Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות - עמוד 25 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות


דנדן

Recommended Posts

אתה יודע שאין שום קשר בין רוויזיה במסך אחד לרוויזיה במסך אחר, נכון? זה שב 2709W רוויזית A02 לא שיפרה/שינתה, לא מעיד בכלום על שום רוויזיה אחרת בשום מסך אחר של dell...

לא נכון. אני בזמנו הרמתי את הנושא עד למעלה.

http://en.community.dell.com/forums/t/19241592.aspx

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 538
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אתה יודע שאין שום קשר בין רוויזיה במסך אחד לרוויזיה במסך אחר, נכון? זה שב 2709W רוויזית A02 לא שיפרה/שינתה, לא מעיד בכלום על שום רוויזיה אחרת בשום מסך אחר של ...

צודק,אבל מראש לא הייתה ב2209 את אותה הבעייה המפורסמת עם הלאג המונפץ ב2408/2709 ולכן לא מאמין שיש שיפור משמעותי כמו שהיה במסכים הללו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"זה שב 2709W רוויזית A02 לא שיפרה/שינתה".

לא נכון. אני בזמנו הרמתי את הנושא עד למעלה.

http://en.community.dell.com/forums/t/19241592.aspx

A01 כן שינתה ובA02 מדובר היה למי שלא הבין בין השורות במעבר לחלקים זולים שהם תירצו כ "שינוי מבנה".

לא התייחסתי לזה שREV פה לא שייך ל REV שם, שמן הסתם נכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בסדר, הם לא משהו מיוחד ממה שקראתי, לא צריך לעשות דפיקות לב :)

http://www.xbitlabs.com/articles/monitors/display/samsung-sm-f2080-f2380_7.html#sect0

במיוחד כאשר הדגם הראשון של ה-20 אינץ' )SAMSUNG F2080) עולה 1600

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=736018

והשני ה23 אינץ' (F2380) עולה מעל 2000 ש"ח

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=736019

נו אלכס באמת, אתה האדם האחרון שאני צריך ללמד אותו שמחירי טרום השקה לא אומרים כלום. הם אפילו יכולים להשתנות לרעה. הכל תלוי בתחרות בהמשך בשלב השיווקי. ודרך אגב - בשביל מחירי טרום השקה (או קוואזי עשיקה :) ) זה לא רע. אם מישהו רוצה מסך עם פאנל שהוא לא TN ומעל 22 צריך לשלם ביום בארץ קרוב ל3000 ש"ח, 2000 ש"ח ל-23 פחות איכותי אבל שמיים וארץ לעומת TN זה הרבה יותר בר השגה להמון אנשים. בכל מקרה זה לא המחיר לדיון - הוא יהיה נמוך בהרבה אחרי התאקלמות. גם על ה2209WA לקחו לפני שהגיע קרוב ל 2000 ש"ח, אז מה.

לגבי המסכים גם אני לא התלהבתי מהם ואישית לא היתי קונה אותם, אני בכלל שונא מסכי 16:9 לשימושי מחשב. הנקודה היא לא המסכים הספציפים האלו אלא הנקודה היא שנכנס לשוק עוד פאנל שהוא שיפור אדיר מול TN אבל לא במחיר מפוצץ, כמה שיותר פאנלים כאלו בשוק וזה רק יגביר את התחרות ויוזיל עוד יותר מחירים כל עוד אנשים קונים (ואת הE- בינתיים קונים). הרבה פאנלים כאלו לא יאפשרו ליצרניות מסויימות לסגור קווי ייצור של פאנלים דומים שפוגעים במכירות של הפאנלים היקרים יותר שלהם. כשיש תחרות הכל נפלא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי,

יש לי שאלה בקשר למכירה בנקסטופ (הם פשוט לא עונים לי לטלפון אז אולי מישהו מכם יודע..)

אפשר להשתתף במכירה הקבוצתית אבל לא לשלם דמי משלוח אלא לבוא לקחת את המסך בעצמי מהחנות? כי מתי שאני רוצה להשתתף במכירה זה נותן לי רק אפשרות אחת של 1080 ש"ח (משלוח כלול) ואני לא רואה שם אפשרות לבטל את המשלוח ולבוא לקחת לבד.

תודה.

כן, לקחת לבד מירושלים זה בלי דמי טיפול, כמו שרשום שם בדף המכירה הקבוצתית: "ניתן לקחת את המחשב מבית העסק ללא חיוב דמי טיפול."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היא הייתה מוגבלת ועוד איך. זה שהם סגרו אותה אחרי 26 זה משהו אחר.

בכל מקרה, אם אתה רוצה, אתה יכול להזמין מפה: http://www.nextop.co.il/sg_product~LCD-DE100~3~0.htm - תבצע הזמנה ותבקש שיחזרו אליך טלפונית להשלמת הרכישה. בטלפון הם יעדכנו אותך אם הם פותחים מכירה קבוצתית נוספת או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום אנשים, אני רוצה להוסיף כאן מילה טובה על פנדה.

קניתי מהם 4 מסכים, חלק בהזמנה הקבוצתית בחודש שעבר, וחלק אחרי זה. קרה המקרה, ובאחד מהם היה פיקסל שרוף. החליפו לי אותו פעמיים למסך חדש, עד שקיבלתי אחד ללא דופי. בכל פעם שפניתי התקבלתי באדיבות ובמאור פנים, ושמחתי לראות שמעבר להתחייבות הפורמלית להחלפה דאגו לי בכנות שאהיה מרוצה מהקנייה.

אני יודע שהיו כאן דעות לכאן ולכאן עד כמה פיקסל שרוף מפריע, אבל במקרה שלי המסכים לא נקנו לבידור אלא לעבודה, והחבר'ה שקיבלו אותם עובדים בגרפיקה ושרטוט, לפעמים ברמת הפיקסל, ופיקסל שרוף בוודאי מורגש ולדעתי גם מפריע.

כמו שאמר מישהו מעליי, יפה לראות שהמחירים בארץ ירדו לרמת חו"ל. ואני רוצה להוסיף: משמח עוד יותר למצוא חנויות עם שירות ברמת חו"ל. כל הכבוד!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני די בטוח שהמחירים לא היו יורדים לרמתם הנוכחית, לפחות לא כל-כך מהר, לולא דנדן היה לוקח תחת ידיו את ניהול המכירה הקבוצתית ופנייה למספר חנויות. כמובן שאני שמח שאלו התוצאות של הנסיון שלו, מה שמראה שלקהילה שלנו יש כוח השפעה בעקבות כוח קנייה, אולם לצערנו, רק כשאנחנו מתאחדים ומתאגדים מגיעים השינויים. כאמור, זה לא בר ביצוע עבור כל רכיב מחשב וזו הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...