רשת ה-UFI של הוט תושק ככל הנראה מחר, ה-21 לאוקטובר - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רשת ה-UFI של הוט תושק ככל הנראה מחר, ה-21 לאוקטובר


Nemesis

Recommended Posts

  • תגובות 274
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

המחירים פשוט מטורפים.

ד"א יחסית לא מזמן שדרגתי מ750K ל-2.5 וחייבו אותי לא זוכר בדיוק כרגע לכמה זמן.

לא בא לי לשבת עכשיו חצי שעה אם לא יותר על הקו.

למשהו יש מושג אם יתנו לי שוב לשדרג?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HOT מגדירה מחדש את חוקי המשחק בישראל

עם השקת רשת ה- UFI

האינטרנט המהיר בישראל ובין המהירים בעולם - במהירות של 100 מגה!

מעל ל 800 אלף בתי אב יוכלו להצטרף לרשת החדשה עד סוף השנה

הרצל עוזר, מנכ"ל HOT: "היום הוכחנו, כי כשחברת HOT מתחייבת להקמת רשת האינטרנט המהירה בישראל, היא לא רק מדברת, אלא גם עושה: המהירות המוצעת היום ללקוחות היא 100 מגה בפועל, בפריסה רחבה, ובמחירים אטרקטיביים"

חברת HOT חשפה היום במסיבת עיתונאים את רשת ה- UFI (Ultra Fast Internet), האינטרנט המהיר בישראל עם מהירות גלישה של Mbps100. בחודש מאי השנה הכריזה חברת HOT על התחלת פרויקט ה-UFI, והבטיחה כי עוד השנה יושק השירות. היום, חמישה חודשים בלבד לאחר ההכרזה, גאה החברה לבשר, כי מעל ל- 300 אלף בתי אב מאזור השרון ועד חיפה יכולים כבר היום להצטרף לרשת החדשה, ועד סוף השנה הנוכחית תכסה הרשת מעל ל- 800 אלף בתי אב.

עוזר הציג במסיבת העיתונאים את יתרונותיה הרבים של רשת ה- UFI בטכנולוגיית ה Docsis3 לעומת המתחרים: כל לקוח יכול להתחבר ולגלוש במהירות ה 100 מגה בפועל, היות ואין תלות או מגבלה של מרחק מהמרכזייה, תהליך השדרוג מתבצע תוך שימוש בתשתית הקיימת של הלקוח, ללא התקנה או חפירה מיוחדת ובלי שיבושים בשלב השדרוג. יתרונות אלה מאפשרים לHOT לפרוס את רשת ה UFI בקצב מואץ, ולהיות בפריסה ארצית כבר בסוף שנת 2010, שנה וחצי בלבד לאחר ההכרזה על הפרויקט.

רשת ה-UFI מבוססת על טכנולוגיית Docsis3, מהמתקדמות בעולם. זו מספקת את המהירויות הגבוהות בעולם, והיא מקבילה לסלילת סיב אופטי עד בית הלקוח. עם השקת מהירות ה 100 מגה, מצטרפת HOT לחזית הטכנולוגיה העולמית. חברות הכבלים הגדולות בעולם כבר החלו בהשקה, ביניהן: UPC הולנד, COMCAST ארה"ב, TIME WORNER ארה"ב, CABLE VISION ארה"ב, NUMERI CABLE צרפת, VIRGIN אנגליה, J:COM ביפן ועוד.

HOT יוצרת מהפכה גם בתחום התמחור של המהירויות הגבוהות, וממשיכה להציע את המחירים המשתלמים בשוק. ראוי לציין, כי גם בהשוואה לעולם, בשקלול של מחיר למגה, ניצבת HOT באחד המקומות הראשונים באטרקטיביות המחיר.

להלן המהירויות החדשות ומחירי החיבור החודשיים:

חבילת גלישה מהירה מחיר כולל מע"מ

12Mb 109 ₪

16Mb 139 ₪

32Mb 349 ₪

64Mb 499 ₪

100Mb 599 ₪

בנוסף, יושקו מגוון חבילות שדרוג לרשת ה- UFI, ללקוחות הגולשים היום במהירויות נמוכות יותר. לדוגמא - בחבילות טריפל נבחרות, יעמוד מחיר השדרוג ל-12 מגה ברשת HOT UFI על תוספת של 39 ₪ לחודש בלבד!

לסיום אמר הרצל עוזר, מנכ"ל HOT : "עם השקתה של רשת ה- UFI, מציבה חברת HOT את בחזית הטכנולוגיה העולמית, ומבטיחה, כי עד סוף 2010 יוכל כל בית בישראל להתחבר לפס הרחב ברשת ה- UFI."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם לבעלי הטריפל יעלה השדרוג רק עוד 39 ש"ח בחודש (ל12 מגה) ומחיר הספקית יהיה סביר רק אז זה ירוץ...

בכל מקרה , לפי מה שקראתי כרגע הם מדגישים את העובדה שזה עד המהירות שבחבילה כי אין להם כרגע את היכולת לעמוד במהיריות האלה כל הזמן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואם אני לא טועה גם פירסום כזה בתוך הפורום דורש פרוצדורה מסויימת (אם זה בכלל אפשרי).

בניגוד לבדיחות על הבלונדיניות שממלאות דלק, אני על משלם (ומוכן לשלם) 100-120 ש"ח ולא יותר מזה (על הכל). מי שמספק את הקישור הכי יציב עם המהירויות הכי טובות ביחד עם תהליכי שירות הכי סבירים מקבל את כספי. המהירות אצלי נקבעת לפי הכסף. חבל שבדלק זה באמת הפוך.

ד"א - אני כמובן בעד קידמה ומעדיף קיום של תשתיות עם נפחים אדירים והשהיות מינמליות כסטנדרט לכולם (אני לא מדבר כרגע על כסף), אבל מה באמת עושים עם קו של 15 מגה ? זה רק להורדות של סרטים ומשחקים ? יש באמת שימוש המוני אחר ?(ואמרתי המוני ולא תיאורטי או נדיר).

כי אני באמת לא מבין למה זה צריך לעלות כלכך הרבה יותר (ואני מדבר על תשתית בארץ ולא על קווים לחול). כשהלווין, שהיו לו תשתיות יקרות בטירוף, ניכנס בארץ קיבלתי משהו הרבה יותר מתקדם טכנולוגית אבל לא שילמתי כלכך יותר. או שמסתבר שיש המון אנשים שכל היום מורידים סרטים ומשחקים כבדים וצריכים אותם תוך כמה דקות (ואני לא יורד על זה - זה מובן לי לחלוטין אם זה קיים) וכשיש ביקוש אז מה לעשות - ייקחו מחיר גבוה.

ואני רק אומר את זה בשביל לברר אם יש כאן משהו פסיכולוגי ואנשים משלמים הרבה מאוד על משהו שהם לא באמת מפיקים ממנו תועלת יחסית למחיר שהם משלמים או שפשוט באמת יש שימוש רחב לפס כלכך רחב.

טוב יאללה: הוט נגד , נראה מי ייתן לנו את הטכנולוגיות החדשות במחירים המוניים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שירות UFI זמין בחיפה. אנא הזן את הפרטים המצוינים בטופס, ונציג HOT ייצור עמך קשר בהקדם.

:o

הקדימו את ה-NGN בחיפה

אבל השאלה עד כמה התשתית הנוכחית של תוכל לספק מהירות כזו באופן יציב?

הוט יצטרכו לעשות כמה שידרוגים טובים..

בכל מקרה, 109 ש"ח ל- 12Mb זה יותר משתלם מאצל .

מתחילים לראות תחרות :hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...