Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות - עמוד 3 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות


דנדן

Recommended Posts

המחיר הרגיל באתר 1360שח הוא כבר למזומן, הקניה הקבוצתית קיבלה הנחה נוספת ל1335שח (1.8% הנחה) או הנחה על התשלומים שבד"כ 12 תשלומים למוצר הזה עולה 1440שח ועכשיו זה 1390שח (3.6% הנחה)

תרצו תקנו, לא תרצו לא תקנו,

המסכים האלו נמכרים במחיר הרגיל שלהם בלי בעיה, ההנחה באה לתת צ'ופר נוסף לגולשי הפורום ולא מעבר לזה.

גיא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 538
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה אמנם לא קשור לנושא הת'רד אבל אני לא רוצה סתם לפתוח נושא - קנו לי אתמול את המסך הזה סוף סוף!!! :yelclap: :yelclap: :yelclap:

מי היה מאמין שההורים שלי ישתכנעו 8) כנראה עשיתי עבודה טובה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנקסטופ יש מכירה קבוצתית לחברי האתר HW ZONE

במחיר של 1200 ש"ח !

http://nextop.co.il/GroupSale.asp?GSID=3864

אחריות לפיקסל ראשון שרוף למשך שבוע

רק לחברי האתר מכירה זו אינה מופיעה בזאפ !!

כרגיל, אתה לא מעביר את זה דרכי.

מי נותן את האחריות על המסכים? כי בלינק שלך כתוב שהאחריות ניתנת על ידכם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני פותח הדיון הזה... זה מי שאני, ואני דואג לבקש אישור לפני שאני פותח את הדיונים האלה.

ומה שנקסטופ עשו פה, זה פרסום של החנות שלהם בעקבות הטבות שחנויות אחרות עשו, וכמובן כל עוד הוא לא יגיב בנוגע לאחריות, אני לא יכול להמליץ לקנות שם במחיר הזה.

במיוחד מאחר שהמסך הזה יורד מהמדפים, ואז לא יהיה שום גב מאחורי האחריות במידה והאחריות ניתנת בחנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני פותח הדיון הזה... זה מי שאני, ואני דואג לבקש אישור לפני שאני פותח את הדיונים האלה.

ומה שנקסטופ עשו פה, זה פרסום של החנות שלהם בעקבות הטבות שחנויות אחרות עשו, וכמובן כל עוד הוא לא יגיב בנוגע לאחריות, אני לא יכול להמליץ לקנות שם במחיר הזה.

במיוחד מאחר שהמסך הזה יורד מהמדפים, ואז לא יהיה שום גב מאחורי האחריות במידה והאחריות ניתנת בחנות.

למה כבודו לא ימליץ?! אני הולך לבכות במיטה עד שארדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

LEV, תעשה טובה, ובחיים אל תגיב בשרשורים שלי, אלא אם כן אתה רוצה את האזהרה השלישית שלך.

ואם היית רציני לשנייה אחת שאתה לא היית, אני לא יכול להמליץ כי אם האחריות באמת ניתנת בחנות עצמה, זה דבר בעייתי מאוד במקרה הספציפי הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאד רציני. עם כל הכבוד בפורום גולשים אנשים בוגרים, שמסוגלים לעשות את השיקולים הדרושים בכוחות עצמם. התגובה "אני לא ממליץ" לא רק שנשמעת מתנשאת, אלא גם נודפת אינטרס כלכלי אפור. מעניין מאד לדעת איך אתה מקבל את הפריווליגיה לפרסם "הנחות הבלעדיות" לחברי HW.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי יש דבר פשוט שנקרא מייל, או הודעות בHWZONE, ושואלים, אם הם מסכימים אז סבבה ואם לא אז לא.

גיא לא הסכים לרדת למחיר של פנדה, אז הוא הציע מחיר אחר שהתאים לו...

ושוב פעם, למרות שיש בפורום אנשים בוגרים, הם לא תמיד שמים לב לאותיות הקטנות...

וביקשתי מהנציג של NEXTOP להגיב, אבל עדיין הוא לא הגיב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בנקסטופ יש מכירה קבוצתית לחברי האתר HW ZONE

במחיר של 1200 ש"ח !

http://nextop.co.il/GroupSale.asp?GSID=3864

אחריות לפיקסל ראשון שרוף למשך שבוע

רק לחברי האתר מכירה זו אינה מופיעה בזאפ !!

מחיר מעולה. המכירה תתקיים רק אם ימכרו כל ה-50 יחידות? הגשתי הצעה ואני רוצה לדעת. [br]פורסם בתאריך: 10.08.2009 בשעה 13:00:34


Nextop יבואנים פרללים של וזה לא סוד. אבל גם Nextop רוכשים מספק בחו"ל שעובד עם העולמית. חוץ מזה אני בטוח ששומרים מספר יחידות בצד לצורך חלפה/חלפים. גם אם לא ונגיד המסך יתקלקל אחרי שנתיים וחצי שיתנו לי זיכוי על הסכום ואני אקח מסך אחר.
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי שכתבת שהגשת הצעה, אם זה ככה, אז למה המונה על 0 עדיין?

לפי מה שכתוב שם זה מינימום 50 הצעות.

אז הגיע הזמן שהנציג שלהם יגיע ויענה כאן.

הבעיה היא בחנות שהיא יבואנית פרללית, זה שאם היא תפשוט רגל או תעלם, ותצטרך לממש אחריות, תוכל לומר שלום לכסף שלך, ואם אני טועה, אשמח שהנציג שלהם יתקן אותי.

אבל משום מה אף אחד מהם לא מעוניין להגיב להודעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דנדן,

עם כל הכבוד, די ברור לי למה אף נציג נקסטופ לא רוצה לדבר איתך, לאור חילופי הדברים שהיו בעבר בינך לבין נציגי החנות.

nextop,

בלי שום קשר לדנדן, אני מבקש, בתור אחראי הפורום, ובתור זה שנתן את האור הירוק לפרסום האשכול הנוכחי, שתסבירו את סוג האחריות שאתם מספקים למסך זה, ולמסכי שנרכשים דרככם באופן כללי (אם יש הבדל בין דגמים שונים, אנא ציינו זאת).

זה לא סוד שנקסטופ היא יבואן עצמאי "לא רשמי" ידוע של מסכי , ובמציאות הקיימת בארץ, קיים אצל לקוחות רבים חשש מייבוא לא רשמי. החשש יכול להיות מוצדק או לא, בכל מקרה ספציפי, וכדי להניח את דעתם של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, אשמח אם תענו על השאלות הבאות:

* עם מי הלקוח יוצר קשר במקרה של תקלה - עם נקסטופ או ישירות עם מעבדת שירות כלשהי?

* במידה ומימוש האחריות מתבצע דרך נקסטופ - מול מי נקסטופ מבצעת את ההחלפה? ישראל? העולמית?

* כיצד מתבצע איסוף המסך מבית הלקוח והחזרתו - לאן יש לשלוח/להביא את המסך?

* מה קורה במקרה (ומקרים כאלה קרו בעבר) שיש צורך להחליף באחריות מסך שכבר לא מיוצר ע"י DELL או לא מיובא באופן סדיר לארץ?

* מה קורה במקרה (הלא סביר) שבו נקסטופ תיסגר? מי הכתובת של הלקוח במקרה זה?

כמו כן, אודה אם תגיבו לשאלה של lev-27 לגבי מינימום ההצעות.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...