מחירי הדלק שוב עולים, והפעם בהרבה. נמשיך לשתוק ולחטוף? כנראה שכן. - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחירי הדלק שוב עולים, והפעם בהרבה. נמשיך לשתוק ולחטוף? כנראה שכן.


nineball

Recommended Posts

והרי לכם הורדת מיסים נוסח שקרניהו (אני מרגיש שאני כותב זאת יותר מדי פעמים...). המע"מ שעלה ולא ירד, מחירי המים, מחירי הביטוח (העלו לדו-גלגלי, אך לא הורידו לרכבים) ועוד, ועוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 561
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לא רק המחירים של דלק ומוצריו עולים, אלא גם מחירי המזון, הדיור, ומה לא.

אנחנו נכנסים לתקופה של אינפלציה, בזכות המוסד המרכזי לזיוף כסף של הממשלה (בנק ישראל). וסטנלי פישר שמחליש את השקל בשביל האיטרסים של התעשיינים, הבנקים הגדולים ובעיקר הממשלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לעודד אנשים להשתמש בתחבורה ציבורית זה טוב ויפה, אבל זה כרוך בחינוך וה דבר שלוקח זמן, שנים ואולי עשרות שנים.

וכמובן זה מצריך שיהיה , ולא הבדיחה העצובה שיש היום

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב זה סיפור של ביצה ותרנגולת. התחבורה הציבורית לא טובה הרבה בגלל הפקקים.

אבל רוב בעיית תכנון התשתיות במדינה (וזה נוגע לכל סוגי התשתית) נובעים מבנייה פזיזה של כל דבר

בלי להתחשב בעתיד. זה נובע בעיקר מכורך המציאות והבירוקרטיה המסועפת במדינה.

כשהמדינה קמה, את אף אחד לא עניין מה יהיה בעוד 100 שנה אלא מה קורה עכשיו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קווי האוטובוסים תוכננו לפני עשרות שנים, ומאז חלו שינויים בריכוזי הדיור והעבודה. היום ישנה "תחרות" על קווי התחבורה (המנצח בתחרות הוא זה שמשלם הכי הרבה כסף למדינה על הזכינות), המדינה מוכרת רשיון למונית ב 200 אלף שקל, המדינה גם בצעה "הסדרה" של מוניות השרות כדי שלא יתחרו יותר מדי בחברות האוטובוסים.

לא מספיק לעודד אנשים להשתמש בתחבורה ציבורית, צריך להבין שאנשים יעדיפו לשלם הון על נסיעה ברכב פרטי אם הם יכולים להרשות לעצמם על פני להדחס כמו בקרונות בקר בקווים מפותלים ואיטיים שאי אפשר אפילו לסמוך עליהם שיצאו בזמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור מי שגר באזור עם התחבורה הציבורית הגרועה בארץ (ועוד שפוצעת זקנים בנסיעה המטורפת של הנהגים בסיבובים וההאצות והבלימות הפתאומיות) אני יכול להעיד שהיא לא יעילה בשיט ואנשים חייבים לפחות קטנוע (שייקרו לו את הביטוח לא מזמן) אם לא פרטי בשביל להספיק משהו במשך היום.

ביפן יש חוק שאומר שכל שקל שמרויחים על מיסויי מכוניות הולך בחזרה להשקעה בתשתית הכבישים, אז זו לא יכולה להפוך למחלבת כספים מאזרחים עובדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביפן האוכלוסיה לא ממש מחזיקה רכבים פרטיים- כי אין להם צורך. אמצעי התחבורה העיקרי גם בשביל אנשים עובדים הוא הרכבת, בעיקר בערים הגדולות. תשתית הרכבות שם היא כנראה המפותחת בעולם, יש פיזור תחנות מספיק, וזמני ההגעה של הרכבות מדויקים על הדקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגיע הזמן לתרום את הדעה שלי...

הבעיה כאן היא לא מס כזה או אחר - הבעיה כאן היא במוסדות השלטון שמגלגלים כל בעיה לכיסו של האזרח

רב מוסדות המדינה מנוהלים בצורה בזבזנית וחפלפית

ולהוסיף חטא על פשע - השחיתות והמעאכרים שולטים.

אוי ארצי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לצאת להפגנה ולחסום צירי תנועה מרכזיים זה פתרון זמני, הגיע הזמן לשינוי אחר במדינה

את השלטון צריך לקחת בכוח.

אני בעד רק מעניין שכשפעילי ימין עושים דברים, כאלה פתאום כולם יוצאים נגדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדהים שבארגנטינה מעלים דלק שורפים שם שכונות והפגנות מפה ועד הודעה חדשה...

פה שורפים גלגל בגינה מחוץ לבית מול השכנים ועושים טובה שמנסים משהו.

אבל זה ידוע מדינה אוכלת יושביה אלא מה, העיקר ביבי יוציא 78 אלף שקל על ביגוד בשנה, ברור אלא מה כספי הממשלה או שלנו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...