death_star פורסם 2011 בינואר 8 Share פורסם 2011 בינואר 8 קראת את הכתבה? הם אמרו שם שלא יחזירו את ה-level scaling מ-oblivion.ויותר מכך, תגובה מהפורום הרשמי ע"י נציג של Bethesda: ברור שקראתי את הכתבה. מה שהפריע לי זה שהם דיברו על כך ש"המשחק נבנה בהתאם לאיך שאתה משחק" וזה קצת נשמע כמו ה level scaling. אם הם יגבילו את זה רק לקווסטים אקראיים שאתה מקבל (כמו שהם הזכירו בכתבה) זה יהיה סבבה, אם זה יחרוג מזה זה יהיה חרא. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
teddy85 פורסם 2011 בינואר 8 Share פורסם 2011 בינואר 8 מישהו יכול להסביר בבקשה איך ה level scaling עובד ב Fallout3 עם קצת פירוט בבקשה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
firebug פורסם 2011 בינואר 8 Share פורסם 2011 בינואר 8 מישהו יכול להסביר בבקשה איך ה level scaling עובד ב Fallout3 עם קצת פירוט בבקשהאם אתה מדבר על איך הדמות עולה רמות אז ממשימות שאתה משלים/הריגה/פיצוח קודים ופריצת דלתות וגילוי מקומות חדשים. אם אתה מדבר על הקטע הזה שכשאתה עולה רמה אז גם האויבים אז ב fallout 3 זה בולשיט אחרי שאתה משיג לעצמך ציוד מכובד (שזה לוקח בערך כשאתה כבר מתחיל יותר להסתובב עם ה brotherhood of steel ליד הגלקסי ניוז רדיו) אז כבר הכל נראה יותר קל וזה לא ממש משנה איזה אויבים באים עליך. אבל את זה אני לא יכול להבטיח לך בכל מצב כי אני שיחקתי על רמה קלה לפי מה שהבנתי בפולאוט ניו וגאס על הרמה הכי קשה זאת באמת הישרדות לא משנה עם איזה ציוד אתה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
dennis14 פורסם 2011 בינואר 8 Share פורסם 2011 בינואר 8 מעניין איך יהיה ה - AI במשחק החדש, השאלה היא כמה דינמי הוא יהיה.הנה כתבה מעניינת על מה שניסו לעשות ב - OBLIVION אבל בסוף החליטו לא לכלול את זה בגרסה הסופית של המשחק.http://www.bitmob.com/articles/dimming-the-radiant-ai-in-oblivion קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
2130TOMER פורסם 2011 בינואר 11 Share פורסם 2011 בינואר 11 מעקב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Guyn פורסם 2011 בינואר 12 Share פורסם 2011 בינואר 12 הנה כתבה מעניינת על מה שניסו לעשות ב - OBLIVION אבל בסוף החליטו לא לכלול את זה בגרסה הסופית של המשחק.http://www.bitmob.com/articles/dimming-the-radiant-ai-in-oblivionיופי של כתבה, נהנתי לקרוא. ובהמשך אליה:ה-Radiant AI שופר משמעותית. הדמויות יתנהגו ביותר אנושיות, כך שהם לא יעמדו מולכם בלי לזוז בזמן שיחה- ייתכן ויבצעו דברים תוך דיבור.כשתשליכו חפץ על הריצפה, אפשרי שילד ירים אותו וירצה להחזיר לכם, או- שקבוצה של תושבים שרצו את החפץ יחלו קטטה בינהם.עוד דברים מעניינים, מתוך המגזין GameInformer שזכה לחשיפה הבלעדית על המשחק:http://news.tgn.tv/the-elder-scrolls-v-skyrim-first-details קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2011 בינואר 18 Share פורסם 2011 בינואר 18 מידע על המנוע החדשhttp://www.gameinformer.com/games/the_elder_scrolls_v_skyrim/b/xbox360/archive/2011/01/17/the-technology-behind-elder-scrolls-v-skyrim.aspx?PostPageIndex=1יש תמש ב HAVOK Behavior בשביל הדמויות, מבטיח שיפור גדול באנימציה של הדמויות. ניראה כאילו יש עוד הרבה שיפורים, השאלה אם המנוע יהיה יעיל ולא מפוצץ בבאגים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Domovoi פורסם 2011 בינואר 18 Share פורסם 2011 בינואר 18 פחח HAVOK ?לא משו בכלל. כנראה הקונסולות לא יתמודדו עם משהו יותר מורכב מזה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2011 בינואר 18 Share פורסם 2011 בינואר 18 כניראה שאתה מדבר על physx, לידעתך יש משחקים לקונסולות שמשתמשים ב physx אבל בלי האצת חומרה (דבר שאפשרי כרגע רק מחשב). כל מה שאפשר לעשות ב physx אפשר לעשות גם ב HAVOK, פשוט בלי האצת חומרה בשלב מסויים HAVOK הופך לכבד בהרבה.בכל מקרה מדובר פה ב HAVOK Behavior ולא במנוע שמיועד לפיזיקה במשחק, אתה מדבר על משהו שלא קשור. Behavior עובד רק על הדמויות במשחק, מאפשר אנימציה חלקה יותר ואמיתית יוצא וגם אינטראקציה טובה יותר עם הסביבה של הדמות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Domovoi פורסם 2011 בינואר 18 Share פורסם 2011 בינואר 18 אוקיי,תודה שהסברת. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2011 בינואר 18 Share פורסם 2011 בינואר 18 אישית התלהבתי יותר מהפתרונות של NaturalMotion, אילו מחשבים אנימציות בזמן אמת.נראה ש Havok Behavior יותר מתעסק במעברים ושילובים בין אנימציות קיימות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Super Sonic פורסם 2011 בינואר 18 Share פורסם 2011 בינואר 18 בהתחשב בכל החידושים והכל.אני מאוד מקווה שלא יזניחו את העלילה וישקיעו לא רק בסיפור הראשי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
HuGeMouTh פורסם 2011 בינואר 19 Share פורסם 2011 בינואר 19 בדרך כלל הפיתוח של המנוע מופרד מהפיתוח של המשחק. תיראה למשל את The Witcher 2 (שהמנוע שלו ניראה לא פחות מדהים משל ID), המשחק כולל הרבה מאוד סיפורים קצרים, חלקם מקבילים אחד לשני וכולם מתחברים לסיפור אחד גדול. בהתאם לצורת המשחק שלך אתה תגיע למקומות שונים והסיפור יהיה שונה, המנוע שהם בנו נבנה במיוחד בשביל להקל בנית סיפור מורכב, הרבה חלקים שמתחברים לחלק אחד גדול עם הרבה פיצולים ואפשרויות (הם הראו תמונה של "עץ עלילה" של שלב במשחק, משהו ענק). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tal Israeli פורסם 2011 בינואר 19 Share פורסם 2011 בינואר 19 מעקב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Skeleton פורסם 2011 בינואר 19 Share פורסם 2011 בינואר 19 תאריך 11.11.11 נראה מתוכנן כל כך שיהיה חרוט בראשכם כנראה הם יהיו מוכנים עוד לפני ובכוונה יוציאו בתאריך כזה.תאוריה אישית.תכנון אישי שלי לגבי המשחק, למצוא מהר סקין של DAEDRA או לעשות את הדמות אדומה D~: , לרצוח את כול העולם ולהצטרף לגילדות רשע ולבצע את המשימות ובסוף לרצוח אחד אחד שם, באובליביון שעשיתי את זה נהייתי חזק כול כך שהורדתי כול אחד במכה אחת עם גרזן DAEDRA. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.