רכישה של מחשב Dell מארה"ב, ואחריות - מקווה שזה יעזור למישהו - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רכישה של מחשב Dell מארה"ב, ואחריות - מקווה שזה יעזור למישהו


anatoli

Recommended Posts

אהלן אנשים,

לפני כחודשיים-שלושה התעניינתי ברכישה של לפטופ, כאשר התקציב שהגדרתי לעצמי היה עד 4000 שקלים כולל הכל. אחרי לא מעט התלבטויות ומספר דיונים כאן בפורום, החלטתי לרכוש את הלפטופ שלי מארה"ב, כאשר הדגם שרציתי היה ה-Dell Studio 1555. בחרתי במפרט שמתאים לי, וראיתי שהמחיר מתאים גם כן.

לצערי התמיכה של Dell באתר שלהם דיי גרועה. 3 נציגים אמרו לי שאם אני קונה אחריות 3 שנים אני אקבל אחריות בין-לאומית, ושניים אמרו לי שאין אפשרות לרכוש שם אחריות אשר תהייה תקיפה לישראל. לי אישית הייתה חשובה מאוד האחריות למחשב כיוון שכל תיקון בסיסי ככל שיהיה יעלה לפחות כמה מאות שקלים.

אני יודע שחלקכם רכשו שם מחשבים עם אחריות NBD וקיבלו אחריות בישראל, כנראה שמדובר היה על מחשבים מהסדרה העסקית כיוון שרק להם יש את אפשרות ה-NBD באתר של Dell.

אז אחרי הרבה טלפונים (אפילו לDell ארה"ב - שלמעשה מעביר אותך להודו או משהו כזה), ואחרי הרבה בירורים, וחודשיים אחרי שקיבלתי את הלפטופ, אני רוצה לשתף קצת בתהליך ההזמנה ולהבהיר כמה דברים בנוגע לאחריות למחשבים שאינם מהסדרה העסקית בכדי שאולי זה יעזור למישהו אחר. חשוב לציין שכל זה אך ורק מהניסיון שלי לכן, ייתכן ויהיו שינויים לפה ולשם, וכדאי לברר מראש.

ראשית, חובה שתהייה לכם כתובת משלוח בחו"ל, ועדיף שזה יהיה מישהו שאתם מכירים ולא חברות שמבצעות שילוח לארץ, כי Dell בדר"כ מתקשרים לברר עם האדם שאליו מזמינים את המחשב. כמו כן, כיוון שאין אפשרות להכניס אפילו בכתובת החיוב כתובות שהן מחוץ לארה"ב, תצטרכו לבצע הזמנה על שם האדם אליו אתם שולחים (ניתן להשתמש באשראי שלכם), ולאחר קבלת המחשב לבצע העברה של הבעלות על שמכם בטופס הזה. שימו לב, בזמן ביצוע הזמנה עם כרטיסי אשראי מחו"ל, הרבה פעמים יש צורך להזין את פרטי ה-secureV (תלוי בכרטיס). מה שהרבה אנשים לא יודעים הוא שהזמנה מעל 200$ לא תאושר על ידי חברת האשראי אם הפרטים הללו לא מולאו, לכן זה חובה. כמו כן, בניגוד למה שקראתי בעבר במספר דיונים, אין כל צורך להוסיף את כתובת המשלוח בארה"ב לכרטיס האשראי שלכם, אני התקשרתי אליהם לברר ונאמר לי שאין לכך כל חשיבות כל עוד אני מזין את פרטי ה-secureV. אם בא לכם להוסיף בכל זאת את כתובת המשלוח, זה בטוח לא יזיק.

לאחר קבלת המחשב (ותודה רבה לגבע שעזר), והעברת הבעלות, ניתן לבצע הרחבת אחריות כאן בארץ, במחירים שהם נמוכים יותר מאשר באתר של . אחרי לא מעט טלפונים הגעתי לאדם שמטפל בזה, פשוט מתקשרים ליעל פתרונות, או למשרדים של בארץ, ומבקשים את המספר של מי שמטפל באחריות בין-לאומית. מי שמטפל בזה כיום הוא בחור בשם שרון, שאני חייב לציין שהיה נחמד מאוד ועזר לי בתהליך הזה. מחיר הרחבת האחריות ישתנה בהתאם לדגם (אני לא יודע אם אפשרית לכל הדגמים שישנם, לכן כדאי להתקשר ולברר מראש), אבל זה יהיה זול יותר מאשר באתר של . לי הרחבת אחריות ל-3 שנים בבית הלקוח עלתה 150$ לפני מע"מ. מחיר הגיוני ביותר.

אני מקווה שהדברים הללו יעזרו לאילו מכם אשר רוצים לבצע הזמנה של לפטופ מחו"ל, העלויות משתלמות יותר (יצא לי משהו כמו 1500 שקלים זול יותר מאשר בארץ וזה כולל האחריות - אך לפני מע"מ), ואם מקבלים אחריות מלאה אין לכך שום חיסרון (מלבד שאין עברית על המקלדת למי שזה מפריע לו - תמיד אפשר להוסיף). אם יש למישהו שאלות נוספות, אשמח במידת האפשר לענות עליהן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחלה, ככה זה יעזור להרבה אנשים. אני דיי פרפקציוניסט והייתי חייב לברר הכל מראש, ולצערי גיליתי שאין מידע מספק בנוגע לאיך זה נעשה. אני מאמין שזה יעזור להרבה אנשים.

כמו כן, דבר חשוב נוסף, אם לא ממהרים להזמין, כדי לחכות לפעמים שבוע-שבועיים ולעקוב. נכון להיום כל יום חמישי מתחלפים מעט המבצעים באתר של . אני חיכיתי שבועיים, וקיבלתי מחשב זהה ב-70$ פחות (ושבוע אחרי זה המחיר שוב היה קצת יותר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קצת OT, עד כמה חשובה הרחבת האחריות לדעתך? אני עומד בפני רכישת הלפטופ הראשון שלי (כלומר, שאני קונה בכספי שלי) וזה הולך להיות נטבוק (עלות של 2,000 ש"ח) עם אחריות לשנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לדעתי כדאי מאוד. ביררתי עם לא מעט אנשים ובעיות כן צצות. ממסמך שמישהו פירסם פה לא מזמן, נטבוקים אמינים פחות מאשר לפטופים רגילים, וגם שם (בלפטופים רגילים) יש 15-30 אחוז תקלות תוך 3 שנים (תלוי ביצרן), לדעתי שווה. יכול להיות שלא תהייה שום בעיה, יכול להיות שיהיו בעיות בצרורות, אני העדפתי לדעת שיש לי אבא ואמא (זה גם טיפול מהיר יותר, בייחוד בזכות ה-NBD, ולי חשוב שהמחשב יהיה תקין כמה שיותר מהר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו כן, דבר חשוב נוסף, אם לא ממהרים להזמין, כדי לחכות לפעמים שבוע-שבועיים ולעקוב. נכון להיום כל יום חמישי מתחלפים מעט המבצעים באתר של . אני חיכיתי שבועיים, וקיבלתי מחשב זהה ב-70$ פחות (ושבוע אחרי זה המחיר שוב היה קצת יותר).

אם המחיר של המחשב שקנית ירד, אתה יכול להתקשר (גם אחרי שבועיים), הם יבדקו, ואם הקונפיגורציה המדוייקת שהזמנת אכן יותר זולה - יחזירו לך את ההפרש. אמריקה ....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

היי, מצטער על ההקפצה.

תודה רבה על המידע המועיל!, תתחדש!

הייתי שמח אם תוכל לתת את מספרי הטלפון של האנשים שמולם יש לבצע את הרחבת האחריות וכולי, זה יעזור לי אישית מאוד, עד היום הסתכלתי אך ורק על מחשבי עסקים בגלל עניין האחריות, וזה פותח תחום חדש לגמרי.

ביצעת את הפרוצדורה של הרחבת האחריות אחרי שקיבלת את המחשב? לא ביקשו לראות שהוא תקין? מה הפרוצדורה בדיוק?

אל תשכחו שיש המון קופונים ברשת! ושווה מאוד לחפש, יכול לחסוך עוד 20-30% ממחיר המחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתקשר לדל או ליעל פתרונות (הכל נמצא בגוגל), תבקש לדבר עם מי שמטפל באחריות למחשבים שנרכשו בחו"ל.

הכל נעשה אחרי שהמחשב אצלך, לא ביקשו לראות שהוא תקין, הוא ממילא תחת אחריות יצרן עדיין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה,

אפשר לוותר על תהליך הקנייה על שם אדם אחר (והעברת הבעלות אח"כ) בזה שקונים את המחשב על שמך אך עם כתובת אחרת? אני מאמין שדל מבינים שאנשים משתמשים בשירותי משלוחים כאלו ואחרים, ומקס' אם אתה שולח לחבר והם מתקשרים לברר רק צריך ליידע אותו מראש והוא יאשר מולם.

לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ייתכן ואפשר לרכוש על שימך, לצערי אני לא מצאתי אפשרות כזו. בשום מקום שם לא ניתן להכניס פרטים שהם לא של מישהו מארה"ב. אני העדפתי לעשות הכל בצורה ישרה ולהעביר אחריות אחרי זה (זה פרוצדורה סטנדרטית שעושים כל הזמן), מאשר שיהיו בעיה עם ההזמנה כי יש בעיה עם הכתובת. אתה הרי ממילא תצטרך לעשות העברה של תאג האחריות לישראל מארה"ב, אז מזה משנה על שם מי זה רשום בארה"ב?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי,

אני מנסה לרכוש studio 1555 עם מעבד i3\i5 ואני לא מצליח להגיע לעבוד בנייה אישית עם אפשרות לבחור במעבדי ה i3\i5,

http://www.dell.com/us/en/business/notebooks/laptop-studio-1555/pd.aspx?refid=laptop-studio-1555&s=bsd&cs=04

שבונים את המחשב לבד (משנים את החומרה בחבילת הבסיס) אין אופציה לבחירה במעבדי i3\i5.

http://www.dell.com/business/laptops

לא נראה שיש אופציה לקטלג (בצד שמאל) לפי מעבד i3 או i5 בכלל.

אני אשמח לקבל עזרה :)

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...