קונקורד- מטוס העבר. - עמוד 2 - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קונקורד- מטוס העבר.


Black_eagle

Recommended Posts

אתה משווה את לשווקים הגדולים בעולם??

חוץ מזה, כמה טיסות מלאות יוצאות מישראל לשאר העולם?? הרבה הרבה פחות

עוד יותר טוב...הטיסות מלאות, תאמין לי...

ולא אמרתי מהירות הקול, אמרתי מהיר יחסית למה שקיים כיום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד יותר טוב...הטיסות מלאות, תאמין לי...

כמו שאמרתי, היא לא מדד לשוק העולמי.

לפני שמפתחים ענקיים כאלה לוקחים בחשבון את כל השוק העולמי. שם רוב הטיסות לא מתמלאות בצורה יומיומית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לבנות מטוסי גדולים ומהירים יותר זה לא בעיה, אבל לתכנן ולבנות מטוס נוסעים על קולי (שאפילו יעבור את ה2 מאך) זה יהיה אתגר נחמד למהנדסים(למרות שאני בטוח שכבר יש תוכניות כאלה במגירה של מישהו) וגם השאלה כמה זה יהיה כלכלי לחברות התעופה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ומה בדיוק מבטיח לך שמטוס יותר גדול יהיה מלא?

יכול להיות שמתוך 600 מקומות יתפסו רק 420 שזה עדיין מספיק בשביל למלא ג'מבו... אבל לא מספיק בשביל להראות רווחים נאותים

חוץ מזה, כמו שכבר אמרתי, השיקולים היחידים הם לא רק אם הטיסות יהיו מלאות.

מטוסים גדולים יותר דורשים מסלולים שמסוגלים לעמוד בעומס שלהם וזה עולה המון המון כסף ליצור מסלולים כאלה בכל נמל תעופה גדול בעולם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שכמו שאמרת, זה לא רק ההביקוש מול היצא (כלומר, אם בכלל יתמלאו הטיסות, כי הן כן בסופו של דבר, לא חייבים שכל הצי יהיה מטוסי ענק, אפשר גם מטוס אחד ענק והשאר בגודל בינוני), אלא הכדאיות של ההתפתחות הזאת באופן כללי. שידרוג תשתית עולה יותר מאשר מטוס נוסעים או אפילו כמה כאלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שאני יודע יש פיתוחים של בוינג ואייר באס לייצר מטוס אמנם לא כמו הקונקורד אבל בעל נפח עצום (600 איש) ומהירות גדולה 900+ לא זוכר עוד פרטים אבל זה בדרך :)

בתגובה לשיבי ולערן מור...

אכן יש מטוס כזה בפיתוח,הוצמד לו הכינוי עיר מעופפת,בגלל הצפיפות שלו,הדגש הוא לא על מהירות אלא על תכולת הנוסעים..

כלומר כל מטוס כזה ייבנה להחזיק בסביבות 1000 איש...(אכן אכן),בתנאים שלא ידרשו מאיתנו לעמוד...

אין לי מושג איך הדבר הזה ייעשה אבל זה נדע בעתיד...בכל אופן המטוס לא יהיה מהיר אלא בעל מהירות הדומה לבואינג 747 של ימינו...הדש הוא שוב...כלכלי...

ולגבי דבריך ערן על התאמת מסלולים,אתה טועה מכיוון שתחשוב,אפילו מעבורת החלל קולומביה,השוקלת פי עשרות מונים מ747 ממוצע יכולה לנחות בשלום על מסלול אספלט...אני מניח שגם 747 עם 1000 נוסעים ישרוד..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...