שדרוג חינם לכל נייד לווינדוס 7 - בואו לבדוק אם גם לכם מגיע - עמוד 2 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שדרוג חינם לכל נייד לווינדוס 7 - בואו לבדוק אם גם לכם מגיע


Access Denied

Recommended Posts

  • תגובות 93
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני צריך לקבל 64. מי שרוצה, בהנחה שאיו בעיה עם הסיריאל, אני מוכן להחליף עם 32.

איך זה באמת עובד עם הסיריאל ? זה אותו אחד של הויסטה או מקבלים חדש ?

אם זה אותו אחד של הויסטה, אני לא בטוח שאפשר להצליב 64 עם 32.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבטחתי לעדכן.. אז הנה העדכון:

הזמתי את העדכון חינם לווינדוס 7 ביום שפתחתי את הדיון (לפני שבוע וחצי בערך) והיום הגיע העותק המקורי מדל.

בלי בעיות, UPS עד הבית עם שליח ובלי ששלמתי אגורה..

אז לכל הסקפטיים שהיו פה, הנה ההוכחה שזה קורה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבטחתי לעדכן.. אז הנה העדכון:

הזמתי את העדכון חינם לווינדוס 7 ביום שפתחתי את הדיון (לפני שבוע וחצי בערך) והיום הגיע העותק המקורי מדל.

בלי בעיות, UPS עד הבית עם שליח ובלי ששלמתי אגורה..

אז לכל הסקפטיים שהיו פה, הנה ההוכחה שזה קורה

איזה עצבים איתם! ממש עיצבנו אותי...

הזמנתי גם את העדכון ב 6/11, וכבר עודכן באתר שלהם שזה נשלח, והופיע tracking number של חברת UPS.

אחרי כמה ימים הופיעה באתר של UPS המילה exception, שזה אומר שיש איזה בעיה במשלוח. ולמרות שעודכן באתר של UPS שנעשו כבר הכנות בישראל לקבלת המשלוח, אחרי בירור די נרחב איתם, החבילה עדיין לא הגיעה אליהם, ואפילו לא יצאה מתחומי ארהב.

התקשרתי עשרות פעמים לשירות הלקוחות של (בארה"ב) עד שמישהו בגלל הבין מה אני רוצה וגם יכל לעזור לי (השאר פשוט העבירו אותי כלאחר יד, פתאום התחלתי להתגעגע לשירות לקוחות בישראל חחח)...עד שהגעתי לבחור שלמרות כל הנתונים אומר לי שהם בכלל לא שולחים את זה מחוץ לארהב, ובפרט לישראל. התחלתי להתווכח איתו שהמשלוח כבר יצא, כבר הם שילמו ל UPS עבור המשלוח, כבר יש לי מספר הזמנה מדל על החבילת העדכון, אבל הוא המשיך להתווכח איתי שהם לא שולחים לישראל. התעצבנתי עליו ממש עד שהוא העביר אותי למנהל שלו שאישש את מה שהוא אמר שהם לא שולחים לישראל :(

כרגע המצב על הפנים.

החבילה כבר שבוע תקועה (והכי מצחיק שאני לא יודע אם היא בכלל יצאה מהמחסנים של , ואם היא הגיעה בכלל ל UPS, או תגיע בעתיד)...

דל לא יודעים כלום על זה ולא עוזרים בגרוש, וגם לא החבר'ה ביוון שלא יודעים יותר מדי על העניין....

הקיצור, נשארתי עצבני ובלי 7...:(

אם למישהו יש עצות (ובמיוחד לך, בתור אחד שקיבל את החבילת עדכון המ*דיינת הזאת, כבר יצא לי כל החשק מזה, נשיג את זה בדרך אחרת בסופו של דבר)...

זה ממש ממש יעזור. די נשבר לי הראש איתם, והקטע היותר מייאש פה, שאתה לא יודע למי לפנות, כי אפחד לא יודע אם הוא יכול לעזור לך (ושזה שהעברתי את האחריות לישראל בהחלט לא תרמה לעניין, בקושי רצו לעזור לי כי אמרו שתחומי האחריות של המחשב הם לא בתוך ארהב אלא בישראל....

אופפפפפפפפפ!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אני אשתף בשלי, יש לי .

עלות המשלוח 49$ .

נרשם במשלוח שזה יישלח ב 6-11 בפועל לא קרה.

שלחתי אליהם מייל והם אמרו שהם מכיניםערכה מסודרת שכוללת WIN+דרייברים שמתאימים למחשב ושזה קצת יתעכב.

אשמח אם החברה בעלי למינהם שהזמינו יעדכנו כאשר יישלח להם או שכבר נשלח למישהוא...

בהצלחה לכולם וכמה שפחות בעיות...רן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה עצבים איתם! ממש עיצבנו אותי...

התקשרתי עשרות פעמים לשירות הלקוחות של (בארה"ב) עד שמישהו בגלל הבין מה אני רוצה וגם יכל לעזור לי ...

דל לא יודעים כלום על זה ולא עוזרים בגרוש, וגם לא החבר'ה ביוון שלא יודעים יותר מדי על העניין....

הקיצור, נשארתי עצבני ובלי 7...:(

ושזה שהעברתי את האחריות לישראל בהחלט לא תרמה לעניין, בקושי רצו לעזור לי כי אמרו שתחומי האחריות של המחשב הם לא בתוך ארהב אלא בישראל....

כל כך הרבה טלפונים ואף לא אחד למי שבאמת יכול לעזור לך - UPS !

או מייל לכתובת ששלחו לך :

If you have questions about your order, send an email to Win7Upgrade@dell.com

בקיצור - אם יש לך מספר מעקב אז תתקשר ל UPS והם יעזרו לך.

אם אין מספר מעקב אז שלח מייל לאגף שמטפל בשדרוג לווינדוס 7. בשביל זה יש מחלקה מיוחדת, ולא, שירות הלקוחות הרגיל לא יכול לעזור במקרה זה.

ולפעם הבאה - אל תעביר אחריות לישראל. הרבה יותר נוח לעבוד מול השירות האמריקאי (אם פונים למקום הנכון). אם תצטרך להכניס את המחשב לתיקון במעבדה בארץ - רק אז תעביר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל כך הרבה טלפונים ואף לא אחד למי שבאמת יכול לעזור לך - UPS !

או מייל לכתובת ששלחו לך :

If you have questions about your order, send an email to Win7Upgrade@dell.com

בקיצור - אם יש לך מספר מעקב אז תתקשר ל UPS והם יעזרו לך.

אם אין מספר מעקב אז שלח מייל לאגף שמטפל בשדרוג לווינדוס 7. בשביל זה יש מחלקה מיוחדת, ולא, שירות הלקוחות הרגיל לא יכול לעזור במקרה זה.

ולפעם הבאה - אל תעביר אחריות לישראל. הרבה יותר נוח לעבוד מול השירות האמריקאי (אם פונים למקום הנכון). אם תצטרך להכניס את המחשב לתיקון במעבדה בארץ - רק אז תעביר.

שכחתי להזכיר את זה, אבל גם איתם דיברתי (גם עם UPS בישראל וגם בארהב), והם אומרים שהחבילה כלל לא הגיעה אליהם (ככה"נ)....

שלחתי מייל לאגף שמטפל בשדרוג בדל, החבר'ה הישראלים מיוון עונים על המייל הזה (אני יודע על הזה מהסיבה הפשוטה שהמייל חזרה הגיע עם מלא טעויות כתיב ועם עברית לקויה בהחלט)....

עוד עצות אם יש בהחלט יתקבלו בשמחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...