חוות דעת אחרי חודשיים עם XBOX360 - עמוד 10 - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוות דעת אחרי חודשיים עם XBOX360


alex.turovsky

Recommended Posts

לחבר שלי יש PS3 עם מסך מכובד וחוויית המשחק לא רואה שום ממטר.

אי אפשר להשוות חווית המשחק של קונסולה עם . זה מתחיל מפשטות שימוש, ממשיך בחוסר התעסקות בsettings (כמעט) ונגמר באחלה יכולות גרפיות על מסכים הרבה יותר גדולים מ22" ממוצע שיש פה לכל אחד. יש משהו מאוד כייף בעובדה להיזרק אחורה ולהתעסק רק במשחק עצמו.

אני רק לא מבין איך זה עולה 1000 שקל, מה מסך לא עולה כסף היום? לא לכולם יש 40" LCD בסלון, תוסיפו גם את זה לחשבון. ומה לגבי הפרשי מחירים במשחקים? 10 משחקים חדשים לXBOX בעלות ממוצע של 60-65$ לעומת עלות ממוצעת של משחק מחשב 40-45$ -הפרש של 150-200 דולר בסוף הדרך.

עכשיו שאני משחק ב NBA2K ורואה איך צוות הפיתוח זורק זין על שחקני ה-, ממש בא לי לעבור לקונסולה. רק שממש לא בא לי לקנות מסך. כמו כן גם העובדה שהקונסולות יכולות להחזיק אותך בביצים מרתיעה אותי. XBOX LIVE לא עובד? פינגים גרועים ב MP? אתה מישראל? דבר לקירות.

ואני בכלל מתפלא עליך אלכס שעם רשימת ג'אנרים אהובים כזאת שאתה צירפת, אתה עדין משחק ב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 144
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משחקים במסגרת "משחקים לחלונות" מאוד פשוטים לשימוש ותומכים בצורה מלאה בגימפאד של ה360

בעניין כל עניין ההגדרות זה בעיקר לחופרים שרוצים להוציא את הגרפיקה הטובה ביותר למפרט שלהם

לרוב במצב רגיל המשחק עצמו קובע הגדרות ובדרך כלל אלו הגדרות שגם ככה נותנות גרפיקה יותר טובה מהקונסולות במפרט גימרים סביר ומעלה

בעניין המסך אין אף בעיה לחבר למסך גדול -זה שאנשים לא רוצים להכניס לסלון זה כבר דבר אחר

וטלוויזיות גדולות לא אין עדיין לכולם מסכי HD גדולים ושאני יקנה אחת עוד כמה חודשים אני יחבר את המחשב אליה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני יומיים סיימתי את UNCHARTED, אני לא מבין מה כל כך מדהים אותכם בקונסולה, הכל אפשר לעשות גם במחשב ואפילו יותר טוב. רק כשהגעתי לסוף המשחק הגעתי למצב שאני שולט בתנועה וגם מצליח לפגוע באויבים בלי לירות חצי שעה באוויר. גם כשניסיתי את PES היה לי יותר נוח במחשב :nixweiss:

UNCHRTED היה המשחק הראשון ששיחקתי על קונסולה, שיחקתי על רמה קלה וגם זה היה קשה יחסית בגלל השליטה, עכשיו ניראה לי שאני אצליח גם ברמות קשות יותר (גם הייתי צריך הרבה יותר מ 6 שעות לסיים אותו כי בשעתיים הראשונות בקושי הצלחתי לשחק :lol:).

אם אני אקנה קונסולה זה רק בשביל משחקים שלא יוצאים למחשב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתבתי ששיחקתי גם ב PES ואהבתי יותר את גירסת המחשב. בכל משחקי היריות יש יתרון ברור לעכבר, לא משנה מה עושים (בכל המשחקים האלה שליטה בערך אותו דבר), במשחקים כמו PED זה יותר עניין של הרגל. ניסיתי גם את MOTORSTORM אבל הוא מרוצים, המשחקי מרוצים אין הבדל בכלל, רק במקרים שהמפתחת לא עושה עבודה טובה מרגישים הבדל.

אני בטוח שמשחקים כמו TEKKEN יעבדו יותר טוב בקונסולה אבל חוץ מזה לא ראיתי ג'אנר שבו קונסולה עדיפה על מחשב. היתרון של הקונסולה זה משחקים של מפתחות 1ST PARTY. בגלל זה אני חושב ש זה חרא של דבר, MS גונבת משחקים שמיועדים למחשב (כמו משחקים של EPIC) ופוגעת בשחקני המחשב, לסוני יש מפתחות שלה שמראש מפתחות רק ל PS3 ועושות עבודה מדהימה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אהבת את bad company חכה עד שתשחק בו בLive פשוט אחד המשחקים :)

לא אוהב לשחק מול אנשים "בכאילו". אני אוהב להרגיש את העלילה של כל משחק ואז להעיף אותו או לתת לחבר שיהנה.

בONLINE אני מרגיש כאילו אני מבזבז את החיים בדה ז'ה וו שכבר הייתי בו, זמן שיכל להיות מנוצל לטובת משהו מועיל יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

את האמת, גם אני כבר יותר מ5 שנים לא נגעתי במשחקי רשת. פעם חרשתי על Dungeon Siege ברשת, טיפה Neverwinter Nights, עוד פחות טיפה בGuild Wars, והרבה 2 עם חברים. היום זה כבר לא מדבר אליי... עכשיו אפילו מספיק לי Live Silver בלי האפשרות לשחק ברשת...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...