הוכרז המשחק Dungeon Siege 3! - עמוד 5 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הוכרז המשחק Dungeon Siege 3!


Galit17

Recommended Posts

  • תגובות 82
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

למה לא, תשווה גם לminecraft...

וד"א, מישהו משחק פה בTERRARIA? אני שוקל לקנות אותו, אבל הייתי רוצה שיהיו לי אנשים לשחק איתם (ממה שראיתי הרבה יותר כיף במשחק הזה בCO-OP)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי בדיקה אתמול - התחלתי לשחק קצת dungeon siege 1, כדי לבדוק מה אהבתי בו לעומת החדש.

ומה אגיד לכם - פשוט תענוג. נוחה, משחק זורם, בניית דמויות כיפי - חשבתי שאני הולך לשחק שתי דקות, המשכתי לשחק עד 2 בלילה, חחח.

פשוט לא מובן למה לא המשיכו בקו הזה - בעצם מובן - בגלל הקונסולות כמובן.

אגב - זה אולי חילול הקודש - אבל את witcher 2 אני לא אוהב, לקחתי ממנו הפסקה של כמה ימים מרוב שנמאס עלי.

למרות שמדובר במשחק מושקע ורואים את זה, לדעתי השני הרבה פחות טוב מהראשון בינתיים, אבל אולי זה ישתפר בהמשך כמו שקרה גם בקודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

THE WITCHER

אתה מתכוון למשחק עם השיטת קרבות המעצבנת? הגעתי לאמצע והתייאשתי, כמו DRAGON AGE, רק פחות מאכזב.

מפתח המשחק אינדי "אשקלון" ESCHALON אמר שכמה שהוא רצה לשחק את WITCHER זה לא עשה לו את זה ובגלל זה הוא פיתח את המשחק שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין איך חברת משחקים יכולה להוציא משחק גרוע אחרי שנים של .

שנים של - ניחא, החלטות לא טובות אפשר תמיד לקבל ולא לשים לב.

אני לא מבין איך אפשר להוציא משחק בסדרה שעלתה על הנוסחא המושלמת במשחקי H&S. למה הם לא הוציאו תואם DS2 עם גרפיקה עדכנית ומולטי\קו-אופ מודרני?!

קח לדוגמא את Starcraft - משחק אסטרטגיה שהצליח לעשות הכל נכון - משחק ההמשך שלו הוא פחות או יותר SC1 רק עם גראפיקה מתקדמת ועוד כמה שטיקים נוספים שלא משנים את המשחקיות.

חבל...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה הכל בגלל המפתחת, אם GPG היו מפתחים את המשחק הוא היה יוצא מצויין.

זה ידוע שאובסידיון לא מפתחת כל כך טובה ועוד כשהמפיצה היא SQUARE.

חבל ש GPG בחרו לפתח רק RTS, המשחקים הכיטובים שלהם היו DS1 ו DS2, הם פשוט אמרו שהפיתוח שלהם קשה מידי בהשוואה לפיתוח של משחקי RTS גם יקר יותר בהרבה (חברה פרטית, איתם כסף זה תמיד בעיה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה של מפתחים היום זה שהם מתרכזים בבולשיט.

אם מפתחי משחקים יצמצמו את כמות ההשקעה על גראפיקה ואפקטים ופרזנטציה של הסיפור ודרמה, ויתרכזו במשחקיות עצמה ובתוכן הליבה של חווית המשחק וההתקדמות, המשחקים יהיו הרבה יותר טובים.

באיזה שהוא מובן המפתחי משחקים ברובם הפכו להיות פוליטיקאים ואנשי שיווק במקום אומנים ויוצרים.

רק מלהסתכל על TERRARIA.

על הציונים שהוא קיבל ועל ההתלהבות של השחקנים.

למרות הגראפיקה הכל כך עתיקה ומפוקסלת שכל אחד היה יכול ליצור בעצמו.

אומנם המשחק הזה ממצא את עצמו מהר מאוד בגלל חוסר תוכן ארוך טווח, אבל המפתח עובד על עוד ומוציא עדכונים עם תוכן.

כדוגמא לאיך משחקיות ותוכן מנצחת גראפיקה וסיפור, זה PRICELESS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אומנם המשחק הזה ממצא את עצמו מהר מאוד בגלל חוסר תוכן ארוך טווח, אבל המפתח עובד על עוד ומוציא עדכונים עם תוכן.

הם עובדים על עוד תוכן בקצב מטורף והם מבטיחים שהם ימשיכו לעשות את זה למשך עוד הרבה, הרבה זמן. המשחק הזה הולך להיות ענק תוך כמה חודשים.

יפה לראות מפתחים שממשיכים להשקיע במשחק גם אחרי שהוא נמכר (למרות שפה הם די חייבים לעשות את זה בגלל שהמשחק לא מספיק גדול עכשיו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לו כמה רעיונות מגניבים להמשך הפיתוח.

למרות שאני לא משחק במשחק אני מאוד נהנתי לקרוא את הפורום של המפתחים ואיך שהם מעורבים ומערבים את הקהילה בפיתוח.

זה עושה אותי כל כך מאושר... :'( [דמעות של אושר] :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...