לימודי MCITP / MCPD אחרי צבא... - עמוד 3 - טכנולוגיית מידע - IT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

לימודי MCITP / MCPD אחרי צבא...


shiftysnip

Recommended Posts

  • תגובות 61
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

למה אתה מתכוון כשאתה אומר תקשורת?

למייקרופסט יש מוצרים כמו שרתי DNS, ISA ועוד.

הם לא מייצרים ראוטרים וסוייטצ'ים אם לזה אתה מתכוון.

מצטער שאני לא ממש מכיר , אבל מה השימוש בISA? למה זה טוב הסתכלתי בגוגל קצת , אבל אשמח להסבר מפורט יותר מלקרוא בין פרסומות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חמישה שורות ואפס דוגמאות :xyxthumbs:

שמע אתה ילד או מה

אתה לא רוצה לקבל את מה שאני אומר אז שיבושם לך...

אני בכל אופן לא יתחיל לכתוב פה במה משתמשים אירגונים שאני טיפה מכיר,

בנקים וחברות ביטחוניות אם אתה כל כך מתעניין...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ShOw-Time, באמת לא הבאת פה שום דוגמאות פרקטיות.

חוץ מזה במקום להפנות להאתר של אפשר היה גם להסביר בכמה מילים שISA הוא proxy gateway אם יכולות של application server.

אני לא כתוב עכשיו שארגון X מריץ מערכת Y

אם אתם מסרבים להאמין שחברות גדולות עובדות עם הרבה מערכות סימן שאין לכם שום קשר לתחום....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא כתוב עכשיו שארגון X מריץ מערכת Y

אם אתם מסרבים להאמין שחברות גדולות עובדות עם הרבה מערכות מיקרוסופט סימן שאין לכם שום קשר לתחום....

ארגונים גדולים לא "עובדים" כמעט עם ISAות, בתור caching proxy יש פתרונות הרבה יותר טובים כמו BlueCoat, הדבר הנפוץ ביותר לשימוש בISA זה פרסום OWA בארגונים ושמה זה בערך נגמר, שאר היכולות שלו הן דיי קיקיוניות, יש גם לציין שמבחינת הבנה במערכת MS אפשר לספור על יד אחת את האנשים שבאמת יודעים Exchange בארץ שהם לא PFEים של , ועל אצבע וחצי אנשים שמבינים באמת בAD ברמת ארכיטקטורה, ע"ע כמה אנשים מתקינים ADAM או LDS כאשר הוא חבר בדומיין עם Domain Admin במקום ליצור יוזר לפתוח ADSIEDIT להכנס לConfig Parition ולתת הרשאות על serviceConnectionObject ליוזר? כמה אנשים יודע לדבג Persistent Phantom Objects כאשר יש המון קבוצות שעושת Cross Forst Queries כאשר מפעילים Federation Services? כמה אנשים בכלל יודעים איזה אובייקטים זמניים נוצרים בשכבת ה-DB של הAD? בכלל כמה אנשים יודעים איזה שכבות מרכיבות את הAD או איך מטפלים בבעוית ביצועים של הESE כאשר הDomain Parition מנתפח לרמות מטורפות? או מה ההבדל בין SASL לבין קרברוס? אני מבטיח לך שעד כמה שאתה חושב שאתה חזק בתחום, אם אפילו חצי ממה שאמרתי לך היה סינית אז אתה לא יכול להגיד שאתה בכלל יודע מה זה Active Directory, ובהתחשב שזה בערך הבסיס לכל דבר שהוא Microsoft בימינו מלהוציא כמה מוצרים שבאמת עובדים stand alone יופי לבדם אז במקום לדבר הרבה תשתוק.

בכלליות מבחינת השוק היום MS נכנסים חזק בישראל ב4 תחומים עיקריים היום, אינגרציית ישומים ע"ע BizTalk, ניהול זהויות ע"ע ILM לשעבר שעכשיו נכנס תחת forefront ולאט לאט מתחילים לזרוק את החברות שמשווקות פתרונות קצה לאבטחת שרתי MS ע"ע כל הmail gateways למינהם אחרי שFF sec for exchange הפסיק להיות זבל. וכמובן SharePoint שתפס את מקומו כה-כלי לשימור ידע בארגון.

MCITP זאת דרך טובה להתחיל, אבל אם אתה לא יכול ללמוד לבד אין לך מה לחפש בקורס הזה מעבר למצגת שתגיד לך ללחוץ NEXT שבסופו של דבר שמה נגמרת 90% מהעבודה של "אנשי סיסטם" לא ילמד אותך כלום, ואת זה אם יש לך טיפה יכולת שכלית אתה יכול לעשות לבד. ולא אני לא מצפה שבאמת תלמד ותבין איך הדברים האלה עובדים, 99.9% מהאנשים שמסתפקים ב10-12 אלף שלהם בחודש אחרי כמה שנים לא עושים את זה, אבל יש מספר קטן מאוד של מומחים בארץ שמשתכרים ב500 דולר וצפונה לשעה בתור פרילנסרים כי כאשר ארגון בסדר גודל של קומברס חווה בעיות שאולי חוץ מאיזה תיעוד של שורה וחצי בVKB של MS שלאף אחד בארץ חוץ מלPS של והפיתוח של MS אין גישה אליו אף אחד לא מכיר או מבין בכלל מאיפה זה מגיע מתקשרים דווקא אליהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דובי צודק, זה בדיוק העניין.

לא אישית היתה חוויה כזאת של בעיה בהגדרות DNS של DC שאף אחד מאותם מוסמכי MCblahblah לא במצליח להבין בכלל שלא לדבר על זה שאנשים כאלו אפיול שאילותות LDAP לא יודעים לכתוב וצריך להדריך אותם PowerShell כאילו זאת המצאה של חייזרים.

כמה פעמים יצא לי להסביר ישיש יותר דרכים מMSI כדי להפיץ תוכנות...

עכשיו תראה לי גם איזשהו קורס או הסמכה שמלמד אותך x.400 או x.500 פה?

כל המוסמכים וחצי מוסמכים האלו יש כמו זבובים היום, אבל רק מעט באמת יודעים לעשות את העבודה לעומק ולתת פתרונות בצורה יצירתית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלה בלה בלה אני תותח ממש ויכול ללמד אותך כל דבר בערך...

מה יש לי לשתוק,סה"כ אמרתי שאני מכיר חברות עם סביבת ושיש פוטנציאל למצוא בהם עבודה,

אבל לאאא חייבים לקפוץ כל הגיקים הכבדים ולפרשן ולדקלם בצורה הכי מתנשאת ומגוכחת את הראיית מצב שלהם,

חבל שיש בתחום זה כל כך הרבה יצורים....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נכון, יש חברות שדורשות הסמכות כתחליף לתואר כסימן שבכל זאת למדת מסלול הכשרה כושלהו גם אם קורות החיים שלך מלאי משפטים כמו שכתבת בעמוד הקודם.

אני במקרה אומר את זה אחרי שאני קשור למשהו בימים אלו ורק עקב זה שהיו אצלי גם הסמכות.

*אני לא בא לעורר את הדיון על הסמכות וכמה הן שוות, העובדה היא שהסמכה רק מועילה כשיש שני מועמדים עם ידע שווה או שנהלי החברה/HR דורשים זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תעשה לי טובה ההסמכות לא שוות שקל כולם משננים את הDumpים ועושים הסמכה ביום 1, עשיתי אין ספור הסמכות קיקיוניות בשביל מכרזים, מבחינת המעסיק זה לא מעניין את האשך השמאלי שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...