Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות - עמוד 5 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell 2209WA - קניה קבוצתית דרך מספר חנויות


דנדן

Recommended Posts

  • תגובות 538
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מישהו עוקב אחרי ההצעה " המגניבה " של NEXTOP ?

2209WA ב 1200 ש"ח

אני זוכר שההצעה המקורית היתה ל 50 יחידות ועכשיו היא ירדה ל 25 ( ה ם מ פ ח ד י ם . . . )

ולא זז הרוורס - יש שתי הצעות, שתיהן של אחד testtest ושתיהן בהפרש של דקה.

מה עוד, אף נציגוס נחמדוס שלהם לא הסביר פה כלום.

מאאאגניב ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכם חברי HW

לבקשתו של QTTP אני עונה לשאלות שהוא הציב בפני אני מקווה שתשובות אלו יסברו את אזניכם

חשוב לציין שחברת NEXTOP היתה הראשונה שיצאה במכירה מרוכזת לחברי האתר של מאות מסכים החל משנת 2007 !

NEXTOP תמשיך להיות ובהתחייבות הכי זולה תמיד ותעשה כל מה שאפשר עבור חברי האתר

להלן התשובות

* במקרה של תקלה במסך הלקוח יוצר קשר עם חברת NEXTOP אשר מעבירה את המסך הלאה אך ורק ליצרן (במסכים אין תיקון יש רק החלפה למעט מקרים בודדים ) NEXTOP גם מייבאת פרללי אבל גם קונה פה בארץ ישר מחברת ישראל ! ולכן השרות הינו אותו שירות תמיד ! ישראל הינה נציגת העולמית ומספקת שירות תיקונים והחלפות לכל מסכי דל

* בכל מקרה ולאורך השנים NEXTOP בשוק (כ10 שנים) היא תמיד מגובה באחריות העולמית ויש המון חברי HW שיכולים להעיד על כך !

*על הלקוח להביא את המסך לחברת NEXTOP. ל NEXTOP יש שני מוקדי איסוף 1 בירושלים ו1 בבני ברק בכל מקרה תמורת 100 ש"ח NEXTOP תשלח את UPS לאסוף ולהחזיר את המוצר

*במקרה שהופסק יצור של דגם כלשהוא NEXTOP תעמוד בסטנדרטים של היצרן שהוגדרו כבר בעבר בלשון "הוא או תמורתו" ! דהיינו דגם מקביל שהיצרן החליט לתת תמורת המסך שיצורו הופסק

*במקרה הלא סביר של -NEXTOP ח"ו לא תהיה מסיבה זו או אחרת אזי האחריות של דל העולמית מחייבת את דל לתת מענה ללקוח. יכול להיות שנציגי דל בארץ לא יקבלו אתכם בסבר פנים יפות אבל זה מה שיש לי להציע

מקווה שתשובות אלו מספקות אתכם כל שאלה ענינית בלבד (שאינה באה לקנטר ) תענה בשמחה

בברכה

יעקב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יעקב, אני מודה לך על התשובה.

משום שנקסטופ היא באמת משווק גדול של מסכי בארץ וספציפית בשל העסקאות הרבות שבוצעו בין נקסטופ לחברי הפורום, היה לי חשוב לקבל תשובה רשמית , כדי להפסיק אחד ולתמיד את התהיות של חברי הפורום לגבי המשמעות של קנייה מנקסטופ.

כעת כל הקלפים על השולחן, אני מקווה שלא יהיה צורך לדון בזה שוב כל פעם שיש דיון על קנייה של מסך זה או אחר, ושכל אחד מבין טוב את היתרונות והחסרונות שיש בקנייה מנקסטופ לעומת קנייה ממשווק שעובד עם יבואן רשמי, ויכול לקבל החלטה מחושבת.

בסופו של דבר, תחרות בין משווקים וגם בין יבואנים היא רק לטובת הצרכן לטווח הארוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סוף סוף קיבלנו תשובה ואחלה תשובה

דבר שNEXTOP העלו והוא מאוד מעניין הוא הובלת המוצר במקרה של מימוש אחריות

אני אבקש מפנדה ומTMSFOX להגיב בנוגע לזה, אם אתם מכירים נציגים נוספים אשמח אם תשאלו אותם גם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היי, כמה שאלות בנוגע ל 2209WA (מקווה שזה בסדר לשאול בת'רד הזה).

1) בקשר לקבוצתית של Nextop, אף פעם לא קניתי בקבוצתית, אם יהיו 25 קונים הרשימה תסגר לפני?

פשוט לא בא לי לחכות עד ספטמבר, לגלות שאין מספיק קונים ושהמלאי בשאר המקומות כבר לא קיים.

2) יש למישהו נסיון עם המסך הזה וחיבור לקונסולה? (PS3) אני יודע שאין לו , אבל מה שבעיקר רציתי לדעת זה איך ה Aspect Ratio נראה על המסך.

3) מישהו מכיר חנות במרכז (פתח-תקווה יהיה מעולה, אם לא אז רחוק יותר) שיש לה את המסך בתצוגה ? הייתי רוצה לראות אותו לפני שאני מחליט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לבקשת דנדן הסבר על האחריות :

בניגוד לNEXTOP או פנדה (שקונים מNEXTOP), אנחנו מביאים את מסכים ממפיץ מורשה בישראל, במקרה הזה מאומניטק,

במקרה של מימוש אחריות יש להביא את המסך למעבדת אומניטק, ממוקמת בפתח תקווה ונקודת איסוף בטירת הכרמל

במידה והלקוח לא קרוב לאחד מהנקודות האלו אז הוא מוזמן להגיע לאחד הסניפים של הרשת שלנו ואנחנו נעביר את המסך לאומניטק.

בכל מקרה עדיף לשמור את הקופסא המקורית למקרה בהם ירצה הלקוח להשתמש בשירותי משלוחים, כיוון שזוהי הדרך הבטוחה ביותר לשלח את המסך.

האחריות הינה לפי מדיניות בעולמית ומול מספר סידורי של המסך.

שבוע ראשון יש התחייבות ל0 פיקסלים, משמע החלפה מהפיקסל הראשון בטווח של עד שבוע מהרכישה.

גיא גרניט

מנהל חנויות TMS&FOX

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מאיפה הבאת את המידע בנוגע לפנדה, אבל אני יודע שהם עובדים עם CMS וקונים דרכם.

ולCMS, יש משלוחים למעבדה דרך נקודות שירות של UPS...

דרך אגב, איפה יש את המספר הסידורי של המסך? (בהנחה שאתה מתכוון לSERVICE TAG)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פנדה קונה מנקסטופ? נראה לי ממש לא הגיוני. ממה שידוע לי פנדה קונה מ-CMS. נציגי פנדה ונקסטופ מבקרים תכופות בפורום, ואם היה קשר עסקי כלשהו ביניהם, הם היו מציינים זאת.

לגבי Service Tag, ובכן: עובדת בשיטה מאוד מפגרת לגבי המסכים שלה (אני חושב שזה מכוון). למעשה, למסך אין שום Service Tag (מלבד מסכי ה-30" שלהם). יש לו Service Tag רק אם נרכש כחלק ממערכת מחשב מורכבת של , ואז זהו ה-tag של המערכת.

נציגי העולמית רגילים לעבוד עם Service Tag, וממש "נתקעים" כשמנסים לפנות אליהם ישירות למימוש אחריות על מסך לפי המספר הסידורי. ממה ששמעתי מניסיונם של אנשים אחרים, בדרך-כלל, אחרי שחופרים מספיק, באמת אפשר לפי המספר הסידורי לקבל מידע על האחריות ובמידת הצורך גם שירות, אבל זה כרוך מלא מעט כאבי ראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה היה מצחיק מאוד אם פנדה הייתה קונה מNEXTOP, אחרי התגובה הזועמת שהייתה בדיון המקורי של ה2209WA אם זכור לך QTTP :)

ומוזר שגיא מציין שבודקים לפי המספר הסידורי אם אין על המסך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן זכור לי אותו דיון. היה מצחיק משהו.

רק לחדד:

יש על המסך מספר סידורי. מה שאין זה Service Tag, שזה מאין מספר סידורי כזה, רק קצר יותר.

כשאתה פונה ל- לקבל שירות, דבר ראשון שהם מבקשים זה Service Tag, ואם אתה אומר להם שאין לך כזה, אלא רק מספר סידורי מלא, הם לא תמיד יודעים מה לעשות איתך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...