Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות - עמוד 19 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות


דנדן

Recommended Posts

אז תפסיק לרמוז על אי סדרים כלשהם ששמעת מחנות כלשהי שהעלתה טענה. אין הוכחה? אל תדבר על זה.

אין סיבה שאני אתחיל גם לבזבז כסף ועוד זמן' date=' בשביל לפנות לDELL .

[/quote']

דן, בכל הזמן שבזבזת פה בניסיון להעמיד את אמינותה של נקסטופ במבחן יכולת לעשות עליה כתבה ב-Time.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 538
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

יש הבדל בין להגיב כאן בפורום בזמן שאני עושה דברים במקביל, לבין להתקשר לDELL ישראל, ולגרום לנציגים שלהם להבין כמה זה 1+1

אין סיבה לא לומר על האפשרות של אי סדרים בחנות כלשהי, כל מי שקונה מוצר, עדיף שיידע את כל האפשרויות הקיימות לטוב או לרע.

אם אני הייתי יודע, או שומע X על חנות כלשהי, הייתי מסביר את זה לחברים שלי ואם זה לא היה מפריע להם, הייתי אומר להם לקנות בחנות.

וזה בדיוק מה שקורה כאן.

אני סך הכל אומר את הטענה שהועלתה, ומבקש ממי שיקבל את המסך, שיבדוק את הנושא מול .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נושא האחריות בNextop עדיין לא ברור לגמרי, המנכ"ל כתב פה שבמסגרת האחריות יש מעבדה בבני ברק שניתן להגיע אליה אם יש תקלה במסך, אבל אותי מטריד מה קורה אם נקסטופ נסגרים. בנוסף בשום מקום לא מציינים לכמה פיקסלים שרופים האחריות אחרי השבוע הראשון (כולל בתקנון באתר של נקסטופ), כשבאתר של העולמית זה פיקסל אחד לשלוש שנים, ובאתר הישראלי זה לא רשום.

לפי האתר של יעל פתרונות לבדיקת אחריות של המסך אפשר להכניס את הservice tag באתר העולמי של , זה אומר שאם למסך יש אחריות בינלאומית של הוא מכוסה ע"י יעל פתרונות. אני עדיין לא קיבלתי את המסך מנקסטופ אז אני לא יכול לבדוק את הservice tag ואת משך האחריות, אבל כשהתקשרתי לנקסטופ לפני שהזמנתי את המסך נציגת השירות אמרה לי שהוא מכוסה בנוסף באחריות של דל העולמית למשך שנה (לא שלוש כמו שאמור להיות).

אני אנסה להתקשר ולדבר עם המנהל שם כדי לקבל תשובות בנוגע לכל נושא האחריות כי זה עדיין לא ברור מספיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן רק חבל שעם כל "החירטוטים" הללו מעורבים בתרד הזה גם כמה עשרות אלפי שקלים שאנשים הוציאו ויוציאו. עד מתי בעלי חנויות שונות יכניסו לאנשים למוח בדיוק מה שהם רוצים לשמוע וכולם ילכו אחרי אמירותיהם עם הלשון בחוץ (חוץ מהעורך דין של החנות המתחרה כמובן שלא יאמין בקלות לסיפור של המתחרה שלו ויהיה מוכן לסגוד לסיפור של הלקוח שלו). לפחות המחירים זולים, אז אני מקווה שהקונים ידעו עם מה ומי הם מתעסקים ויבינו על מה (ולמה) הם משלמים.

נקווה שבתרד הבא שמעורבים בו עשרות אלפי שקלים של קוראי הפורום לא יהיו כל מיני סיפורים סותרים "ומספר אמיתות", ומידע בו יהיה פרקטי ולא שיווקי (גם אמירה של חנות אחת על חנות אחרת שהבעלים שלה מטיל בייצים וישן על הראש - זה סוג של שיווק). ונקווה שכל המארגנים והמשתתפים ידעו מתי הם מקבלים מידע פרקטי ומתי הם מקבלים מידע שיווקי (שחלקו לא נכון מה שאופייני לשיווק) לפני שהם מעבירים אותו לכל קוראי הפורום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה מפספס, כנס ללינק של ה1000 שקלים, ותראה בפנים שכתוב שהמכירה סגורה.

בכל מקרה קצת עדכונים.

פנדה הורידה את המחיר ל1245, כנראה לתשלום באשראי, משמע שיש 2% הנחה על מזומן.

וגם החליטו לשנות את הנוהל לפיקסל ראשון, למשך חודש במקום שבוע.

למרות שאם אין בשבוע הראשון, הסיכוי שיהיה בחודש הראשון אפסי, אבל זה טוב לכל מי שמפספס ולא מפסיק לחפש.

בנוסף עודכנו מחירים של חנויות נוספות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וגם החליטו לשנות את הנוהל לפיקסל ראשון, למשך חודש במקום שבוע.

בוא אני אעלה "תהיה", שאגב כבר הועלתה בעבר.

מה קורה לאותו מסך שפנדה תחליף לאחר חודש על פיקסל שרוף אחד? כזכור - מסך כזה לא נחשב כפגום לפי מדיניות ולא זכאי להחלפה מהיצרן (אם כן - אזי האחריות הייתה תופסת לכל ה-3 שנים).

אז מה עושים איתו? פנדה תמכור אותו כמשומש/מחודש בהפסד? תחזיר אותו ליבואן (CMS, כזכור לי) שימכור אותו בהפסד, או שינסו למכור אותו ללקוח אחר, פחות בררן? מעניין אותי לדעת מה בפועל קורה.

אני אישית מאוד מקווה לראות איזה 2209WA מחודש עם פיקסל שרוף למכירה במחיר של איזה 800 שקלים, ואני בטוח שיש מלא אנשים שהיו שמחים לקנות אחד כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

qttp אתה מדבר קצת שטיות ,

שאתה קונה מוצר איכותי, לא מתפשרים על פגמים קטנים כגון פיקסלים וכדומה.

אני הולך לקנות מערכת סטראיו איכותית, מספיק שהייה זימזום קטן ברמקולים שיגרום לי לבטל עיסקה ללא קשר למחיר.

מי שקונה מסך עם פיקסל שרוף פריאר , על אחת וכמה מסך שנחשב לאיכותי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שיאיר ציין פעם, ולפי מה שגם TMSFOX טוענים, שהיבואן נותן אחריות על פיקסל אחד מת בשבוע הראשון, לא יודע למה דל העולמית לא מציינת את זה, ואולי זה כן מצויין אבל ללקוחות עסקיים בלבד...

אל תשכח גם שהמדיניות של דל ישראל ודל העולמית מבחינת האחריות היא שונה, ואולי בגלל זה הם מצליחים לתמרן איכשהו.

דל העולמית נותנת אחריות של פיקסל בהיר 1 או 6 מת.

לפי מה שאמרו בעבר, דל ישראל נותנת אחריות על 3 פיקסלים מת או בהירים...

ויודע מה, אם יהיו מספיק אנשים שירצו לקנות את המסכים הפגומים, בטוח שאחת החנויות תוכל להשיג את המסכים הללו ולמכור אותם...

ודרך אגב, פנדה עובדת עם CMS ויעל פתרונות, TMSFOX עם אומניטק, NEXTOP עם *** וכל אחד מהם נותן את האופציה לפיקסל ראשון במהלך השבוע הראשון, ומצד שני אתה לא רואה בשום מקום אצלן, שהן מוכרות את המסך הזה בצורה מחודשת.

ודרך אגב, יש אופציה לקנות מסכים מחודשים מCMS... אבל לא יודע אם גם ללקוחות פרטיים, אבל זה משהו שאפשר לבדוק.

אורן, אני מכיר אישית אדם שקנה מסך עם פיקסל שרוף, כי הוא היה במקום שהוא לא הפריע לו, ופיקסל אחד שרוף לרוב האנשים לא יפריע בכלל, ואם הם ימצאו אותו הוא יפריע להם עד שהם ישכחו ממנו...

זה לא שיש סדק במסך, או הרבה פיקסלים מתים, או תקלה רצינית אחרת...

ודרך אגב, אם יש לך מזל, כמו שקרה לחבר שלי והבעיה מחריפה, אז כמובן שיש לך אחריות ואז תקבל מוצר אחר, תקין. (ויצא שהרווחת מעל ל20%...)

עריכה 1: QTTP כבר נתנו בדיון הזה לינק למוצרים מחודשים של ... (אבל לא ישראלי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי מה שיאיר ציין פעם, ולפי מה שגם TMSFOX טוענים, שהיבואן נותן אחריות על פיקסל אחד מת בשבוע הראשון, לא יודע למה העולמית לא מציינת את זה, ואולי זה כן מצויין אבל ללקוחות עסקיים בלבד...

ומה הוא עושה אח"כ עם המסכים האלה - זו השאלה המעניינת ששאלתי. האם מוכר אותם כמחודשים? האם יש לו הסכם מול שאפשר להחזיר את המוצר ולקבל החזר מלא מכל סיבה שהיא במהלך תקופה מסוימת? (במקרה של יבואן גדול זה לא מן הנמנע שיהיה הסכם כזה)

עריכה 1: QTTP כבר נתנו בדיון הזה לינק למוצרים מחודשים של ... (אבל לא ישראלי)

כן, את ה- Outlet אני מכיר. בארה"ב זה מאוד פופולרי. חבל שאין כזה מודל אצלנו. אנחנו שוק קטן מידי. :(

מי שקונה מסך עם פיקסל שרוף פריאר , על אחת וכמה מסך שנחשב לאיכותי

שמעת על המושג דגנראט?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאתה קונה מוצר איכותי, לא מתפשרים על פגמים קטנים כגון פיקסלים וכדומה.

אני הולך לקנות מערכת סטראיו איכותית, מספיק שהייה זימזום קטן ברמקולים שיגרום לי לבטל עיסקה ללא קשר למחיר.

מי שקונה מסך עם פיקסל שרוף פריאר , על אחת וכמה מסך שנחשב לאיכותי

בולשיט !! כמה נמאס מידענים כמוך שמזהמים לאנשים אחרים את הראש ...

פיקסל שרוף לא שווה לזימזום ברמקולים . נקודה !

זימזום ברמקולים יהיה שווה ערך לבהירות משתנה בכל המסך וזו כבר תקלה ועל זה אין ויכוח.

פיקסל שרוף שנמצא בצדדים של המסך מפריע למישהו בעבודה השוטפת ? קדחת. לא מפריע ולא מורגש.

גם פיקסל שתקוע באמצע המסך שזה כבר יותר במוקד הראייה, נבלע ברקע כשמשוטטים באינטרנט או צופים בסרט

או אפילו עובדים באופיס עם רקע לבן.

מי שקונה מסך עם פיקסל שרוף, תוך ידיעה מראש ובמחיר מתאים ואין לו שריטה בראש ( כמוך ! ) הוא בן אדם

עם אחלה ראש על הכתפיים ועשה עיסקה מעולה והוא צוחק על שאר המטומטמים שמחפשים יעני " שלמות "

ומשלמים כסף מיותר על כלום.

די כבר לזיין את השכל !!!!!!!!!!!!!!! פיקסל שרוף ופיקסל שרוף ופיקסל שרוף. כמה חרטא אפשר לטחון ?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...