התקנת דרייבר למדפסת Lexmark E120 ב Window 7 - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התקנת דרייבר למדפסת Lexmark E120 ב Window 7


gonikman0

Recommended Posts

שלום חברים!

כבר יותר מארבע שנים שאני נהנית (טפו טפו) ממדפסת של Lexmark דגם E120. לאחרונה המחשב עבר פירמוט, והותקנה מערכת הפעלה 7. מאז, אני לא מצליחה להתקין את הדרייבר עם דיסק ההתקנה שיש לי. חיפוש קצר באתר של Lexmark מראה שהם כן מודעים לבעיה, והדגם הזה מופיע ברשימת המדפסות שיש להן דרייבר מעודכן למערכת הפעלה זו, אבל הקובץ לא באמת עושה את העבודה.

המדפסת עובדת גם ככה, הבעיה העיקרית היא שאין לי את האופציה של להדפיס דו"צ. אני יודעת שאפשר להדפיס זוגיים ואי-זוגיים בנפרד, אבל לפני שאני מתחילה עם זה, האם מישהו נתקל בבעיה? ויותר חשוב, האם מישהו יודע איך מתגברים עליה? ???

שנה טובה לכווווולם! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם המדפסת בת 4 שנים אין מצב שהדרייבר שלך תואם לחלונות 7, כי היא עדיין לא היתה אז. את צריכה לבדוק באתר של לקסמרק מה התמיכה של 7 במדפסת. אם יש תמיכה אז את אמורה בסך הכל לחבר את המדפסת כשאת מחוברת לאינטרנט ומשם אמורה לטפל בהתקנה לבד. אם ניסית להתקין דרייבר ישן יותר יכול להיות שזה עשה בעיות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהלן!

תודה על התגובה. כשאני מחברת את המדפסת, לא עושה שום דבר (ואני מחוברת לאינטרנט). חיפשתי באתר של לקסמרק, אבל כמו שכתבתי, לא מצאתי שם קובץ מתאים. חשבתי שאולי מישהו כבר הצליח למצוא דרייבר מתאים..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המדפסת משתמשת בדרייבר מובנה של WIN7 - מצב נפוץ למדפסות "ישנות".

אם אין אופציה בהגדרות/מאפיינים שלה להדפסה דו-צדדית, אז כמעט ואין מה לעשות. אפשר לנסות למצוא דגם OEM "תאום" של או וכו'. אולי בשבילו קיים דרייבר מלא. חנויות שמוכרות דיו/טונרים צריכות להכיר מדפסות "שונות" שמתשמשות בטונר זהה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...