Elder Scrolls V: Skyrim - כל הפרטים כאן - עמוד 7 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Elder Scrolls V: Skyrim - כל הפרטים כאן


LazyBoy

Recommended Posts

קראת את הכתבה? הם אמרו שם שלא יחזירו את ה-level scaling מ-oblivion.

ויותר מכך, תגובה מהפורום הרשמי ע"י נציג של Bethesda:

ברור שקראתי את הכתבה. מה שהפריע לי זה שהם דיברו על כך ש"המשחק נבנה בהתאם לאיך שאתה משחק" וזה קצת נשמע כמו ה level scaling. אם הם יגבילו את זה רק לקווסטים אקראיים שאתה מקבל (כמו שהם הזכירו בכתבה) זה יהיה סבבה, אם זה יחרוג מזה זה יהיה חרא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 802
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מישהו יכול להסביר בבקשה איך ה level scaling עובד ב Fallout3

עם קצת פירוט בבקשה

אם אתה מדבר על איך הדמות עולה רמות אז ממשימות שאתה משלים/הריגה/פיצוח קודים ופריצת דלתות וגילוי מקומות חדשים.

אם אתה מדבר על הקטע הזה שכשאתה עולה רמה אז גם האויבים

אז ב fallout 3 זה בולשיט

אחרי שאתה משיג לעצמך ציוד מכובד (שזה לוקח בערך כשאתה כבר מתחיל יותר להסתובב עם ה brotherhood of steel ליד הגלקסי ניוז רדיו) אז כבר הכל נראה יותר קל וזה לא ממש משנה איזה אויבים באים עליך.

אבל את זה אני לא יכול להבטיח לך בכל מצב כי אני שיחקתי על רמה קלה

לפי מה שהבנתי בפולאוט ניו וגאס על הרמה הכי קשה זאת באמת הישרדות לא משנה עם איזה ציוד אתה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין איך יהיה ה - AI במשחק החדש, השאלה היא כמה דינמי הוא יהיה.

הנה כתבה מעניינת על מה שניסו לעשות ב - OBLIVION אבל בסוף החליטו לא לכלול את זה בגרסה הסופית של המשחק.

http://www.bitmob.com/articles/dimming-the-radiant-ai-in-oblivion

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה כתבה מעניינת על מה שניסו לעשות ב - OBLIVION אבל בסוף החליטו לא לכלול את זה בגרסה הסופית של המשחק.

http://www.bitmob.com/articles/dimming-the-radiant-ai-in-oblivion

יופי של כתבה, נהנתי לקרוא. ובהמשך אליה:

ה-Radiant AI שופר משמעותית. הדמויות יתנהגו ביותר אנושיות, כך שהם לא יעמדו מולכם בלי לזוז בזמן שיחה- ייתכן ויבצעו דברים תוך דיבור.

כשתשליכו חפץ על הריצפה, אפשרי שילד ירים אותו וירצה להחזיר לכם, או- שקבוצה של תושבים שרצו את החפץ יחלו קטטה בינהם.

עוד דברים מעניינים, מתוך המגזין GameInformer שזכה לחשיפה הבלעדית על המשחק:

http://news.tgn.tv/the-elder-scrolls-v-skyrim-first-details

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מידע על המנוע החדש

http://www.gameinformer.com/games/the_elder_scrolls_v_skyrim/b/xbox360/archive/2011/01/17/the-technology-behind-elder-scrolls-v-skyrim.aspx?PostPageIndex=1

יש תמש ב HAVOK Behavior בשביל הדמויות, מבטיח שיפור גדול באנימציה של הדמויות. ניראה כאילו יש עוד הרבה שיפורים, השאלה אם המנוע יהיה יעיל ולא מפוצץ בבאגים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כניראה שאתה מדבר על physx, לידעתך יש משחקים לקונסולות שמשתמשים ב physx אבל בלי האצת חומרה (דבר שאפשרי כרגע רק מחשב). כל מה שאפשר לעשות ב physx אפשר לעשות גם ב HAVOK, פשוט בלי האצת חומרה בשלב מסויים HAVOK הופך לכבד בהרבה.

בכל מקרה מדובר פה ב HAVOK Behavior ולא במנוע שמיועד לפיזיקה במשחק, אתה מדבר על משהו שלא קשור. Behavior עובד רק על הדמויות במשחק, מאפשר אנימציה חלקה יותר ואמיתית יוצא וגם אינטראקציה טובה יותר עם הסביבה של הדמות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדרך כלל הפיתוח של המנוע מופרד מהפיתוח של המשחק. תיראה למשל את The Witcher 2 (שהמנוע שלו ניראה לא פחות מדהים משל ID), המשחק כולל הרבה מאוד סיפורים קצרים, חלקם מקבילים אחד לשני וכולם מתחברים לסיפור אחד גדול. בהתאם לצורת המשחק שלך אתה תגיע למקומות שונים והסיפור יהיה שונה, המנוע שהם בנו נבנה במיוחד בשביל להקל בנית סיפור מורכב, הרבה חלקים שמתחברים לחלק אחד גדול עם הרבה פיצולים ואפשרויות (הם הראו תמונה של "עץ עלילה" של שלב במשחק, משהו ענק).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאריך 11.11.11 נראה מתוכנן כל כך שיהיה חרוט בראשכם כנראה הם יהיו מוכנים עוד לפני ובכוונה יוציאו בתאריך כזה.

תאוריה אישית.

תכנון אישי שלי לגבי המשחק, למצוא מהר סקין של DAEDRA או לעשות את הדמות אדומה D~: , לרצוח את כול העולם ולהצטרף לגילדות רשע ולבצע את המשימות ובסוף לרצוח אחד אחד שם, באובליביון שעשיתי את זה נהייתי חזק כול כך שהורדתי כול אחד במכה אחת עם גרזן DAEDRA.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...