Starcraft 2 - הדיון הראשי - עמוד 33 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Starcraft 2 - הדיון הראשי


noambaum

Recommended Posts

כשיש לך control group נגיד תחת המספר 1, ועכשיו בחרת אותם, ואתה לוחץ על 1 שוב, אז המצלמה תקפוץ אליהם.

במילים אחרות, הדרך הכי מהירה להגיע לקבוצה של יחידות זה ללחוץ על המספר שלה פעמיים.

מעבר לזה אפשר לעשות ctrl ו-F כלשהם (נראה לי 8-12 או משהו כזה) בשביל לסמן מקומות במפה אבל זה אחד הדברים הלא שימושיים לדעתי..

---

אה, וכן, הדמיון שלך מתעתע בך - ויקינגס על הקרקע יורים רק על הקרקע, באוויר יורים רק על אוויר. יש קיצור במקלדת בשביל לעבור ממצב למצב, תסתכל בפעם הבאה שאתה משחק איזה אות זה, אני לא ממש זוכר, אני משחק זרג...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מגניב האמת שהקונטרול F הזה יכול להיות שימושי במשימה האחרונה למי כמוני שנתקע עם כל הניידוסים שכל פעם צצים באותם מקומות אבל ין טעם להשאיר בכולם בנשיז כי יבואו כל מיני הידרליסקים ושות עד הניידוס הבא ויפגעו בבנשיז לשווא.בסוף נשברתי עם המשימה הזאת וסימתי אותה על איזי-ואז השתמשתי בארקטיפקט רק איזה פעמיים מרב שזה היה קל--הבושה!!!! מ"מ נראה שכל הקיצורים האלה זה MUST HAVE למולטי.(לא חידוש,אני יודע :) )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה תקוע לי בראש שהוייקינגז יודעים לתקוף רק יחידות אויריות גם כשהם במצב רובוט? סתם הדמיון שלי מתעתע בי שוב? ואיך אתם מחליפים מצבים מהר כשצריך? בכלל איזה דרכים טובות יש לזגזוג מהיר בין כח במקום א' לכח במקום ב'? כן אני יודע שזה שאלת קיטבג יש את הקיצורי דרך האלה אבל כבר שכחתי ואין לי כח לראות טוטוריאלז מהתחלה.בסינגל פשוט היתי זז חצי קילומטר עם העכבר ובנתיים יכולה להגיע לצד השני איזה יחידת קרקע סוררת ולגמור לי על כל הויקינגים עד שאני אחזור. זה בהחלט ממלא מחדש במשמעות את המינוח "הויקינגים האבודים". ;) אגב מי היחידה שהכי כיף לכם להקליק עליה מליון פעם? כל תשובה צריכה להצדיק עצמה בציטוט..

לוויקינג יש 2 מודים אחד נקרא ASSULT MODE והשני FIGHTER MODE ה ASSULT זה מצב וה FIGHTER זה מצב טיסה הדרך הכי מהירה להחליף בין מצבים היא בעזרת המקלדת כך כשהוויקינג מסומן והוא במצב מטוס הסיפרה D מחזירה אותו למצב וכשהוא במצב הסיפרה E מחזירה אותו למצב מטוס. יש גם טבלה של הוטקייז כדאי שתעיין בה ולזכור אותה בע"פ :).

http://starcraft.wikia.com/wiki/Hotkey

מקווה שעזרתי ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...