רשת ה-UFI של הוט תושק ככל הנראה מחר, ה-21 לאוקטובר - עמוד 2 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רשת ה-UFI של הוט תושק ככל הנראה מחר, ה-21 לאוקטובר


Nemesis

Recommended Posts

  • תגובות 274
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

עוד לא אמרו שום דבר בקשר להעלאה. לפי מה שידוע לי על UFI לא אמורה להיות בעיה לשמור על היחס של 10:1 אבל קשה לי להאמין שהם יעשו את זה.

לא ברור לי מה הבעיות שלהם, לא זמין בכל איזור ירושלים :'( אפילו בעמינדב אין (אם יש NGN למה שלא יהיה גם את זה :nixweiss:).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3793259,00.html

רוחב הפס לתקשורת יוצאת (Upload) לחבילות ה-UFI צפוי לעמוד על מגה אחד בלבד, פרט לחבילת 100 מגה בה יעמוד על שני מגה-ביט. לשאלת ynet אודות "קיפוח" המשתמשים הזקוקים לרוחב פס גבוה בכיוון העולה, כמו יוצרי מדיה ומשתפי קבצים, ענה מנכ"ל החברה שבמידה ויש ביקוש ישקלו הוספת חבילות גם עבור מגזרים אלו.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צר לי לקלקל לכולכם את החגיגה. עם כל הכבוד למהירויות המדהימות של ו-HOT, הרי שבאופן מעשי אין להן שום משמעות, במיוחד אם מדובר על חיבורים לחו"ל או לצרכים של הורדות כאלה ואחרות. המהירות של התשתית היא רק מרכיב אחד במהירות הסופית שמקבל הלקוח ובפועל המהירות האמיתית שמספק ה-ISP, לאחר כל עיצובי התעבורה שהם , תתקשה לעמוד במה שהתשתית מספקת. אפשר לדבר מהיום עד מחר על 10 ו-12 ו-16 ו-100 ולהתפעל מהטכנולוגיות החדשות ומההתקדמות המטורפת. אבל בפועל נפתחים כאן בפורום כל יום לפחות שני שירשורים על איטיות בחיבורים. אז לפני שכולם מתחילים לרוץ היה כדאי שקודם כל הם ילמדו ללכת, במיוחד כאשר המחירים הם כאלה גבוהים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...