שרות תחת אחריות-האם זה שיטתי? - עמוד 2 - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שרות תחת אחריות-האם זה שיטתי?


nik55

Recommended Posts

אתה מחציץ את הנקודה אדון ויק..המעבדה בחנות בדקה ושלחה ליבואן להחלפה..כך נאמר לי...למה פשוט לא להחליף לי ולהתחשבן עם היבואן אחכ במקום לתת לי לחכות עד שהיבואן יאשר? למה חנות עם מספר סניפים ומעבדות לא יכולה להגיע להסדר עם היבואן שמתיר לה להחליף באופן עצמאי במידה והם סבורים שהלוח גמור..מה הם לא יודעים את העבודה הטכנאים שלהם.? כמו שכתבתי זה בולשיט אחד גדול הטמאות הזו של היבואן ו שרות גרוע ללקוח...אם מנהלי האתר יפנו לחנויות אולי יצא מזה משהו...אבל לקבל את הסחבת השטותית הזו ולתת לי לחכות עד 14 ימי עסקים זה לא מקובל עלי...אם החנות גדולה מספיק וקונה מספיק מהיבואן היא בהחלט יכולה להגיע להסדר אית7ו בעבור נוחיות הלקוח..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מפונק. בטירוף.

צא מהסרט שאתה חיי בו, ועזוב אותנו באימאש'ך.

אגב, מישהו שם לב שהוא רושם "עד 14 ימי עבודה" וזה גם מה שאני בטוח שהחנות אמרה לו? אז עם כל הכבוד, תזדיין בסבלנות. ואם תקבל את הלוח עוד יומיים?

כשאומרים "עד", זה אומר שזה בין יום אחד, עד 14 ימים. זאת אומרת אולי תקבל את זה ביום 3, ואולי ביום 5, ויש מצב שאפילו חס וחלילה ביום 6 וחצי.. אוי וואבוי איך הם מרשים לעצמם???

פשוט ישראלי מפונק שחושב שהוא התחתן עם החנות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חייב להגיד לך בתור מי שבעבר עבד מול יבואנים שאתה טועה מן היסוד כשאתה אומר "ואחרי זה החנות תתחשבן עם היבואן". למה?

1. כי בהנחה שהכל הולך בסדר והחנות תחליף את הלוח, הלוח שיתקבל במקום הפגום יהיה עם אחריות באורך שארית האחריות של הלוח המקורי. כלומר במקרה שלך עם שלוש שנים (סביר להניח) פחות הכמה חודשים שהלוח היה אצלך.

2. היבואן מקבל את האחריות שלו מהיצרן, ולכן לא ניתן לעשות משהו בסגנון של "אז שירשמו שללוח שהיבואן החזיר לחנות יש עוד כך וכך אחריות, וללוח שהלקוח קיבלת יש פחות אחריות..." זה פשוט לא עובד ככה.

3. ראוי וחשוב לציין שלא כל יבואן מחליף כל מוצר בחדש, כלומר יכול להיות גם שהלוח שלך שנשלח ליבואן, יתוקן במעבדת היבואן ויחזור. עכשיו, אם נתנו לך לוח אחר, וקיבלו את הלוח שלך מתוקן, אז לא רק שהלוח החוזר הוא עם פחות אחריות, הוא גם משומש ומתוקן. מי יקנה לוח כזה? האם אתה בתור צרכן, לא היית חוטף קריזה אם היית מגלה שמכרו לך משהו "משופץ"?

4. משום מה הישראלי חי במנטליות מרגיזה של "עכשיו ומיד" - למה מי מת?

נכון שהרבה יותר כיף שמחליפים לך ציוד במקום, אבל אם המחשב יהיה מושבת לכמה ימים, זה לא סוף העולם.

5. 4 חודשים זו כבר תקופת מה, בשביל זה באמת יש אחריות, אבל מאחר והלוח לא מת תוך שבוע, אין ערובה לך שהוא דפקט בייצור. תוך תקופה של שבוע או קצת יותר, רוב החנויות שמכבדות את עצמן משתדלות להחליף במקום מהמלאי. את הלוח ה"פגום" הן לא צריכות אז להחליף, אלא הן שולחות אותו ליבואן לזיכוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משום מה יש פה כמה ליצנים שהחליטו שאני מפונק..

זו הבעיה שגודלים בביצה..חושבים שנרקיס זה הפרח היחיד..

לא מעניין אותי מה הם יעשו בלוח ץץזה נקרא עלות של לעשות עסקים..רק הטמאים לא מוכנים בשום פנים ואופן לספוג הפסד או חלילה לקחת צאנס על מנת לספק שירות אמיתי..[...ואני לא מפונק אם אני רוצה מחשב חזרה תוך שבוע גג..במיוחד מחשב בן 4 חודשים שהושקע בו המון כסף...יש אנשים שעובדים עם מחשבים ולא רק גולשים..

אני מודה לכולכם בשם היבואן והחנויות על הסניגוריה שעשיתם בשבילם חברים.. כנראה באמת שהצליחו לדכא אתכם ואין לכם ממש מושג מהו צרכן וכח צרכני...

אני עדיין טוען שם ירצו מנהלי האתר ויפעילו לחץ על החנויות שמצידם יפעילו לחץ על יבואנים ותאמינו לי שדברים ישתנו..

דבר אחד בטוח החנות הליצנית הזו שכולם פה ממליצים עליה בחום לא תראה ממני שקל יותר...

ומאחל לכל אלה שקראו לי מפונק לשבת ולחכות שבועיים בלי מחשב ותהיו בטוחים שתורכם יגיע..

בהצלחה לכל הליצנים הסניגורים ..[br]פורסם בתאריך: 14.10.2010 בשעה 23:14:25


ולליצן שחשב שהתחתנתי עם החנות תעשה לי טובה ותזחל מתחת לסלע שממנו יצאת..אין לך צל של מושג מה זה שירות

טיפש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר אחד בטוח החנות הליצנית הזו שכולם פה ממליצים עליה בחום לא תראה ממני שקל יותר...

מי ייתן ובאמת לא יראו אותך יותר, אני מאוד מקווה בשבילם. אתה לקוח עונש. לעשות איתך עסקים זה לקנות כאב ראש בתשלומים.

תראה על מה אתה פותח דיון, לא עבר אפילו עוד יום אחד וכבר אתה עוד מתלונן שלא מחליפים לך במקום. חוצפן. מישהו חייב לך את זה? היה רשום לך "מחליפים הכול במקום"?

מקווה שבאמת ינצלו את כל ה 14 יום שלהם, ויחזירו לך את זה עשר דקות לפני שזה נגמר. תלמד קצת סבלנות, זה יעזור לך. אני בטוח שלפורנו שעל המחשב שלך יש תחליף איפה שהוא במקום אחר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא צרכן, אתה צרחן.

אפילו אני, שמוכן בכל שעה ביום להרים קילשון ולפיד ולצאת למסע צלב על אייבורי, חסר כל טענה נגדם במקרה הזה. אמרו לך "עד שבועיים", אז במשך יום עד שבועיים תשתמש בפנטזיות במקום בסרטים לצרכים המיניים שלך.

ביג פאקינג דיל, אין לך מחשב לשבועיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ל 2 הבהמות שכתבו כאן..

תשמעו יא אידיוטים עבר שבוע מאז שהלוח נשלח להחלפה..

ואני צרכן וצרכן מעולהאבל בניגוד לצרכנים טיפשים כמוכם( או אולי בעלי אינטרס כי לא נראה לי שאתם חפים פה.).

בהמות שלא מבינות מהו שרות...זה מה שאתם וגרוע מכך אטומים לכל מי שלא חושב כמוכם..

תזדיינו לי מהמסך ותהיו בטוחים עכשיו אחרי שהרגזתם אותי בטימטום הבהמי שלכם שכל המלצה על חנות שלא תיתן שרות כמו שאני מבקש תיתקל בהתנגדות מצידי..

אוי ואבוי לא יהיה לכם מה לאכול..

בהמות משוחדות ואנשים כאן מאמינים לכם שאתם ניטרלים..

הביתה בהמות[br]פורסם בתאריך: 15.10.2010 בשעה 00:39:38


וזה לא אבייורי יא מטומטם שכמוך..אתם חכם במעי צלב נגד צלובים..נראה אותך יוצא במסע נגד חנויות מיוחסות..ליצן שחי בסרט[br]פורסם בתאריך: 15.10.2010 בשעה 00:40:53
פורנו אה? עלובי נפש ..

בהמות עלובות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתי מה אתם יורדים עליו סתם

ישנם עוד אנשים שהמחשב אצלהם זה לצורך עבודה.

ובדיוק למטרה זו יש שירות עסקי, שיכול לתת למשל שירות באתר הלקוח ולדאוג למחשבים חלופיים תוך 24 שעות.

אם קונים מחשב מהשוק הביתי עם אחריות סטנדרטית, זה מה שמקבלים ואין מה להתבכיין על זה.

אגב לי כשהתקלקל הכרטיס מסך ונשלח ליבואן, פשוט נתנו לי כרטיס מסך חלופי עד ששלי יהיה מוכן.

פשוט יש בחלק מהחנויות רכיבי "זונה" שמשמשים לבדיקות תקינות ולמקרים כאלה בדיוק.

זה היה כרטיס מאעפן, ואם המחשב שלי היה לגיימינג אז לא היה לי מה לעשות איתו יותר מדי, אבל היה לי מחשב שאפשר לעבוד איתו.

נסה לשאול בחנות שנתת להם את הכרטיס (אלא אם כן שרפת כל אפשרות לנחמדות מצידם עם שצף קללות עסיסיות כמו כאן) אם הם יכולים לתת לך חלופי, עד ששלך יחזור מהיבואן. יש פחות סיכויים שזה יקרה, כי אין הרבה לוחות אם "זונות" בשל הצורך בהרבה לוחות שיתאימו למגוון המערכות.. אבל אין לך מה להפסיד.

נ.ב.

החנות שסיפקה לי כרטיס מסך חלופי הייתה foxpc. לול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ברור לי מדוע פותח הדיון תוקף משתמשים אחרים שמנסים לעזור לו ו/או להסביר לו את עובדות החיים. בעקבות השפה הדוחה שבה השתמש אדון nik55, הדיון ננעל ופותח הדיון הרוויח אזהרה ראשונה מתוך שלוש בעקבות שפתו הבוטה כנגד משתמשים אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...