nineball פורסם 2010 בדצמבר 26 Share פורסם 2010 בדצמבר 26 ידענו את זה די הרבה זמן מראש, אבל מחירי הדלק -שוב- עולים, והפעם ב 40 אגורות.http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4004355,00.htmlהמחיר בשירות מלא יהיה 7.23 ש"ח, שיא של כל הזמנים, יותר מב 2008 שחבית נפט עלתה 150 דולר. (עכשיו היא כ 90)אבל בישראל כמו בישראל, כולם נוסעים בליסינג, לאף אחד לא ממש איכפת, ומי שמשלם על דלק- יחטוף.לי אישית אין בעיה להקריב יום עבודה וגם 2, לצאת לחסום צירי תנועה מרכזיים ומה לא, אבל כנראה שאני די לבד בסיפור.וכאילו שזה לא מספיק, ביוני 2011 מס הבלו עולה שוב ב -עוד- 20 אגורות, אני מהמר שעד אז הדלק כבר יגיע ל 7.5 ש"ח לליטר.משעשע אותי שטוענים שזה בשביל "להפחית את מספר המכוניות על הכביש".ואיך אנשים יגיעו למחוז חפצם? בעזרת אוטובוסים שמאחרים ברבע-חצי שעה בממוצע? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2010 בדצמבר 26 Share פורסם 2010 בדצמבר 26 תסע 50 ק"מ בחודש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gimel פורסם 2010 בדצמבר 26 Share פורסם 2010 בדצמבר 26 לדעתי זו מזימה למכור מהר את המכוניות המטופשות של שי אגסי.ואז כשתהיה מסה קריטית של מכוניות כאלה על הכביש, ימצאו דרך לגרום לבעלים שלהן לשלם יותר על החשמל או שינפיצו להם איזה מס. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
תמיד מחייך פורסם 2010 בדצמבר 26 Share פורסם 2010 בדצמבר 26 שכחת לציין שהמחיר של נסיעה בתחבורה הציבורית גם כן עולה, כך שבכל מקרה המדינה מרוויחה והאזרחים מפסידים. ואני לתומי חשבתי שהמדינה צריכה לשרת את האזרחים ולא להיפך... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2010 בדצמבר 26 Share פורסם 2010 בדצמבר 26 לי אישית אין בעיה להקריב יום עבודה וגם 2, לצאת לחסום צירי תנועה מרכזיים ומה לא, אבל כנראה שאני די לבד בסיפור.Likewise. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
(G) פורסם 2010 בדצמבר 26 Share פורסם 2010 בדצמבר 26 לצאת להפגנה ולחסום צירי תנועה מרכזיים זה פתרון זמני, הגיע הזמן לשינוי אחר במדינהאת השלטון צריך לקחת בכוח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Art Tatum פורסם 2010 בדצמבר 27 Share פורסם 2010 בדצמבר 27 כשדלק עולה יותר מבירה יש לנו בעיה קשה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BigTools פורסם 2010 בדצמבר 27 Share פורסם 2010 בדצמבר 27 ^ כש-60% מהמחיר של הדלק זה מס. בעיה קשה מאד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
oren99 פורסם 2010 בדצמבר 27 Share פורסם 2010 בדצמבר 27 אני לא יכול יותר.האם יהיה חודש אחד שבו לא יעלו מחיר של מצרך בסיסי? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
vic07 פורסם 2010 בדצמבר 27 Share פורסם 2010 בדצמבר 27 מצד אחד המיסוי על הדלק ושאר הוצאות הרכב רק עולה, כביכול כדי "לעודד אנשים לעבור לתחבורה תיבורית". מצד שני, אותה "תחבורה ציבורית" מרשה לעצמה לסגור תחנת רכבת למשך שנה או לוותר על אוטובוסים מפרקיים בת"א כי הם "לא בטיחותיים", ולעזאזל הצפיפות... כדי לדאוג שאנשים ישארו ברכבם הפרטי, וישלמו כל מס שהממשל דורש.עד שלא יעלה המון זועם על בית ראש הממשלה ומשרד האוצר, יוצא לרחוב את היושבים בהם ויכה אותם למוות באלות, נמשיך לסבול. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
gryffin פורסם 2010 בדצמבר 27 Share פורסם 2010 בדצמבר 27 תחבורה ציבורית? למה שיש כאן אי אפשר לקרוא תחבורה ציבורית אפילו בצחוק. זו סתם אמירה כדי למזער את התדמית השלילית שהממשלה יוצרת לעצמה עם המיסים על כלי רכב ודלק. כפי שהיה עם "המס הירוק" על המכוניות שנכנס לפני שנה בערך - מס שאמור לעודד קניה של מכוניות "ירוקות". בפועל הוזלו 2-3 כלי רכב בשוק, וכל השאר יוקרו. עוד כסף לקופה של המדינה על חשבון האזרחים, שהשלימו עם העובדה שלקנות רכב חדש היום זה בגדר חלום.מנסים ליצור כאן סביבה בלתי נסבלת למחייה, להבריח מכאן את דור העתיד. בסוף זה יצליח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gil28 פורסם 2010 בדצמבר 27 Share פורסם 2010 בדצמבר 27 לעודד אנשים להשתמש בתחבורה ציבורית זה טוב ויפה, אבל זה כרוך בחינוך וה דבר שלוקח זמן, שנים ואולי עשרות שנים.בינתיים אנשים לא נוסעים בתחבורה ציבורית בגלל האטיות שנובעת כמובן מהפקקים. דבר אחד כרוך בשני.בעייה נוספת - 90% מהמכוניות בכביש כוללות נוסע אחד בלבד - הנהג. אם כל עובד היה אוסף עובד או שניים נוספים מאזור מגוריו שעובדים איתו\קרוב אליו היינו חוסכים מחצית הרכבים על הכביש, דלק, זיהום אוויר ועוד.אבל כל זה נשמע אוטופי.בנתיים הממשלה מעלה מיסים על הדלק. למה? כי אפשר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
נץ פורסם 2010 בדצמבר 27 Share פורסם 2010 בדצמבר 27 תמלא תמיד ב-100 שקל ואז לא תרגיש שהתייקר (.. בדיחה שחוקה).עכשיו ברצינות:הסיפור של התייקרות הדלק זה כסף קטן לעומת התייקרות המים עקב העברת אספקתם מהעיריות לתאגידי המים.לא רק שעכשיו צריך לממן ג'ובים שלא היו קיימים קודם (מנכ"ל, מנהלת לשכה, מזכירה, נהג ומקורבים)אלא גם המדינה מרוויחה כי עכשיו אתה משלם גם 16% מע"מ על המים.זה לא אבסורד שעל פירות וירקות המע"מ הוא 0 ועל מים 16% ?בלי מים אי אפשר לחיות וגם נהיים מסריחים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yoav פורסם 2010 בדצמבר 27 Share פורסם 2010 בדצמבר 27 לדעתי זו מזימה למכור מהר את המכוניות המטופשות של שי אגסי.ואז כשתהיה מסה קריטית של מכוניות כאלה על הכביש, ימצאו דרך לגרום לבעלים שלהן לשלם יותר על החשמל או שינפיצו להם איזה מס.לאחרונה היה דיבור גם על בלו ל"דלק" חשמלי, לא יודע מה נסגר עם זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liav12 פורסם 2010 בדצמבר 27 Share פורסם 2010 בדצמבר 27 ^ כש-60% מהמחיר של הדלק זה מס. בעיה קשה מאד.פשוט לא יאומן כמה שזה נכון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.