משט לעזה - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

משט לעזה


אור כהן

Recommended Posts

שלום כולם :hi:

אני כרגע צופה בשידור חיי של המשט לעזה: http://www.livestream.com/insaniyardim

מפה http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3895448,00.html

ואני שומע צעקות כמו אללה ואכבר! (או איך שעומרים את זה) ופזמונים מוכרים.

האם נשקפת איזושהי סכנה לחיילים שמתכוונים לעצור את המשט הזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 626
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בטח. לא סתם שולחים את השייטת. החלום הרטוב שלהם שאיזה פלסטני ישלוף אקדח צעצוע, יחטוף כדור בראש ואז הם יצעקו בכל העולם כמה אנחנו נאצים והורגים חפים מפשע. אה ועומדים לשלוח אותם למחנה ריכוז עם מזגן, אוכל, מיטה חמה, טלוויזיה, מחשב, וכמובן כרטיס טיסה הביתה על חשבון משלם המיסים הישראלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב למות בעד ארצנו?

ממש קשור,נכון? למה אתה מחפש פרובוקציות. הרי המשט הזה לא נועד למחות כנגד הלגיטימיות של המצור לעזה,הוא סתם פרובקציה של ארגונים איסאלמיים שמחפשים להכפיש את שם ברבים.

לפותח הדיון. ראיתי במו עיניי איך השייטת עולים על כלי שיט. זה יותר ממדהים ואני מרחם על החברה האלה,באמת. אני גם מאוד אשמח אם מישהו בטעות יוציא משהו חד/נשק כי זה הדבר האחרון שהוא יעשה בחייו,ויהיה פחות עוכר בעולם.

לצערי כדי לעצור את המשט המגוחך הזה מקציבים המון אמצעים,נקווה שיצליחו לעצור אותו ללא אלימות וגם ללא אפשרות של שידור החוצה של התצלומים משם (ברור שגם אם השייטת היו באים חמושים בנוצות הם היו מתוארים בבי בי סי כחיילים נאצים קלגסים צמאי דם)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדבר האחרון שרוצים בישראל הוא נפגעים מכל צד. תודה לאל יש לצה"ל הרבה אמצעים לא-אלימים לעצור ספינות והרבה ניסיון בנושא. אני מאמין שהשידורים יחסמו לפני הפעולה, מתוך הבנה שללא תקשורת ליושבי הספינות לא יהיה אינטרס לחולל פרובוקציות ובכך המהלך יהיה רגוע יותר. לציין שבכלל התקשורת העולמית עסוקה עכשיו בדברים אחרים - מהומות ופיגועים דתיים-אתניים בתת היבשת ההודית, כתם הנפט במפרץ מקסיקו ומצב כלכלי נפיץ באירופה

אני מסופק אם יש של ממש על הספינות, מארגני המשט לא טיפשים (למרבה הצער).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ברור לי למה עומדים לתת למנוולים האלה חופשה כמו במלון 5 כוכבים וכרטיס טיסה. מה לעזאזל הממשלה שלנו חושבת שאנשים יבינו מהיחס היותר מדי הומני הזה?

בסוף זו תהיה אופנה - רוצה חופשה חינם במזה"ת? עלה על ספינה מוסלמית לעזה והיכנס ל"כלא" 5 כוכבים בישראל!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל, אאל"ט אותם אנשים שמפליגים לעזה הודיעו שהם לא יתנגדו בצורה אלימה לצה"ל.

דבר שני, צה"ל ישבש את השידורים, אבל עם זאת זה לא ימנע מהם להקליט. אני מאמין שבסופו של דבר המצלמות יוחרמו וזהו.

דבר שלישי ואחרון, זה או כלא או כרטיס טיסה הבייתה. כלכלית הרבה יותר זול כמובן כרטיס טיסה הבייתה, ובית כלא עם כמה שהתנאם בארץ יחסית לא נוראיים, זה רחוק מלהיות מלון 5 כוכבים...

לזה מעלי ששאל "מה לעזאזל הממשלה שלנו חושבת שאנשים יבינו מהיחס היותר מדי הומני הזה?", זה רק אני או שהממשלה רוצה להראות לכל העולם שהיא מנסה להיות כמה שיותר הומנית? באופן אישי אני חושב שהמדינה פועלת בצורה נכונה - כל עוד שבמקרה של התנגדות אלימה האופציה תהיה כלא או כלא ולא כרטיס טיסה או כלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יואב, חשבת לרגע למה יש כ"כ הרבה ארגוני "זכויות אדם" שמתמקדים דווקא בישראל? אני בטוח שכן. אני בטוח שגם הגעת למסקנה שהסיבה היא אנטישמיות נטו, עודף הזמן התקשורתי (השלילי) שישראל מקבלת או הגינויים באו"ם בחסות מבחר המדינות הדקטטוריות החברות בו, שצריכות "שעיר לעזאזל" כדי להסית את המבטים מהזוועות האמיתיות בעולמינו.

גם אני חשבתי עד לאחרונה שזו הסיבה היחידה - אלא שלאור המשט הזה עברה לי בראש מחשבה נוספת: איזה סיכון משתתפי המשט לוקחים על עצמם? התשובה היא כמובן כמעט כלום. המקסימום שיקרה זה שיעצרו אותם וישחררו אותם תוך זמן קצר. ואיזה סיכון תיקח על עצמה משלחת דומה למדינה אפריקנית כלשהי, שתנסה להכניס "סיוע" למדינה בניגוד להחלטת הדיקטטור המקומי...? אני בטוח שאתם יכולים לנחש.

במילים אחרות, הסיבה ש"יפי הנפש" למינהם אוהבים לנגח דווקא את היא כי זה לא מסוכן - לא במישור הדיפלומטי, לא במישור הכלכלי ולא במישור האישי. אולי כדאי שהגישה תשתנה, ובמקום לנסות לנהוג בפולשים הללו בהומאניות, נדאג לעצור את המשתתפים לתקופות ארוכות (גם אלה שלא מתנגדים. כל התנגדות - כדור ברגל) ונטביע את הספינות. אני בטוח שזה יהיה ה"משט" האחרון שינסו להכניס לעזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני חשבתי עד לאחרונה שזו הסיבה היחידה - אלא שלאור המשט הזה עברה לי בראש מחשבה נוספת: איזה סיכון משתתפי המשט לוקחים על עצמם? התשובה היא כמובן כמעט כלום. המקסימום שיקרה זה שיעצרו אותם וישחררו אותם תוך זמן קצר.

חלק מהמשתתפים עשויים להיות מועמדים לדין בארצות המוצא שלהם בגין הפרה של חוקי שיט בינלאומיים כאלו ואחרים. הם יהיו persona non grata פה ולא יוכלו יותר להכנס לישראל בעתיד הנראה לעין. בילוי במעצר בנגב בקיץ גם הוא לא תענוג גדול, במיוחד לאירופאים מבין החבורה. בנוסף התקלות בים היא דבר עדין שעלול להסתבך, מספיק שאכן אחד מהמשתתפים יעשה דבר שטות (מה שלא סביר אמנם) ועלולים להיות נפגעים.

כמו כן יש סיכון כספי - כנראה תעביר את "הסיוע" לעזה לאחר בידוק בטחוני, אבל עשויה להחרים את הספינות וכל הציוד שעליהן, סיפור של כמה מיליוני דולרים.

ואיזה סיכון תיקח על עצמה משלחת דומה למדינה אפריקנית כלשהי, שתנסה להכניס "סיוע" למדינה בניגוד להחלטת הדיקטטור המקומי...? אני בטוח שאתם יכולים לנחש.

לא בהכרח, גם לדיקטטורים יש שיקולים של דעת קהל בינלאומי ופנימי וכבר היו דברים מעולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לשלוח צוללת שתשגר טורפידו ושיטבעו במצולות הים התיכון..

בוגר מאוד. זה ד"א החלום הרטוב של החמאס.

אני מקווה שלצוללות של צה"ל יש תפקידים חשובים יותר מלהטביע את חבורת הצווחנים האנטישמים המשייטים הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו כן יש סיכון כספי - כנראה תעביר את "הסיוע" לעזה לאחר בידוק בטחוני, אבל עשויה להחרים את הספינות וכל הציוד שעליהן, סיפור של כמה מיליוני דולרים.

לא בהכרח, גם לדיקטטורים יש שיקולים של דעת קהל בינלאומי ופנימי וכבר היו דברים מעולם.

אין מדינה בעולם שנמצאת תחת ביקורת תקשורתית וציבורית כמו . באפריקה מתרחשות זוועות על בסיס יומיומי, במזרח הרחוק (סין, צפון קוריאה) זכויות אדם זו מילה גסה. (ממליץ בחום לקרוא על קמבודיה תחת שלטון קמר רוז') אתה לא תראה כתבה באורך דקה וחצי ב-CNN. מספיק שפגז של צה"ל הורג מחבל מתחיל קרקס תקשורתי. ארגוני זכויות אדם מועצת זכויות אדם מתעסקים כמעט באופן בלעדי בישראל למרות שאין בשטחים שום משבר הומניטרי וצה"ל מקפיד לשמור על זכויות אדם יותר מכל בעולם.

אותם דיקטטורים לא יודעים מה זה דעת קהל בינלאומי. פשוט לא אכפת להם. דיקטטור באפריקה לא רק שלא יעביר את המזון, הוא גם ישבור את הרגליים לכתבים/פעילי זכויות אדם וזו הסיבה שלא תשמע כלום בתקשורת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...