מבקשת עזרתכם בנושא התקנת WIN 98 על מחשב דו ליבתי (לשם שידרוג) - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מבקשת עזרתכם בנושא התקנת WIN 98 על מחשב דו ליבתי (לשם שידרוג)


ssib

Recommended Posts

היי לכולם

יש לי אפשרות להשיג את השידרוג של windows7 במבצע של המורים.

הבעיה שהם מוכנים למכור רק עותק של שידרוג ובגלל שאני רוצה להתקין דאבל בוט על המחשב ולעבוד במחיצה אחרת עם XP הדבר בעייתי מבחינתי.

לכן חשבתי על פתרון, שידרוג מwindows 98 שיש בבעלותי.

המחשבה המקורית היתה לבדוק האם במחשב עובד על XP ניתן להתקין בדואל בוט על מחיצה נקייה 98, ומשם לשדרג ל- WIN 7. אולם הבנתי מאנשי העזרה (שאינם מומחים גדולים לפי מה שהם אומרים)במוקד שלהם (ואנא תקנו אותי אם הבנתי לא נכון) שלא ניתן לשדרג ישירות מ- 98 ל-7. לכן אם ברצוני לעשות זאת, עלי לקנות שידרוג ל- XP ומשם לשדרג ל- 7 (ולבצע התקנה ארוכה זו מחדש כל פעם שידרש למחשב פירמוט).

אולם מעבר לבעיה הזו גם נאמר לי שיתכן ועל מחשב מהדוג היותר חדש לא ניתן יהיה להתקין WIN98 ורצוי שאבדוק זאת.

אז אני שואלת אתכם.

האם על המחשב שלי (מבוסס על מעבד: 4800+ שאר הפרטים במפרט) ניתן היה לעשות את המהלך הזה, האם צפויים לי קשיים מיוחדים ואם כבר, גם כיצד אני עושה את הדואבל בוט עם ה- 98 (שאמור להיות נקודת התחלה לכל העניין)

תודה מראש לכל העוזרים.

ssib

הערה: היות וה- 98 היה מותקן בעבר על מחשב שעבר לעולם טוב יותר (או לפח האשפה) אני מעריכה שאצטרך לבצע אקטיביזציה מול מייקרוסופט. מקווה שלא צפויה לי גם בנושא זה בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה, Googleness

כאשר דברתי עם התמיכה במוקד המכירה (הם אינם מומחים לנושא, רק נותנים תמיכה והסברים בסיסיים) רק נאמר לי שמבחינת שדרוג לא ניתן טכנית לשדרג ישירות מ- 98 ל- 7. לא ביררתי אם הרשיון תומך בשידרוג ישיר. לכן חשבתי לקנות גם שידרוג ל- ולעשות שידרוג כפול (מ- 98 ל- ומשם ל- 7).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובה, bezangeloo

באשר להתקנת שידרוג (במיוחד שידרוג על שידרוג) זה בהחלט נשמע קצת מצחיק

אבל הבנתי מהנציגה שם שלא ניתן לבצע התקנה נקיה מדיסק השידרוג במבצע המורים (עדיין לא קניתי, לא הייתי בטוחה אם אפשרי ולכן חיכיתי לעזרתכם)

לפי מה שהבנתי ממנה היות ומדובר על דיסק שידרוג כדי שההתקנה תצליח צריך להיות עותק קודם של חלונות במחשב (לטענתה מ- והלאה) ולא ניתן לבצע התקנה נקיה על מחיצה שאינה מכילה גרסה מוקדמת.

אני מבינה מדברייך שאין כך הדבר ואוכל לבצע התקנה נקייה מדיסק השידרוג. אם כך הדבר, האם אין כלל הבדל בין דיסק השידרוג לרגיל (כמו שנדמה לי שהבנתי שהיה בויסטה)? יכול להיות שהסיבה שהיא אמרה מה שאמרה היה בגלל שהם מנסים שאנשים ירכשו איזו גרסה בכסף מלא ולא בגלל שהדבר לא ייתכן?

היה וכן, האם יש להתקין את הדיסק בצורה שונה מההתקנה הרגילה של גרסת שדרוג?

אשמח אם תסביר לי כיצד עלי לעשות זאת.

בנוסף, אם גם תוכל להתייחס לעניין הדואל בוט (דבר שטרם בצעתי אי פעם) זה יעזור לי עוד.

שוב תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא תוכלי בכלל לשדרג ללא עותק של XP או , שדרוג = הוזלה, בשום פנים ואופן חינם.

את יכולה לשכוח מלשדרג מ98....

תודה על התשובה, GeForce

לא ציפיתי שהשדרוג הייה חינם, וכן הוא עולה כסף, (ממש לא הרבה, אבל עולה)

פשוט חשבתי שאם ניתן לשדרג מ- 98 ל- ומ- ל- 7..

ובאופן תאורטי זה נשמע הגיוני. הרי הם מוכרים שדרוגים ל- ...

אתה אומר שזה בלתי אפשרי?

אפשר לשאול למה,

בגלל החומרה או בגלל שלא ניתן לעשות שידרוג על שידרוג?

ואם כבר, מה לגבי ההצעה של bezangeloo לבצע בוט מדיסק השידרוג ולבצע התקנה נקיה? יש לך מושג אם הדבר אפשרי והאם צריך לעשות את הבוט בצורה מיוחדת?

[br]פורסם בתאריך: 24.11.2009 בשעה 17:54:13


למה לא פשוט להתקין פרוצה ולשדרג ממנה?

תודה על התשובה, תמיר

אתה צודק, זה יכול היה להיות רעיון. ואם כבר להתקין 7 פרוץ וזהו.

העניין הוא שאיני יודעת מה קורה עם הרשיון שלהם ועל מה הוא מתבסס. אני תוהה אם אין צורך בשני המספרים, הן של המערכת הראשונית והן של המערכת המשודרגת ואם אני צודקת אם אתקין את את החוקי על גרסה פרוצה אזי עלולה להיות לי בעיה אם מתישהו הם איכשהו יעלו על העניין וזה אומר שכל מה שכבר קניתי ושלמתי עליו יתחיל לעשות בעיות יבקש אימותים או ידרוש פריצות נוספות ומזה אני מנסה להמנע כאשר אני רוכשת שדרוג חוקי.

אם אין צורך במספר של המערכת הראשונית או שניתן לבצע התקנה נקייה על מחיצה מפורמטת אין צורך לא בגרסה חוקית ולא בגרסה לא חוקית ראשונית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בטוח שיעבוד אבל..את יכולה להוריד ויסטה נקי(שלא עבר אקתיבציה מובנית,בלי קרארק או משהו)ובהתקנה פשוט לדלג על השלב של הסריאל(ואז זאת בעצם גירסאת התנסות ל30 יום)וממנה לשדרג.שוב,אני לא בטוח שיעבוד.

אגב כמה יעלה לך מארגון המורים?יש לי איך להשיג מארגון המורים(פעם קניתי שם פרופשנל ב100 שקל)ואם זה לא יעלה יותר מדי תמיד עדיף מקורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא בטוח שיעבוד אבל..את יכולה להוריד ויסטה נקי(שלא עבר אקתיבציה מובנית,בלי קרארק או משהו)ובהתקנה פשוט לדלג על השלב של הסריאל(ואז זאת בעצם גירסאת התנסות ל30 יום)וממנה לשדרג.שוב,אני לא בטוח שיעבוד.

אגב כמה יעלה לך מארגון המורים?יש לי איך להשיג מארגון המורים(פעם קניתי שם אופיס פרופשנל ב100 שקל)ואם זה לא יעלה יותר מדי תמיד עדיף מקורי.

תמיר,

בקשר לויסטה הנקי אני תוהה אם אם כבר לא עדיך לעשות את זה עם XP שאינו מגיעה עם כל הצרות של ויסטה. מה שכן לפני שאני רוכשת (ואמנם זה לא יקר יחסית אבל עדיין) אני מנסה לראות איך בכלל אוכל להתקין את זה כך שלא אשאר כמו מפגרת עם בעיות ובלי יכולת לפתור.

באשר לשאלתך, תוכנת השידרוג שהם מציעים עולה 94 ש"ח + 45 ש"ח דמי משלוח לכל מה שקונים באותה קניה.

הנה לינק לעמוד ההזמנה הבנתי שמותר לכל מורה להזמין תוכנה אחת מכל סוג ולגבי מערכת הפעלה, רק רשיון למחשב אחד (כלומר אתה יכול למשל להזמין כמה גרסאות של ויסטה אבל הן יהיו לאותו מחשב ועם אותו רשיון לפי פרטי המורה)

לינק: https://www.scool.co.il/ness/index.asp?id=1066

[br]פורסם בתאריך: 24.11.2009 בשעה 19:29:45


עוד לא ניסיתי בעצמי, אבל לפי מאמרים באינטרנט אפשר לתקין W7 חדש מדיסק

של שדרוג על מחשב חדש שאין בו כלום מקודם.

איבן

תודה על תגובתך

מעניין מה שאתה אומר, זה קצת מזכיר מה שנדמה לי שקראתי על שלמעשה גרסת השדרוג שלה ניתנת היתה להתקנה רגילה ומלאה באופן חוקי. אבל נדמה לי שאין כך הדבר ב- 7. אם במקרה תראה מאמר (או יותר) כזה, תוכל בבקשה לתת לי לינק?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי מארגון המורים ועכשיו הזמנתי גם את 7.

מהניסיון שלי עם הויסטה, אין בעיה להתקין את המערכת על דיסק נקי, לא צריך להתקין מערכת קודמת לפני זה.

מה שכן, במהלך ההתקנה המחשב מבקש להכניס דיסק של קודמת, רק כחלק מרשיון השדרוג כדי לוודא שיש לך חוקית קודמת שאפשר לשדרג ממנה.

אני מניחה שהשדרוג לחלונות 7 של ארגון המורים יעבוד באותו עיקרון כמו שהויסטה שלהם עבדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...