולכן אני רוצה יחס "מיוחד" כהגדרתך.

אני יוצא מנקודת הנחה שמי שבסדר זה הלקוח שרוצה מכשיר במחיר הוגן ותנאי רכישה הוגנים (כפי שמשתקף בערך שוק פתוח) ולכן לדעתי אני ה"הגיוני" פה.

אני רק יוצא מניסוח החוק כדרך "לאלץ" את החברות לתת יחס הוגן - או שימלאו אחר לשון החוק וישלמו בעצמן מחיר מופקע או שמראש יתנו למכשיר מחיר הוגן וראוי ואז יוכלו למלא אחר דרישות החוק בלי "להפסיד". אם כולם יטו לדרך המחשבה שלך זה לעולם לא ילך...

אבל מה יותר הוגן ממכשיר בעלות 0?

אין פה צודק ולא צודק, רשע וצדיק

אתה משום מה חושב שאני לוקח איזה קו קפיטליסטי, שאתה בעצם לוקח קו מוקצן (סופר מוקצן) לטובת הלקוח

[br]פורסם בתאריך: 23.01.2011 בשעה 15:52:14


מצאתי את "החוק"

למעשה, זה לא חוק - זה ברשיון ההעפעלה של החברות הסלולריות

http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/6/626.pdf

64 את 51 ) מתן הטבה למנוי

64.1 א בעל הרשיון לא ייצור כל זיקה בין הטבה כלשהי בגין שירותי רט"ן שהעניק למנוי, לרבות זיכוי, הנחה,

תוכנית תעריפים ייחודית, סל שירותים וכיוצ"ב (להלן בסעיף זה - "ההטבה"), לבין העובדה כי ציוד

קצה רט"ן שבידי המנוי נרכש, נשכר או התקבל מבעל הרשיון או ממשווק אחר מטעמו. בכלל כך, יציע

בעל הרשיון הטבה זהה לזו המוצעת על ידו בעת שמנוי מקבל, רוכש או שוכר ממנו דגם מסויים של

ציוד קצה רט"ן, לכל מנוי המשתמש בציוד קצה רט"ן הדומה לדגם האמור במאפייניו, ואשר תינתן

למנוי במהלך תקופה שלא תפחת מהתקופה בה ניתן זיכוי כספי למנוי הרוכש ציוד קצה מבעל הרשיון,

וזאת בהתאם לכללים הבאים:

) א) ככל שדגם ציוד הקצה המצוי בידי המנוי זהה לדגם המשווק על ידי בעל הרשיון בעת פניית המנוי

אליו, יציע בעל הרשיון למנוי הטבה זהה לזו הניתנת על ידו למי שרוכש ממנו את הדגם האמור,

בהסתמך על אישור רכישה שיציג לו המנוי;

) ב) ככל שדגם ציוד הקצה המצוי בידי המנוי אינו משווק על ידי בעל הרשיון בעת פניית המנוי אליו,

יעניק בעל הרשיון למנוי הטבה בהתאם לסיווג ציוד הקצה שקבע בעל הרשיון מראש ובהסתמך

על אישור רכישה שיציג לו המנוי;

בסעיף קטן זה -

" סיווג ציוד הקצה" – חלוקת דגמי ציוד הקצה שאינם משווקים על ידי בעל הרשיון ללא יותר

משישה סוגים, וקביעת גובה ותנאי ההטבה שתינתן בהתייחס לכל אחד מהסוגים; וזאת בהתאם

לגובה ולתנאי ההטבה שמעניק בעל הרשיון בהתייחס לדגמי ציוד קצה המשווקים על ידו, שהינם

מכשירים מדגמים בעלי מאפיינים דומים;

) ג) בעת חישוב התקופה במהלכה תינתן ההטבה לפי סעיפים קטנים (א) או (ב), יהיה בעל הרשיון

רשאי להביא בחשבון את המועד בו נרכש ציוד הקצה על ידי המנוי, כפי שמופיע באישור

הרכישה.

בסעיף זה - "אישור רכישה" – כל אישור המעיד על רכישתו של ציוד הקצה, הכולל בין היתר את

תאריך הרכישה ואת הסכום ששולם.

64.2 א בעל הרשיון יציג באתר האינטרנט שלו מידע עדכני בדבר סיווג ציוד הקצה הנעשה על ידו.

זה אותו עקרון כמו ההודעה לתקשורת

אפשר לראות את זה בשתי הדרכים:

דרך א: לקוח שקנה באורנג' מכשיר מקבל 100 ש"ח החזר - גם אני אקבל 100 ש"ח החזר

דרך ב:לקוח שקנה באורנג' מכשיר שילם אחרי החזר 0 ש"ח על המכשיר - גם אני אשלם 0 ש"ח על המכשיר

זה בגדול עניין של סמנטיקה, הכל תלוי איך מגדירים "הטבה"

אני מניח שזה עניין של זמן עד שעו"ד משועמם ילך עם זה לבית משפט :)

נראה לי שנסכים על לא להסכים :hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...