תשלום 38 ש"ח על כל חבילה שנכנסת לארץ גם אם ערכ - עמוד 3 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תשלום 38 ש"ח על כל חבילה שנכנסת לארץ גם אם ערכ


averaraz

Recommended Posts

  • תגובות 138
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מגניב, הם הרגו את איביי, וdx

לשלם 38 שקל על חבילה שעולה 50$ זו תוספת של 16%. יחד עם מע"מ ומכס מגיעים בקלות ל 60% תוספת על התשלום הבסיסי.

זה כבר מתחיל להיות קרוב לפי שניים שלוקחים כאן על כל דבר בערך - כלומר מקטין תחרות.

מכיוון שזה מקטין את התחרות, המחירים בארץ יעלו עוד יותר.

קיבינימט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

(עוד) יום חג לבכירי המשק הישראלי - המסיבה לכבוד המאורע בכניסה למשכן הכנסת בנוכחות מיטב הלוביסטים ומלכחי הפנכה - הכניסה חינם למוזמנים - עלות האירוע על חשבון מעמד הביניים הישראלי (או ליתר דיוק - שרידיו).

שחס וחלילה לא יהיו אלטרנטיבות לצרכן הישראלי - שהרי נשמתו שייכת לתאגידי הענק כאן ולממשלה. שחו"ח לא יקנה מתאם BT ב-1.5 דולר שאפשר לקנות אחד נהדר פה בארץ (מאותו יצרן בדיוק) ב-50 ש"ח.

טוב, נחזור להזמין דרך חברים וקרובי משפחה מחו"ל...

ד"א - לכל אנשי ה-DIY שיש כאן - לא עוד הזמנת רכיבים קטנים מחו"ל, לא עוד samples, לא עוד קיטים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בושה וחרפה...

גם ככה ההיצע בארץ נמוך. כמה פעמים רציתם לקנות משהו בארץ והמלאי אזל במהרה או שהמק"ט הזה ספציפי בכלל לא מגיע לארץ ואין ברירה אלא להזמין אותו מחו"ל? ואם מדובר בחבילה גדולה בין כה וכה צריך לשלם תוספת בהתאם למשקל וכו' וכו'.

ובאשר לתרבות הגיימינג העלובה בין כה וכה בארץ - לא שזו עילה לעודד , הרי מי שבוחר להוריד משחק לקונסולה יוריד גם עם כל משחק יעלה 70 ש"ח. אבל (!)משחקים הנמצאים בשוק למעלה משנה שאפשר למצוא בחו"ל במחירי רצפה בארץ עדיין יעברו את רף ה200 ש"ח בקלות. וגם אותן חנויות ברשת המתיימרות למכור משחקים יד שניה, מציאות אותם למכירה במחיר ממוצא של 150 ש"ח!!! שלפעמים זה יותר ממחירו של חדש בחו"ל! ורק ילד בן 13 עם אונה אחת מושבתת שהוריו מדפיסים את הכסף בבית יקנה משחק ב350-399 בחנויות שלא נציין את שמן ,נמצאות בכל קניון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממש מבאס כל הנושא הזה. בתור אחד שמזמין מדי פעם דברים מ-DX ובאיביי בישביל הפלאפונים שלי (שמתחלפים בקצב גבוה יחסית) - אני יכול להגיד לך שאפסיק לעשות כך לחלוטין. הרי אם אזמין מגן מסך ב-1$ כולל משלוח לישראל אאלץ לשלם פי 10 מזה רק עמלה.

לצערי גם לא אוכל לרכוש את הסכיני גילוח של HYDRO 5 שרק עכשיו רכשתי, זה פשוט יהפך ללא כדאי ועדיף כבר לקנות סכיני פיוז'ן בארץ. חד משמעית מבאס

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

אתה יכול להזמין סטוקים כבר עכשיו, אני למשל הזמנתי 48 להבים לסכין גילוח לפני שנתיים ועדיין נשארו לי 5 או 6 להבים. במידה והתקנה הנ"ל תיכנס לתוקפה, אני מניח שנוכל להרים פה איזה דיון שירכז קניות גדולות ("רוצה לקנות מגני מסך מ-DX, מי בעניין?").

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...