מחירי הדלק שוב עולים, והפעם בהרבה. נמשיך לשתוק ולחטוף? כנראה שכן. - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחירי הדלק שוב עולים, והפעם בהרבה. נמשיך לשתוק ולחטוף? כנראה שכן.


nineball

Recommended Posts

ידענו את זה די הרבה זמן מראש, אבל מחירי הדלק -שוב- עולים, והפעם ב 40 אגורות.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4004355,00.html

המחיר בשירות מלא יהיה 7.23 ש"ח, שיא של כל הזמנים, יותר מב 2008 שחבית נפט עלתה 150 דולר. (עכשיו היא כ 90)

אבל בישראל כמו בישראל, כולם נוסעים בליסינג, לאף אחד לא ממש איכפת, ומי שמשלם על דלק- יחטוף.

לי אישית אין בעיה להקריב יום עבודה וגם 2, לצאת לחסום צירי תנועה מרכזיים ומה לא, אבל כנראה שאני די לבד בסיפור.

וכאילו שזה לא מספיק, ביוני 2011 מס הבלו עולה שוב ב -עוד- 20 אגורות, אני מהמר שעד אז הדלק כבר יגיע ל 7.5 ש"ח לליטר.

משעשע אותי שטוענים שזה בשביל "להפחית את מספר המכוניות על הכביש".

ואיך אנשים יגיעו למחוז חפצם? בעזרת אוטובוסים שמאחרים ברבע-חצי שעה בממוצע?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 561
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

לדעתי זו מזימה למכור מהר את המכוניות המטופשות של שי אגסי.

ואז כשתהיה מסה קריטית של מכוניות כאלה על הכביש, ימצאו דרך לגרום לבעלים שלהן לשלם יותר על החשמל או שינפיצו להם איזה מס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שכחת לציין שהמחיר של נסיעה בתחבורה הציבורית גם כן עולה, כך שבכל מקרה המדינה מרוויחה והאזרחים מפסידים. ואני לתומי חשבתי שהמדינה צריכה לשרת את האזרחים ולא להיפך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד אחד המיסוי על הדלק ושאר הוצאות הרכב רק עולה, כביכול כדי "לעודד אנשים לעבור לתחבורה תיבורית". מצד שני, אותה "תחבורה ציבורית" מרשה לעצמה לסגור תחנת רכבת למשך שנה או לוותר על אוטובוסים מפרקיים בת"א כי הם "לא בטיחותיים", ולעזאזל הצפיפות... כדי לדאוג שאנשים ישארו ברכבם הפרטי, וישלמו כל מס שהממשל דורש.

עד שלא יעלה המון זועם על בית ראש הממשלה ומשרד האוצר, יוצא לרחוב את היושבים בהם ויכה אותם למוות באלות, נמשיך לסבול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תחבורה ציבורית? למה שיש כאן אי אפשר לקרוא תחבורה ציבורית אפילו בצחוק. זו סתם אמירה כדי למזער את התדמית השלילית שהממשלה יוצרת לעצמה עם המיסים על כלי ודלק. כפי שהיה עם "המס הירוק" על המכוניות שנכנס לפני שנה בערך - מס שאמור לעודד קניה של מכוניות "ירוקות". בפועל הוזלו 2-3 כלי בשוק, וכל השאר יוקרו. עוד כסף לקופה של המדינה על חשבון האזרחים, שהשלימו עם העובדה שלקנות חדש היום זה בגדר חלום.

מנסים ליצור כאן סביבה בלתי נסבלת למחייה, להבריח מכאן את דור העתיד. בסוף זה יצליח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לעודד אנשים להשתמש בתחבורה ציבורית זה טוב ויפה, אבל זה כרוך בחינוך וה דבר שלוקח זמן, שנים ואולי עשרות שנים.

בינתיים אנשים לא נוסעים בתחבורה ציבורית בגלל האטיות שנובעת כמובן מהפקקים.

דבר אחד כרוך בשני.

בעייה נוספת - 90% מהמכוניות בכביש כוללות נוסע אחד בלבד - הנהג.

אם כל עובד היה אוסף עובד או שניים נוספים מאזור מגוריו שעובדים איתו\קרוב אליו היינו חוסכים מחצית הרכבים על הכביש, דלק, זיהום אוויר ועוד.

אבל כל זה נשמע אוטופי.

בנתיים הממשלה מעלה מיסים על הדלק. למה? כי אפשר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמלא תמיד ב-100 שקל ואז לא תרגיש שהתייקר (.. בדיחה שחוקה).

עכשיו ברצינות:

הסיפור של התייקרות הדלק זה כסף קטן לעומת התייקרות המים עקב העברת אספקתם מהעיריות לתאגידי המים.

לא רק שעכשיו צריך לממן ג'ובים שלא היו קיימים קודם (מנכ"ל, מנהלת לשכה, מזכירה, נהג ומקורבים)

אלא גם המדינה מרוויחה כי עכשיו אתה משלם גם 16% מע"מ על המים.

זה לא אבסורד שעל פירות וירקות המע"מ הוא 0 ועל מים 16% ?

בלי מים אי אפשר לחיות וגם נהיים מסריחים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי זו מזימה למכור מהר את המכוניות המטופשות של שי אגסי.

ואז כשתהיה מסה קריטית של מכוניות כאלה על הכביש, ימצאו דרך לגרום לבעלים שלהן לשלם יותר על החשמל או שינפיצו להם איזה מס.

לאחרונה היה דיבור גם על בלו ל"דלק" חשמלי, לא יודע מה נסגר עם זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...