משט לעזה - עמוד 39 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משט לעזה


אור כהן

Recommended Posts

האנשים בעולם לא חונכו לשנוא יהודים או ישראלים אלא פשוט גיבשו דעה שהיהודים הם הצד הרע והפלשתינאים הם הצד הטוב.

נכון חלקית בלבד. ישנם עדיין מקומות באירופה, במיוחד במזרחה, שאם תגיע לשם ותגיד שאתהה יהודי (לא ישראלי), יסתכלו עליך כמו על עב"מ.

זו נאיביות לחשוב שהאנטישמיות אינה קיימת. כן, יש הסברה שיקרית פלסטינית בכל מקום, אבל במקומות רבים, זה נועד לאוזניים שמקבלות את זה בברכה, ומתאים להם, כמו כפפה ליד, למה שהם תמיד חשבו על היהודים. (רוצחי ישו אל תשכח). לך תגלוש באתרי חדשות, וכו', אתה תראה תגובות רוויות אנטישמיות שלא מגיעות רק ממוסלמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 626
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הפתרון שלי לכאורה נראה מורכב אך ניתן ליישום רק את חילופי האוכלוסיות בין הודו לפקיסטן ועוד

מדינת תכריז שכול הערבים יקבלו כאן מעמד של תושב ולא כאזרח,לערבים יהיה מספר אפשרויות:

1.לחיות בתור תושבים של מדינה זו ללא שאיפות לאומיות(בלתי אפשרי לדעתי)

2.לעזוב בשקט את המדינה הזו +פיצויי כספי

3.אם הם לא יוותרו על שאיפותיה הלאומיות יש לגרשם בכוח על אפם וחמתם של כול העולם.

הגירוש יתבצע לכול מדינה שתהיה מוכנה לקלוט אותם.אם לא תיהיה כזו יש לבצע גירוש המוני לירדן ולמצרים.

שים לב לפני כן יש להכריז קבל עם ועדה שזו מדינת היהודים,לא היה ולא יהיה עם פלשתיני,ולא נוותר על גרגיר ממולדתנו הקדושה,כשם שהאדמה הזו יענו קדושה להם!

כמובן שזה עלול לגרור תגובות נזעמות מן העולם,לכן המדינה הזו צריכה לאפשר טרנספר כמה שיותר חלק מן המדינה הזו+פיצוי כספי ולהימנע ככול האפשר מגירוש כפוי.

מהנקודה הזו לא היה לך אינתפדות פנימיות לעולם,ושום מחויבות לבעיה הפלשתינית המדומה!

[br]פורסם בתאריך: 6.06.2010 בשעה 00:59:32


אין ערבי שהוא לא דתי,גם מובארק הוא דתי,תבינו אין דבר כזה חילוני בעולם המוסלמי,אלא זה קומץ של מעוט מוקצה לחלוטין וחבל וזה שורש הבעיה למה אין דמוקרטיות סביבנו!

סלח לי על האיחור, משישי ועד לפני כמה שעות לא הייתי בבית.

אהמ אהמ:

1) אתה רוצה לעשות חילופי אוכלוסיות בין פקיסטן והודו? מה?!

2) לפסול אזרחות על רקע לאומני זה גזענות. מדינה דמוקרטית לא יכולה להיות גזענית ואם אתה בונה על מדינה של יהודים בלבד אתה תאלץ להתמודד עם בידוד עולמי מוחלט.

3) אף מדינה לא מוכנה לקלוט אותם. כבר בהחזרת סיני הוצעה למצריים רצועת עזה והם כבר זיהו את הבעיה ולא הסכימו לקבל אותה - מדינה דחתה חבל ארץ במתנה. אני לא זוכר מקרה אחד בהיסטוריה שזה קרה.

4) אתה לא יכול להכניס למדינה ריבונית 3 וחצי מליון איש בכוח. זה פיזית, לוגית, מדינית, פוליטית, לוגיסטית, הכל-ית לא אפשרי.

5) "יענו" קדושה להם זו נקודה בעייתית. אנשים צריכים להבין שהאדמה הזאת קדושה למוסלמים בדיוק כמו שהיא קדושה ליהודים. למה בדיוק? כי לשתי הדתות יש הבטחה לארץ בספר הקודש שלהן. הנוצרים זה אותו סיפור. אתה צריך לאפשר הגירה או שהייה של בני דתות שירושליים קדושה להן, גם אתה היית מצפה לזכות הזו. ואם אתה לא מאפשר רק למוסלמים להגיע לכאן, אתה חוזר לנקודה מס' 2.

6) יש ערבי שהוא לא דתי. מה זה השטויות האלה? בטח שיש ערבים חילוניים. נא לא לזרוק שטויות, אתה לא קצת מעבר לכך.[br]פורסם בתאריך: 7.06.2010 בשעה 00:59:46


היטלר עלה לשלטון בהצבעה דמוקרטית, עם 44% קולות. דעותיו לגביי היהודים ובכלל לא היו סוד גדול. 44% מהגרמנים תמכו בזה. לאחר עלייתו לשלטון ועד מלחמת העולם השנייה, לא היה שום ביקורת פנימית גרמנית עליו. אז כן, העם הגרמני אשם.

ואין הרבה הבדל בין מה שקרה בגרמניה למה שקורה היום בעזה, וגם ברשות הפלסטינית המדכאת בכוח את החמאס. כן, משם יש כיום שקט, אבל זו החלטה טקטית זמנית.

נכון הערבים בשטחים הם לא גרמניים, לא מבחינת כוח, ולא מבחינת גודל אוכלוסיה, למזלנו. אבל הם גדולים מהם בשנאתם למדינת וליהודים.

חמוד שאתה בוחר להתעלם מהאס-אה ומהאס-אס. חלאס. מספיק חרשנו בהיסטוריה כל השנה על איך היטלר נבחר להנהיג את גרמניה עם מצע גזעני כ"כ. אני ממש לא צריך לחזור על כל השלבים והפעולות.

לא הבנתי את הפסקה האחרונה. אתה טוען שעזה נמצאית בגטו? ממש לא הייתי קורא לזה ככה ולדעתי זו העלבה להשוות אותם לתנאים שהיו לנו בגרמניה וארצות אחרות שנכבשו בידי כוחות הציר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1.מי יהיה ראש הממשלה שיציל את מעצמה-אני מהמר בהכרח לא ביבי,לא ברק ובוודאי לא ציפי.לדעתי זה יהיה משה פייגלין שיצא מן האנונימיות שלו,מנהיג עם אמונה שבדיוק מתאים לעמוד כנגד אנשים כמו הגמד האיראני וארדואן ועוד(שגם הם אנשי אמונה קלוקלת ביותר).

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

זה לא ג'וני

:lol: :lol: :lol: :lol:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היטלר עלה לשלטון עם מצא כלכלי-סוציאולוגי גרדיא, היהודים אשמים בהכל ממש אבל ממש לא היו המצע הפוליטי שלו וכל תוכנית אובייקטיבית בערוץ ההיסטוריה תספיק בשביל להבין זאת.

מעבר לכך הוא זרע המון פחד והסתה נגד המפלגות האחרות בעיקר הקומוניסטיות(ועד כמה שמצחיק גם נגד המפלגה הפאשיסטית שפעלה בהשראת המהפכות של ספרד ואיטליה), אף אחד לא בחר בו כדי להעיף את היהודים החוצה(מהמסמכים המעטים שנשארו לאחר שירפת הרייכסטאד התגלה שהיו לא מעט יהודים שהצביעו עבורו ד"א), או לפחות ממש לא הרוב. הרוב בחרו בו כי הם האמינו שהוא יחזיר את גרמניה לגדולתה ללא פגיעה באורך החים שלהם כמו שהמפלגה הקומוניסטית הציעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

אני חוזר בי,ומתאים את עצמי לרוח השמאל,הממשלה הזו זה ממשלה של בזויים ימנים פשיסטים.מה הקטע של המצור למה לא פיקוח על עזה בשיתוף בינלאומי של האו"ם :yelclap: ובא שלום על .

נקווה שביבי ישכיל להקים את מדינת פלסטין ובירת אלקודס כך שני העמים יוכלו לחיות שוב בששון ובשמחה האמינו בשלום רק השלום יביא שלום :cool2:

ושלא יספרו לכם סיפורים,הסיבה היחידה לכך שאין שלום זה בגלל הסרבנות העיקשת של הישראלים.אחמניג'אד צודק סה"כ,הציונות זו תנועה של גזענות,מה הבעיה לחיות תחת שלטון חליפות ערבית עם אוטונומיה יהודית שנים עשינו זאת מי צריך בכלל מדינה!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אף אחד לא בחר בו כדי להעיף את היהודים החוצה(מהמסמכים המעטים שנשארו לאחר שירפת הרייכסטאד התגלה שהיו לא מעט יהודים שהצביעו עבורו ד"א), או לפחות ממש לא הרוב. הרוב בחרו בו כי הם האמינו שהוא יחזיר את גרמניה לגדולתה ללא פגיעה באורך החים שלהם כמו שהמפלגה הקומוניסטית הציעה.

אתה צודק, אבל ערבים בודדים הצביעו לליברמן כך שזה לא שההיסטוריה חוזרת. למרות שכן, אם ליברמן היה נבחר הוא היה משכתב את הפתרון הסופי בשבילם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צודק, אבל ערבים בודדים הצביעו לליברמן כך שזה לא שההיסטוריה חוזרת. למרות שכן, אם ליברמן היה נבחר הוא היה משכתב את הפתרון הסופי בשבילם.

הגזמת

לכנות את שר החוץ שלנו נאצי?

מאוד מאוד הגזמת, ואני מקווה שתתנצל על זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ישנם עדיין מקומות באירופה, במיוחד במזרחה, שאם תגיע לשם ותגיד שאתהה יהודי (לא ישראלי), יסתכלו עליך כמו על עב"מ.

זו נאיביות לחשוב שהאנטישמיות אינה קיימת. כן, יש הסברה שיקרית פלסטינית בכל מקום, אבל במקומות רבים, זה נועד לאוזניים שמקבלות את זה בברכה, ומתאים להם, כמו כפפה ליד, למה שהם תמיד חשבו על היהודים. (רוצחי ישו אל תשכח). לך תגלוש באתרי חדשות, וכו', אתה תראה תגובות רוויות אנטישמיות שלא מגיעות רק ממוסלמים.

נכון מאוד. מספיק לשים לב לרטוריקה שבה המוסלמים משתמשים בתעמולה שלהם, כדי להבין שהם לא פונים עם טענות שקריות אקראיות, אלא פורטים בכוונה תחילה על נימי האנטישמיות שמתחבאים להם באירופה.

נתחיל מסוגיית השטח: אם תשים לב, הפלסטינים מאשימים היהודים ב"גניבת" אדמות. איך בדיוק גונבים אדמה? באים בלילה עם טרקטור? הרי שטח יכול לעבור מיד ליד בשתי דרכים, או בהסכם (נניח, מכירה) או בכוח. הדרך הראשונה חוקית, ואילו השניה פחות מתאימה לתמונת היהודי ברטוריקה האנטישמית, שהרי הוא מוצג כגנב ערמומי ולא כמישהו בעל כוח פיזי... אז טוענים שהאדמות "נגנבו".

נמשיך בדוגמה של "קצירת האיברים": זה לא מזכיר שום דבר לאף אחד? ואולי עשינו מהם מצות?

בנוסף, גם כל דרישה ערבית לחקירה כנגד נכנסת לקטגוריה הזו - לא כי ההחלטה אוטומאטית תתקבל נגד עקב רוב מוסלמי\עולם שלישי באו"ם, אלא כי הדרישה ל"חשיפת האמת" מסתדרת מצויין עם הצגתו של היהודי כנוכל ושקרן.

רובם המוחלט של אלה שטוענים שהם נגד ולא נגד היהודים פשוט משקרים. מחקר שנערך בבריטניה בקרב פעילים נגד העלה כי לכשני-שליש מהם יש דעות אנטישמיות קלאסיות, שאינן קשורות לביקורת על ישראל אלא מציגות דעות שליליות על היהודים באשר הן. שני-שליש, וגם זה בהנחה שהשליש הנותר אמר אמת כששאלו אותו את דעותיו לגבי יהודים בכללי.

דוגמה טובה נוספת קיבלנו רק לפני ימים ספורים מכתבת הבית הלבן הלן תומאס, שאמרה שעל היהודים לעזוב את "פלסטין" (לא השטחים, אלא כל הארץ) ולחזור לגרמניה ופולין. אכן נשמע כמו בחירה אקראית של מדינות, לא?

האנטישמיות לא הולכת להעלם מהעולם כל עוד יש מה שמלבה אותה... בעיקר הערבים, כמובן, אך גם כמה יהודים אוטו-אנטישמים, שמצדיקים את שונאינו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך הגעת למסקנה הזו? במאמר רשום משהו אחר.

זה מסרטון "מזוייף" בגוגל שהתסובב לפני 4 ימים, זה שהכתבה מלפני 3 ימים ואף אתר חדשות אחר בעולם לא דיווח על זה לא גרם למוח שלך לעבוד אני מבין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דובי זובי - את העלבונות שלך תשמור לעצמך, אני מבין שבאתר הזה אין טיפת צנזורה מצד ההנהלה להתבטאות של הגולשים, אבל הניסיון שלך לעילבון רק מעיד על הרמה האישית שלך.

רובנו לא חורשים את וצופים בכל סירטון אפשרי ככה שרובנו (אפילו המכריע אני מניח) לא יכולים לדעת מלפני כמה ימים הסירטון הזה. לגבי הטענה ש"אף אתר חדשות לא דיווח על זה" - ברמת ההסברה הנוכחית זה לא ממש מדליק נורה אדומה, רב הסירטונים הללו מתגלגלים בדיוק בשיטה הזאת, "מפה לאוזן" דרך אימיילים ואתרים ולא באתרי חדשות מבוססים.

אז להבא לפני שאתה מתיימר להבין איך המח של הגולשים עובד, תנסה לחשוב ולהפעיל את המח שלך במקביל.

בכל מקרה, גם אם הסירטון הזה הוא לא מהמרמרה הוא עדיין חומר הסברה מעולה המציג לעולם מה מגיע באמת בספינות הללו, רק צריך להציג אותו בקונטקסט הנכון. זה הכל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

roniok כתגובה להודעה ששלחת לי,אני משתמש חדש,וכול התגובות שלי באקטואליה לא נספרות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...