רצח ראדה, הרשעת זדורוב - מבט שני - עמוד 81 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רצח ראדה, הרשעת זדורוב - מבט שני


qwerty1987
 Share

Recommended Posts

?

הרוצחת היא א.ק. והיא ילדת בית ספר.

 

לא ברור מה ניסית להגיד בציטוט הזה.

 

ציטוט של Milford Cubicle

פרק 1:

 

 

 

 

פרק 2:

 

https://rutube.ru/video/c7c91615bbeedbe2a063faf1ca2ea938/

 

 

ציטוט של Milford Cubicle

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

אתה לא מעניין. בילבלת בביצים ועכשיו במקום לראות את הסרט ולשתוק אתה משנה נושא / מנסה שטיקים דמגוגים? לא מתכוון להגיב לך יותר.

 

פרק 1 מתוך 4:

 

 

פרק 2 מתוך 4:

https://rutube.ru/video/c7c91615bbeedbe2a063faf1ca2ea938/

 

פרק 3 מתוך 4:

https://rutube.ru/video/a90677c0ba7afe82b0ee301468dea74d/?pl_type=user&pl_id=1138818

 

פרק 4 החשוב מכולם:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4783288,00.html

 

 

 

---------

 

מי שיטריל את הפוסט הזה יחסם מלהגיב בו.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התחלת לצטט הודעות לא רלוונטיות מלפני שנים? יא שוקיסט.

תראה את הסדרה לפני שאתה מבלבל בביצים בדמגוגיה-בשקל שלך. יש שם הוכחות חותכות להכל.

קשקשן.

מצד שני מה כבר אפשר לצפות ממישהו שחושב שהוא יודע הכל כי הוא "קרא את פסק הדין" השיקרי הזה שמבוסס כולו על ראיות מזוייפות...

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

א.ח נראה לי אדם חולני.

בנוסף נראה גם שכל האנשים שמעורבים בעדות שלו לא בריאים בנפשם.

איך אפשר להסתמך על עדות כזאת?

 

כל הסיפור הזה מזעזע ומצמרר. אני נורא מקווה שיום יבוא ונדע מה באמת הלך שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף פעם לא הייתי מודע לזוג האלפים האלו.

 

לא הבנתי את הפרק הראשון לפי מה שאני מבין זה נעשה על ידי אנשים שרוצים להוציא אמת לאור אבל בפרק הראשון משמיטים הרבה דברים ומציירים תמונה שרומן אשם.

 

לאורך השנים שהראו את הקטעים עם המדובב הראו המון חלקים איך שהוא עובד עליו ואומר לו שכדאי לו לעשות עסקה ולהודות אחרת יאשימו אותו גם באונס ואמר לו שאם הוא רק יודה אז יבואו לקראתו.

כל השנים אנשים הגנו עליו וזאת הייתה נקודה אחת ובאופן מוזר בפרק הראשון של התוכנית פה השמיטו את כל הדברים האלו ורק הראו איך הוא מודה והעריכה הוציאה אותו לא טוב. בזמן שיש המון דברים שתמיד מראים ופה השמיטו אז לא ברור לי.

 

אותו דבר בקטעי של החקירה לאורך השנים הראו איך מתמרנים אותו ופה בפרק הראשון השמיטו את החלקים האלו ורק הראו אותו מודה

 

גם כן בוידאו של המדובב יש שם מישהו שמדגיש איך הוא מראה את התנועה של החיתוך עם הסכין והוא עושה 2 חיתוכים מקדימה על המדובב.

 

אבל אחרי זה בשחזור של המשטרה הוא מכניס את השוטרת לתא שירותים ומגיע אלייה מאחורה עם הסכין הפוך לגמרי דברים סותרים.

 

וגם הטביעות נעליים בשרותים בפרק הראשון מראים מישהו שמרים את הנקודה הזאת בזמן שבכלל בשחזור הוא קופץ מעל התא ולא דורך איפה שהטביעות נעליים נמצאו.

 

אז לא ברור לי העריכה של הפרק הראשון...מה זה בכוונה כדאי שיוכלו להפריך את הנקודות בפרקים הבאים?

 

גם לא ברור למה לא לוקחים שערות שנמצאו בשרותים ומשווים לשערות של א.ק כאילו מה קורה פה? אין אף אחד שכופה פעולה כזאת?

לא מבין על מי מגינים פה בדיוק בית המשפט משתתף בשקר מתמשך רק בשביל שלא להגיע לתוצאה שהמשטרה תופרת תיקים ושכל המערכת שבורה?

 

גם כן ה א.ק הזאת לא נראה לי שיהיה קשה להוציא ממנה הודאה ברצח לפי המצב הכללי שלה לפי התוכנית היא כבר סיפרה את הסיפור לכמה אנשים שונים.

נערך על-ידי qff54439
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברים יקרים!

ברור לנו שלאחר צפייה בכל פרקי הסדרה "צל של אמת" רובכם נותרתם בהלם בעקבות העדויות שהוצגו, כעת זה הזמן לעשות עבורכם סדר.

תחילה נבהיר כי העדות של א.ח. (שמו המלא ידוע לנו) מוכרת לנו היטב כבר שנים ואמינותה נבדקה ע"י נציגי הקבוצה כבר לפני זמן רב. כדי לבסס עדות מהימנה יש לקחת בחשבון את השתלשלות האירועים ולברר לעומק את האותנטיות שלה. למרות הדרמטיות שבהצגתה ניתן להפריך את עדותו של א.ח. מכמה סיבות:

1. הרצח בוצע בוודאות ע"י שני רוצחים לפחות (נמצא די.אן.איי זכרי על גופה של תאיר ז"ל), האופן בו היא הוכתה ונדקרה מצריך עבודת צוות והפעלת כוח רב.
2. הגרסה שלו "מתואמת" מדי עם גרסתן של בנות אשר קשרו את עצמן לזירת הרצח (מה עשו שם בכלל?) ובאמצעות החומרים הגלויים ברשת כל אדם יכול לנפק גרסה דומה. שימו לב שהעדות מתייחסת רק לאקט עצמו ומתעלמת לחלוטין מהממצאים אשר סותרים אותה בקלות.
3. לא הוצג כל ממצא פיזי אשר מאשש את טענותיו של א.ח. בתור בן זוג שחי עם מישהי כמעט עשור הוא יכול היה בקלות להציג הוכחה מעבר לרכישת סכין אקראית בחנות "ריקושט".
4. א.ח. לא התייחס ל"סלילת הדרך לרצח"- כלומר מה גרם לא.ק. להגיע באותו יום למיקום הספציפי ולהמתין לקרבן אקראי? מה משך אותה דווקא לשם? אם המתינה במשך שעתיים איך זה שאף אחד לא ראה אותה? לרוצחים היה חייב להיות "מידע מוקדם" לגבי ההזדמנות לרצוח, כמו שכבה ריקה למשל ומספיק זמן לנקות אחריהם
5. האם עולה על הדעת שבחורה ש"אוהבת" לראות ולהריח דם תנקה את הדם הרב שהותירה מחוץ לתא השירותים? האם היא מספיק שפויה לעשות זאת? האם היה לה מספיק זמן לכך?
6. הוכח כי א.ח. הוא אדם אובססיבי וחולני בעצמו, אשר הטריד באופן שוטף את א.ק. לאחר שעזבה אותו. יתרה מכך, ע"פ ההתכתבויות ביניהם שהוצגו הוא לא הכחיש ש"אנס" אותה ואף הודה שניהל עמה קשר מיני אגרסיבי. לא ניתן לפסול את הצורך שלו בנקמנות אישית, לא כל שכן גרסתו רצופה במידע חסר ולא מבוסס.
7. הודאתה לכאורה של א.ק. אינה מפורטת, לא מכילה פרטים מוכמנים ולא אותנטית. כל אדם יכול לבוא ולומר "רצחתי מישהו", בעיקר כאשר מדובר במקרה מפורסם אשר פרטיו ידועים לכל. בסדרה לא הציגו, למשל, את טענותיה לגבי נשיכת הקרבן אשר לא עומדות במבחן המציאות (רצו לקשר זאת לניסיון נשיכת השוטר).
8. נכותה הנפשית של א.ק. אינה הופכת אות ה לרוצחת, גם התרברבותה עשויה להיוותר בגדר פנטזיה שלא מומשה. ידוע לכולנו על מספר לא מבוטל של אלביסים, מייקל ג'קסונים, אימהות תרזות ואובאמות שחיים בשלווה במוסדות סגורים ברחבי הארץ.
9. א.ח. זוכר במיוחד שא.ק. לבשה דגמ"ח, שחבשה פאה, לבשה חולצת בית ספר ואף צעקה לאחת התלמידות שנכנסו לשירותים (שאגב היו נקיים כבר?) "תפוס". ניכר כי הוא זוכר היטב פרטים שאמורים לחזק גרסאות ספציפיות ולוקה בשכחה בנוגע לכל פרט שמעבר לכך.
10. אף אחת מהבנות שנכנסו לשירותים לא ראתה דמות לא מוכרת מלבד נ'. יחס נמוך מאוד של אמינות.
11. א.ח. לא חשף את פניו למרות שיכול היה להיות מו צג כגיבור מדינה. היחידה שהייתה כועסת עליו היא א.ק. רק אדם שלא דובר אמת חושש לחשוף את פניו.
12. תאיר ז"ל לא הגיעה סתם כך לשירותים שבהם לא נהגה לשהות- משהו ספציפי גרם לה להגיע לשם.
13. בדיקת הפוליגרף שעבר הינה פרטית וממצאיה אינם בלתי תלויים. מעבר לכך, גם אם לא מן הנמנע שא.ק. סיפרה לו על כך שרצחה את תאיר ז"ל, חובת ההוכחה לאימות דבריו היא עליו. הוא לא סיפק כל הוכחה.
14. א.ק. ימנית
15. בתא השירותים נמצאו שלוש טביעות נעליים שונות בדם, מה שמעיד על שותפים נוספים לרצח.

שלא יהיה לכם ספק- אילו עדותו של א.ח. הייתה מספיק אמינה היינו כבר מזמן מתייחסים אליה ברצינות הנדרשת ומקימים קול זעקה. על חולשת הצהרתו תעיד העובדה שבזמן הרב שהיה לעורכים לחזק את אמינות גרסתו הם ניפקו משקל רב דווקא לדימוי הציבורי של א.ק. באמצעות ציורים שציירה, הודעות טקסט בוטות וחוסן איזון נפשי.

עורכי הסדרה נמנעו באופן תמוה מבירור אמינותם של שאר הדמויות שנחשדו בפרשה, כך למעשה עורכים דרמה אך לא חותרים לאמת. מן הראוי לשלול את החשדות הקיימים בדרך המקובלת שהינה הדרך המדעית.

א.ק. נתפסת בעינינו כ"פשרה"- דמות אדם חלשה ובודדה, אשר ניתן להפיל עליה תיק רצח מבלי שתתנגד או תדרוש את שפיותה, ובכך לגרום לכל הצדדים להיות מרוצים. האירוניה המשתקפת היא שאותם גורמים שיצאו למלחמה כנגד שיימינג והאשמות הם אלו שבחרו לנווט ולביים את הסדרה מאחורי הקלעים.

עדותו הריקה של א.ח. יכולה אומנם לעבור מסך ולייצר בלבול, עם זאת במבחן המציאות הינה רכילות בלבד. בשביל אנשים רבים לא מדובר בסרט מתח אלא במציאות מלאה בכאב וייסורים. ידוע לנו כי משפחות ראדה וזדורוב נאחזות בכל שביב של תקווה כדי להגיע לחקר האמת, אך אמת יש רק אחת.

אם אני מפכ"ל המשטרה, אני נעתר עוד היום לבקשותיהן של אילנה ואולגה ומצהיר על פתיחת תיק החקירה מחדש, אשר תכלול את כל הראיות והעדויות שלא נבדקו, תסיר את החשד כנגד חפים מפשע ותגלה מי הם אותם בני אדם אשר חייבים לשלם את המחיר. גם ברגעים אלה אדם חף מפשע נרקב בכלא על לא עוול בכפו.

ככל שתיצמדו יותר לעובדות, כך תתרחקו מהשקר.

תודה,

הנהלת הקבוצה.
https://www.facebook.com/groups/387735877995542/permalink/781993901903069/

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Titan7777

חברים יקרים!

 

תודה,

הנהלת הקבוצה.
https://www.facebook.com/groups/387735877995542/permalink/781993901903069/

 

רועי וייס מנהל הקבוצה הזאת הוא אידיוט והקבוצה שהוא מנהל פועלת מטעמי אגו במטרה להפליל את חברות של תאיר, והם מוחקים וחוסמים כל מי שלא חושב כמוהם.

 

לעניין הטענות השיקריות שהופצו שם:

 

ציטוט
בקבוצת "כל האמת על פרשת רצח תאיר ראדה ז"ל..." מתיימרים לקבוע מסמרות כאילו הם חוקרי משטרה שנחשפו לכל התיק של א.ח, והם קובעים חד משמעית שא.ק אינה הרוצחת ושא.ח שקרן. האמנם?

אינני קובעת ולא אקבע לעולם שא.ק היא הרוצחת, אבל אני כן יכולה לקבוע שנעשתה עבודה ר
שלנית בבדיקת המשטרה והפרקליטות את גרסתו, אני כן יכולה לקבוע שהעובדה שיצא ב3 בדיקות פוליגרף שונות דובר אמת עומדת לזכותו, ואני כן יכולה לקבוע שהעדות הנוספת של מאי פלג מחזקת את גרסתו - דווקא משום שאין בינה לבין א.ח היכרות מוקדמת.

נפרק לגורמים את הפוסט של "נציג הקבוצה", ניב, כותב הפוסט ה"מזכה" לכאורה בקבוצת "כל האמת" (המסוננת לכיוון תזת "הבנות רוצחות", כידוע):

"כעת זה הזמן לעשות עבורכם סדר." - מי שמך לקבוע לנו האם אנחנו מבולבלים? איזה ידע כבר יש לך יותר מאיתנו? לפי מה שזכור לי, אתה חדש בצוות המנהלים וכל שאתה יודע לעשות זה לסגנן פוסטים בצורה מלוקקת למדי ותו לא. אין לך שום ידע בחומר החקירה ברמה כזאת שאתה יכול להרשות לעצמך "לעשות לנו סדר".

"תחילה נבהיר כי העדות של א.ח. (שמו המלא ידוע לנו) מוכרת לנו היטב כבר שנים ואמינותה נבדקה ע"י נציגי הקבוצה כבר לפני זמן רב." - קשקשן. מי שולח אותך להפיץ את השקרים האלה? אדם אחד בלבד, ולא נציגים מהקבוצה שלכם, ושמו ד"ר חיים סדובסקי, יוזם תיאוריית הבנות והמפיץ העיקרי שלה החליט לקעקע את גרסתו על סמך שיחת טלפון אחת בלבד. אין שום סיכוי שהוא מסוגל לסגת מתזת "הבנות רוצחות" והוא גם מוכיח את זה כל פעם מחדש. איך בדיוק אמינות נבדקת על סמך שיחת טלפון אחת? אמינות בודקים על סמך מכלול החומר - תמלילי חקירות, זכ"דים, עימות, חומרי חקירה שנאספים וכד'. היומרה הזאת לקבוע ש"בדקתם" פשוט מדהימה.

"כדי לבסס עדות מהימנה יש לקחת בחשבון את השתלשלות האירועים ולברר לעומק את האותנטיות שלה" - ומתי הספקתם בדיוק לעשות זאת? אין לכם את חומר החקירה בכלל, אתם בדיחה מהלכת שרק רוצה כל הזמן להצדיק את התיאוריה המקורית שלה - לשיטתכם החברות של תאיר מעורבות ברצח ושום דבר לא יפריע לכם בדרך.

1. "הרצח בוצע בוודאות ע"י שני רוצחים לפחות (נמצא די.אן.איי זכרי על גופה של תאיר ז"ל), האופן בו היא הוכתה ונדקרה מצריך עבודת צוות והפעלת כוח רב" - מעניין מאד שעד העדות של א.ח לא העזתם לצייץ על הדנ"א הזכרי על גופתה של תאיר. מה קרה, שולפים את ה"נשק הסודי" מתי שנוח לכם? אתם חוקרי מז"פ שאתם מתיימרים להגיד "בוודאות"? מה הבעיה שאותו האדם גם יכה וגם לאחר מכן ידקור (או להפך)? הקביעות החד משמעיות האלה פשוט הורסות את כל האמינות שלכם.

2. "הגרסה שלו "מתואמת" מדי עם גרסתן של בנות אשר קשרו את עצמן לזירת הרצח (מה עשו שם בכלל?) ובאמצעות החומרים הגלויים ברשת כל אדם יכול לנפק גרסה דומה. שימו לב שהעדות מתייחסת רק לאקט עצמו ומתעלמת לחלוטין מהממצאים אשר סותרים אותה בקלות." - מה זאת אומרת מה עשו שם בכלל? אתה מתעלם מהגרסאות שמסרו, הן אמרו במפורש שהן הלכו לשירותים. כל ניסיון לשאול "מה עשו שם" זה פשוט התעלמות מהגרסה שלהן כאילו לא סביר שהן ילכו לשירותים (ולמה לא סביר בדיוק אם הכיתה שלמדו בה לאותו זמן היא הכי קרובה לשירותים הללו?).
לגבי "תיאום הגרסה" - אין לך איך להוכיח את זה, אתה מנסה לנטוע ספקות בכוח ולקשר בכוח אל הסרטון של שרון גל, שלא כזה הרבה דברים "מתואמים" כמו שאתה מתיימר לצייר.

3. "לא הוצג כל ממצא פיזי אשר מאשש את טענותיו של א.ח. בתור בן זוג שחי עם מישהי כמעט עשור הוא יכול היה בקלות להציג הוכחה מעבר לרכישת סכין אקראית בחנות "ריקושט"." - מרוב שאין לך מושג על מה אתה מדבר אז אתה מתחיל לפלוט שטויות. הוא לא הציג הוכחה בכלל לרכישת הסכין האקראית בחנות ריקושט כי מן הסתם לא הייתה לו את הקבלה לאחר כמה שנים. ברור אם כן שאתה מדבר שטויות ואפילו הדברים שניסית לייחס לטובתו אינם נכונים אז "בירור הגרסה" שלך לוקה בחסר בלשון המעטה.

4. "א.ח. לא התייחס ל"סלילת הדרך לרצח"- כלומר מה גרם לא.ק. להגיע באותו יום למיקום הספציפי ולהמתין לקרבן אקראי? מה משך אותה דווקא לשם? אם המתינה במשך שעתיים איך זה שאף אחד לא ראה אותה? לרוצחים היה חייב להיות "מידע מוקדם" לגבי ההזדמנות לרצוח, כמו שכבה ריקה למשל ומספיק זמן לנקות אחריהם." - אלו שאלות שהמשטרה צריכה לברר בחקירה ראויה. בנוסף, אתה אומר "א.ח לא התייחס", ובכך אתה מניח מראש שכל מה שהראו בראיון זה בדיוק מה שהוא דיבר. ידוע לך שאני התראיינתי במשך שעות על גבי שעות ולקחו רק חלק קטן ממה שדיברתי? ברור שזה המצב גם אצלו. אם כך, כל טענת "לא התייחס" היא מופרכת מיסודה, בייחוד כאשר אתה אמור להיות כל כך רגיש ל"עריכות טלוויזיוניות מגמתיות" כפי שאתה מתיימר לצייר את עצמך.

5. "האם עולה על הדעת שבחורה ש"אוהבת" לראות ולהריח דם תנקה את הדם הרב שהותירה מחוץ לתא השירותים? האם היא מספיק שפויה לעשות זאת? האם היה לה מספיק זמן לכך?" - טיעון גרוע ולא מדויק. דבר ראשון נאמר שהיא ניקתה את פתח התא (בין תא 2 לחלל השירותים). לא נאמר שהיא ניקתה "דם רב" מחוץ לתא השירותים. זה אולי חלק מהתיאוריה ההזויה של סדובסקי שהרצח נעשה מחוץ לתא, אבל אף אחד בסדרה לא טען שזה מה שקרה, וגם ההגנה לא טענה את זה. לגבי ה"שפיות" וה"זמן" אין לך ראיות לשום דבר בנושא ולכן אתה ממשיך לקשקש ולהסיח את הדעת.
 
6. "הוכח כי א.ח. הוא אדם אובססיבי וחולני בעצמו, אשר הטריד באופן שוטף את א.ק. לאחר שעזבה אותו. יתרה מכך, ע"פ ההתכתבויות ביניהם שהוצגו הוא לא הכחיש ש"אנס" אותה ואף הודה שניהל עמה קשר מיני אגרסיבי. לא ניתן לפסול את הצורך שלו בנקמנות אישית, לא כל שכן גרסתו רצופה במידע חסר ולא מבוסס." - כמו שלא ניתן לפסול את הצורך שלו בנקמנות אישית, כך לא ניתן להימנע מלברר את גרסתו עד תום, דבר אשר לא נעשה עד כה, בייחוד בגלל אנשים כמוך שמסך שחור מכסה להם את העיניים כשהם מאמינים בתיאוריה אחרת. במקרה שלך - תיאוריית הבנות, במקרה של השוטרים - יש רוצח בכלא.

7. "הודאתה לכאורה של א.ק. אינה מפורטת, לא מכילה פרטים מוכמנים ולא אותנטית. כל אדם יכול לבוא ולומר "רצחתי מישהו", בעיקר כאשר מדובר במקרה מפורסם אשר פרטיו ידועים לכל. בסדרה לא הציגו, למשל, את טענותיה לגבי נשיכת הקרבן אשר לא עומדות במבחן המציאות (רצו לקשר זאת לניסיון נשיכת השוטר)." - אתה ממשיך לקשקש בעודך "מנתח" את הודאתה של א.ק כשאין לך באמת פירוט מלא של הגרסה של א.ח. ברור לך שהתיאור של א.ח בטלוויזיה הוא לא באותה רמת פירוט של המשטרה, כן? היומרה שלך לנתח האם אדם דובר אמת או לא על סמך ראיון טלוויזיוני פשוט מביכה בלשון המעטה. לגבי נשיכת הקרבן - אינך מומחה לקבוע אם תאיר ננשכה על סמך (מי שם אותך לקבוע על סמך מה בדיוק עבר על תאיר?), כמו כן העובדה שאתה מסתמך על חוות הדעת הפתולוגית של זייצב, שאנחנו יודעים מה רמת האמינות והמקצועיות שלו, פוגעת ב"מסקנותיך".

8. "נכותה הנפשית של א.ק. אינה הופכת אותה לרוצחת, גם התרברבותה עשויה להיוותר בגדר פנטזיה שלא מומשה. ידוע לכולנו על מספר לא מבוטל של אלביסים, מייקל ג'קסונים, אימהות תרזות ואובאמות שחיים בשלווה במוסדות סגורים ברחבי הארץ." - מישהו קבע חד משמעית שהיא הרוצחת? אתם מנסים להגחיך את הטענות שדורשות בדיקה כנגדה, על ידי הסחות דעת לטענות שלא נטענו. אתם מנסים לייחס לנו טענה חד משמעית שא.ק רצחה והנסיונות האלה פשוט גרועים לחלוטין.

9. "א.ח. זוכר במיוחד שא.ק. לבשה דגמ"ח, שחבשה פאה, לבשה חולצת בית ספר ואף צעקה לאחת התלמידות שנכנסו לשירותים (שאגב היו נקיים כבר?) "תפוס". ניכר כי הוא זוכר היטב פרטים שאמורים לחזק גרסאות ספציפיות ולוקה בשכחה בנוגע לכל פרט שמעבר לכך." - כן, כבר כתבת את זה בעבר בנוסח כזה או אחר. כרגיל, מניח הנחות ומנסה להחליש גרסה על ידי השערות. זונח את כל מה שכן מחזק את הגרסה שלו ומחזק את מה שעשוי (!) להיות נגדו.

10. "אף אחת מהבנות שנכנסו לשירותים לא ראתה דמות לא מוכרת מלבד נ'. יחס נמוך מאוד של אמינות." - הסחת דעת וחוסר קוהרנטיות. לא שווה פירוט.
 
11. " א.ח. לא חשף את פניו למרות שיכול היה להיות מו צג כגיבור מדינה. היחידה שהייתה כועסת עליו היא א.ק. רק אדם שלא דובר אמת חושש לחשוף את פניו." - כמה אפשר לחנטרש? הרי ידוע לך שיש צו איסור פרסום שמו (הרי עשית "תחקיר נרחב" לא??) אז מה אתה מחנטרש עכשיו על חשיפת פנים?? הרי ברור שאם יחשוף את פניו אז צריך גם להוציא את שמו וככה מפרים את צו איסור הפרסום על שמו. אני לא מאמינה כמה טענות גרועות אפשר להוציא בפוסט אחד.

12. "תאיר ז"ל לא הגיעה סתם כך לשירותים שבהם לא נהגה לשהות- משהו ספציפי גרם לה להגיע לשם." - עוד קביעה לא מבוססת. אני מבינה שעשית טבלת הליכות לשירותים של תאיר וכך הגעת למסקנה שהיא לא נהגה לשהות בשירותי הבנות ההם? ואולי בימי רביעי כשיש שיעור תיאטרון, כיתה אשר קרובה לשירותים הנ"ל, זה דווקא כן מחויב המציאות שהיא תלך דווקא לשם? אההה מזה שכחת...

13. "בדיקת הפוליגרף שעבר הינה פרטית וממצאיה אינם בלתי תלויים. מעבר לכך, גם אם לא מן הנמנע שא.ק. סיפרה לו על כך שרצחה את תאיר ז"ל, חובת ההוכחה לאימות דבריו היא עליו. הוא לא סיפק כל הוכחה." - א.ח עשה את הפוליגרף במכון של ראש אגף בשב"כ לשעבר. מה אתם חושבים, שהוא פראייר? כל ההטייה שלך מוכיחה שגם אם הפוליגרף היה נעשה בבדיקת פוליגרף משטרתית אז היית טוען ש"פוליגרף זה לא קביל". להכל אתה תמצא תירוצים.

14. "א.ק. ימנית" - חנטרשן וקשקשן, אין לך שום ראיה למה שאתה טוען. אני לא טוענת שזה הפוך, אבל אני כן טוענת שאין לך שום ראיה בעוד אתה טוען מה שאתה טוען כעת.

15. "בתא השירותים נמצאו שלוש טביעות נעליים שונות בדם, מה שמעיד על שותפים נוספים לרצח." - הטענה הזו לא נטענה במשפט וחובת ההוכחה היא עליך. בהצלחה.

"שלא יהיה לכם ספק- אילו עדותו של א.ח. הייתה מספיק אמינה היינו כבר מזמן מתייחסים אליה ברצינות הנדרשת ומקימים קול זעקה. על חולשת הצהרתו תעיד העובדה שבזמן הרב שהיה לעורכים לחזק את אמינות גרסתו הם ניפקו משקל רב דווקא לדימוי הציבורי של א.ק. באמצעות ציורים שציירה, הודעות טקסט בוטות וחוסן איזון נפשי." - ממש שה תמים. שה תמים שרק מכוון אל החברות של תאיר. ברור שאם נופר או לי היו מתבטאות ככה, לא היית יוצא להגנתן בכזה חירוף נפש. מילה פשוטה - צביעות.

"א.ק. נתפסת בעינינו כ"פשרה"- דמות אדם חלשה ובודדה, אשר ניתן להפיל עליה תיק רצח מבלי שתתנגד או תדרוש את שפיותה, ובכך לגרום לכל הצדדים להיות מרוצים. האירוניה המשתקפת היא שאותם גורמים שיצאו למלחמה כנגד שיימינג והאשמות הם אלו שבחרו לנווט ולביים את הסדרה מאחורי הקלעים." - התחקיר הזה לא שקול ולו במילימטר לשיימינג שנעשה מדי יום ביומו בקבוצות למיניהן על חברותיה של תאיר. ניסיון זול להפוך את התחקיר החשוב הזה, ובהחלט טוב שהוא משוחרר לציבור, לשיימינג. באמת שהניסיון פתטי.

"עדותו הריקה של א.ח. יכולה אומנם לעבור מסך ולייצר בלבול, עם זאת במבחן המציאות הינה רכילות בלבד. בשביל אנשים רבים לא מדובר בסרט מתח אלא במציאות מלאה בכאב וייסורים. ידוע לנו כי משפחות ראדה וזדורוב נאחזות בכל שביב של תקווה כדי להגיע לחקר האמת, אך אמת יש רק אחת." - וואלה, אם אתה יודע את האמת אז לך למשטרה. בינתיים אני יודעת שאתה רק מסתמך על פירורי גרסאות לא מדויקות של ד"ר סדובסקי.

"ככל שתיצמדו יותר לעובדות, כך תתרחקו מהשקר." - בינתיים אתה ממש רחוק מהעובדות.
עצוב, פתטי ומביך שזו התגובה של הקבוצה.
 

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מי הרוצח, ומודה שמהרגע הראשון זה היה נראה לי קצת נוח מדי שזדורוב הוא הרוצח.

לך תסמוך על משטרה בצפון הרחוק - כולם שם דפרי"ם עם איי קיו של ציפור, כמו אנדי השוטר בטווין פיקס, אבל עם טוויסט של ערסים.

 

מצד שני - יש משהו באדישות של זדורוב שמזכיר לי את אייכמן, אם אותי היו מעמידים לדיו על רצח שלא ביצעתי הייתי מראה הרבה יותר רגש.

יכול להיות שהאשה בסרט רצחה, יכול להיות שחבריה לשכבה, אבל כל מי שחושב שזדורוב חף מפשע - יש כמה דברים מאוד מוזרים שהוא עשה:

זרק את המכנסיים, ניקה בעצמו את החולצה, החליף נעליים - לא יודע מה אתכם אבל אם הוא לא הרוצח אז יש פה צירופי מקרים של אחד למיליון.

אשמח לשמוע תירוצים נורמליים לעניין הזה.


(דרך אגב, בכוונה אני נמנע מלהתייחס להודאה בפני מדובב משטרתי ולהודאה שלו בחקירה, לזה שהוא ניסה להוריד סרטי סנאף וצפה בסרטים על סכינאות - לכל מה שקשור למשטרה במקרה הזה אני לא מתייחס כי די ברור שהם בכלל לא בדקו שום כיווני חקירה אחרים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של Jonah Eli

לך תסמוך על משטרה בצפון הרחוק - כולם שם דפרי"ם עם איי קיו של ציפור

לא רק משטרה, כ-ו-ל-ם בצפון הרחוק הם ערסים דפ"רים, לא? 9_9

 

ציטוט של Jonah Eli

לא יודע מה אתכם אבל אם הוא לא הרוצח אז יש פה צירופי מקרים של אחד למיליון.

אשמח לשמוע תירוצים נורמליים לעניין הזה.

במשפט המערבי, שבו קיימת חזקת החפות זה צריך לעבוד הפוך. הוא לא אמור להוכיח את חפותו, אלא התביעה את אשמתו. בניגוד למה שהפרקליטות טוענת, כל ההרשעה מתבססת על ראיה אחת ויחידה (תביעת הנעל), שגם לגביה יש השגות קשות (שבכלל לא מדובר בתביעת נעל).

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצטרפ/י לדיון

בשלב זה תוכל/י להצטרף לדיון, ולאחר מכן להצטרף לקהילה שלנו. אם כבר יש לך חשבון אצלנו, אנא התחבר/י עכשיו על מנת להגיב תחת שם המשתמש שלך.
לתשומת לבך: התגובה תופיע לגולשים לאחר אישור של צוות הנהלת הפורומים.

אורח
הוסף תגובה

×   התוכן שהודבק הוא עם עיצוב.   הסר עיצוב

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר אוטומטית.   נקה הכל

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
  • צור חדש...